collapse

Auteur Topic: Trouwen In Het Buitenland  (gelezen 278197 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #125 Gepost op: 23 september 2008, 16:03:24 »
Ben er ook helemaal verliefd op haha :biggrin:!

daffy

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #126 Gepost op: 23 september 2008, 17:16:25 »
wauw !!!!! wat romantisch prachtig kasteel!!!!!
Toch wel een beetje jaloers hoor!!
Onze receptie is bij het www.koetshuis.net in ijsselmonde, het hoorde wel bij een kasteel maar das al lang geleden gesloopt
Wel prachtig hoog plafond en romantisch hoor.........

trouwambtenaar Mariëlle

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #127 Gepost op: 23 oktober 2008, 18:16:23 »
[quote name=\'elisabeth27\' post=\'180495\' date=\'23 September 2008, 14:42\']Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post. Ik ben Elisabeth en ben verloofd met Sander :heart: . Gisteren hebben we onze trouwlocatie bepaald. En we hebben gekozen om te gaan trouwen (Zomer 2009) in een echt Frans Chateau!
We zijn er vorige week al naar toegereden (Het is in Noord Frankrijk dus best te doen met de auto) en het ziet er echt super sprookjesachtig uit.
Het ziet er al mooi uit op de foto's die je kunt bekijken op de website www.ritz-resorts.com, maar in het echt is het super adembenemend. Ik verheug me echt heel erg op de magische dag!
Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen ervaring hebben met het trouwen in Frankrijk of in andere landen, buiten Nederland?
Wil graag weten wat voor evaring anderen hiermee hebben.


xxx
Elisabeth[/quote]

Hallo Elisabeth en Sander,

Jullie hebben echt een hele goede keuze gemaakt, met al jullie gasten die speciaal voor jullie naar Frankrijk afreizen daar trouwen.
Ik ben benieuwd hoe jullie het wettelijke deel van jullie huwelijk gaan regelen, omdat je als Nederlanders niet wettelijk in Frankrijk kunt trouwen.
Dit weet ik uit ervaring omdat ik al meerdere trouwceremonies in onder andere Frankrijk heb verzorgd van bruidsparen die graag in het buitenland wilde trouwen.

Hopelijk hebben jullie ook dat op een rijtje en dat je een leuke kapper, bloemist enzovoort zult vinden.
Veel plezier met de voorbereidingen, voor je het weet is het zomer 2009!  :rolleyes:

Marielle Jongmans

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #128 Gepost op: 23 oktober 2008, 18:23:34 »
Nou, dat is niet helemaal waar. Ik ben zelf ook in Frankrijk getrouwd, ook wettelijk. Er zijn wel mogelijkheden om dat te doen hoor, maar het is inderdaad niet altijd mogelijk. Je moet dit dus erg goed uitzoeken vantevoren.
Wat wel handig is aan het wettelijk trouwen in frankrijk, is dat je kunt kiezen om in Frankrijk voor de Nederlandse wet te trouwen. Dat betekent dat je dan onder het nederlands recht valt, en dat is heel handig gezien het er in Frankrijk allemaal net wat anders uitziet. Dit moet je wel vantevoren door een notaris laten opstellen. Laat je goed informeren!

Armara

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #129 Gepost op: 23 oktober 2008, 21:28:32 »
Hoi.... geweldige locatie!!! echt prachtig!

Heb zelf geen ervaring met trouwen in Frankrijk maar mijn zus is is in de zomer 2006 in Frankrijk getrouwd.. aan de Seine vlakbij Parijs.
Een tip: dubbelcheck al je afspraken met bloemisten, cateraars.. enz.. zorg dat je iemand bij je hebt die goed Frans spreekt!!
Mijn zus had een bevriende 'local' bij zich en nog zijn er best veel dingen mis gegaan.
Fransen kunnen best eigenaardig zijn!

liefs Tamara

marieke239

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #130 Gepost op: 6 november 2008, 13:32:53 »
[quote name=\'trouwambtenaar Mariëlle\' post=\'185256\' date=\'23 October 2008, 17:16\'][quote name=\'elisabeth27\' post=\'180495\' date=\'23 September 2008, 14:42\']Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post. Ik ben Elisabeth en ben verloofd met Sander :heart: . Gisteren hebben we onze trouwlocatie bepaald. En we hebben gekozen om te gaan trouwen (Zomer 2009) in een echt Frans Chateau!
We zijn er vorige week al naar toegereden (Het is in Noord Frankrijk dus best te doen met de auto) en het ziet er echt super sprookjesachtig uit.
Het ziet er al mooi uit op de foto's die je kunt bekijken op de website www.ritz-resorts.com, maar in het echt is het super adembenemend. Ik verheug me echt heel erg op de magische dag!
Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen ervaring hebben met het trouwen in Frankrijk of in andere landen, buiten Nederland?
Wil graag weten wat voor evaring anderen hiermee hebben.


xxx
Elisabeth[/quote]

Hallo Elisabeth en Sander,

Jullie hebben echt een hele goede keuze gemaakt, met al jullie gasten die speciaal voor jullie naar Frankrijk afreizen daar trouwen.
Ik ben benieuwd hoe jullie het wettelijke deel van jullie huwelijk gaan regelen, omdat je als Nederlanders niet wettelijk in Frankrijk kunt trouwen.
Dit weet ik uit ervaring omdat ik al meerdere trouwceremonies in onder andere Frankrijk heb verzorgd van bruidsparen die graag in het buitenland wilde trouwen.

Hopelijk hebben jullie ook dat op een rijtje en dat je een leuke kapper, bloemist enzovoort zult vinden.
Veel plezier met de voorbereidingen, voor je het weet is het zomer 2009!  :rolleyes:

Marielle Jongmans
[/quote]

Hoi Marielle,

Dit is mijn ook eerste post,
Omdat we graag willen gaan trouwen in Frankrijk, maar eigenlijk helemaal niet echt informatie daar over hebben, zat ik even op internet te kijken.
Aan jou reactie kan ik opmaken dat je meer ervaring hebt, met trouwen in Frankrijk. Zou je me hier meer over kunnen vertellen?

Groetjes Marieke

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #131 Gepost op: 6 november 2008, 13:35:18 »
wat voor informatie wil je hebben?
Ben zelf ook in Frankrijk getrouwd, kan je wel het een en ander vertellen als je wil.

trouwambtenaar Mariëlle

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #132 Gepost op: 28 november 2008, 16:28:08 »
[quote name=\'marieke239\' post=\'187873\' date=\'06 November 2008, 13:32\'][quote name=\'trouwambtenaar Mariëlle\' post=\'185256\' date=\'23 October 2008, 17:16\'][quote name=\'elisabeth27\' post=\'180495\' date=\'23 September 2008, 14:42\']Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post. Ik ben Elisabeth en ben verloofd met Sander :heart: . Gisteren hebben we onze trouwlocatie bepaald. En we hebben gekozen om te gaan trouwen (Zomer 2009) in een echt Frans Chateau!
We zijn er vorige week al naar toegereden (Het is in Noord Frankrijk dus best te doen met de auto) en het ziet er echt super sprookjesachtig uit.
Het ziet er al mooi uit op de foto's die je kunt bekijken op de website www.ritz-resorts.com, maar in het echt is het super adembenemend. Ik verheug me echt heel erg op de magische dag!
Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen ervaring hebben met het trouwen in Frankrijk of in andere landen, buiten Nederland?
Wil graag weten wat voor evaring anderen hiermee hebben.


xxx
Elisabeth[/quote]

Hallo Elisabeth en Sander,

Jullie hebben echt een hele goede keuze gemaakt, met al jullie gasten die speciaal voor jullie naar Frankrijk afreizen daar trouwen.
Ik ben benieuwd hoe jullie het wettelijke deel van jullie huwelijk gaan regelen, omdat je als Nederlanders niet wettelijk in Frankrijk kunt trouwen.
Dit weet ik uit ervaring omdat ik al meerdere trouwceremonies in onder andere Frankrijk heb verzorgd van bruidsparen die graag in het buitenland wilde trouwen.

Hopelijk hebben jullie ook dat op een rijtje en dat je een leuke kapper, bloemist enzovoort zult vinden.
Veel plezier met de voorbereidingen, voor je het weet is het zomer 2009!  :rolleyes:

Marielle Jongmans
[/quote]

Hoi Marielle,

Dit is mijn ook eerste post,
Omdat we graag willen gaan trouwen in Frankrijk, maar eigenlijk helemaal niet echt informatie daar over hebben, zat ik even op internet te kijken.
Aan jou reactie kan ik opmaken dat je meer ervaring hebt, met trouwen in Frankrijk. Zou je me hier meer over kunnen vertellen?

Groetjes Marieke
[/quote]
Hallo Marieke,

Natuurlijk wil ik je mijn plan B uitleggen! (als je niet woonachtig in Frankrijk bent, of ouders hebt met een huis in Frankrijk, is wettelijk trouwen heel lastig en dan gebruiken mijn bruidsparen vaak dit plan :cool:
Mail me maar even of kijk op mijn site www.bijzonderhuwelijk.nl

Groeten van Mariëlle

birds

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #133 Gepost op: 1 december 2008, 21:06:35 »
Jemig... ik moet echt meer hints gaan geven aan mijn kerel... dit is echt TE geweldig... woowww...

ABressers

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #134 Gepost op: 26 januari 2009, 20:03:39 »
We zijn er bijna definitief uit: we gaan trouwen op Santorini.

Na drie begrotingen gemaakt te hebben:
- trouwen in 1 dag in kasteel
- trouwen in 2 dagen
- trouwen op Santorini en in NL een feest

scheelt het allemaal niet zoveel qua kosten, bij trouwen op Santorini combineren we de reis namelijk met de honeymoon. We zijn nu bezig met Extravacanza om ons maatwerk-pakket samen te stellen. Het wordt echt helemaal geweldig!!!

We willen voor onze familie (14 personen + 2 baby's) het hotel voor een week betalen en hen de vlucht zelf laten betalen. Vinden jullie dit redelijk?

Zijn er anderen die op Santorini of in Griekenland zijn getrouwd of heb je tips voor ons omdat we in het buitenland trouwen? Heeft iemand een tip voor een locatie op Santorini?  :unsure:

We willen ook een week eraan vastplakken voor de honeymoon. Op Paros, Naxos, Mykonos en Ios zijn we al geweest, misschien dat iemand daar een tip voor heeft?  :). Zijn er andere fantastische plekken in de buurt?
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2009, 10:05:59 door ABressers »

ABressers

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #135 Gepost op: 5 februari 2009, 19:46:25 »
Niemand die hier ervaring mee heeft? :-(

Bruidje2B

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #136 Gepost op: 8 februari 2009, 17:10:43 »
Wij trouwen op Malta en hebben ook alles geboekt via Extravacanza. Tot nu toe loopt alles super. Wij gaan op 20 juli naar Malta toe en trouwen op 22 juli. Op 27 juli gaan we weer naar Nederland, waar we op 1 augustus nog een feest gaan geven. Onze ouders gaan mee naar Malta, en verder nog 6 vrienden en onze 2 kindjes. Misschien dat er nog meer vrienden komen, maar dat is nog niet definitief.
Wij kunnen dus niet voor iedereen (een gedeelte van) de reis betalen. Maar ben wel heel blij dat er toch mensen meegaan.

ABressers

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #137 Gepost op: 10 februari 2009, 16:05:49 »
[quote name=\'Bruidje2B\' post=\'205080\' date=\'08 February 2009, 17:10\']Wij trouwen op Malta en hebben ook alles geboekt via Extravacanza. Tot nu toe loopt alles super. Wij gaan op 20 juli naar Malta toe en trouwen op 22 juli. Op 27 juli gaan we weer naar Nederland, waar we op 1 augustus nog een feest gaan geven. Onze ouders gaan mee naar Malta, en verder nog 6 vrienden en onze 2 kindjes. Misschien dat er nog meer vrienden komen, maar dat is nog niet definitief.
Wij kunnen dus niet voor iedereen (een gedeelte van) de reis betalen. Maar ben wel heel blij dat er toch mensen meegaan.[/quote]

Dat klinkt ook erg leuk op Malta! Ik moet zeggen dat Extravacanza het voor ons tot nu toe prima verzorgt dus dat belooft wat als we daar straks zijn!
Wat betalen jullie wel voor jullie gasten? De dag zelf?

Bruidje2B

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #138 Gepost op: 10 februari 2009, 17:49:09 »
Wij betalen alles op de trouwdag voor de gasten. Die dag is helemaal verzorgd , zelfs het vervoer naar de trouwlocatie en weer terug. De reis en het verblijf etc betalen de gasten zelf.
Wij geven bij terugkomst in Nederland ook nog een feest hoor.

kaaltje

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #139 Gepost op: 9 juli 2009, 22:09:15 »
Hallo,

Mijn verloofde en ik willen niets liever dan trouwen in het buitenland, onder de mediterraanse zon ten overstaan van alle belangrijke mensen in ons leven.
Wij denken zelf aan landen als Spanje, Italie, Frankrijk etc. We weten dat we niet overal even gemakkelijk voor de wet kunnen trouwen, maar zijn bereid daarin creatief te zijn.

De bedoeling is dat we onze gasten (ca 35) meenemen voor een lang weekend. We willen daarom graag bijvoorbeeld een chateau, villa of landhuis huren waar we een weekend met onze gasten kunnen verblijven.
Qua kosten willen we voor alle gasten het verblijf en verzorging betalen, en voor familie, ceremonieteam en getuigen daarnaast ook de reis zelf.
Het hoeft niet superdeluxe; romantiek, natuur, lekker eten en gezelligheid vinden we het belangrijkst.
Wel zitten we met een krap budget, dwz ca. 5000 euro (dit is exclusief jurk, pak, fotograaf, maar inclusief huur locatie, trouwen, decoratie, vervoer, drank en eten). Kortom, we zijn op zoek naar een groepsaccommodatie (of meerderen kleintjes bij elkaar) voor zo'n 1.500-2.000 voor een weekend, zodat we voor het restant alles goed kunnen aankleden en verzorgen en kunnen bijdragen in het vervoer.
Hier valt wel nog enigszins in te schipperen maar niet heel veel.

Wat we daar willen doen is uiteraard een ceremonie (al dan niet rechtsgeldig), champagne toasten, lekker eten (gecaterd of verzorgde barbeque) en als afsluiter een swingend feest! De volgende dag voor iedereen ontbijt en daarna is het klaar qua verzorging. (wel willen we graag de tweede nacht voor iedereen inbegrepen laten zijn). O, bij voorkeur eten lekker buiten natuurlijk!

We hebben al heel wat rondgesurfd op internet, maar komen of op geweldig mooie maar ook onbetaalbare villa's, of op aromantische locaties met stapelbedden;-)
Wie heeft er ervaringen, tips, adresjes etc die ons verder kunnen helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Bas & Cindy

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #140 Gepost op: 9 juli 2009, 22:23:55 »
pfff,ik zou het heel knap vinden als je voor dat budget een vakantiehuis voor zoveel personen voor een weekend ZONDER stapelbedden voor elkaar krijgt.. misschien via vakantiehuizen.nl ofzo?

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #141 Gepost op: 9 juli 2009, 23:12:37 »
Beste Bas en Cindy,

Allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik begrijp dat jullie het helemaal zien zitten, trouwen in het buitenland lijkt ons heel erg gaaf!

Hopelijk voelen jullie je niet beledigd door wat ik nu ga schrijven. Met het budget wat je beschrijft lijkt het mij heel moeilijk om op korte termijn in het buitenland te trouwen. Maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.

Wij trouwen op 8 augustus in Toscane, en nemen 18 gasten mee. We hebben onze gasten gevraagd de reis zelf te bekostigen, en alles wat we daar doen is voor onze kosten (overnachtingen, eten en drinken). Wij betalen voor 2 overnachtingen met eenvoudig ontbijt 2200 euro. Dan hebben onze gasten nog niets gedronken en hebben we het ook nog niet over een toast, lunch en twee diners en een feest. Ook het vervoer van gasten en trouwauto, decoratie (bloemen) en kosten aan de gemeente en aanvraag van officiële papieren zit daar nog niet bij.

Als ik jullie was zou ik eerst beslissen voor welk land jullie willen gaan en dan eens op zoek naar een weddingplanner om te kijken hoe die erover denkt.

Veel succes! Als alles lukt, zou dat natuurlijk echt helemaal geweldig zijn!

Groetjes,  Saskia

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #142 Gepost op: 9 juli 2009, 23:33:32 »
Klik en klik... De prijzen zijn ook heel afhankelijk van wanneer je gaat he, maar ik denk dat het moeilijk gaat zijn om zoiets voor die prijs te vinden hoor...

kaaltje

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #143 Gepost op: 10 juli 2009, 10:57:07 »
Dank allemaal voor jullie input. We waren er al bang voor dat dit iets te hoog gegrepen was voor ons budget. Zelf komen we ook op niet haalbare opties, maar hoopten dat er misschien iemand was die voor dezelfde uitdaging heeft gestaan en het wel is gelukt.
Saskia, klinkt helemaal gaaf wat je gaat doen!

Ik denk dat we toch onze wensen wat moeten gaan verkleinen, d.w.z. in Nederland wat leuks gaan doen. Ook hier val ik toch wel wat achterover van de prijzen, maar dat scheelt in ieder geval het hele idee van overnachtingen en vervoer. We hebben via Wordwideweddings en Extravacanza al geinformeerd naar mogelijkheden voor genoemde landen, maar ook daar komen we bij lange na niet uit met ons budget.

Naja, dan misschien toch maar terug naar plan B, trouwen in een stadhuis in Amsterdam, uit eten met familie en beste vrienden en 's avonds een knalfeest voor +- 70 man. Dan ga ik zo toch maar een nieuwe topic starten om wat leuke tips te vergaren voor een leuke feestlocatie in Amsterdam.
Het belangrijkste blijft natuurlijk dat we trouwen met de belangrijkste mensen om ons heen. En hoewel we dat het liefst in het buitenland zouden willen doen, kunnen we er in Nederland vast ook iets geweldigs van maken!

Nogmaals dank voor jullie input!

Groet,

Cindy

Bruidje2B

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #144 Gepost op: 10 juli 2009, 14:41:24 »
[quote name=\'kaaltje\' post=\'245236\' date=\'10 July 2009, 10:57\']Dank allemaal voor jullie input. We waren er al bang voor dat dit iets te hoog gegrepen was voor ons budget. Zelf komen we ook op niet haalbare opties, maar hoopten dat er misschien iemand was die voor dezelfde uitdaging heeft gestaan en het wel is gelukt.
Saskia, klinkt helemaal gaaf wat je gaat doen!

Ik denk dat we toch onze wensen wat moeten gaan verkleinen, d.w.z. in Nederland wat leuks gaan doen. Ook hier val ik toch wel wat achterover van de prijzen, maar dat scheelt in ieder geval het hele idee van overnachtingen en vervoer. We hebben via Wordwideweddings en Extravacanza al geinformeerd naar mogelijkheden voor genoemde landen, maar ook daar komen we bij lange na niet uit met ons budget.

Naja, dan misschien toch maar terug naar plan B, trouwen in een stadhuis in Amsterdam, uit eten met familie en beste vrienden en 's avonds een knalfeest voor +- 70 man. Dan ga ik zo toch maar een nieuwe topic starten om wat leuke tips te vergaren voor een leuke feestlocatie in Amsterdam.
Het belangrijkste blijft natuurlijk dat we trouwen met de belangrijkste mensen om ons heen. En hoewel we dat het liefst in het buitenland zouden willen doen, kunnen we er in Nederland vast ook iets geweldigs van maken!

Nogmaals dank voor jullie input!

Groet,



Cindy[/quote]
En wat denk je van Gozo? Daar kun je een ook villa's boeken. De prijzen weet ik zo niet.
Het lijkt me inderdaad dat julle budget te laag is helaas. Wij trouwen op Malta. We gaan ernaar toe met een klein groepje. Wij betalen niet voor onze gasten. De gasten die meegaan maken er gewoon hun vakantie van. Dat zijn mijn ouders, schoonouders, schoonzus met gezin en nog 3 vrienden. De trouwdag is helemaal verzorgd daar. Onze gasten worden vervoerd, na de ceremonie is er champagne en bruidstaart en een receptie met hapjes en drankjes. Dan gaan we met onze gasten naar een botanische tuin om foto's te maken en na afloop nog met z'n allen ergens wat drinken met hapjes of diner erbij. Ligt eraan hoe vol we van het eten van de receptie zitten.
Wij geven bij terugkomst in Nederland nog een feest met ongeveer 100 gasten.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2009, 14:41:57 door Bruidje2B »

lune

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #145 Gepost op: 10 juli 2009, 16:47:17 »
Ik weet niet meer wat wij exact kwijt waren, rond de 3000 euro, maar wij hebben het pinksterweekend  (duurder als gewoon weekend) tenten (schrik niet :wink: ) gehuurd bij het betere boeren bed. Het zijn superdeluxe hele sfeervolle tenten, meer bungalows eigenlijk, gewoon met bed en wc enzo. Wij waren ook met ong 35 mensen, hebben het eten  en alles daar wel zelf (dat wil zeggen; moeder, schoonmoeder, schoonzusje, vriendinnen hebben gekookt, verschillende gasten namen stokbrood, tapenades etc mee en we hadden een bbq gehuurd voor bij het zo samengestelde buffet) geregeld voor het eten. Ook omdat het laten regelen door een cateraar (we wilden graag daar buiten eten) niet te betalen was voor ons.

We hebben echt een fantastische dag gehad en het zag er daar zooo mooi uit. Ook onze slaapkamer hadden ze mooi versierd en was zo echt een echte bruidssuite, echt heel mooi.

Anyway, ze zitten ook in frankrijk, google maar eens op betere boeren bed frankrijk.

lune

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #146 Gepost op: 10 juli 2009, 16:48:11 »
als je foto's van de locatie wil zien (we hadden een overdekte 'kapschuur' met lange tafels om te eten) roep je maar.

kaaltje

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #147 Gepost op: 10 juli 2009, 22:03:06 »
Hi Lune,

Ik ben heel benieuwd naar de foto's! We hebben al even op de site gekeken, maar daar kun je niet zoveel op zien.
Maar als het jou zo goed is bevallen ben ik toch wel heel benieuwd! Zou je wat willen sturen?
Kan ook naar

Alvast bedankt!!

Groet,

Cindy

[quote name=\'lune\' post=\'245353\' date=\'10 July 2009, 16:48\']als je foto's van de locatie wil zien (we hadden een overdekte 'kapschuur' met lange tafels om te eten) roep je maar.[/quote]
« Laatst bewerkt op: 29 november 2009, 12:23:13 door kaaltje »

lune

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #148 Gepost op: 11 juli 2009, 22:23:58 »
ik heb je gemaild!

Jen-b

  • Gast
Re: Trouwen In Het Buitenland
« Reactie #149 Gepost op: 16 juli 2009, 09:07:52 »
hallo,
misschien is dit iets..

Ferme de foy

succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards