collapse

Auteur Topic: Trouwdag Vieren  (gelezen 5296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elina

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Gepost op: 6 april 2009, 11:19:50 »
Het eerste weekend van mei zijn mijn man en ik een half jaar getrouwd. Hij heeft de vrijdag vrij gevraagd van werk (dat moest van mij :tongue:) en ik wilde iets speciaals gaan doen in dat lange weekend.

Hebben jullie het halfjaar jubileum gevierd? En hoe? Weekendje weg? Lekker uit eten?

Ik weet nog niet of ik naar een hutje op de hei wil, of naar een leuke tentoonstelling (hij wil toch wel graag naar Vermeer) en dan uit eten en een nachtje slapen ofzo..

Kortom, wie heeft er een leuk idee?

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwdag Vieren
« Reactie #1 Gepost op: 6 april 2009, 21:16:29 »
Wij wilden met een 1/2 jaar vieren met een weekend Brussel of Barcelona ofzo maar omdat ik nog steeds met dat gips zit hebben we dat verschoven naar 1 jaar. Dat is 2 dagen nadat hij 40 wordt dus maken we er gelijk een weekje weg van. Waar we nu dan naartoe gaan, nog geen idee. Maar je idee om naar Vermeer te gaan, eten en dan een nachtje slapen is toch hartstikke leuk.
Dat nachtje kan je dan toch altijd doorbrengen op de hei :tongue:  Laat je ons nog weten wat het geworden is. Veel plezier met uitzoeken en er naar toe gaan.

Sylvia en Andre

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #2 Gepost op: 6 april 2009, 22:05:45 »
Ons half-jaar-gebeuren is volledig aan ons voorbij gegaan en geen seconde aan gedacht. Als wij 1 jaar getrouwd zijn wil ik mijn meisje wel verrassen op een leuke manier, Ik weet alleen nog niet hoe, maar een paar dagen van te voren, als ik lekker onder druk sta, verzin ik wel iets orgineels.

Alexia

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2009, 13:04:12 »
half jaar hebben we niets gedaan.
jaar zullen we waarschijnlijk wel uit eten gaan :)

5 jaar gaan we een weekendje naar het hotel waar we ook de huwelijksnacht hebben doorgebracht :) maar aangezien dat heel duur was moeten we even sparen dus hebben we dat voor het 5 jaar jubileum geplanned :biggrin: (je moet wat te dromen overhouden)

K en P

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2009, 09:34:20 »
Met een half jaar hebben we niets gedaan (althans, ik kan me niks herinneren  :tongue: )
Met 1 jaar zouden we op vakantie gaan, maar de lokatie belde vlak ervoor af.
Dus toen hebben we lekker met de familie chinees gehaald en er thuis een feestje van gemaakt.
Heerlijk gelachen om de films en foto's en herinneringen.
Met anderhalf jaar (aanstaande woensdag) staat er ook niks gepland.
Tis dat ik dit topic zie, anders had ik er niet eens aan gedacht  :tongue:

debby82

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2009, 18:50:44 »
Met half jaar hebben we niks gedaan. Dat is een paar dagen voor mijn verjaardag dus dat zou dubbel op zijn.
Met een jaar wil ik wel iets doen maar moet even kijken hoe en wat. We wilden eigelijk gaan slapen in het hotel van ons huwelijksnacht maar omdat ik zwanger ben en ons meisje dan volgens de uitgerekende datum 2 maanden oud zou zijn weet ik nog niet of ik wel een weekendje zonder haar weg wil. Ik laat het nu nog maar even op ons af komen.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwdag Vieren
« Reactie #6 Gepost op: 12 april 2009, 05:12:37 »
Misschien dat de plannen hier nog weer wijzigen maar voor een jaar en zijn verjaardag een weekendje weg en dan eind van het jaar kerstshoppen in Londen of New York. Ff kijken hoeveel dagen hij nog heeft staan :tongue:
En misschien kunnen we niet weg omdat we dan net een pup erbij hebben. We hebben nog tijd genoeg om te kiezen (en te veranderen).

santos_05

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2009, 07:13:39 »
Wij hebben met een half jaar niets gedaan en met een/twee jaar saampjes lekker uit eten geweest en even 'samen-tijd' van gemaakt!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Vieren
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2009, 08:25:24 »
Wij zijn met 1 jaar getrouwd naar een musical geweest en uit eten en dit jaar gaan we een weekendje naar zuid limburg met zijn tweeen. Ole lekker naar opa en oma en paps en mams heerlijk even tijd voor elkaar.

rupsje

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #9 Gepost op: 17 april 2009, 20:25:36 »
Wij zijn met een 1/2 jaar een weekendje naar Antwerpen geweest, en met 1 jaar een weekendje naar Scheveningen+naar een musical.
Nu zijn we bijna twee jaar getrouwd en houden we het wat rustiger: nu gaan we lekker samen uit eten...

El1981

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #10 Gepost op: 27 april 2009, 11:22:26 »
Wij hebben met een half jaar niks gedaan.

Nu zijn wij 8 mei een jaar getrouwd en gaan we eten in het restaurant waar we ons huwelijksfeest hebben gevierd.
Nou heb ik bij de bakker, die onze bruidstaart heeft gemaakt, gevraagd of het mogelijk is om een mini replica daarvan te maken. Dus zeg maar alleen de bovenste laag. Die serveert het restaurant dan als toetje met een kaarsje erop. Dat heb ik bedacht.

Verders heb ik voor een kadootje echt geen idee. Mijn man is ook nog eens jarig op onze trouwdag,maar zou dus echt niet weten wat ik nou moet geven!

Liefs,
El

Salixy

  • Gast
Trouwdag Vieren
« Reactie #11 Gepost op: 8 mei 2009, 09:07:36 »
[quote name=\'El1981\' post=\'226166\' date=\'27 April 2009, 11:22\']Nu zijn wij 8 mei een jaar getrouwd en gaan we eten in het restaurant waar we ons huwelijksfeest hebben gevierd.
Nou heb ik bij de bakker, die onze bruidstaart heeft gemaakt, gevraagd of het mogelijk is om een mini replica daarvan te maken. Dus zeg maar alleen de bovenste laag. Die serveert het restaurant dan als toetje met een kaarsje erop. Dat heb ik bedacht.[/quote]

Dat is een goed idee! Wij hebben de top van onze taart in de vriezer gestopt en gaan we op ons 1e jaars jubileum opeten. Dat brengt geluk volgens de traditie. Mijn man ziet er nu al tegenop omdat hij denkt dat hij over een jaar niet meer smaakt. Volgens mijn schoonzusje (en bakker van de taart) ligt er zoveel gebak meer dan een jaar in de vriezer voor het genuttigd wordt. De taart ligt trouwens wel in een professionele vriezer en niet thuis in het vriesvak.

Geen idee of we verder nog wat gaan doen. We zitten nu nog in onze eerste wittebroodsweek.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Vieren
« Reactie #12 Gepost op: 8 mei 2009, 13:09:32 »
Elina, gefeliciteerd met jullie halfjarig jubileum en veel plezier met het weekendje weg! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards