collapse

Auteur Topic: *zucht*  (gelezen 6337 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Gepost op: 6 februari 2009, 14:14:10 »
*zucht*

Zoals jullie wellicht weten had ik medio augustus iets gepland om mijn partner ten huwelijk te vragen. Omdat dat nogal ver weg is en ik vermoedelijk mijn mond niet kan houden heb ik het restaurant gebeld of het eerder gepland kan worden.

Dat kon...

Maar... nu durf ik het niet dichter bij te plannen, het komt wel ineens heel dichtbij!  :wacko:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
*zucht*
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2009, 14:16:20 »
Wanneer zou je het dan willen doen? Eens komt de dag toch! (Dat klinkt alsof het iets heel ergs is :tongue:)

roxanne29-08

  • Gast
*zucht*
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2009, 14:25:21 »
gewoon doen mark... jij weet waarom je haar wilt vragen, en je zult ongetwijfelt haar antwoord al kennen... hoe langer je wacht hoe gekker je jezelf maakt....

succes ermee

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2009, 14:29:02 »
Haar? Het is een vent hoor!  :lol2:

DinyB: klinkt inderdaad als iets heel ernstigs...  :)

Hij weet wat er gaat gebeuren... we hebben al wat dingen besproken en zijn nu al aan het nadenken wat wel en wat niet. Feest, diner, ceremonie etc. Dus eigenlijk moet dat vragen gewoon niet te lang meer duren...


[quote name=\'roxanne29-08\' post=\'204679\' date=\'06 February 2009, 14:25\']gewoon doen mark... jij weet waarom je haar wilt vragen, en je zult ongetwijfelt haar antwoord al kennen... hoe langer je wacht hoe gekker je jezelf maakt....

succes ermee[/quote]

Pepper

  • Gast
*zucht*
« Reactie #4 Gepost op: 6 februari 2009, 14:29:44 »
*moet toch even gniffelen*

Mark, je bent af en toe net een vrouw he?  :wink:

Je wilt hem toch al vragen, gewoon doen! En die zenuwen.....tja die heb je over 2-4-6-8 maanden ook wel. Succes! Enne laat je ons ook weten wanneer?

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #5 Gepost op: 6 februari 2009, 14:30:03 »
Hoi Mark,

Gewoon doen hoor! Het zou toch zonde zijn als je je mond voorbij praat wanneer je wacht tot augustus. Tuurlijk komt het dan ineens erg dichtbij, maar als je wacht tot augustus kom je dat moment toch ook tegen. Enne wanneer je het wel vervroegd, kun je samen met je partner gaan dromen over jullie dag :biggrin: , en dan hoeft het niet meer stiekem.

Veel succes!

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
*zucht*
« Reactie #6 Gepost op: 6 februari 2009, 14:32:35 »
Gewoon plannen inderdaad :). Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar ik denk dat je langer zenuwachtiger bent als je het langer van tevoren plant (klinkt misschien onlogisch). Superleuk dat je hem op deze manier wil verrassen en het zou toch zonde zijn als je je mond voorbij praat (of als hij je voor is :wink:).

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #7 Gepost op: 6 februari 2009, 14:33:10 »
Ja... het komt zo: ik had gisteren een lunch"date" met een jongen die vorig jaar getrouwd is, een soort droompaar zeg maar, mooie ceremonie, mooie foto's (en ook twee mooie jongens). Hij heeft van alles en nog wat verteld, album laten zien enzo, en dan loop je wel warm...

Afgelopen weekend in Maastricht geweest met z'n twee, heerlijk gegeten en ook daar weer wat inspiratie opgedaan...

Tja, op een gegeven moment wil ik ook echt samen toegroeien naar die dag en niet ik nu alvast van alles bedenken en de ander er maar niks van snappen...

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #8 Gepost op: 6 februari 2009, 14:34:10 »
Hij zal mij trouwens niet snel voor zijn, ik heb al gezegd dat ik er niet van gediend ben om gevraagd te worden.
  :applaus:

Een vrouw... ach ja, we hebben allemaal zo onze trekjes he?! :)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
*zucht*
« Reactie #9 Gepost op: 6 februari 2009, 14:35:01 »
Ik zou zeggen; Ga ervoor! Dan kan je lekker samen dromen!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
*zucht*
« Reactie #10 Gepost op: 6 februari 2009, 14:36:40 »
[color=\"#6600CC\"]Gewoon deze week nog vragen :wink: dan is het nog lekker onverwacht!! Zo heeft mijn man het ook gedaan :wink: :biggrin:[/color]

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
*zucht*
« Reactie #11 Gepost op: 6 februari 2009, 14:43:44 »
Ok dat word dus vanavond! :tongue:

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #12 Gepost op: 6 februari 2009, 15:06:51 »
Haha, zo te zien hierboven, wordt de datum hier wel even voor je gepland. :tongue: Nog even hier blijven hangen en we beslissen alles voor je! :wink:
Maar, hoe dan ook. De zenuwen zullen er sowieso wel zijn hoor, denk ik tenminste. Gewoon lekker naar voren schuiven, dan kunnen jullie heerlijk samen gaan plannen en dromen over de dag!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #13 Gepost op: 6 februari 2009, 15:39:02 »
Ja zo snel mogelijk doen.
Dan ben je zo snel mogelijk van je zenuwen af en kun je ook lekker samen plannen gaan maken.
En kunnen wij zo snel mogelijk je verhaal horen van je prachtige aanzoek :biggrin:

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #14 Gepost op: 6 februari 2009, 15:56:13 »
We dwingen je nergens toe hoor, maare we willen wel dat je opschiet :biggrin:
Hahaha :wink:

Gewoon vragen, die zenuwen zijn er tog wel..
Succes ermee en wij wachten gewoon geduldig af... * :tongue: *

Hypnotic

  • Gast
*zucht*
« Reactie #15 Gepost op: 6 februari 2009, 18:28:06 »
Ey Mark, en wat zei je wederhelft ???? :wink:

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #16 Gepost op: 6 februari 2009, 19:12:09 »
Ja he, hallo zeg... jullie hebben het niet door, eigenlijk zijn we gewoon al jaren getrouwd...  :brushteeth:

Nee, er zijn wat dingen waar mijn vriend eerst over wil nadenken. Het is voor hem redelijk nieuw, ik heb altijd gezegd dat ik dat trouwen maar onzin vond, dus dat is zijn referentiekader. Nu kom ik ineens met iets anders aanzetten, dat is even wennen voor hem.

Het wordt waarschijnlijk eind mei!  :whisper: (het aanzoek)
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2009, 20:13:14 door mark2009 »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #17 Gepost op: 6 februari 2009, 20:12:00 »
Je aanzoek of jullie huwelijk eind mei?
Wel spannend nu al die voorbereidingen

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #18 Gepost op: 6 februari 2009, 20:14:25 »
Het aanzoek dus... niet zo pushen allemaal hoor... :wub:

A. had het thuis al over: "we gaan gewoon naar een Elvis chappel in California en dan even tussendoor"...  :gek:

[quote name=\'Happy Bride\' post=\'204836\' date=\'06 February 2009, 20:12\']Je aanzoek of jullie huwelijk eind mei?
Wel spannend nu al die voorbereidingen[/quote]
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2009, 20:15:08 door mark2009 »

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #19 Gepost op: 6 februari 2009, 20:54:58 »
Oh jee... dat zou dan nog even wachten worden. Ik heb wel een linkje naar een stel die ik ken, vorig jaar getrouwd: www.paulentom.nl

Onze foto's zal nog even duren... ben trouwens zelf ook een herfstmens. Voor mij geen huwelijk in de zomer...


[quote name=\'Elina\' post=\'204839\' date=\'06 February 2009, 20:16\']Ik zei altijd dat ik nooit wilde trouwen en als ik dat dan toch zou doen dan in een spijkerbroek in Vegas.

Ooops, dat werd een traditionele ivoorkleurige jurk en een herfstdag in Utrecht :tongue:

Pushen, wij? Wij zijn alleen maar enthousiast en willen zo snel mogelijk foto's zien van jou en je man![/quote]

lune

  • Gast
*zucht*
« Reactie #20 Gepost op: 6 februari 2009, 22:49:45 »
Leuk joh, gewoon doen!

Wat je schrijft is voor mij heel herkenbaar, ik zat al een halve bruiloft te plannen voor er officiele plannen waren haha. We hadden het wel aleens besproken en gezegd van ooit gaan we weleens trouwen. Op een gegeven moment had ik dus besloten om hem te gaan vragen, maaar dan moest ik eerst een avondje uit regelen, restaurant, hotelletje enz (niet makkelijk want we hebben al kids), en dat duurde maar..en duurde maar.. Tot ik mn mond niet meer kon houden en er na hortend en stotend monoloog (opeens toch zenuwachtig! ) toch de vraag uitkwam, zomaar spontaan, na een gezellige zaterdag(avond) bij ons thuis :mr:

roxanne29-08

  • Gast
*zucht*
« Reactie #21 Gepost op: 6 februari 2009, 22:54:23 »
oooooooppppppssss sooooooooorrrryyyy..
 :wub:  :wub:  dat had ik heel even gemist... maar mijn advies blijft toch hetzelfde, en als hij al zegt om naar een elvis chappel te gaan.. tjaaah hij schreeuwt het bijna naar je... en inderdaad we zijn gewoon benieuwd naar jullie foto's en jullie droomdag, hahah wat verwacht je we plannen het nog voor je als je wilt....hihihi..

haal nu even diep adem, denk aan je knappe prins in een prachtig pak, of spijkerbroek, op jullie droomlokatie en bedenk je dan dat jullie elkaar beloven dat jullie eeuwig trouw zullen blijven, en dat jullie heel veel van elkaar houden, en dat je de rest van je leven met hem wilt delen..... en nu mag je een tissue pakken indien nodig en diep uitademen.... wat voel je nu... angst.. dat is goed, dan weet je dat het goed zit... ( die angst is omdat je het gewoon perfect wilt doen.)  ( .. ja ik zeg ook maar wat maar misschien helpt het...)


succes in iedergeval en houdt ons op de hoogte..


groetjes rox

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
*zucht*
« Reactie #22 Gepost op: 7 februari 2009, 09:01:32 »
Whiiieeehoooo spannend hoor. Ik had ook de halve bruiloft al gepland voor dat het aanzoek er was.
Is wel makkelijk we waren er zo uit wat voor een locatie en kaarten wilde enzo zelfs mijn kapsel wist ik al in grote lijnen :unsure:
Ik houd dit topic toch wel even in de gaten...je weet maar nooit

mark2009

  • Gast
*zucht*
« Reactie #23 Gepost op: 7 februari 2009, 10:42:47 »
Precies hier dus ook, al allerlei dingen gepland in mijn hoofd, maar het belangrijke vind ik wel dat we samen dingen plannen en niet ik alvast plannen en dan straks er doorheen drukken.

Maar juist omdat ik weet dat de wil er is, wil ik het vragen niet te lang uitstellen. Dan is er gelegenheid om samen dingen te regelen en te organiseren. Daar wil ik toch zeker een jaar de tijd voor nemen. Omdat de plechtigheid in het stadhuis niet zoveel waarde heeft voor ons willen we zelf wat alternatieve rituelen of ceremonie bedenken. Daarnaast zijn we niet het type voor een feest met 100 man ofzo, en om toch echt een huwelijksfeest te geven moeten we dus nadenken hoe we dat gaan doen.

Ik heb wel al gezegd: de familie en vrienden moeten wel écht het gevoel hebben en aan die dag de waarde toekennen die wij eraan toekennen. Niet zo van: och J. en A. hebben een feestje, gezellig.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
*zucht*
« Reactie #24 Gepost op: 10 februari 2009, 20:41:22 »
Haha, dat zal wel meevallen hoor.
Ik denk dat weinig mensen er zo over denken als jullie gaan trouwen.

Nou veel plezier met de voorbereidingen voor het aanzoek, het gaat zeker bijzonder worden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards