collapse

Auteur Topic: Ik Ben Er Ingeluisd!  (gelezen 4611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patries

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Gepost op: 22 mei 2005, 13:04:19 »
Gisteren ben ik door vriendinnen gekidnapt!! Het was echt superleuk, maar ook wel frustie want je weet helemaal niets, en ze hebben het maar over : en dan gaan we dat doen, en zus en zo, en ik weet van niets! GRRR, maar wel heel leuk.

Ik zou met mij vriendin naar Amsterdam gaan, en ze had al gezegd, dan gaan we niet winkelen, maar lekker op een terrasje zitten, toe had ik al zoiets van  :dry:
We gaan naar Amsterdam en we gaan niet winkelen.... maar ok, geeft niet. Ook leuk.
Toen versprak mijn schoonvader zich de avond ervoor nog, en toen wist ik eigenlijk al dat ik de pineut zou zijn.

Ze kwam me halen, en ze was gewoon alleen, maar ze liep te treuzelen, pas toen ze een smsje kreeg, gingen  we weg. Buiten zeg ik waar staat je auto, ik zag hem toen staan, en zij staat: ehm, even kijken hoor; wat,kijken, hij staat daar!
Toen kwamen er allemaal meiden het hoekje om! Echt leuk! Zeker omdat ik vriendinnen heb, die elkaar niet kennen. Ik had dus niet verwacht dat ze het voor elkaar zou krijgen.

We zijn toen naar Amsterdam gegaan, op de snelweg ging het al bijna fout,omdat we door de politie nog net niet aan de kant gezet werden, vanwege het niet dragen van een gordel, en wij zaten met allemaal breezers naast de bestuurster...dat ging nog maar net goed.

IN de binnenstad ging de tram kapot, en moesten we verder met een bus.

We zijn toen eerst wat gaan drinken in een cafeetje, en toen om 4 uur togen we naar de plek waar het ging gebeuren! We kregen een cursus paaldansen!!!!

We komen daar aan, een dansstudio, en toen bleek onze "lerares" het vergeten te zijn..... Die is toen uiteindelijk wel gekomen, maar ze was een uur te laat, valt nog mee, gezien het feit dat ze uit Nieuwegein moest komen.. ze heeft 180 gereden en was binnen een half uur in de studio. Sorry,Sorry,Sorry roepend. Het was een leuke meid , dus het was haar gauw vergeven. Als zij het niet had kunnen doen, dat had een van de russische vrouwen het moeten doen, die daar was. Nou, dat zijn echte sl.... waar de tie... van uit de truitjes vielen, ze sprak ook geen nederlands. Dat wilden we niet. Maar gelukkig, het ging allemaal door met onze lerares.
Ze was 23 jaar, klein, en 5 en halve maand zwanger!!!!!!!
Een piepklein buikje, echt, als ze zou zeggen ik ben 3 maanden zwanger had ik het ook geloofd! Maar dar meisje is een bonk spier. Dus die buik krijgt niet eens kans om te groeien door die spieren heen..

In ieder geval, na de paal gestut te hebben en een paar stoelen neergezet te hebben begonnen we aan de les. In korte broeken met onze sokken aan.
Echt heel sexy. :laugh:


Eerst even opwarmen, en toen mocht ik op een stoel zitten, alsof ik een man was. Nou, dat is heel apart hoor, als er een zwangere vrouw tegen je aan het rijden is... wel leuk!!:hump:

Toen  moesten wij dat ook doen, maar er waren toch wel meiden die zoiets hadden van: ik zie je vandaag voor het eerst, en nu moet ik mijn tie... in je gezicht stoppen. hahaha, dat was wel even wennen, ik had daar geen last van want ik was aan het geinen met een vriendin die daar ook om kan lachen!!! Dus wij waren lekker op dreef!

Toen kwam de paal aan de beurt.
Als je haar om de paal ziet slingeren, denk je: ooh, eitje, dat kan ik ook! Nou vergeet het maar, dat is echt heel moeilijk en heel zwaar.
Was echt lachen, alle slingers gingen gepaard met kreetjes als OOOH, AHHH WAAAH GGGRRR iedereen deed ook leuk mee, heel grappig zoals je alle meiden in een niet al te elgante pse aan een paal ziet trekken in korte broek en streepjes sokken. :laugh:

Aan het eind mocht ik nog even een demostratie geven aan alle "mannen"! Echt heel leuk!!

Ik moet wel zeggen dat ik nu spierpijn heb, en een bloeduitstorting aan de binnenkant van mijn  dij. ( van het onderste boven hangen zonder handen aan de paal terwijl je je benen gekruist hebt. De paal heb je dan dus tussen je benen..)


Daarna zijn we lekker in een loungetent gaan eten, was heel lekker, toen zijn we een ijsje gaan eten op het leidseplein, want het was superlekker weer!
Alleen, toen we binnen aan het bestellen waren, brak het noodweer los! Geeft niet, toen het ijsje op was werd het droog en zijn we terug naar huis gegaan. We zijn toen nog naar de kroeg van mijn vriendin gegaan, die was gister voor het laatst open omdat ie verkocht is. Daar hebben we nog even nagepraat en gedronken.

Het was een hele geslaagde dag!!!

Mijn aanstaande dacht ook gisteren opgehaald te worden, maar ik heb gisteren gehoord dat hij 4 juni ontvoerd wordt!  SSSSTT.... geheimpje.

Joanne

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2005, 13:21:52 »
Wat euk verhaal om te lezen nou je hebt het echt naar je zin gehad.
Ennuhh we vertellen niks hoor

Cygnet

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2005, 13:29:53 »
Klinkt alsof jullie een enige dag/avond hebben gehad! Wat een leuke vriendinnen heb je zeg!

Pappeline

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2005, 14:23:13 »
Haha leuk hoor paaldansen :biggrin:

Zo te horen heb jij het goed naar je zin gehad :)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2005, 14:41:57 »
klinkt inderdaad wel heel leuk... zelf zou het niets voor mij wezen maar goed.....

wel leuk dat het zo vreselijk leuk is geweest.........

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2005, 15:22:31 »
Oh geweldig! Dat klinkt echt gezellig! Het lijkt mij stiekum wel leuk maar ik denk niet dat ik het lef zou hebben voor zoiets. Kijk, doe je het met een paar hele goede vriendinnen dan zou ik het misschien wel durven, maar zoals jij met vriendinnen die elkaar niet kennen...! Lef hoor! Maar ga je je kunsten nog aan je husbie showen??  :hump:

Thora&Neanie

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2005, 15:36:36 »
Klinkt gaaf!


Wat een leuk idee dat paaldansen! :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #7 Gepost op: 22 mei 2005, 19:28:56 »
Klinkt als een leuke dag! Al zou dat paaldansen ook niks voor mij zijn!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #8 Gepost op: 22 mei 2005, 19:56:27 »
Hihihihihi paaldansen...wat zullen jullie gelachen hebben...ennnuuh is het voor herhaling vatbaar?!?!?!?

Zo te lezen hebben jullie het erg gezellig gehad....leuk zo'n groep vriendinnen!!!

FIWI

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #9 Gepost op: 22 mei 2005, 21:22:34 »
Wat super...!! :biggrin:

Lijkt me echt helemaal te gek om te doen... HEb je al een demo'tje gegeven voor vriend lief... :biggrin:  :tongue:

* Marij *

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2005, 01:29:41 »
Wow, klinkt leuk hoor meid!!  :)  Dat paaldansen vind ik echt een leuk idee; denk wel dat er wat afgelachen werd  :laugh:

En zoals de rest al zegt... nu nog je pas verworven kunsten tonen aan je mannetje  :wink:  hihi

ikki

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2005, 14:17:51 »
En komt er nu ook een paal in jullie huis :wink:

Het klinkt alsof je het enorm naar je zin hebt gehad.
Super hoor!

Yvonne

  • Gast
Ik Ben Er Ingeluisd!
« Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2005, 14:35:51 »
Klinkt inderdaad als een hele gezellige dag!!!!
Nu je vriendje nog!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards