collapse

Auteur Topic: De Welbekende Bedankjes  (gelezen 35943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #50 Gepost op: 1 juni 2009, 15:21:49 »
Wat mij betreft zijn bedankjes onzin, en het wordt ook niet in onze families gedaan.
Maar vind het leuk om cadeautjes te geven, dus zodoende hebben we wel een bedankje :tongue:.

Armara

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #51 Gepost op: 1 juni 2009, 18:18:28 »
Wij doen wel aan bedankjes.. maar ook in budget vorm..

We maken een foto van ons drieen (wij en onze dochter) in het groene gras, witte kleding, hoofden bij elkaar (ster-vorm zeg maar)
Die foto wordt een cd hoesje en daarin een cd met de nummers van de trouwceremonie, de openingsdans en de laatste dans! (in totaal 7 nummers)
Aan de binnenkant de titels en waarom wij voor deze nummers hebben gekozen...
deze geven we dan aan het einde van de avond mee!

of had ik dit al eens verteld hier??? sorry dan :)

liefs Tamara
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2009, 18:22:28 door Armara »

mika

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #52 Gepost op: 1 juni 2009, 23:11:44 »
wij hebben ook de blikjes echtgenootjes als bedankje :-)

Gupje

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #53 Gepost op: 2 juni 2009, 13:36:17 »
Wij doen geen bedankjes maar zetten een grote pot met rolletjes pepermunt neer met bedankt erop.
Zag al wel andere leuke dingen op internet, maar op een gegeven moment wordt het ook een budget technisch verhaal.

Niet meer wachten!

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #54 Gepost op: 4 juni 2009, 13:28:23 »
wij hadden glazen buisjes met watjes en 2 parecetemolletjes erin!

Benthe

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #55 Gepost op: 5 juni 2009, 20:09:06 »
Wij zijn ook al zowat een half jaar aan het dubben wat we zouden gaan doen met de bedankjes...
Eigenlijk vinden we het ook een beetje onzin... en zit ik hier net te lezen, krijg ik dankzij jullie dé brainwave!

Wij gaan ook een bedrag sponsoren, ik vind het helemaal geweldig. We hebben ooit al eens gezegd dat als we het konden missen om "cadeau"-geld aan een goed doel te schenken we dat zeker zouden doen, maar dat gaat helaas niet lukken! Maar zo kunnen we toch een mooie bijdragen leveren. Vriendlief was direct om!  :)

Ik ben helemaal blij! Dit is iets wat helemaal bij ons past en ik hoef niet nog eens een maand of twee te speuren naar bedankjes!  :rolleyes:


Gr. Benthe
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2009, 20:10:42 door Benthe »

chip

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #56 Gepost op: 7 juni 2009, 12:00:49 »
Mooi niet, ik vind het echt onzin. Het kost alleen maar geld en mensen hebben er niks aan. Misschien dat we als compromis een tijdje na de bruiloft een fotokaart sturen met een persoonlijke tekst. Dan kan je nog iets meer kwijt dan alleen standaard "bedankt dat je er was".
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2009, 15:42:57 door chip »

mariska141274

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #57 Gepost op: 7 juni 2009, 18:47:38 »
Je kunt ook pepermuntjes met jullie namen en trouwdatum via internet kopen, of bv mercietjes bij de Aldi; is niet zo duur.

mariska141274

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #58 Gepost op: 7 juni 2009, 18:51:23 »
[quote name=\'chip\' post=\'236079\' date=\'07 June 2009, 12:00\']Mooi niet, ik vind het echt onzin. Het kost alleen maar geld en mensen hebben er niks aan. Misschien dat we een tijdje na de bruiloft een fotokaart sturen met een persoonlijke tekst. Dan kan je nog iets meer kwijt dan alleen standaard "bedankt dat je er was".[/quote]



chip

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #59 Gepost op: 8 juni 2009, 15:47:51 »
Haha, ja nu ik het zo terug lees: ik spreek mezelf wel tegen he. Komt eigenlijk omdat we het niet helemaal eens zijn, ik wil niks doen, mijn vriendin wel. Dus een kaartje achteraf is ons (voorlopig) compromis.  Voor mijn gevoel minder 'nutteloos' omdat ik er echt iets persoonlijks op kan zetten en een foto vinden veel mensen wel leuk om te krijgen. Het is in ieder geval iets dat zelfs ik (die alles weggooit) een tijdje zou bewaren. Nou ja, zucht, zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om je van tradities niets aan te trekken.

daantje84

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #60 Gepost op: 15 juli 2009, 12:15:07 »
Wij geven een hartlolly met een visitekaartje van Vistaprint eraan met daarop 'Hartelijk bedankt voor je gezelligheid!'

Kosten voor 200 stuks zo'n € 50,-

Marrygirl

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #61 Gepost op: 30 juli 2009, 14:57:34 »
[quote name=\'Niet meer wachten!\' post=\'235376\' date=\'04 June 2009, 13:28\']wij hadden glazen buisjes met watjes en 2 parecetemolletjes erin![/quote]

Wow dat vind ik een gaaf idee! Had je die zelf gemaakt? Hoe had je dat gedaan?
Wij dachten aan flesjes spa blauw tegen de nadorst ofzo..

Robine82

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #62 Gepost op: 30 juli 2009, 16:40:11 »
Wij hebben de blikjes Echtgenootjes besteld! Ben erg benieuwd naar het resultaat. Waren voor 100 blikjes 175 euro kwijt. Niet echt goedkoop, maar het past wel bij ons (mijn vriendje heeft altijd zin in een snacky als we ergens zijn) en de tekst: "kom nog eens op de borrel, wij zorgen voor de nootjes" gewoon ook helemaal leuk!

Nynke Jellie

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #63 Gepost op: 30 juli 2009, 17:12:36 »
Ik las net over het idee om een geldbedrag aan een goed doel te geven en dat lijkt mij ook wel wat!
En dat je dan bij de uitgang op een groot formaat papier zet dat je de mensen wilt bedanken voor hun komst en dat het geld voor het bedankje naar een goed doel gaat.
Dat dan verwoorden op een leuke manier! Ik geloof dat ik al weet nu wat voor bedankje ik ga doen :biggrin:

Margy

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #64 Gepost op: 30 juli 2009, 17:55:21 »
wij hebben dr ook lang over getwijfeld, bedoel het wordt vaak gewoon weggegooit. het is geen gigantische uitgave, maar als t weggegooit wordt ??

wij hadden kleine Boedha's met een tulezakje met snoepjes & een kaartje met text
vind het wel leuk, dat ik bij bijv mn oma, mama zussen schoonmams etc de boedha's heb zien staan.
een gekregen boedha brengt immers geluk !

Liset en Han

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #65 Gepost op: 30 juli 2009, 18:08:22 »
Wij houden het simpel,
we nemen een grote vaas vol met spekkies in de kleuren zilver en wit (themakleuren),
en deze zetten we uiteraard bij de uitgang!
Dan hebben ze wat te snoepen onderweg..

Liset en Han

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #66 Gepost op: 30 juli 2009, 18:12:36 »
Trouwens,
Voor de VIPS hebben we wel kadootjes.
We zijn schalen aan het opmaken met o.a. een boeddha/gelukssteen, zorgensteen, wierook, etc.
En voor de ouders hebben we een fles wijn / champagne met een bedanketiket erop.
Voor de bruidskinderen hebben we overlevingstasjes.
- bruidsjongens: politieauto (vriendlief werkt bij de politie), cars kleurboek, potloden, cars bellenblaas, wat drinken, wat koekjes en snoepjes.
- bruidsmeisje: 2 bruidspopjes, prinsessen kleurboek, potloden, princessen bellenblaas, wat drinken, wat koekjes en snoepjes.

vanDaal

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #67 Gepost op: 31 juli 2009, 13:19:43 »
Aangezien wij aan onze gasten een envelop als cadeau (voor de huwelijksreis) hebben gevraagd, vonden we het wel zo gepast om daar met de bedankjes iets mee te doen. Dus we hebben vanaf onze vakantiebestemming naar iedereen een ansichtkaart gestuurd met voorop een foto van ons op honeymoon en een bedanktekst achterop. Dit is erg goed ontvangen!
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2009, 13:20:40 door vanDaal »

Benthe

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #68 Gepost op: 31 juli 2009, 17:59:29 »
Onze bedankjes zijn geregeld!!!  :)
Wij gaan dus een bedrag sponsoren aan de Cliniclowns. We laten clowns bij 4 zieke kinderen komen en voor 12 kinderen regelen we een grote speelkoffer. Ik ben er helemaal blij mee...

We hebben contact gehad met de Cliniclowns en die hebben promo-foto's gestuurd. Mijn lief heeft er een mooie kaart gemaakt met hierop de foto's en een woordje van ons wat de bedoeling is van dit bedankje, die hebben we op A5 bij Vistaprint laten maken. We hebben voor iedereen van die clownsneuzen gekocht en die delen we erbij uit... Wij zijn er helemaal happy mee.... Als ik het kaartje digitaal krijg van mijn lief zal ik 'm wel showen.

En natuurlijk hopen we ook dat die neuzen nog een leuke foto opleveren, hahaha!  :biggrin:


Gr. Benthe
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2009, 18:01:17 door Benthe »

Suusjeuh

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #69 Gepost op: 31 juli 2009, 23:54:16 »
Mijn mening: Onzin, Wij sturen "gewoon" een kaart met foto als bedankt. Dan ook gelijk voor de familie die niet uitgenodigd is met "wij zijn getrouwd"

Kyroya

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #70 Gepost op: 2 augustus 2009, 03:21:56 »
Wij hebben wel bedankjes, via fortune factory.
Zijn van die wijnsetjes, een flesopener en kurkentrekker in hartvorm.

Voor die ene keer vonden we dat wel leuk om te doen.

Daarkomtdebruid...

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #71 Gepost op: 2 augustus 2009, 07:00:26 »
Wij vonden de bedankjes ook een moeilijk punt. Wilden er niet teveel geld voor uitgeven en al helemaal geen prullaria.

Hebben nu bonbons klaarstaan. Ballonverpakkingen met 2 bonbons erin in de smaken wit met hazelnootvulling en wit/melkchocolade. 1 met onze namen, trouwdatum, ringen en Bedankt! erop en de ander met onze trouwkaart.

Bonbons zijn € 0,50 per stuk en de ballonverpakkingen € 0,25. Vonden de prijs erg meevallen.

daantje84

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #72 Gepost op: 26 november 2009, 14:07:11 »
Zag nog wat leuks op miniatuurtje.nl

Je kunt zelf een smaak uitzoeken en een foto sturen die dan op het flesje komt!

Wij hebben al bedankjes, maar vind deze ook wel errug leuk, mss alleen voor de daggasten........

lydia

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #73 Gepost op: 26 november 2009, 14:59:10 »
Een foto van het bruidspaar aan het eind van de avond mee geven is leuk, een neef van me wilde dat doen. Je gaat er nooit vanuit; maar de computer van de fotograaf was de dag voor de bruiloft gecrasht, CM die van haar mee genomen - had de goede software niet, ook bij de drukker konden ze de memorykaart niet lezen. een aantal daggasten hebben toen in wat tijd tussendoor koffiepads met een lintje en een kaartje in elkaar geknutseld voor zichzelf en de avondgasten.. :blink:

Ik zorg wel dat mijn bedankjes op tijd klaar zijn (ik ben wel een deadliner, maar wil voor mn bruiloft echt mn 'leven beteren'....)

Kayka

  • Gast
De Welbekende Bedankjes
« Reactie #74 Gepost op: 26 november 2009, 21:20:48 »
Ik vind het moeilijk, want aan de ene kant vind ik zelf bedankjes GROTE onzin... Kost -vaak- belachelijk veel geld en dan geef je mensen een 'prul' mee wat ze in een lade gooien.  

Toch voel ik wel de 'druk' dat het erbij hoort, en ik heb nu een mooie compromis gevonden. Wij geven gedrukte kaarten mee waar op staat 'Merci... dat jij er was!' en dan plakken we op de kaarten een merci-chocolaatje erbij. Op de achterkant staat dan een iets uitgebreidere tekst in de trant van 'bedankt voor je aanwezigheid...blablabla...fantastische dag...blabla'. Zo krijgt iedereen toch een kleinigheidje mee met iets lekkers, en een kaart zullen ze dan ook sneller bewaren denk ik (neemt geen ruimte in). En het mooiste; de kaarten heb ik gratis laten drukken bij Vistaprint en de merci'tjes zullen nog geen 15 euro kosten. Wij zijn dus helemaal happy!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards