collapse

Auteur Topic: Ouwehand Dierenpark  (gelezen 3413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

al09

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Gepost op: 12 januari 2009, 13:24:35 »
Wie heeft er hier foto's laten maken in Ouwehand Dierenpark of in een andere dierentuin? Wij hebben deze namelijk als binnenlocatie, maar ik vroeg me af of jullie echt iets bijzonders met de locatie hebben? En hoe vond je de resultaat van je foto's? (niet de kwaliteit van je fotograaf)

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2009, 16:32:23 »
Hee wat leuk :)
 wij trouwen op 27 maart 2009 ook in ouwehands dierenpark! Kan je helaas geen antwoord op je vraag geven, maar wij hebben daar zoveel leuke plekjes gezien, en ook mooie plekken waar je foto's kunt maken. Ik heb er alle vertrouwen in dat de foto's mooi worden.
Ik moet er wel bij zeggen, dat een dierentuin echt helemaal bij ons past, en onze insteek is ook beetje losjes, dus wij willen ook graag dat er foto's gemaakt worden zonder dat er echt geposeerd wordt, bijv terwijl mijn vriend in de touwen hangt van RavotApia :tongue:

Maar ben je een beetje huiverig dat je er geen mooie foto's kunt laten maken?

mark2009

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2009, 11:15:15 »
Als je maar geen Bokito-taferelen krijgt...

popje

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2009, 11:17:34 »
Een kennis van mij hebben ook foto's gemaakt in een dierentuin.
Ik vond de foto's echt leuk. En orgineel.
Die waren naar burgers zoo of heet het nou burgers bush, dierentuin in arnhem.
Ze waren wel van te voren langs geweest om naar leuke plekjes te kijken.

fliny

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #4 Gepost op: 7 februari 2009, 22:31:39 »
[quote name=\'al09\' post=\'197492\' date=\'12 January 2009, 13:24\']Wie heeft er hier foto's laten maken in Ouwehand Dierenpark of in een andere dierentuin? Wij hebben deze namelijk als binnenlocatie, maar ik vroeg me af of jullie echt iets bijzonders met de locatie hebben? En hoe vond je de resultaat van je foto's? (niet de kwaliteit van je fotograaf)[/quote]
Hoi,
Wij gaan daar ook foto's maken..in de dierentuin zelf en in het bos er vlak bij.We gaan met de fotograaf in Maart/April even
kijken voor mooie plekken.wij trouwen 28 Mei en trouwen wel in Rhenen,de rest doe we allemaal in Ouwehand.

Sylvia en Andre

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #5 Gepost op: 7 februari 2009, 23:01:05 »
Dierentuin hebben ook overwogen, Voordeel voor ons was dat we op 5 minuten rijden van de dierentuin (amersfoort) wonen. Nadeel vonden wij dat je toch in je mooie kleding door de dierentuin moet struinen tussen de gewone dierentuin bezoekers door en dat dit best wel veel tijd kan kosten. Wij wilden toch iets met dieren doen en hebben toen een valkenier ingeschakeld die met zijn hele vogel en uilen verzameling onze kant op gekomen is. Echt een aanrader maar er hangt wel een prijskaartje aan.

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #6 Gepost op: 8 februari 2009, 11:34:46 »
[quote name=\'fliny\' post=\'204981\' date=\'07 February 2009, 22:31\'][quote name=\'al09\' post=\'197492\' date=\'12 January 2009, 13:24\']Wie heeft er hier foto's laten maken in Ouwehand Dierenpark of in een andere dierentuin? Wij hebben deze namelijk als binnenlocatie, maar ik vroeg me af of jullie echt iets bijzonders met de locatie hebben? En hoe vond je de resultaat van je foto's? (niet de kwaliteit van je fotograaf)[/quote]
Hoi,
Wij gaan daar ook foto's maken..in de dierentuin zelf en in het bos er vlak bij.We gaan met de fotograaf in Maart/April even
kijken voor mooie plekken.wij trouwen 28 Mei en trouwen wel in Rhenen,de rest doe we allemaal in Ouwehand.

[/quote]


Leuk!! Wij zijn de hele dag in Ouwehand te vinden, eerst de ceremonie, foto's, diner en dan het feest!

[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'204987\' date=\'07 February 2009, 23:01\']Dierentuin hebben ook overwogen, Voordeel voor ons was dat we op 5 minuten rijden van de dierentuin (amersfoort) wonen. Nadeel vonden wij dat je toch in je mooie kleding door de dierentuin moet struinen tussen de gewone dierentuin bezoekers door en dat dit best wel veel tijd kan kosten. Wij wilden toch iets met dieren doen en hebben toen een valkenier ingeschakeld die met zijn hele vogel en uilen verzameling onze kant op gekomen is. Echt een aanrader maar er hangt wel een prijskaartje aan.[/quote]

Ik denk dat het voor ons in maart wel mee zal vallen met het bezoekers aantal (tenminste dit zeiden ze ook bij ouwehands), toen we afgelopen december zijn geweest liepen er misschien 30 mensen in het park....dan lijkt het net of je het park voor jezelf alleen hebt! Ach ja, en ergens vind ik het wel grappig.
Die valkenier is wel heel erg gaaf!! Dat wilde ik ook wel, maar vriendlief vond het teveel worden! :dry:

lionleonien

  • Gast
Ouwehand Dierenpark
« Reactie #7 Gepost op: 8 februari 2009, 21:41:52 »
Zelf werk ik in dierenpark emmen en ik weet dat daar best veel foto's gemaakt worden.Vaak zijn dat hele mooie foto's alleen het nadeel is als je een kas in gaat waar het heel warm is zoals bij ons de vlindertuin of americasa, daar is het zo vochtig dat dat niet handig is voor een fotograaf. Succes daar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards