collapse

Auteur Topic: De Welbekende Bedankjes  (gelezen 35944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissBride

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #100 Gepost op: 3 januari 2010, 18:28:15 »
Ik heb hele leuke sleutelhangers gezien. Wou dan de helft van de bedankjes paardensleutelhangers doen (mijn hobby) en de andere helft met autootjes (zjn hobby). Ik wil er dan een cellofaantje met een dropsleutel aan maken en een kaartje met Bedankt e.d. er op.
Past helemaal bij ons (auto/paarden en drop  :happy: ) en al met al ben ik denk ik voor minder dan 150 euro klaar.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #101 Gepost op: 3 januari 2010, 20:43:50 »
Dat klinkt erg leuk zeg! Ben wel benieuwd hoe dat er dan uit gaat zien!

Haal je de sleutels dan bij een groothandel of niet?

MissBride

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #102 Gepost op: 4 januari 2010, 12:59:40 »
Wij hebben geen pasje van een groothandel, dus denk dat ik gewoon de supermarkt in ga. Ik denk dat ik dan een stuk of 6-7 zakjes dropsleutels nodig heb, dus dat valt qua prijs ook nog echt enorm mee. Voor 10 euro heb ik wel 100 dropsleutels denk ik.
Ben zelf ook benieuwd hoe het er uit zal gaan zien. Helaas moet ik nog 8 maanden wachten, anders had ik het graag nu al in elkaar geknutseld.  :biggrin:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #103 Gepost op: 4 januari 2010, 14:17:57 »
Je kan altijd oefenen :tongue:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #104 Gepost op: 5 januari 2010, 14:17:35 »
Ietst te duur voor alle gasten, maar reuze cute vind ik droomwolkje.nl... Daar staan hele schattige eh... droomwolkjes die je ook nog kan laten personaliseren....
Edit: deze link klopt niet zoals hierna al is opgemerkt, zie berichtje Inx voor juiste url...
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2010, 15:45:40 door stimpy »

Shelly667

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #105 Gepost op: 5 januari 2010, 15:08:51 »
Kan het zijn dat die url niet klopt, stimpy? En als ik op google zoek krijg ik een kinderdagverblijf in Belgiƫ :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #106 Gepost op: 5 januari 2010, 15:28:52 »
bedoel je soms www.gelukswolkje.nl ? Die zijn geweldig, ik ben helemaal fan van de Met Witte Stippen webshop, Thijmen heeft er ook vanalles van en ik geef de wolkjes af en toe cadeau. Maar volgens mij werkt Lidewij van MWS nu een tijdje niet...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #107 Gepost op: 5 januari 2010, 15:44:59 »
Dus... het gaat zo goed, die bedoel ik ja...
Sorry...
www.gelukswolkje.nl, dank Inx!
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2010, 15:45:52 door stimpy »

Soraya

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #108 Gepost op: 11 januari 2010, 12:14:16 »
Ik maak wel een onderscheid tussen daggasten en receptie/feestavond gasten. De daggasten (bij ons de dierbaren), krijgen allemaal een cadeautje waar ze echt wat aan hebben, iets persoonlijks. De CM en de getuigen natuurlijk een groter cadeau. De receptie/feest avond gasten krijgen van ons omdat ik het zo schattig vind, een tule zakje met wat lekkers er in en daarna krijgen ze nog thuis een bedankkaart met persoonlijke tekst met foto toegestuurd.

Valerie

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #109 Gepost op: 11 januari 2010, 13:05:24 »
Ook ik zit nu te dubben over bedankjes... Maar wat ik mij afvraag is het volgende: Geef je zo'n bedankje per stel of per persoon? Ik wil er ook niet al teveel geld aan kwijt zijn en ik heb wel leuke dingen gezien, maar dan weet ik dus niet hoeveel ik er nou van moet bestellen.
De bedankjes zijn alleen voor de mensen tijdens ceremonie en receptie. Directe familie waarmee we uit eten gaan krijgen achteraf een mooie foto van ons cadeau.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #110 Gepost op: 11 januari 2010, 14:16:42 »
wij hebben toch bedankjes besteld gisteren:



100 stuks voor 144,50.

We kregen van bedankjes.nl een kortingscode, dus even gaan kijken en toen kwamen we deze tegen. We hebben een eigen ontwerp als inlay, dus als we ze hebben dan zal ik nog een foto maken

lydia

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #111 Gepost op: 11 januari 2010, 15:18:40 »
of je een bedankje per persoon of per stel/gezin geeft ligt er aan wat voor bedankje je geeft. mijn vriend neemt een cd'tje op met ws 2 eigengeschreven liedjes. onzin om dat per persoon te doen. dan zouden kosten uit de hand lopen en wat heb je aan meer dan 1 van zo'n cd in huis? zet er denk ik een pot snoepjes (in onze kleuren) oid naast voor het gebaar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards