collapse

Auteur Topic: Ideeen Voor Enveloppendozen  (gelezen 3660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patries

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Gepost op: 20 mei 2005, 14:48:20 »
Ik heb een ronde doos gekocht voor onze enveloppen en wilde er eigenlijk een bruidstaart van maken. Maar ik kan alleen maar fel gekleurd papier vinden!

Heeft er nog iemand ideeen over?

gr Patries

Sjakie

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2005, 14:59:33 »
Of misschien papier met mooie rozen erop? Als je er echt een bruidstaart van wilt maken moet je er wel rekening mee houden dat er ook nog een gat in moet waar de enveloppen doorkunnen! :biggrin:

Yvonne

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2005, 15:06:05 »
ojaaa.....
moet ik eigenlijk ook nog iets op gaan verzinnen

patries

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2005, 15:06:15 »
Ja, ik ben al bij boekenzaken en hobbyzaken gweest, maar daar kan ik dus niets vinden, misschien moet ik wat anders bedenken... Ik heb niet zoveel tijd, omdat wij over 3 weken gaan trouwen.

groetjes Patries

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2005, 15:20:43 »
Kun je m niet verven?

patries

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2005, 15:25:28 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'20 May 2005, 15:20\']Kun je m niet verven?
[post=\"28447\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Nee, hij is al rood gekleurd met bloemen. Niet echt mooi, dus ik denk nou wit papier er op, een beetje roze en mintgroen en lichtgeel, misschien wat van die zilversnoepjes die je eigenlijk op een echte taart doet, en wat crepepapier, klaar. Maar zo makkelijk is dat dus niet.

Misschien moet ik er helemaal iets anders van maken. geen bruidstaart.

Chiara

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2005, 16:39:26 »
Je kan de doos ook beplakken met leuke (geprinte) fotootjes van jullie. Een taart lijkt mij wel erg ingewikkeld. Succes ermee in ieder geval!
Owja, of maak er een soort rode brievenbus van, met van die zwarte tandjes  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2005, 16:41:02 door Chiara »

ikki

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2005, 17:12:50 »
[quote name=\'patries\' date=\'20 May 2005, 14:06\']Ja, ik ben al bij boekenzaken en hobbyzaken gweest, maar daar kan ik dus niets vinden, misschien moet ik wat anders bedenken... Ik heb niet zoveel tijd, omdat wij over 3 weken gaan trouwen.

groetjes Patries
[post=\"28443\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Kijk eens bij dezewinkel.
Dit is een scrapbook winkel daar kun je werkelijk alles bestellen.
Ze hebben er allemaal embelishments en charms (dit zijn platte plakkers van stof en metal) in veeeeeeel soorten.
Ik koop hier regelmatig van alles en nog wat voor mijn trouwalbum, ik doe namelijk aan scrapbooken.
Misschien zit er ook een scrapwinkel in jou buurt?

succes,

patries

  • Gast
Ideeen Voor Enveloppendozen
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2005, 22:02:48 »
[quote name=\'ikki\' date=\'20 May 2005, 17:12\'][quote name=\'patries\' date=\'20 May 2005, 14:06\']Ja, ik ben al bij boekenzaken en hobbyzaken gweest, maar daar kan ik dus niets vinden, misschien moet ik wat anders bedenken... Ik heb niet zoveel tijd, omdat wij over 3 weken gaan trouwen.

groetjes Patries
[post=\"28443\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Kijk eens bij dezewinkel.
Dit is een scrapbook winkel daar kun je werkelijk alles bestellen.
Ze hebben er allemaal embelishments en charms (dit zijn platte plakkers van stof en metal) in veeeeeeel soorten.
Ik koop hier regelmatig van alles en nog wat voor mijn trouwalbum, ik doe namelijk aan scrapbooken.
Misschien zit er ook een scrapwinkel in jou buurt?

succes,
[post=\"28472\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Oh super, bedankt, daar kan ik misschien wel wat vinden!! IN ieder geval kan ik wat meer met jullie ideetjes! Die site is wel leuk hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards