collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 165093 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

vetju

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #475 Gepost op: 21 november 2013, 19:07:52 »
Wij hebben deze op het oog!!

http://www.ferraridiscounter.nl/

Mijn AS is er helemaal enthousiast over.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #476 Gepost op: 21 november 2013, 19:20:29 »
Leuk Vetju!

Wij zijn er nog niet over uit. We willen heel graag een oude kever, maar ergens vinden we dat ook zo zonde van ons geld. Alle locaties liggen 1 of 2 straten verderop. We zouden dan nog geen 5 minuten in de auto zitten die dag.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #477 Gepost op: 21 november 2013, 19:23:56 »
@Pooh: als ik je een tip mag geven: neem in jullie geval geen auto! Ook wij trouwden om de hoek en zijn gewoon gaan lopen. Juist dat is op zich al een verrassend effect, iedereen verwacht je namelijk toch in een auto.
Lopen is juist leuk, dan kan iedereen die langs loopt/fietst jullie bewonderen en heb je even lekker frisse lucht al is het maar 2 straten lang.
Wat je ook kunt doen is een step of bakfiets huren, maar dat ligt ook een beetje aan wat jullie zelf leuk vinden en natuurlijk aan je soort jurk...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #478 Gepost op: 2 december 2013, 12:11:12 »
Wij hebben één van de twee auto's van m'n zwager te leen (zwager rijdt) ...of een gloedjenieuwe volkswagen passat..in het antraciet of een kwalrode open jeep (zo'n hele robuuste)...Ik wilde eigenlijk iets anders maar we zitten als het goed is in totaal 15-20 minuten in de auto...400 tot 600 voor die paar minuten gaat me te ver!

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #479 Gepost op: 12 december 2013, 20:11:15 »
[...]
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:34:27 door Bruidje224 »

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #480 Gepost op: 14 december 2013, 20:32:18 »
wij hadden een volkswagen caddy limo, ik wist tot het huwelijk niet welke auto want mijn man mocht het uitzoeken. Paste helemaal bij hem want hij rijdt in een caddy.

EN het was heerlijk zitten in de limo uitvoering met een wijde rok, lekker veel ruimte :)

Bovendien gingen de bruidskindjes mee in de auto! Plaats genoeg!

« Laatst bewerkt op: 14 december 2013, 20:33:55 door wedding2013 »

susannehuwelijk

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #481 Gepost op: 14 december 2013, 22:36:04 »
Hoi,

Heeft iemand een idee tips....?

we zoeken een trouwauto voor ons gezin, bruidspaar en drie kinderen (8 en tweeling van 6).

Nou kom ik allemaal bij Rolls royce uit en zeggen de verhuurbedrijven dat het past... ja op schoot en tussen je in... Nou hebben mijn vriend en ik niet zo'n zin om als verfrommelde bruid en bruidegom uit de auto te stappen dus dat is niks. :dry:

Hebben jullie tips? een limo past niet want die kan niet keren bij de locatie waar we trouwen.

Alvast bedankt

 :applaus:

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwvervoer
« Reactie #482 Gepost op: 15 december 2013, 07:38:31 »
Je hebt ook rolls royce auto's waarbij je zeg maar achterin 2 bankjes hebt. dus 1 voor jullie en een bankje voor jullie kinderen erachter of ervoor die dus ingeklapt kan worden als hun zijn uitgestapt waardoor jullie hierna ook gemakkelijk kunnen uitstappen. Heb een link geplaatst waar je foto's kan zien met hoe ik het bedoel. (hoop dat ik de link mag plaatsen) Dit is toevallig het bedrijf waar wij een bus huren voor de daggasten, maar hun hebben ook veel auto's. Puur voor het idee dat je begrijpt wat er mogelijk is....
http://www.willystrouwautos.nl/rolls-royce-bentley/trouwauto/willys-trouwautos-rolls-royce-huren-schitterende-rolls-royce-collectie

Beloved

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #483 Gepost op: 15 december 2013, 10:26:31 »
Susannehuwelijk.

Hoezo zou een limo niet kunnen? Deze rijdt vaak achteruit het terrein weer af ipv te keren. Leg anders aan een limo bedrijf eens voor wat zij kunnen betekenen voor jullie. Als dit wel iets is wat bij jullie past is er altijd een oplossing. :)

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #484 Gepost op: 28 december 2013, 00:24:14 »
Wij, bruid, bruidegom en 3 dochters van dan 4, 8 en 9 jaar hebben dit als trouwvervoer:


Je past er met z'n zevenen in! Ook wij vinden het belangrijk dat we onze kinderen heel de dag bij ons hebben, het was anders geweest, voor ons, als het andermans kinderen waren.

Ook heb ik hier op het forum als idee een Hummer meegekregen. Maar dat was voor ons te modern ;)
« Laatst bewerkt op: 28 december 2013, 09:15:32 door mamamikado »

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #485 Gepost op: 14 januari 2014, 11:35:19 »
Mijn AS ziet mij pas als ik naar het "altaar" loop. Hij komt met de trouwauto en ik word al eerder door mijn zus op de locatie afgezet. Jullie moeten het doen zoals jullie zelf willen en wat voor jullie goed voelt.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwvervoer
« Reactie #486 Gepost op: 16 januari 2014, 15:28:20 »
zeker doen wat voor jullie goed voelt. Ik wordt thuis opgehaald door mij AS en dan worden we samen naar het stadshuis gereden.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Trouwvervoer
« Reactie #487 Gepost op: 17 januari 2014, 09:18:12 »
@mamamikado Super leuk vervoer!!!  :clap:

Michael_de_V

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #488 Gepost op: 31 januari 2014, 13:21:54 »
@ Susannehuwelijk: Als je een goede chauffeur hebt is dat echt geen probleem. Wij hebben ook gewoon een limousine geregeld en daar kan je tenminste zonder de jurk te beschadigen/kreuken in terecht. Zeker als je kinderen hebt scheelt dat wel.

Trouwens is het ons opgevallen dat het huren van een limousine nou niet perse duurder is dan een normale trouwauto.  :biggrin:

@ Pitahaya, TukTuk is gaaf, pas alleen op voor de jurk zou ik dan zeggen!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #489 Gepost op: 31 januari 2014, 16:43:38 »
Even googelen op tuk tuk Geertruidenberg. Misschien kunnen hun je verder helpen.

Roeltje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #490 Gepost op: 5 februari 2014, 13:00:14 »
Onze trouwplannen zijn nog pril maar we weten al wel dat we op de fiets willen, tenzij het plenst van de regen dan gaan we lopend met parapluus

VanNierop

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #491 Gepost op: 11 februari 2014, 10:50:55 »
Een Ferrari!  :applaus:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwvervoer
« Reactie #492 Gepost op: 19 februari 2014, 13:40:33 »
Onze trouwplannen zijn nog pril maar we weten al wel dat we op de fiets willen, tenzij het plenst van de regen dan gaan we lopend met parapluus

Altijd leuk om nog even een foto te spammen ;) Wij zijn ook lopend gegaan. Het regende wel wat, maar het was maar 5 minuten lopen (oke, op mijn hakken duurde het iets langer ;))

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #493 Gepost op: 19 februari 2014, 13:50:04 »
Prachtige foto Ariel.

Wij zullen waarschijnlijk ook gewoon te voet gaan, of wellicht met een bakfiets ofzo. We wonen enkele minuten lopen van zowel de fotolocatie als het stadhuis. Het in- en uitstappen zou langer duren dan de rit zelf. Dan vind ik het zonde om daar vervoer voor te huren, tenzij het iets uitzonderlijks is om mee op de foto te gaan. Het is dan nog even kijken wat de feestlocatie wordt, maar als dat niet op loopafstand is zou ik het ook niet eens zo'n probleem vinden om dan met eigen auto of van familie te gaan.

Je zult zo te voet waarschijnlijk wel heel veel leuke opmerkingen krijgen van voorbijgangers!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwvervoer
« Reactie #494 Gepost op: 19 februari 2014, 13:55:23 »
We hebben te voet heel veel leuke reacties gehad idd.
Voor de feest en fotolocaties hadden we de auto van mijn moeder bij, een mini one cabrio.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwvervoer
« Reactie #495 Gepost op: 17 mei 2014, 11:18:12 »
Even een klein up-je voor dit topic  :blush:

Waar hebben jullie je trouwauto gevonden? Gewoon via internet of via bekenden?
Wij willen eigenlijk iets heel stoers qua trouwauto (Ford Mustang nieuwer type of een Dodge Ram 1500) maar we kunnen eigenlijk hier in de regio nergens iets erover vinden, terwijl ik niet geloof dat er hier geen verhuurbedrijven voor zijn... Iemand tips? :(

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwvervoer
« Reactie #496 Gepost op: 17 mei 2014, 14:47:05 »
Mijn broertje vertelde dat de ouders van een vriend een hele mooie auto hadden. Die mogen we lenen, echt heel fijn. Wij hadden namelijk ook het probleem dat we geen een huurauto mooi vonden!

Succes met zoeken.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #497 Gepost op: 17 mei 2014, 18:06:04 »
Vind het stiekum toch wel fijn dat trouw vervoer niet iets is waar wij over na hoeven te denken. Aangezien wij al een dag van te voren op de locatie aan zullen komen en een dag na de bruiloft pas weer naar huis gaan.

Als je dichtbij woont vind ik een bakfiets wel echt een super leuk idee.
Vrienden van ons kwamen aan op een tandem.

neonlight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Trouwvervoer
« Reactie #498 Gepost op: 19 mei 2014, 23:51:23 »
Op de fiets lijkt me helemaal niets met een jurk, te voet had ik wel heel leuk gevonden, maar helaas toch net te ver weg.

Wij hebben bovendien de luxe gehad te mogen kiezen uit diverse opties voor vervoer. Bij onze ringen kregen we gratis een trouwauto, keuze uit verschillende old-timers. Maar ik zit zelf in de paardensport, en rijd ook aangespannen. Een kennis van me rijdt ons nu met de koets en de paarden waar we zelf wedstrijden mee rijden.

Verder zal onze eigen auto gebruikt worden, na de ceremonie gaan we terug naar de plek waar de paarden uitgespannen worden, maken daar nog foto's, en stappen dan in de eigen auto voor de fotoreportage, en rijden vervolgens naar huis voor het feest (we houden het feest thuis).

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Trouwvervoer
« Reactie #499 Gepost op: 20 mei 2014, 09:16:30 »
Dat is bijzonder neonlight en helemaal dat het de paarden zijn waar jullie mee wedstrijd rijden. Leuk idee! 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards