collapse

Auteur Topic: Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid  (gelezen 13625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Short01

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #25 Gepost op: 8 januari 2009, 17:05:55 »
Het was fantastisch. Ik zal binnenkort in een andere topic alles vertellen!!! :)

Short01

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #26 Gepost op: 10 januari 2009, 09:22:00 »
Heb een topic aangemaakt ervoor :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #27 Gepost op: 16 januari 2009, 05:55:34 »
Ik ben uitgenodigd voor een Oriflame party.
Iemand bekend met deze make up en is die founadation en wat je allemaal nog meer nodig zou kunnen hebben goed?

Salixy

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2009, 12:44:57 »
Ik ben heel benieuwd naar de primer voor onder de foundation.

Sinds kort heb ik de 'eyeshadow base' ontdekt en daardoor blijft mijn oogschaduw de hele dag mooi zitten. Sterker nog hoe langer het zit hoe mooier het wordt. Hebben jullie dat ook gebruikt?

Kun je de primer ook op je oogleden gebruiken?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2009, 13:00:47 »
Ik heb de foundation van Clinique gekocht en ben er erg tevreden mee. heb een vrij egale huid van mzelf maar die gaat bij zenuwen nog weleens vlekken. Door die foundation zie je dat minder. Het enige wat ik eronder gebruik is het 3 stappenplan van clinique en en dagcreme
Nu op oogschaduwen jacht.
Tips voor bij blauwe ogen

Short01

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #30 Gepost op: 28 februari 2009, 13:07:33 »
Je hebt speciale primers voor de oogleden (bijv Urban Decay, maar ook heel veel andere merken hebben een primer voor de ogen en/of gezicht)
De ultieme primers zijn: Smashbox, MAC of Make-up forever. Geen van de drie  vallen in de categorie 'goedkoop' maar je hebt er ook maar een heel klein beetje van nodig.
Als je het alleen voor je bruiloft wilt gebruiken zou ik een monster vragen in de Parfumerie (Clarins heeft ook een primer)en dan heb je genoeg voor je bruiloft en een paar keer ervoor om het uit te testen. Als het bevalt kun je het altijd nog kopen.

Niel

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2009, 15:06:01 »
Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2009, 15:18:51 »
[quote name=\'Niel\' post=\'211455\' date=\'28 February 2009, 15:06\']Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel[/quote]

He dat is toevallig.
heb jij nog andere producten erbijgekocht. Ik denk nl nog na over de blended face powder voor een finishing touch

Niel

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #33 Gepost op: 28 februari 2009, 15:41:07 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211459\' date=\'28 February 2009, 15:18\'][quote name=\'Niel\' post=\'211455\' date=\'28 February 2009, 15:06\']Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel[/quote]

He dat is toevallig.
heb jij nog andere producten erbijgekocht. Ik denk nl nog na over de blended face powder voor een finishing touch
[/quote]

Hi, hi,... die bronzende poeder heb ik ook gekocht om het gezicht nog iets op te halen.
Had ooit als een zo'n poedertje bij Oriflame gekocht maar die van Clinique is mooier en blijft langer zitten.
Verder heb ik ook een soort camouflage stift/pen gekocht van Yves Saint Laurant (Touche Eclait) om de walletjes en oneffenheden beter weg te werken, die is ook super.

(Ben naar een beauty workshop geweest met mijn moeder en een vriendin, en hier mochten we alles uitproberen. Kon het niet laten om mezelf te verwennen met deze luxe spulletjes).

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #34 Gepost op: 28 februari 2009, 15:45:17 »
[quote name=\'Niel\' post=\'211461\' date=\'28 February 2009, 15:41\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211459\' date=\'28 February 2009, 15:18\'][quote name=\'Niel\' post=\'211455\' date=\'28 February 2009, 15:06\']Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel[/quote]

He dat is toevallig.
heb jij nog andere producten erbijgekocht. Ik denk nl nog na over de blended face powder voor een finishing touch
[/quote]

Hi, hi,... die bronzende poeder heb ik ook gekocht om het gezicht nog iets op te halen.
Had ooit als een zo'n poedertje bij Oriflame gekocht maar die van Clinique is mooier en blijft langer zitten.
Verder heb ik ook een soort camouflage stift/pen gekocht van Yves Saint Laurant (Touche Eclait) om de walletjes en oneffenheden beter weg te werken, die is ook super.

(Ben naar een beauty workshop geweest met mijn moeder en een vriendin, en hier mochten we alles uitproberen. Kon het niet laten om mezelf te verwennen met deze luxe spulletjes).
[/quote]

Oh dat is ook erg leuk om te doen lijkt me die workshop. Waar heb je dat gedaan?
Ik wil geen bronzende poeder maar meer om  te zorgen dat de foundation goed blijft zitten en net dat beetje extra zeg maar.

Niel

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #35 Gepost op: 28 februari 2009, 15:49:46 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211463\' date=\'28 February 2009, 15:45\'][quote name=\'Niel\' post=\'211461\' date=\'28 February 2009, 15:41\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211459\' date=\'28 February 2009, 15:18\'][quote name=\'Niel\' post=\'211455\' date=\'28 February 2009, 15:06\']Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel[/quote]

He dat is toevallig.
heb jij nog andere producten erbijgekocht. Ik denk nl nog na over de blended face powder voor een finishing touch
[/quote]

Hi, hi,... die bronzende poeder heb ik ook gekocht om het gezicht nog iets op te halen.
Had ooit als een zo'n poedertje bij Oriflame gekocht maar die van Clinique is mooier en blijft langer zitten.
Verder heb ik ook een soort camouflage stift/pen gekocht van Yves Saint Laurant (Touche Eclait) om de walletjes en oneffenheden beter weg te werken, die is ook super.

(Ben naar een beauty workshop geweest met mijn moeder en een vriendin, en hier mochten we alles uitproberen. Kon het niet laten om mezelf te verwennen met deze luxe spulletjes).
[/quote]

Oh dat is ook erg leuk om te doen lijkt me die workshop. Waar heb je dat gedaan?
Ik wil geen bronzende poeder maar meer om  te zorgen dat de foundation goed blijft zitten en net dat beetje extra zeg maar.
[/quote]

Die beauty workshop heb ik bij Mooi Parfumerie gedaan.
www.mooiparfumerie.nl  (http://www.mooiparfumerie.nl/web/beautyschool.php?catagorie=beautyschool )
Echt een aanrader!!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #36 Gepost op: 28 februari 2009, 15:55:21 »
[quote name=\'Niel\' post=\'211465\' date=\'28 February 2009, 15:49\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211463\' date=\'28 February 2009, 15:45\'][quote name=\'Niel\' post=\'211461\' date=\'28 February 2009, 15:41\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211459\' date=\'28 February 2009, 15:18\'][quote name=\'Niel\' post=\'211455\' date=\'28 February 2009, 15:06\']Ik heb ook foundation van Clinque gekocht.
Helemaal geweldig en ik heb hem inderdaad ook voor de rode blosjes,..... die met zenuwen spontaan op de foto gezet willen worden.

x Niel[/quote]

He dat is toevallig.
heb jij nog andere producten erbijgekocht. Ik denk nl nog na over de blended face powder voor een finishing touch
[/quote]

Hi, hi,... die bronzende poeder heb ik ook gekocht om het gezicht nog iets op te halen.
Had ooit als een zo'n poedertje bij Oriflame gekocht maar die van Clinique is mooier en blijft langer zitten.
Verder heb ik ook een soort camouflage stift/pen gekocht van Yves Saint Laurant (Touche Eclait) om de walletjes en oneffenheden beter weg te werken, die is ook super.

(Ben naar een beauty workshop geweest met mijn moeder en een vriendin, en hier mochten we alles uitproberen. Kon het niet laten om mezelf te verwennen met deze luxe spulletjes).
[/quote]

Oh dat is ook erg leuk om te doen lijkt me die workshop. Waar heb je dat gedaan?
Ik wil geen bronzende poeder maar meer om  te zorgen dat de foundation goed blijft zitten en net dat beetje extra zeg maar.
[/quote]

Die beauty workshop heb ik bij Mooi Parfumerie gedaan.
www.mooiparfumerie.nl  (http://www.mooiparfumerie.nl/web/beautyschool.php?catagorie=beautyschool )
Echt een aanrader!!
[/quote]

Wat leuk zeg, helaas voor mij te kort dag.

Ratatosk

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #37 Gepost op: 1 maart 2009, 10:33:28 »
Gebruiken jullie echt allemaal zo'n compleet foundationpakket?
Ik wil eigenlijk alleen een beetje oogschaduw, mascara en eyeliner.. en van te voren lekker in de zon zitten voor een extra kleurtje op mijn wangen.

Heeft het een reden dat jullie er meer opsmeren?

Short01

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #38 Gepost op: 1 maart 2009, 11:06:13 »
Nou opsmeren zou ik het niet willen noemen....voor mij is het meer een poedertje om alles mooi egaal te maken. Nothing more...nothing less en the oogprimer is voor mij een must om de oogschaduw lang genoeg mooi te houden.  
Maar zo heeft ieder z'n voorkeur denk ik...?? :wink:

Ratatosk

  • Gast
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #39 Gepost op: 1 maart 2009, 20:49:52 »
Oke, dus het is niet zo dat ik iets essentieels vergeet en er dadelijk mislukt bijloop op mijn eigen trouwdag :biggrin:.
Ik ben namelijk een vreselijke wrijf-in-mn-gezicht en dat gaat niet samen met make-up.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Speciale Make-up/foundation Voor De Bruid
« Reactie #40 Gepost op: 1 maart 2009, 21:14:56 »
Ik zit ook altijd in mijn gezicht te poetsen maar die foundation geeft mijn huid ent even de rust die het mooi houd. De poeder doe  ik er over zodat de foundation beter blijft zitten.
verder gebruik ik dan een eye liner en oogschaduw, en mascara

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards