collapse

Auteur Topic: Ideen Gezocht  (gelezen 3836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lien

  • Gast
Ideen Gezocht
« Gepost op: 19 mei 2005, 21:02:25 »


Hallo allemaal,

Misschien dat iemand mij kan helpen....
Wij gaan om 14.00 uur trouwen en dan gaan wij foto's maken
en de gasten gaan met 2 sloepen varen, nu hopen wij natuurlijk dat het mooi weer wordt. Maar ja we wonen natuurlijk in Nederland en moeten we dus ook een regen plan gaan verzinnen. We moeten iets verzinnen voor ongeveer 1 tot 1,5 uur als wij foto's aan het maken zijn.
Heeft iemand een idee?

Groetjes Evelien

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ideen Gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2005, 21:13:24 »
In welk gedeelte van het land woon je?

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ideen Gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2005, 23:37:37 »
Als ik je goed begrijp zoek je dus een fotolokatie voor binnen-foto's?

In dat geval, kijk dan eens in dit topic:

topic

en

topic

Hopelijk staat er wat bij!
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2005, 23:38:59 door prinsesje »

irenebreebaart

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2005, 12:56:38 »
Volgens mij zoekt ze eerder iets om de gasten mee te vermaken in de 1,5 uur dat zij dan weg zijn op fotoshoot. Mocht het regenen, dan is het varen in een sloep natuurlijk niet ideaal...
Ik ga proberen mee te denken, maar kunnen ze niet eventueel alvast naar de feestlokatie??

Lien

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2005, 13:34:04 »
Sorry ik was blijkbaar niet erg duidelijk.

Het gaat erom ja dat we als het regent het varen niet door kunnen laten gaan, nu zoeken we iets om deze tijd te overbruggen voor de gasten.
Ze kunnen in principe wel naar de feest locatie maar om ze daar een uur tot 1,5 uur zomaar te laten zitten is ook niet echt leuk vandaar dat we iets zoeken de feestlocatie is in Aalsmeer dus zoeken we iets leuks voor of op de feestlocatie te doen of in de buurt maar we komen er maar niet uit vandaar deze oproep.

Groetjes Evelien

Yvonne

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2005, 13:37:01 »
Wij gaan ook varen met onze gasten en met slecht weer heeft d eboot een afdakje en we nemen paraplu's mee........
Wanneer gaan jullie trouwen?????
Zouden jullie gasten een bezoekje aan de bloemenveiling leuk vinden???? kleine rondleiding misschien???
zal verder ff brainstormen wat er nog meer in de omgeving gedaa kan worden....
kom zelf uit Nieuw Vennep dus das lekker in de buurt!!!!!

Lien

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2005, 13:47:05 »
Hoi yvonne,

Dit is wel heel toevallig ik kom ook uit Nieuw-Vennep....
Helaas kom ik oorspronkelijk uit Rijsenhout en wonen mijn gasten hier ook allemaal in de buurt en kennen ze de bloemenveiling ook al, vandaar dat het ook zo moeilijk is om wat te verzinnen.
Waar gaan jullie trouwen?
wij in het gemeente huis van Hoofddorp wel niet zo'n mooie gemeente huis maar ja we trouwen trouwens 12 augustus 2005

Yvonne

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2005, 13:51:10 »
HA!!!! das ook toevallig....
Wij trouwen in het gemeenthuis van Noordwijkerhout!!!! Woon sinds 2 jaar in nieuw vennep maar het gemeentehuis van Noordwijkerhout ( daar wonen mijn ouders) vond ik veel mooier. Knus en oud..... Wij hebben ook paard en wagen en vertrekken van mijn oudres naar het gemeentehuis. Nu dus lekker dicht bij!!!!

Inderdaad als iedereen hier vandaag komt is de bloemenveiling nioet echt speciaal.... zal s goed denken maar schiet me nog ff nix te binnen...
Waar gaan jullie varen???
Waar geef je je feest???

Wij hebben een rondvaart door de grachten van Leiden

Lien

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2005, 13:55:25 »
Woon je ook in Getsewoud?  ik woon nl in Getsewoud Noord

Dat is wel erg gaaf met paard en wagen, wij gaan hebben mijn zwager zijn auto als trouw auto wij wilde geen oude auto en de auto die wij wilde was mega duur om te huren en nu heeft mijn zwager net een maand een nieuwe opel vectra dus mogen we die gebruiken.

We houden het feest in Groot Cafe In de Zotte Wilg in Aalsmeer dat is een Restaurtant aan het water ook daar laten we de sloepen komen om mee te varen dus alles zit lekker dicht bij elkaar allen ja wat doen we als het regent....

Yvonne

  • Gast
Ideen Gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2005, 13:56:30 »
ga je wel ff pb-en!!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards