collapse

Auteur Topic: Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen  (gelezen 5484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sannievermeer

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Gepost op: 18 mei 2005, 22:42:20 »
Net toevallig gehoord dat er iemand niet komt a.s vrijdag, ja had naar oud nr gesmst!! wat ik nu te bedenken niet klopt dat verhaal!! Dus heb besloten dat ik er nu helemaal niet meer bij wil hebben!! Ze kon alleen s avonds komen!! beetje warrig verhaal zit met jank ogen achter de pc!! Vertel morgen het hele verhaal wel!!!


moet het ff kwijt!! op dit soort momenten is de aanstaande er natuurlijk weer niet!!

Essie

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2005, 22:45:31 »
Hee, chop chop. Als het een echte vriendin is komt ze vast wel. En anders maar niet. Laat je dag en je voorpret nog even er niet door verpesten. De dag hangt niet af van haar!! Kop op, en niet meer huilen, denk aan je happy face!!  :)

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2005, 22:46:32 »
Dat zal je altijd zien Sannie.....gebeurt er iets...ben je alleen thuis!!!

Lucht hier je hart maar hoor meid!!!
Kan mij voorstellen dat je er nu een beetje warrig over bent, maar neem niet te snel een beslissing.
Denk er eerst even rustig over en als je a.s. hubby er is ff uitgebreid over praten.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2005, 22:48:17 »
Wat vervelend joh! En als t niet klopt is t helemaal een rotsmoes! Zo leer je wel je echte vrienden kennen. Wie wil er nou niet naar de bruiloft van haar vriendin?

Sannievermeer

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2005, 22:52:54 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'18 May 2005, 21:46\']Dat zal je altijd zien Sannie.....gebeurt er iets...ben je alleen thuis!!!

Lucht hier je hart maar hoor meid!!!
Kan mij voorstellen dat je er nu een beetje warrig over bent, maar neem niet te snel een beslissing.
Denk er eerst even rustig over en als je a.s. hubby er is ff uitgebreid over praten.
[post=\"28018\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


ik heb met arjan er al vaker over gehad!! zo als afgelopen zaterdag met vrijgezellendag had zo ook al een rotsmoesje!! en ja dan ga je gewoon dingen op tellen en heb dan zoiets van ja wil ik wel uberhaut dat je dan er s avonds bent?? en op mijn kosten lekker kan zuipen!! en dan de leuke vriendin uit hangen terwijl je op het mooiste moment van je leven er niet bij bent??? Daar kon ik geen postief antwoord op geven!! Dus om me zelf rust te gunnen en mijn dag/avond niet laten verpesten op het feest heb ik maar een punt achter de vriendschap gezet!! Had het stiekem eerder moeten doen maar uit het oogpunt van het is een dipje en komt wel goed allemaal!! En zo van ik wil haar aan de ene kant heel graag bij hebben nodig je haar de hele dag uit ook mede dat ze van de andere kant van nederland moet komen!! Maar stiekem heb ik me een droom voor gehouden!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2005, 22:59:24 »
[quote name=\'Sannievermeer\' date=\'18 May 2005, 22:52\']ik heb met arjan er al vaker over gehad!! zo als afgelopen zaterdag met vrijgezellendag had zo ook al een rotsmoesje!! en ja dan ga je gewoon dingen op tellen en heb dan zoiets van ja wil ik wel uberhaut dat je dan er s avonds bent?? en op mijn kosten lekker kan zuipen!! en dan de leuke vriendin uit hangen terwijl je op het mooiste moment van je leven er niet bij bent??? Daar kon ik geen postief antwoord op geven!! Dus om me zelf rust te gunnen en mijn dag/avond niet laten verpesten op het feest heb ik maar een punt achter de vriendschap gezet!! Had het stiekem eerder moeten doen maar uit het oogpunt van het is een dipje en komt wel goed allemaal!! En zo van ik wil haar aan de ene kant heel graag bij hebben nodig je haar de hele dag uit ook mede dat ze van de andere kant van nederland moet komen!! Maar stiekem heb ik me een droom voor gehouden!!
[post=\"28021\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Dan kan ik mij idd voorstellen dat je de beslissing neemt om haar er dan maar niet bij te hebben. Nu ik dit verhaal van je heb gelezen...zou ik hetzelfde doen.

Nou meissie....kop op en probeer je dan om haar niet druk te maken.
Denk maar aan je mooie dag en hoe je zult stralen als bruid!!!
Het is jullie dag en laat die door niemand verpesten!!!

Sannievermeer

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2005, 23:05:52 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'18 May 2005, 21:59\'][quote name=\'Sannievermeer\' date=\'18 May 2005, 22:52\']ik heb met arjan er al vaker over gehad!! zo als afgelopen zaterdag met vrijgezellendag had zo ook al een rotsmoesje!! en ja dan ga je gewoon dingen op tellen en heb dan zoiets van ja wil ik wel uberhaut dat je dan er s avonds bent?? en op mijn kosten lekker kan zuipen!! en dan de leuke vriendin uit hangen terwijl je op het mooiste moment van je leven er niet bij bent??? Daar kon ik geen postief antwoord op geven!! Dus om me zelf rust te gunnen en mijn dag/avond niet laten verpesten op het feest heb ik maar een punt achter de vriendschap gezet!! Had het stiekem eerder moeten doen maar uit het oogpunt van het is een dipje en komt wel goed allemaal!! En zo van ik wil haar aan de ene kant heel graag bij hebben nodig je haar de hele dag uit ook mede dat ze van de andere kant van nederland moet komen!! Maar stiekem heb ik me een droom voor gehouden!!
[post=\"28021\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Dan kan ik mij idd voorstellen dat je de beslissing neemt om haar er dan maar niet bij te hebben. Nu ik dit verhaal van je heb gelezen...zou ik hetzelfde doen.

Nou meissie....kop op en probeer je dan om haar niet druk te maken.
Denk maar aan je mooie dag en hoe je zult stralen als bruid!!!
Het is jullie dag en laat die door niemand verpesten!!!
[post=\"28024\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
ik zal vannacht wel slecht slapen en straks in bed flink potje janken( de zenuwen vrees ik) en dan ga ik er vrijdag lekker genieten!! en zie het wel hoe dit ooit af loopt!!! ga me er niet druk om maken!! Zegt ze heel stoer!!...........

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2005, 23:14:43 »
Een lekker potje janken kan opluchten hoor!!!
En denk maar zo...beter nu dan vrijdag!!!

Vooral niet vergeten te genieten vrijdag en ik hoop dat je er vrijdag ook niet aan denkt. Laat je lekker meeslepen door alle leuke dingen die er op je af komen en verban de niet leuke dingen uit je hoofd.

Ik wens je voor vrijdag in ieder geval een geweldige, onvergetelijke, gezellige, romantische en liefdevolle dag.

En keep smiling he...stralende bruid!!!!!!!!

Joanne

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2005, 23:18:05 »
nou meid kop op en als je er helemaal achter staat komt het echt wel goed toch.
Vrijdag  genieten van je trouwen

* Marij *

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2005, 00:11:28 »
Wel een vervelende situatie hoor, ik zou haar er ook liever niet meer bijhebben.

Hopelijk kan je jezelf er een beetje overheen zetten! Als ze echt zo'n streken heeft uitgehaald is ze het eigenlijk niet eens waard dat je er zo over inzit...

Sannievermeer

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2005, 08:08:49 »
heb heerlijk geslapen!! Gelukkig maar!!!


Nu de laatste dingen nog doen!! Lees huis van boven naar beneden laten blinken!!!


 :sad: ach het hoort er bij!! Vanmiddag mijn schatje bij mijn schoonouders op halen en een veilig plekje geven!! en dan maar wachten tot morgen!!

Joanne

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2005, 09:14:07 »
Wachten ??? je hebt toch zeker nog wel iets te doen ??

Sjakie

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2005, 09:37:07 »
Jammer dat de vriendschap juist op dit moment moet stuklopen, Sannie...  :sad:

Gelukkig heb je vannacht goed geslapen en zie je nu alles weer wat positiever in :) ! Geniet van alles wat je te wachten staat, dan komt alles in orde! Veel plezier nog vandaag en probeer iets leuks te gaan doen, in plaats van te gaan zitten wachten...  :wink:

Yvonne

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2005, 10:12:31 »
Ben het helemaal met Belin en Sjakie eens......
Wel een rot moment, juist nu.......
Geniet lekker van jullie dag en probeer je er ff niet meer druk om te maken... Hoe moeilijk dat ook zal zijn. Je heb belangrijkere dingen om je zorgen over te maken, zoals JULLIE dag en die moet je niet door zoeits laten beinvloeden!!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2005, 12:55:07 »
ohw meis wat super super super rot voor je zeg.,... denk je bijna te kunnen zeggen dat alles helemaal goed gaat en dan 1 dag van te voren zoiets...

ik zou haar inderdaad ook maar gewoon laten gaan, als het zo moet dan niet....

sterkte en laat je niet uit het veld slaan meis!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2005, 14:44:48 »
Jeetje wat rot zeg! Maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Dit is dus echt geen echte vriendin!
Jouw dag wordt morgen toch wel geweldig, ook zonder haar!

ikki

  • Gast
Fijn Zo Leer Je Vriendin Nog Ff Kennen
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2005, 19:04:56 »
Jeetje wat rot zeg.
PRobeer je er niet te druk over te maken, krijg je rimpels en rode ogen van :wink:

Geniet morgen lekker van elkaar dat is uiteindelijk het belangrijkste want je moet samen verder en niet met haar!!!

Dikke knuffel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards