collapse

Auteur Topic: Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?  (gelezen 15005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #25 Gepost op: 1 maart 2009, 18:52:31 »
Oh god ja dat is lastig.
Ik denk dat een hoop drank flessen bij ons onder een tafel is grote bakken water liggen en als iets op is staat het daar.
Mijn god waar je allemaal wel niet aan moet denken :rolleyes:

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #26 Gepost op: 1 maart 2009, 18:56:28 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211779\' date=\'01 March 2009, 18:52\']Oh god ja dat is lastig.
Ik denk dat een hoop drank flessen bij ons onder een tafel is grote bakken water liggen en als iets op is staat het daar.
Mijn god waar je allemaal wel niet aan moet denken :rolleyes:[/quote]

ja erg he, pfffffffffffffffffffffffff je wordt er bijna depri van hahaha :laugh:
glazen,drinken,koelboxen


misschien moeten we gewoon simpel doen plastic bekertjes :tongue: en dan met de smoes komen, ja ze zijn net allemaal kapot gevallen, we moesten echt snel deze bekertjes kopen HAHAHAH

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #27 Gepost op: 1 maart 2009, 19:01:48 »
haha ja zo iets nou bier gewoon uit de fles daar zullen de meeste geen probleem mee hebben denk ik.
Wijn

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #28 Gepost op: 1 maart 2009, 19:03:39 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211787\' date=\'01 March 2009, 19:01\']haha ja zo iets nou bier gewoon uit de fles daar zullen de meeste geen probleem mee hebben denk ik.
Wijn[/quote]

hahahahahaha ja joh, als ze beetje aangeschoten zijn merk en boeit het hun ook niet meer waar ze uit drinken als ze maar te drinken hebben,
ja en cola sinas 7up enz. wordt zovaak in plastic bekertjes gedaan dus ja eigelijk vind ik dat ook niet zo erg, geen afwas niks gelijk in de afvalbak die handel!
gewoon vrolijke rietjes erbij ofzo? hahaha :laugh:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #29 Gepost op: 1 maart 2009, 19:06:14 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211790\' date=\'01 March 2009, 19:03\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211787\' date=\'01 March 2009, 19:01\']haha ja zo iets nou bier gewoon uit de fles daar zullen de meeste geen probleem mee hebben denk ik.
Wijn[/quote]

hahahahahaha ja joh, als ze beetje aangeschoten zijn merk en boeit het hun ook niet meer waar ze uit drinken als ze maar te drinken hebben,
ja en cola sinas 7up enz. wordt zovaak in plastic bekertjes gedaan dus ja eigelijk vind ik dat ook niet zo erg, geen afwas niks gelijk in de afvalbak die handel!
gewoon vrolijke rietjes erbij ofzo? hahaha :laugh:
[/quote]
beter idee ik koop gewoon blikjes fris met  deze rietjes

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #30 Gepost op: 1 maart 2009, 19:07:50 »
Zolang je maar iet met halve liters bier van de aldi gaat smijten :) :biggrin:

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #31 Gepost op: 1 maart 2009, 19:10:23 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211793\' date=\'01 March 2009, 19:06\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211790\' date=\'01 March 2009, 19:03\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211787\' date=\'01 March 2009, 19:01\']haha ja zo iets nou bier gewoon uit de fles daar zullen de meeste geen probleem mee hebben denk ik.
Wijn[/quote]

hahahahahaha ja joh, als ze beetje aangeschoten zijn merk en boeit het hun ook niet meer waar ze uit drinken als ze maar te drinken hebben,
ja en cola sinas 7up enz. wordt zovaak in plastic bekertjes gedaan dus ja eigelijk vind ik dat ook niet zo erg, geen afwas niks gelijk in de afvalbak die handel!
gewoon vrolijke rietjes erbij ofzo? hahaha :laugh:
[/quote]
beter idee ik koop gewoon blikjes fris met  deze rietjes
[/quote]

HAHAHAHHA NOU KIJK DAT BEDOEL IK weer een probleem opgelost, eigelijk moeten we allemaal niet zo moeilijk doen, blikjes bier, blikjes fris, je heb tog ook tegenwoordig blikjes bacardi misschien ook blikjes wijn? ja ik drink geen alchol dus ik weet het niet, dan doe je gewoon als thema-avond

Blikjes avond hahahaha

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #32 Gepost op: 1 maart 2009, 19:11:25 »
Gewoon uit het rietje drinken zijn ze ook eerder dronken haha weer een zorg minder, alleen dan uitkijken dat ze niet te worden

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #33 Gepost op: 1 maart 2009, 19:15:31 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211795\' date=\'01 March 2009, 19:07\']Zolang je maar iet met halve liters bier van de aldi gaat smijten :) :biggrin:[/quote]

sorry hoor, misschien een blonde aktie.. maar hoe bedoel je? :biggrin:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #34 Gepost op: 1 maart 2009, 19:19:05 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211801\' date=\'01 March 2009, 19:15\'][quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211795\' date=\'01 March 2009, 19:07\']Zolang je maar iet met halve liters bier van de aldi gaat smijten :) :biggrin:[/quote]

sorry hoor, misschien een blonde aktie.. maar hoe bedoel je? :biggrin:
[/quote]

Haha je krijgt al hoofdpijn van die blikken als je er naar kijkt

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #35 Gepost op: 1 maart 2009, 19:20:51 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211804\' date=\'01 March 2009, 19:19\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211801\' date=\'01 March 2009, 19:15\'][quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211795\' date=\'01 March 2009, 19:07\']Zolang je maar iet met halve liters bier van de aldi gaat smijten :) :biggrin:[/quote]

sorry hoor, misschien een blonde aktie.. maar hoe bedoel je? :biggrin:
[/quote]

Haha je krijgt al hoofdpijn van die blikken als je er naar kijkt
[/quote]

hahaha jah dat zeker, hoe willen jullie het gaan houden dan in de avond? en met hoeveel mensen?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #36 Gepost op: 1 maart 2009, 19:27:01 »
Wij geven een tuinfeest in een grote tent.
Misschien een fotoshoot
'smiddags gaan we bbqen met onze ouders en zussen+zwagers.
Rond 19.00  komen ongeveer 80 mensen misschien wat minder.
De taart maak ik zelf de dag ervoor.
eerst iedereen koffie/thee met een stukje taart en daarna gewoon feest.
Wbt de muziek zijn we er nog niet helemaal uit.

Misschien dat ik vraaag of een stel vriendinnen van mijn zusje een beetje willen oberen bij het eerste drankje en of ze een keer rond willen gaan met wat hapjes.
Verder mag iedereen zelf het drinken pakken.

Mensen kunnen blijven slapen en dan kunnen we de volgende ochtend gezamelijk ontbijten met een klein groepje
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2009, 19:29:13 door Happy Bride »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #37 Gepost op: 1 maart 2009, 19:28:00 »
foutje
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2009, 19:28:37 door Happy Bride »

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #38 Gepost op: 1 maart 2009, 19:29:26 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211811\' date=\'01 March 2009, 19:27\']Wij geven een tuinfeest in een grote tent.
Misschien een fotoshoot
'smiddags gaan we bbqen met onze ouders en zussen+zwagers.
Er komen ongeveer 80 mensen misschien wat minder.
De taart maak ik zelf de dag ervoor.
eerst iedereen koffie/thee met een stukje taart en daarna gewoon feest.
Wbt de muziek zijn we er nog niet helemaal uit.

Misschien dat ik vraaag of een stel vriendinnen van mijn zusje een beetje willen oberen bij het eerste drankje en of ze een keer rond willen gaan met wat hapjes.
Verder mag iedereen zelf het drinken pakken.[/quote]

Ja me ouders hebben een dakteras maar dat lijk me niet verstandig om daar met tig man op te staan HAHAHAH zitten we dalijk allemaal beneden ben ik bang voor..

weet je misschien een ander alternatief?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #39 Gepost op: 1 maart 2009, 19:33:49 »
Clubhuis, buurtvereniging, er is ergens een topic over goedkopere locatie's

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #40 Gepost op: 1 maart 2009, 19:36:24 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211819\' date=\'01 March 2009, 19:33\']Clubhuis, buurtvereniging, er is ergens een topic over goedkopere locatie's[/quote]

Maar dan moet je natuurlijk ook tafels en stoelen huren haha gaan we weer :blink:  haha of gewoon ff de onderbuurman van me ma lief aankijken en zeggen heyy je bent zowiezo op onze bruiloft, mogen we je tuin lenen :biggrin:  hahaha  nee heb je, ja kan je krijgen

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #41 Gepost op: 1 maart 2009, 19:39:42 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211822\' date=\'01 March 2009, 19:36\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211819\' date=\'01 March 2009, 19:33\']Clubhuis, buurtvereniging, er is ergens een topic over goedkopere locatie's[/quote]

Maar dan moet je natuurlijk ook tafels en stoelen huren haha gaan we weer :blink:  haha of gewoon ff de onderbuurman van me ma lief aankijken en zeggen heyy je bent zowiezo op onze bruiloft, mogen we je tuin lenen :biggrin:  hahaha  nee heb je, ja kan je krijgen
[/quote]

Is ook een idee en misschien vind hij het super leuk
Scheelt hem weer een cadeautje kopen :tongue:

ikkegatrouwen

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #42 Gepost op: 1 maart 2009, 19:44:14 »
Misschien nog een ideetje: voor de familiebbq hebben we een keer bij de Action een hele doos bierglazen gehaald. Was toen erg goedkoop. Ik geloof iets van 20 euro voor 50 glazen. Maar dat is wel weer 2 jaar geleden dus geen idee of ze die nu nog hebben.
Door veel bierdrinkers wordt het wel gewaardeerd als ze het bier in een glas geschonken krijgen.

Ratatosk

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #43 Gepost op: 1 maart 2009, 19:44:38 »
Ik zag hier staan dat je niet weet waar je al de drank kwijtmoet, je kunt hele koelkasten huren he :).
Misschien een idee.

Enne, jullie rekenen 6 - 7 consumpties gemiddeld voor een avond van 4-5 uur. Is dat niet heel erg weinig?

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #44 Gepost op: 1 maart 2009, 19:46:26 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211826\' date=\'01 March 2009, 19:39\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211822\' date=\'01 March 2009, 19:36\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211819\' date=\'01 March 2009, 19:33\']Clubhuis, buurtvereniging, er is ergens een topic over goedkopere locatie's[/quote]

Maar dan moet je natuurlijk ook tafels en stoelen huren haha gaan we weer :blink:  haha of gewoon ff de onderbuurman van me ma lief aankijken en zeggen heyy je bent zowiezo op onze bruiloft, mogen we je tuin lenen :biggrin:  hahaha  nee heb je, ja kan je krijgen
[/quote]

Is ook een idee en misschien vind hij het super leuk
Scheelt hem weer een cadeautje kopen :tongue:
[/quote]

Jaaa, en meneer de buurman is zeker niet vies van ( een) biertje(s) als die uit ze werk kom begin die al te drinken, dus als ik zeg, wij lenen je tuin dan heb jij gratis bier deal? nou dan heb je 90% procent op een JAAA KOM MAAR HOOR HAHAHAHAH :tongue:

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #45 Gepost op: 1 maart 2009, 19:48:40 »
[quote name=\'ikkegatrouwen\' post=\'211829\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Misschien nog een ideetje: voor de familiebbq hebben we een keer bij de Action een hele doos bierglazen gehaald. Was toen erg goedkoop. Ik geloof iets van 20 euro voor 50 glazen. Maar dat is wel weer 2 jaar geleden dus geen idee of ze die nu nog hebben.
Door veel bierdrinkers wordt het wel gewaardeerd als ze het bier in een glas geschonken krijgen.[/quote]

Ja of misschien van me opa en oma, van me vader, moeder, plus buurman de bierdrinker glazen lenen dan kom je ook al best ver, je weet hoe oma`s zijn gooien niks weg, hebben miljoenen glazen + me vader heb duizende glazen die wil steeds dat ik alles mee neem, moet goed komen lijk mij.

Ikea is trouwens ook heel goedkoop voor glazen enz. enz.

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #46 Gepost op: 1 maart 2009, 19:50:39 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'211830\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Ik zag hier staan dat je niet weet waar je al de drank kwijtmoet, je kunt hele koelkasten huren he :).
Misschien een idee.

Enne, jullie rekenen 6 - 7 consumpties gemiddeld voor een avond van 4-5 uur. Is dat niet heel erg weinig?[/quote]

Soww meen je dat nou, nee dat wist ik inderdaad niet?

hoeveel denk jij dan dat een mens drink in een uur op een feestje?

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #47 Gepost op: 1 maart 2009, 19:51:15 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'211830\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Ik zag hier staan dat je niet weet waar je al de drank kwijtmoet, je kunt hele koelkasten huren he :).
Misschien een idee.

Enne, jullie rekenen 6 - 7 consumpties gemiddeld voor een avond van 4-5 uur. Is dat niet heel erg weinig?[/quote]

niet iedereen drink 6/7 consumpties
oma tante en tante mies bijv nemen een drankje of 2/3 terwijl ome kees zo 10 biertjes wegtikt bijv.
dus dan kom je gemiddeld wel uit


Koelingen kan je ook huren idd of je koopt een hele goedkope op marktplaats en dondert hem na de tijd bijde afvalstort neer Heb je anders een badkuip? laat je die vollopen met koud water, haal je ijsklontjes bij de Mac (moet je even een dealtje sluiten, maar ik heb al eens iemand gehoord die dat gedaan had)
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2009, 19:54:00 door Ingedepinge »

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #48 Gepost op: 1 maart 2009, 19:52:57 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211832\' date=\'01 March 2009, 19:48\'][quote name=\'ikkegatrouwen\' post=\'211829\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Misschien nog een ideetje: voor de familiebbq hebben we een keer bij de Action een hele doos bierglazen gehaald. Was toen erg goedkoop. Ik geloof iets van 20 euro voor 50 glazen. Maar dat is wel weer 2 jaar geleden dus geen idee of ze die nu nog hebben.
Door veel bierdrinkers wordt het wel gewaardeerd als ze het bier in een glas geschonken krijgen.[/quote]

Ja of misschien van me opa en oma, van me vader, moeder, plus buurman de bierdrinker glazen lenen dan kom je ook al best ver, je weet hoe oma`s zijn gooien niks weg, hebben miljoenen glazen + me vader heb duizende glazen die wil steeds dat ik alles mee neem, moet goed komen lijk mij.

Ikea is trouwens ook heel goedkoop voor glazen enz. enz.
[/quote]

pssst glazen huren kost geen drol hoor :)

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #49 Gepost op: 1 maart 2009, 19:54:03 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211835\' date=\'01 March 2009, 19:51\'][quote name=\'Ratatosk\' post=\'211830\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Ik zag hier staan dat je niet weet waar je al de drank kwijtmoet, je kunt hele koelkasten huren he :).
Misschien een idee.

Enne, jullie rekenen 6 - 7 consumpties gemiddeld voor een avond van 4-5 uur. Is dat niet heel erg weinig?[/quote]

niet iedereen drink 6/7 consumpties
oma tante en tante mies bijv nemen een drankje of 2/3 terwijl ome kees zo 10 biertjes wegtikt bijv.
dus dan kom je gemiddeld wel uit


Koelingen kan je ook huren dacht ik Heb je anders een badkuip? laat je die vollopen met koud water, haal je ijsklontjes bij de Mac (moet je even een dealtje sluiten, maar ik heb al eens iemand gehoord die dat gedaan had)
[/quote]

Ja dat hebben we ja, goed idee! maar je kan ook gewoon ijsklontjes halen bij de AH ofzo toch? of is dat duurder als bij de mac?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards