Alles over trouwen > Trouwlocaties

Trouwen In Het Buitenland

<< < (64/64)

Flipsen:
Wij trouwen volgende zomer op Sicilië. We gaan met een heel klein gezelschap.
Het enige wat wij regelen is eigenlijk wat we aan doen en de ringen. Voor de rest maken we enkel onze wensen duidelijk aan de weddingplanner. Een bekend bureau hier in NL dat weer samenwerkt met de weddingplanner op locatie. alles wordt geregeld, ook het papierwerk.

Ceremoniemeester:
Goedemorgen,

Ik heb de eer om als ceremoniemeester betrokken te zijn bij het huwelijk van mijn broer. Mijn broer en schoonzus hebben mij gevraagd om ook mee te helpen met de voorbereidingen. Het is hun wens om in Frankrijk te gaan trouwen. Heel gaaf natuurlijk, maar ook een grote uitdaging.
Momenteel zijn we nog aan het onderzoeken of het één en ander haalbaar is. Ik hoop dat hier mensen zijn die tips en adviezen hebben betreft het vinden van een trouwlocatie. Andere tips rondom het trouwen in Frankrijk zijn natuurlijk ook van harte welkom!

We zijn op zoek naar een locatie c.a. 500 KM vanaf Utrecht voor c.a. 30 gasten die twee nachten zullen blijven slapen. Er is geen enorm budget, maar het is ook niet de wens om een hele sjieke trouwdag te hebben met veel poespas. Wel een Bourgondische, Franse sfeer: lekker (buiten) eten aan lange tafels, mooie omgeving en een locatie die ook geschikt is voor als het weer wat tegenvalt. Verder zou het handig zijn als er op de locatie eventueel de mogelijkheid is om ook zelf boodschappen mee te nemen voor bijvoorbeeld ontbijt of het eten de avond van te voren.

Ik hoop dat er mensen zijn die bruikbare tips hebben. Op internet staan veel mooie sites met locaties, maar juist daardoor is het moeilijk om door de bomen het bos nog te zien...
Alvast bedankt! 

ricoF:
Leuke verhalen, erg interessant en leerzaam.
Ga zelf trouwen in Portugal (nog niet tegengekomen hier), in 2016. Veel voorbereiding, wil alles zelf doen. Wel erg leuk om alles te regelen.

Mandy Scholten:
Hallo, ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Mandy Scholten en ik ben 5 jaar geleden zelf getrouwd in het buitenland. Finland om precies te zijn.
Dit was echt fantastisch en sprookjes achtig!
Ik ben nu inmiddels zelf bruidsfotograaf en droom er van om bruiloften te mogen fotograferen in het buitenland.
Ik heb al heel wat mooie bruiloften in Nederland mogen fotograferen en ook één in België.
Bij onze bruiloft hebben we gekozen om een Nederlandse fotograaf mee te nemen naar Finland.
Daar hebben we geen seconde spijt van gehad. De communicatie tijdens de dag, maar ook rondom de betaling en het trouwalbum ging zo soepel. Dat wil ik ook graag voor bruidsparen kunnen betekenen.
Mocht er iemand interesse hebben, neem dan graag contact met me op.

Petra:
Ik denk dat het wel veel geregel is en dat het ook redelijk duur zal zijn heb er ook over zitten te denken maar ik vind het te veel gereel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie