collapse

Auteur Topic: Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?  (gelezen 15003 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #50 Gepost op: 1 maart 2009, 19:55:09 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211837\' date=\'01 March 2009, 19:52\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211832\' date=\'01 March 2009, 19:48\'][quote name=\'ikkegatrouwen\' post=\'211829\' date=\'01 March 2009, 19:44\']Misschien nog een ideetje: voor de familiebbq hebben we een keer bij de Action een hele doos bierglazen gehaald. Was toen erg goedkoop. Ik geloof iets van 20 euro voor 50 glazen. Maar dat is wel weer 2 jaar geleden dus geen idee of ze die nu nog hebben.
Door veel bierdrinkers wordt het wel gewaardeerd als ze het bier in een glas geschonken krijgen.[/quote]

Ja of misschien van me opa en oma, van me vader, moeder, plus buurman de bierdrinker glazen lenen dan kom je ook al best ver, je weet hoe oma`s zijn gooien niks weg, hebben miljoenen glazen + me vader heb duizende glazen die wil steeds dat ik alles mee neem, moet goed komen lijk mij.

Ikea is trouwens ook heel goedkoop voor glazen enz. enz.
[/quote]

pssst glazen huren kost geen drol hoor :)
[/quote]

ohh, waar en hoeveel?

sammie

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #51 Gepost op: 1 maart 2009, 19:55:15 »
Je kan ook zelf van die ijsklontjes zakjes vullen? en dan bij jezelf/de buurvrouw/opa/moeder etc. in de diepvries gooien?

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #52 Gepost op: 1 maart 2009, 19:56:42 »
Moet je gewoon eens informeren bij de bedrijfsleider van de mac, ook bij de mitra kan je ijsklontjes kopen (nee ik heb geen aandelen bij de mitra hoor :) :wink:  )

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #53 Gepost op: 1 maart 2009, 19:57:22 »
[quote name=\'sammie\' post=\'211842\' date=\'01 March 2009, 19:55\']Je kan ook zelf van die ijsklontjes zakjes vullen? en dan bij jezelf/de buurvrouw/opa/moeder etc. in de diepvries gooien?[/quote]
Ja dat kan ook ja, maar schiet het dan wel op, het is natuurlijk niet van die zulke grote zakken als van de ah of de mac?

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #54 Gepost op: 1 maart 2009, 19:58:24 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211843\' date=\'01 March 2009, 19:56\']Moet je gewoon eens informeren bij de bedrijfsleider van de mac, ook bij de mitra kan je ijsklontjes kopen (nee ik heb geen aandelen bij de mitra hoor :) :wink:  )[/quote]

Weet je misschien uit je hoofd waar de mitra zit?

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #55 Gepost op: 1 maart 2009, 19:59:45 »
Ik zou gewoon even langsgaan bij mac/ah/mitra en dan pas beslissen of je wil gaan martelen met zelf invriezen.

Ook zou je gewoon bij de horeca in je dorp/stad langs kunnen gaan informeren of je daar je ijsklontjes voor een klein prijsje kan krijgen. bijna iedereen heeft daar wel een ijsmachine

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #56 Gepost op: 1 maart 2009, 20:00:05 »

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #57 Gepost op: 1 maart 2009, 20:00:26 »
http://www.mitra.nl/winkels.php 300 winkels moet goed komen

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #58 Gepost op: 1 maart 2009, 20:02:58 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211846\' date=\'01 March 2009, 19:59\']Ik zou gewoon even langsgaan bij mac/ah/mitra en dan pas beslissen of je wil gaan martelen met zelf invriezen.

Ook zou je gewoon bij de horeca in je dorp/stad langs kunnen gaan informeren of je daar je ijsklontjes voor een klein prijsje kan krijgen. bijna iedereen heeft daar wel een ijsmachine[/quote]

okee thxx!

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #59 Gepost op: 1 maart 2009, 20:03:34 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211847\' date=\'01 March 2009, 20:00\']Wat wil je huren[/quote]

ook bedankt

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #60 Gepost op: 1 maart 2009, 20:05:33 »
Als je wel glazen doet ipv plastic is het wel handig even te zeggen dat iedereen zoveel mogelijk zijn/haar eigen glas moet houden.

Tenzij je een tapje huur met een spoelbak en spoelbakborstel dan kan je ze snel even afspoelen, ook personeel (zoon van de buurman oid) is wel handig

(ik zou er zelf in iedergeval niet aan beginnen als ik eerliljk mag zijn)

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #61 Gepost op: 1 maart 2009, 20:22:12 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'211858\' date=\'01 March 2009, 20:05\']Als je wel glazen doet ipv plastic is het wel handig even te zeggen dat iedereen zoveel mogelijk zijn/haar eigen glas moet houden.

Tenzij je een tapje huur met een spoelbak en spoelbakborstel dan kan je ze snel even afspoelen, ook personeel (zoon van de buurman oid) is wel handig

(ik zou er zelf in iedergeval niet aan beginnen als ik eerliljk mag zijn)[/quote]

dus jij zal ook liever plastic bekertjes gebruiken

sammie

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #62 Gepost op: 1 maart 2009, 20:24:29 »
Voor een bruilofts feest vind ik plastic bekers niet zo netjes..... Zie je 'oma' al uit een plastic beker drinken? Denk niet dat ze dat leuk vinden

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #63 Gepost op: 1 maart 2009, 20:26:47 »
[quote name=\'sammie\' post=\'211870\' date=\'01 March 2009, 20:24\']Voor een bruilofts feest vind ik plastic bekers niet zo netjes..... Zie je 'oma' al uit een plastic beker drinken? Denk niet dat ze dat leuk vinden[/quote]
Gelukkig zijn ze helemaal niet moeilijk daarin, misschien gwn bier wijn uit glazen en doe ik fris in bekertjes of ik koop gewoon blikjes

sammie

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #64 Gepost op: 1 maart 2009, 20:32:40 »
Blikjes zou ik afraden. Is véél te duur en je krijgt er onnodig rotzooi van. Als je dan toch bekertjes gaat gebruiken, haal ze bij de action. Hebben ze in wit en rood daar.

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #65 Gepost op: 1 maart 2009, 20:33:55 »
[quote name=\'sammie\' post=\'211877\' date=\'01 March 2009, 20:32\']Blikjes zou ik afraden. Is véél te duur en je krijgt er onnodig rotzooi van. Als je dan toch bekertjes gaat gebruiken, haal ze bij de action. Hebben ze in wit en rood daar.[/quote]
ja dat wel je heb bij aldi ofzo een fles cola voor 30/40 cent en normaal kost een blikje al 40 cent

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #66 Gepost op: 1 maart 2009, 20:35:20 »
Vooral veel petflessen gebruiken en goede stevige plastic bekertjes (die van de action ja :biggrin: )

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #67 Gepost op: 1 maart 2009, 20:43:51 »
Okee, nou ik zou eens gaan kijken dan thx

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #68 Gepost op: 2 maart 2009, 18:52:26 »
ik vind het ook moeilijk wat voor drinken je moet kopen, de ene drink dat en de andere weer dat

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #69 Gepost op: 2 maart 2009, 19:05:55 »
Ik zou minimaal

Cola 8 fl
Fanta 4fl
Sprite 3fl
jus d orange 10 pakken
spa rood 3/4 fl
rivella 3/4 fl
cola light 3 fl
Bier 4/5 krat voor een trouwerij zou ik voor de zekerheid nog meer halen :wink:
Rode wijn 4fl
Zoete witte wijn 4fl

Dit zijn echte hardlopers als je dit minimaal hebt doe je niemand te kort

Bessen, passoa, wat je zelf lekker vind...

dan heb je voor 60 man 6 consumpties
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2009, 19:07:04 door Ingedepinge »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #70 Gepost op: 2 maart 2009, 23:43:41 »
4 flessen wit??
Ik zuip in mijn eentje al bijne een fles op  :huh: en mijn schoonmoeder en een tante minstens 3 met z'n tweeen
ik zou daar meer voor tellen denk ik

Ratatosk

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #71 Gepost op: 3 maart 2009, 10:11:46 »
Het ligt ook heel erg aan het publiek wat er komt denk ik dan.
Bij ons drinken de mannen allemaal bier en de vrouwen met zijn allen een paar flessen wijn / sterk, maar niet veel.
Sap gaat er al helemaal niet in, daar blijven we altijd mee zitten.

Destiny

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #72 Gepost op: 3 maart 2009, 15:13:39 »
haha das grappig, bij mij en mijn AS gaat sap/juic er juist in en alchol niet, we drinken geen alchol ik vind het echt niet lekker haha.. veel mensen denken altijd HUH :blink:  maar het is echt zo, maaaaaaaar de gasten integendeel die zuipen voor het leven haha dus jah, veel beer, veel wijn, en natuurlijk fris voor de mixjes, bacardi pasoha blue curacao en dat groene drank hoe heet dat ook alweer.. haha

sammie

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #73 Gepost op: 3 maart 2009, 15:20:29 »
@inge.....Vind 8 flessen cola ed. toch wel wat weinig. Weet natuurlijk niet om hoeveel gasten dat het gaat, maar anders zou ik toch echt wel wat meer halen dan dat.....En als je het zelf ook lust dan heb je gelijk een voorraad voor jezelf :wink:

Ingedepinge

  • Gast
Hoeveel Hadden Jullie Besteed ?
« Reactie #74 Gepost op: 3 maart 2009, 16:13:15 »
altijd moeilijk in elk geval, ik zou het liever uit handen geven (dan kunnen die met de handen in het haar gaan zitten :)  )

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards