collapse

Auteur Topic: Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?  (gelezen 12664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fera

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #25 Gepost op: 10 februari 2009, 20:43:23 »
Wat een leuke site, het is dat ik zelf voor een sluier wil gaan maar anders...
Hopelijk trouwt er gauw een zus of vriendin, kan ik dan alsnog gaan overwegen om zoiets te dragen! ;-)

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #26 Gepost op: 10 februari 2009, 20:55:43 »
@Carolina, nee mijn moeder gaat de fascinator niet maken. Zij is kapster dus ze doet mijn bruidskapsel :) Vandaar dat zij ook van tevoren zal weten welk hoedje ik uitkies, zodat we het uit kunnen proberen.
@Mika: ik ben benieuwd wat voor hoeden/fascinatorsje hebt gezien in Utrecht en Veenendaal! Heb je namen van winkels? Ben nl. helemaal een newbie op het gebied van hoedenwinkels enz :wink:

ikbenelfje

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #27 Gepost op: 10 februari 2009, 21:38:17 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'205534\' date=\'10 February 2009, 15:50\']Ik ben ook benieuwd naar mijn bruidskapsel haha! Dit idee is iets wat ik he-le-maal geheim ga houden voor mijn omgeving. (Behalve mijn moeder natuurlijk :wink:)[/quote]

  :wacko:  Euh, confused..? Tenminste, ik neem aan dat jij degene bent op de foto onder je naam... Hoe ga je dit idee dan geheim houden?
Of ben je stiekem gewoon iemand anders! Dat is dan wel weer cool gedaan  :cool:

roxanne29-08

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #28 Gepost op: 10 februari 2009, 21:39:18 »
jeahhh hier ben ik echt blij mee.... ik wil inderdaad geen sluier, maar helemaal niks vind ik ook niet leuk, hier zal ik wel iets bij vinden denk ik...



groetjes rox

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #29 Gepost op: 10 februari 2009, 22:15:54 »
[quote name=\'ikbenelfje\' post=\'205658\' date=\'10 February 2009, 21:38\'][quote name=\'Hakkie\' post=\'205534\' date=\'10 February 2009, 15:50\']Ik ben ook benieuwd naar mijn bruidskapsel haha! Dit idee is iets wat ik he-le-maal geheim ga houden voor mijn omgeving. (Behalve mijn moeder natuurlijk :wink: )[/quote]

 :wacko: Euh, confused..? Tenminste, ik neem aan dat jij degene bent op de foto onder je naam... Hoe ga je dit idee dan geheim houden?
Of ben je stiekem gewoon iemand anders! Dat is dan wel weer cool gedaan :cool:
[/quote]

Er zit maar één bekende van me op dit forum, en zij is niet eens zo actief :wink: Dus ik verwacht weinig problemen daarmee... Wat ik meer bedoelde was dat ik het niet zal vertellen aan mijn gasten. :)

mika

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2009, 19:05:03 »
[attachment=9583:Afbeelding_hoed2.jpg]

[attachment=9584:mijn_jurk.jpg]

[attachment=9585:sophie_s...toinette.jpg][attachment=9586:Afbeeldi...ecoratie.jp
g]

Dit is mijn jurk en waarschijnlijk ga ik vrijdag de hoed voor overdag en de haardecoratie voor 's avonds op het feest erbij kopen.

aangezien ik lastige voeten heb (heel breed) was ik bang geen schoen te kunnen vinden. Maar ik heb afgelopen zaterdag de bijgevoegde schoenen aangehad en samen met de jurk ivoorkluerige hoed en wit/creme bruidsboeket denk ik dat het prima matcht. Wat vinden jullie?

groet mika

PS: de hoedenwinkel in Utrecht heet Jos van dijck en in Veenendaal le chapeau. In nijmegen zit ook een hele grote winkel maar ben ik nog niet geweest Capello. Allemaal goed te googelen.

Carolina

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #31 Gepost op: 11 februari 2009, 19:12:41 »
wow mooi zeg Mika! die hoed vind ik echt zo gaaf. Ik ben al getrouwd maar zit nu heel hard te denken of er andere gelegenheden zijn waarbij je een ivoorkleurige hoed op kunt. Super mooi

Als het vroeger wel eens over trouwen ging dan zei ik altijd dat als ik zou trouwen ik, 1 een hoed op zou hebben (zo een als op jouw plaatje) en 2, dat ik het klein zo houden (even naar het gemeente huis, papiertje tekenen, klaar)
Beide is niet uitgekomen  :laugh: Ben als traditionele bruid gekleed gegaan met een lange sluier, zijn in een volle kerk getrouwd en we hebben een feest gehad! (hoewel we een week eerder wel alleen met z'n 6en naar het gemeentehuis gingen, even papiertje tekenen, klaar dat dan weer wel)

ok was een beetje off topic, ik geef lekker jouw hoed de schuld Mika! haha  Utrecht , dat moet te doen zijn voor mij. Ga even kijken of ze een site hebben.

mika

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #32 Gepost op: 11 februari 2009, 20:06:47 »
en hoe vindt je de combinatie met mijn jurk?

Carolina

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #33 Gepost op: 11 februari 2009, 20:12:54 »
[quote name=\'mika\' post=\'206046\' date=\'11 February 2009, 20:06\']en hoe vindt je de combinatie met mijn jurk?[/quote]

ik vind de combinatie prachtig. Bij zo'n jurk kan een hoed heel goed vind ik. Komt misschien door de halslijn/ kraag en het model verder. Als je een heel wijde hoepelrok met kant zou ik een hoed minder mooi vinden passen.

Beetje bijdehande vraag maar wat kosten de hoeden bij die zaak ik utrecht ongeveer? zit het boven de €100,-?

edit: ik ben blind, ik zie op de site vanaf €50,-  ach ja verblind door de mooie hoeden
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2009, 20:16:28 door Carolina »

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2009, 20:14:31 »
Ik vind ze ook heel goed samen gaan hoor. Bij allebei krijg ik een beetje een zomer/ strand idee, dus dat matcht mooi :wink:

CCBloom

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #35 Gepost op: 11 februari 2009, 21:59:39 »
Ik vind vooral het haardecoding helemaal leuk!!!! Zoiets zoek ik in lichtroze met zwart!! (avondjurk)

~M*M~

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #36 Gepost op: 11 februari 2009, 22:55:01 »
[quote name=\'mika\' post=\'206046\' date=\'11 February 2009, 20:06\']en hoe vindt je de combinatie met mijn jurk?[/quote]

eerlijk? ik vind je jurk en de hals mooi, maar ik ben bang dat de hoed to much wordt, het haarding is subtieler en dat staat er mooier bij.
ik denk dat de hoed de aandacht van de halter wegneemt en dat zou zonde zijn. daarnaast heb ik van horen zeggen, is een bruid met hoed moeilijker te fotograferen.

dat is mijn mening, maar je moet doen wat je zelf wil!

mika

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #37 Gepost op: 11 februari 2009, 23:34:27 »
dank voor jullie reacties!

Het is een soort compromis:

Mijn vriend vindt het helemaal super en heeft me gevraagd een hoed te dragen. In eerste instantie was ik helemaal niet enthausiast en dacht...no way! Nu ik de hoed heb gezien en gepast en ook nog heel wat andere hoeden geeft het wel een heel feestelijk gevoel. En omdat mijn jurk niet wit/ivoor is, geeft de ivoorkleurige hoed me wel helemaal dat bruids gevoel in plaats van een gala/avondjurk gevoel.

het compromis is dus dat ik overdag de hoed op heb en 's avonds het haar ding :-) en one fotograaf is de hele dag ook bij het feest aanwezig dus die foto's zit wel snor!

HET feest waar het tussen ons begon en wij elkaar onze eerste kus gaven was een themafeest (mafia) en toen droeg ik een rode roos in het haar. Wel toepasselijk om nu ook een decoratie te dragen.

en het fijne van een hoed is dat ik mijn veel te langzaam groeiende haar gewoon weer lekker kort kan laten knippen....mijn vertouwde pittige koppie. :rolleyes:  zonder haardecoratie of hoed vind ik dat te weinog feestelijk.


wat betreft de kosten: schrik niet!

Hoed 140 euro (maar ik heb bij Covers in Utrecht een hoed op gehad van 300 euro) en bij jos van Dijck voor 220 euro).

de haardecroatie kost in Veenendaal 29,95 en decoraties bij Jos van Dijck in Utrecht 69,95 euro. Maar wellicht is eentje zelf maken ook leuk.

we gaan overigens onze openingsdans in de vorm van een medley doen...Eerst  stukje dirty dancing...slow dansen en dan een stukje van het nummer Big spender. Dan hadden we bedacht dat het leuk zou zijn om mijn jurk langzaam omhoog te halen en mijn been sexy a la moulein rouge te showen en nepgeld onder mijn kouseband vandaan te halen.

Ik hoop dat ik niemand die gelovig is hiermee shokeer maar wij hebben met de voorbereiding al veel voorpret en willen de openingsdans met een knipoog naar humor doen. Na een deel van dat nummer komt Kiss van Tom Jones en daarna stukje van Queen crazy little thing called  love en we willen eindigen met celebration van kool en the gang....en dan iedereen lekker de danvloer op trekken....

groetjes Mika

roxanne29-08

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #38 Gepost op: 12 februari 2009, 20:02:17 »
hahhahaah klinkt wel super..........


ben benieuwd!!


foto's en filmpje graag hahahahha...

groetjes rox

missmar

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #39 Gepost op: 13 februari 2009, 16:29:31 »
Hey Hakkie!

Ook bekenden kunnen prima geheimpjes bewaren hoor!
(zeker als het over trouwen gaat)
Die zijn er van mij ook genoeg te vinden op dit forum...

Spreek je snel weer een keertje...

Liefs mar

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #40 Gepost op: 13 februari 2009, 22:19:34 »
[quote name=\'missmar\' post=\'206856\' date=\'13 February 2009, 16:29\']Hey Hakkie!

Ook bekenden kunnen prima geheimpjes bewaren hoor!
(zeker als het over trouwen gaat)
Die zijn er van mij ook genoeg te vinden op dit forum...

Spreek je snel weer een keertje...

Liefs mar[/quote]

Hey Mar, gelukkig maar, ik hoop dat je je mond dichthoudt in W&A (en omgeving) haha! :wink:

Carolina

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #41 Gepost op: 14 februari 2009, 10:31:44 »
@ mika, klinkt leuk al die nummers voor de openingsdans. Ga je ook oefenen met een lange jurk aan? De hoeden zijn toch wel prijzig inderdaad, maar dat zijn ze overal helaas. Maar ja je hebt er ook wel echt iets moois voor!

missmar

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #42 Gepost op: 14 februari 2009, 17:17:45 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'206948\' date=\'13 February 2009, 22:19\'][quote name=\'missmar\' post=\'206856\' date=\'13 February 2009, 16:29\']Hey Hakkie!

Ook bekenden kunnen prima geheimpjes bewaren hoor!
(zeker als het over trouwen gaat)
Die zijn er van mij ook genoeg te vinden op dit forum...

Spreek je snel weer een keertje...

Liefs mar[/quote]

Hey Mar, gelukkig maar, ik hoop dat je je mond dichthoudt in W&A (en omgeving) haha! :wink:
[/quote]

Tuurlijk! je hoeft niets te hopen...
(ps vrijdag ga ik mijn eigen jurk eindelijk doorpassen, wanneer ga jij eigenlijk kijken)

Liefs

cal

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #43 Gepost op: 27 maart 2009, 13:49:03 »
ben aan het rondspeuren geweest en deze drie vind ik wel wat hebben , de eerste vind ik helemaal wowwwww .. we gaan hem zelf maken heb een freubel schoonmama die echt een creatieveling is dus dat zit snor  :biggrin: .. hij word alleen in het zilver aangezien ik alles met zilveren accesoires en schoenen en handschoenen doe  :)

[attachment=9966:bethmelon.jpg]   :wub:
[attachment=9968:f89a0563..._180x240.jpg]
[attachment=9967:aliceivory.jpg]

Chaos

  • Gast
Geen Sluier, Maar Wel Iets Moois Op Je Hoofd?
« Reactie #44 Gepost op: 30 maart 2009, 18:07:00 »
Ik had ook geen sluier, vond ik mezelf toch echt niet meer staan, maar overdag dus een soort van band/hoed en 's avonds een kam met daarop veren en dezelfde kraaltjes als in mijn ketting zaten.

[attachment=9991:12384288...00_7_536.jpg]

[attachment=9989:1238427782N137_20.jpg]

[attachment=9990:12384279...KM2D0330.JPG]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards