collapse

Auteur Topic: Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.  (gelezen 6377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nynke Jellie

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Gepost op: 18 maart 2009, 16:21:04 »
Hallo dames en heren,

Ik ga in november trouwen op Vlieland. Met een beetje pech niet al te mooi weer dus... Daar gaan we natuurlijk niet van uit maar je weet het nooit :wink:
We gaan alleen wel foto's maken op het strand.
Ik heb mooie trouwschoenen, maar die zijn halfopen en dus dan niet handig. Ook zou ik het zonde vinden als ze erg vies worden op het strand.

In eerste instantie dacht ik, ik doe er gewoon witte laarzen onder, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet mooi...  :blush:
Nu zat ik er dus aan te denken om all stars aan te doen in een gekke kleur. Geen print in elk geval, gewoon effen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, of dat jullie nog andere ideeën hebben? :lightbulb:
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2009, 16:21:37 door Nynke Jellie »

moi2009

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2009, 16:38:30 »
Ik vind het een erg grappig idee zelf. Wat zou je a.s. er van vinden?

Nynke Jellie

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2009, 16:40:06 »
[quote name=\'moi2009\' post=\'217676\' date=\'18 March 2009, 16:38\']Ik vind het een erg grappig idee zelf. Wat zou je a.s. er van vinden?[/quote]

Die vind het vast helemaal geweldig, die is zelf ook fanatiek all star drager dus dat zit wel goed! :biggrin:

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2009, 16:43:03 »
Als je zelf vindt dat je er "gek genoeg" voor bent :tongue: dan zou ik het doen! Over de dag verspreid, wanneer je je goede trouwschoenen aanhebt, worden er toch ook foto's gemaakt? Dan heb je altijd foto's waarop je bruidschoenen staan en foto's waarop jij je stoere "Helemaal jij" All Stars schoenen draagt. Als het bij je past en je AS vind het ook geen probleem, dan zou ik ervoor gaan. Wel foto's laten zien dan he?? :biggrin:

(als ik in Lapland getrouwd zou zijn (ons eerste plan) dan zou ik onder de trouwjurk gewoon gave snowboots aangetrokken hebben :biggrin: )

Nynke Jellie

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2009, 16:51:33 »
[quote name=\'Joyfullady\' post=\'217678\' date=\'18 March 2009, 16:43\'](als ik in Lapland getrouwd zou zijn (ons eerste plan) dan zou ik onder de trouwjurk gewoon gave snowboots aangetrokken hebben :biggrin: )[/quote]

Oh dat is ook gaaf!
Enne ik laat zeker foto's zien als ik het plan doorzet! :) Er worden idd ook de hele dag wel foto's gemaakt we doen echt een speciale reportage op het strand door een prof fotograaf. Voor de rest genoeg hobby fotografen in onze familie!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2009, 18:35:41 »
Stoer zeg.

nas

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2009, 19:17:16 »
Ik zeg DOEN! :laugh:

Ik neem ze mee voor 's avonds.. lekker dansen op mn all stars..

loopt nooit op nette schoenen.. dus denk dat mn voetjes er erg blij mee zijn! :laugh:

Ingedepinge

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2009, 19:17:32 »
Natuurlijk gewoon doen, is hardstikke leuk toch, en je krijgt geen zand in je schoenen
en loopt lekker

een nicht van mij had van die lompe scapino witte gympen onder haar trouwjurk :S dat vind ik dan ook weer een anders uiterste :wink:

cal

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2009, 20:15:19 »
ik zeg lekker doen!!!!
ben zelf ook weg van me stars hihi en ik zou het ook doen , neem ze zelf denk ik ook mee voor s 'avonds want anders trekken ik en me voetjes het niet  :laugh:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2009, 20:20:28 »
Ik zeg doen! En dan zou ik persoonlijk witte (of in de kleur van je jurk) allstars doen, dat lijkt me een supergrappig gezicht, de goede kleur en dan toch zo'n gave schoen.
Hoewel een contrasterende kleur natuurlijk ook leuk kan zijn, dat moet je ook helemaal zelfs beslissen :wink: Ik zou voor bijpassende kleur gaan denk ik. En dan van die hoge allstars :biggrin:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2009, 22:23:25 »
All Stars zijn te gek, doen dus! :biggrin:

CCBloom

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #11 Gepost op: 18 maart 2009, 23:53:36 »
all stars zijn cool: doen dus! Een kleine maar: ik vind zelf alleen die hoge leuk, niet die heel hoge maar het echte klassieke model...

Elles

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2009, 10:43:37 »
Zeker doen! Ik ga ook zoiets doen hoor. Wij trouwen aan het strand, en heb voor in de strandtent wel mooie schoenen gekocht maar ik ga ook zeker 's avonds lekker andere schoenen aan doen!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2009, 11:57:01 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'217849\' date=\'18 March 2009, 23:53\']all stars zijn cool: doen dus! Een kleine maar: ik vind zelf alleen die hoge leuk, niet die heel hoge maar het echte klassieke model...[/quote]

Precies, niet het tot onder de enkelmodel en ook niet de laars, gewoon de allstars tot over de enkel zegmaar. :)

CCBloom

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2009, 12:04:54 »
ja inderdaad, die leuke :-)

dedutchess

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #15 Gepost op: 19 maart 2009, 15:34:36 »
Helemaal leuk!!! 's ochtends dan trouwen wij in het gemeentehuis en daarvoor heb ik een vintage jurkje gekocht en mijn mannetje gaat in zijn pak met zijn all stars! Tof joh!

CCBloom

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2009, 00:27:53 »
cool dedutchess, een vintage jurkje! heb je foto's??

K en P

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #17 Gepost op: 20 maart 2009, 08:30:55 »
Ik weet dat je toendertijd all stars (van die neppe dan) kon laten bedrukken met een tekst.
Er zijn toen aardig wat meiden geweest die hun trouwdatum en hun namen erop hebben laten drukken en die schoenen gedragen hebben op het strand en/of tijdens het feest.
Je bent dus zeker niet de enige met die gedachte  :laugh:
En misschien is een tekst erop laten drukken wel een leuk idee?
Dat het toch nog net iets specialer is?

Elliebellie

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #18 Gepost op: 20 maart 2009, 09:04:48 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Haha cool, loopt wel beter dan half open schoenen op dat strand, DOEN!!![/font][/color]

dedutchess

  • Gast
Is Dit Leuk? All Stars Voor Op Het Strand.
« Reactie #19 Gepost op: 20 maart 2009, 10:27:54 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'218214\' date=\'20 March 2009, 00:27\']cool dedutchess, een vintage jurkje! heb je foto's??[/quote]


Ja leuk he! Nou het kost een beetje tijd want ik ben hem aan het vermaken. Ons bruiloft word een complete DIY of DHZ bruiloft. (do it yourself, doe het zelf) Bijna alles maken we zelf. Zelfs mijn bruidsjurk voor 's avonds moet nog vermaakt worden. Beloofd wanneer al mijn projecten klaar zijn dan zet ik ze op de site. Het is in elk geval een 50's jurkje. Ik ga er een rode petticoat onder doen en een er komt een zwarte brede riem om mijn middel. We hebben ook een polaroid camera die de vintage look perfect kan vastleggen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards