Alles over trouwen > Het huwelijk

Inscriptie Trouwringen

<< < (14/15) > >>

Kayka:
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'253853\' date=\'11 August 2009, 17:01\']Hoezo ken ik die film helemaal van voor naar achter hoe kom je er bij :tongue:[/quote]

Ja echt?  :biggrin:  Dan ben je de eerste die ik ken (buiten mezelf). Ben je ook Shakespeare fan of alleen deze film?

(oeps offtopic  :rolleyes: )

Ingedepinge:
Nou ik vind vooral die film heel erg mooi en zowiezo dat toneelstuk en boek ook.
Ook om weg te zwijmele Shakespeare in Love

(heeft onderhand niets meer te maken in inscripties)

marian1313:
toen ik Romeo & Juliet in de bioscoop gezien had was ik helemaal verkocht en heb toen gedacht, hier doe ik later iets mee als ik ooit nog eens ga trouwen,
wilde toen ook de ring uit de film, maar ja, dat is toch allemaal niet gebeurd. Ik heb de film nu maar even opgezet, had zin gekregen om hem nog eens te kijken, misschien doe ik nog wat muziek-inspiratie op.

Onze inscripties worden alleen naam partner en trouwdatum, we hebben niet echt een bijzondere andere tekst die bij ons past, en de ring heb je toch aan je vinger, dus die inscriptie zie je verder toch niet

sandra81:
Mijn opa en oma hadden vroeger in hun ringen staan TDDOS (Tot De Dood Ons Scheid) en dan de naam.

Dat wil ik er ook heel graag inzetten.

Randy:

--- Citaat van: Liset en Han op 10 augustus 2009, 17:26:39 ---Omdat wij onze eigen vingerafdrukken in de ringen hebben laten laseren,
zetten we alleen de datum in de ring.

--- Einde van citaat ---

Wij hebben hier ook voor gekozen. Alleen dan hebben we aan de binnenkant onze initialen gezet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie