collapse

Auteur Topic: Nachtmerrie Uitgekomen.....  (gelezen 4311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tamara

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Gepost op: 20 mei 2005, 12:24:03 »
afgelopen woensdag hebben we de kaarten verstuurd en stresskip als ik ben wilde ik ze eigenlijk nog een keer controleren maar toch maar niet gedaan....

Vanmorgen belde een collega van mijn vriend, hij had de kaart ontvangen maar die was niet voor hem bedoeld, ik heb blijkbaar de huisnummers verwisseld en hij heeft een kaart voor de receptie gehad, terwijl zijn buurman verderop zijn kaart voor de avond gehad heeft :blush:

ik baal er echt verschrikkelijk van had ik nou toch nog maar.... nou ja het is gebeurd, ik ga het ook niet meer terugdraaien dat vind ik helemaal lullig dus nu komt die ander ook 's-avonds :rolleyes:

wat een blunder zeg :redface:

Yvonne

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2005, 12:26:31 »
ohhhh jakkes.......
Hoop dat het bij deze ene vergissing blijft !!!!! zal toch wel????

Maar de namen staan wel goed op de kaart??? Dan weet iemand toch dat de kaart die hij heeft gehad niet voor hem bedoelt is en lost het probleepmje denk ik verder vanzelf wel op.....

Tamara

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2005, 12:45:37 »
ja maar het lullige is dat die andere dus voor de receptie was uitgenodigd en nu dus een kaart voor de avond heeft, nou ja we zien het wel het is opzich geen ramp maar wel een stomme blunder :rolleyes:

Bungoo

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2005, 12:54:03 »
eekes, dat vervelend! Ik heb ook juist al mijn uitnodigingen geschreven en in enveloppes gestoken en ik denk dat ik ze toch nog eens allemaal zal controleren nu ik jouw verhaal gelezen heb...

Tamara

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2005, 13:02:03 »
misschien idd maar beter een foutje is zo gemaakt!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2005, 13:07:26 »
aij, da's lullig ja. Maar goed, het is geen onoverkomenlijke fout... Dan maar een gast extra!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2005, 14:16:31 »
Als dat t ergste is dat fout gaat dan is er niks aan de hand toch? Maar kan me voorstellen dat je er even van baalt!

patries

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2005, 14:51:35 »
Ja, je kan jezelf wel voor je kop slaan bij zoiets, maar sta er niet te lang bij stil!
Hopelijk zijn zij de enige. Het geeft echt niet dat de ene een kaart krijgt voor een receptie en de ander voor de avond, terwijl ze andersom waren bedoeld. Breek je hoofd er niet over.

gr Patries

irenebreebaart

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2005, 14:57:05 »
Ja, zoals de rest al zegt: als dit het enige is wat misgaat... Maar ik kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vindt!! Gelukkig is het niet iets wat echt vreselijk is!

Tamara

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2005, 15:52:15 »
tuurlijk er zijn ergere dingen in de wereld maar ja je wil toch alles perfect doen he :)

irenebreebaart

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2005, 16:06:56 »
Ja, ik geloof dat ik ook wel zou balen van zo'n foutje...

ikki

  • Gast
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2005, 17:29:47 »
Ja dat is wel ff balen maar ach hij zal niet de enige gast zijn s'avonds dus het zal wel meevallen.
Maar vervelend blijft het toch!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nachtmerrie Uitgekomen.....
« Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2005, 20:54:55 »
hihihi eigenlijk moest ik er wel om lachen omdat het echt een actie van mij had kunnen zijn..... maar meis zulke dingen gebeuren nou eenmaal weleens en zo is het toch ook goed.... hoe meer zielen hoe meer vreugd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards