collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 165950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwvervoer
« Reactie #350 Gepost op: 29 januari 2013, 21:56:59 »
Gaat het je om het advies dat hier gegeven wordt of om de site te promoten?

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #351 Gepost op: 29 januari 2013, 22:16:06 »
@ Kikker nee ik wil advies, ik ken persoonlijke deze trouwauto verhuurder(s)niet maar wil wel graag geadviseerd worden door mede bruiden of getrouwden die mij willen helpen om de keuze te maken. We kunnen maar 1 keer het geld uitgeven.

Sorry als het op promoten lijkt dit is absoluut niet mijn bedoeling.

geef alleen het webadres mee mochten er mensen mij willen helpen dat ze wel hun mening kunnen hebben. Vandaar de foto's.
Buiten dat we in augustus gaan trouwen moeten we wel keuzes gaan maken voordat de auto die wij geweldig vinden al verhuurd is.


Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwvervoer
« Reactie #352 Gepost op: 29 januari 2013, 23:51:13 »
Ik zou persoonlijk niet kiezen voor een auto waar geen dak op kan. Buiten dat het ook in augustus kan regenen, hebben oldtimers geen windscherm. Wij hebben zelf een oldtimer (Lomax, kitcar op basis van een 2CV voor de geïnteresseerden). De reden dat we die niet gebruiken op onze trouwdag, is dat ik alleen in die auto kan zitten met een hoofddoek of pet zodra we harder rijden dan 20km/u. Dat zie ik niet zitten met een mooi kapsel! Ook in een cabrio waar wel een dak op kan, waait je haar door de war als er geen windscherm in zit. En aangezien dat over het algemeen alleen in nieuwe auto's zit.... Dan moet je overwegen of je alleen voor de foto's een leuke cabrio wilt.

We hebben onlangs een originele 2CV gekocht, matzwart, en dat wordt onze trouwauto. Ook een leuke auto :D

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #353 Gepost op: 30 januari 2013, 00:37:01 »
Cheryl kan je me een pb sturen met de site van de laatste auto?

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #354 Gepost op: 30 januari 2013, 09:23:35 »
Heb ik gedaan :) niet op dezelfde dag trouwen he ;) wij willen hem misschien ook wel hahahaha

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwvervoer
« Reactie #355 Gepost op: 30 januari 2013, 10:59:48 »
Moeten jullie ver reizen van huis naar locatie? En is dat over snelweg of binnen de bebouwde kom? Denk inderdaad niet dat je kapsel met mooie lange krullen erg goed blijft zitten als je met 100 km/u over de snelweg rijdt :D maar in de bebouwde kom en een windproof kapsel (dan denk ik aan iets opgestoken ofzo) kan het misschien wel.

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #356 Gepost op: 30 januari 2013, 11:01:47 »
Daar hebben we de trouwvervoerder ook voor uitgezocht in verband met kosten. En het is pak em beet 10 km bij elkaar. dus dat valt mee.
Geen snelweg in ons dorp gelukkig haha

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #357 Gepost op: 30 januari 2013, 11:42:41 »
Te gekke auto's Cheryl!! Ik zou ook moeilijk kunnen kiezen als ik jou was, maar ik zou ook voor een dichte auto gaan. Je weet het nooit met het weer in dit kikkerlandje, ook in augustus! (by the way, er is ook een speciaal 'Augustus 2013' topic onder 'huwelijksdata', heb je zin om daar ook mee te kletsen met de andere augustusbruiden?)

Wij huren in principe geen trouwauto, omdat we op een steenworp afstand van ons huis trouwen! Alleen vraag ik me nu af hoe we van en naar de fotolokatie gaan komen...we hebben nog niet bedacht waar we foto's willen gaan maken maar dit zal waarschijnlijk iets verder van ons huis zijn aangezien we vlakbij het centrum wonen!
Ik heb gedacht aan een bakfiets, maar weet niet of mijn a.s. daar vrolijk van wordt...dat is namelijk niet zo'n sportieve! :blink:
Iemand nog andere tips??

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #358 Gepost op: 30 januari 2013, 12:00:05 »
@augustusbruid kijk eens bij hun hierboven hihi.
Ook ik was van plan om iets leuks te doen , scooter ofzo. Maar ja manlief houdt van auto's en ik ben toch maar met hem mee gaan denken aangezien ik de rest al hebt geregeld... :)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwvervoer
« Reactie #359 Gepost op: 30 januari 2013, 12:03:29 »
Persoonlijk is het niet mijn smaak, maar als het bij jullie past is het grappig en origineel vervoer: een tuktuk! Goed voor de kleine afstanden en niet al te duur denk ik.

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #360 Gepost op: 30 januari 2013, 12:04:41 »
Oh oh wee te veel ideeen Kikkertje... :)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #361 Gepost op: 30 januari 2013, 13:34:45 »
@Cheryl wat bedoel je precies met 'hun hierboven'? Kun je me anders een pb sturen met een website?

@Kikker wat een top-idee, bedankt! Ik ga eens op zoek naar tuktuk-verhuurders in Brabant...

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #362 Gepost op: 30 januari 2013, 13:41:36 »
@Cheryl wat bedoel je precies met 'hun hierboven'? Kun je me anders een pb sturen met een website?

@Kikker wat een top-idee, bedankt! Ik ga eens op zoek naar tuktuk-verhuurders in Brabant...

Gedaan @trotse augustusbruid. Volgende keer ga ik ook zo me naam maken... Ik voel me hetzelfde :)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #363 Gepost op: 30 januari 2013, 13:58:44 »
Thanks Cheryl! En in antwoord op je vraag: wij trouwen op 24 augustus! En jij? (misschien kunnen we hier overigens beter verder over praten in het augustus-topic om dit topic niet onnodig te vervuilen...)  :biggrin:

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #364 Gepost op: 30 januari 2013, 14:01:51 »
Thanks Cheryl! En in antwoord op je vraag: wij trouwen op 24 augustus! En jij? (misschien kunnen we hier overigens beter verder over praten in het augustus-topic om dit topic niet onnodig te vervuilen...)  :biggrin:

30 augustus (off-topic) on-topic, kogel is door de kerk wij gaan voor de verroeste hot rod :)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwvervoer
« Reactie #365 Gepost op: 30 januari 2013, 16:57:45 »
Cheryl kan je me een pb sturen met de site van de laatste auto?

En aub ook naar mij? Ik vind die auto echt helemaal te gek!

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #366 Gepost op: 30 januari 2013, 20:04:34 »
Even een update voor Margreet en Saartjuhh: wij hebben flink over de prijs kunnen onderhandelen. Erg fijn te woord gestaan door het bedrijf. Wij hebben een optie genomen op 30 augustus want, we willen hem uiteraard eerst zien :-) ;-)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwvervoer
« Reactie #367 Gepost op: 31 januari 2013, 19:16:32 »
Ja logisch dat je de hotrod eerst wil zien! Moet zeggen dat ik de rode cabrio ook erg mooi vind! Wij gaan zowiso ook bij hun kijken en bij een ander bedrijf wat we al op het oog hadden!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #368 Gepost op: 7 februari 2013, 09:15:03 »
Wij zijn echte Alfanisten en dit word onze auto :-)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwvervoer
« Reactie #369 Gepost op: 7 februari 2013, 09:15:48 »
Leuke auto! Het rood pas echt goed bij dit model.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwvervoer
« Reactie #370 Gepost op: 7 februari 2013, 14:25:00 »
Mooie auto Aggies :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwvervoer
« Reactie #371 Gepost op: 7 februari 2013, 14:27:44 »
Nice Aggies. Ben je niet bang voor je haar? Of hebben jullie nog een tweede optie of kan er een kap op de auto?

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #372 Gepost op: 7 februari 2013, 14:38:57 »
De kap kan dicht, maar bij mooi weer willen wij met de kap open rijden. Maar je haar gaat niet snel in de war hoor. Als je netjes en rustig rijdt is er niet aan de hand :-)

Cheryl24

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #373 Gepost op: 7 februari 2013, 14:53:35 »
Dat idee hebben wij dus ook. Rustig toeren dan is er niets aan de hand. :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwvervoer
« Reactie #374 Gepost op: 7 februari 2013, 15:00:22 »
Oh, dan komt het goed !

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards