collapse

Auteur Topic: Schoenen (laten) Verven  (gelezen 13306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen (laten) Verven
« Gepost op: 8 april 2009, 15:23:53 »
Ik heb een vraagje, ik neem aan dat ik ga trouwen in een kleur. De meeste trouwschoenen zijn wit/ivoor. Nu kun je natuurlijk op zoek gaan naar een kleur die er mooi bij staat, maar ik vind schoentjes in dezelfde kleur wel heel erg schattig! Bovendien heb ik het schoenentopic al eens volgespamd met fantastische trouwlaarsjes, die ik echt heel graag wil hebben. Kleur van de laarsjes: Ivoor. Kleur van mijn jurk: Waarschijnlijk niet ivoor :biggrin:

Nu heb ik hier weleens wat gelezen over schoenen verven???  :blink: Hoe werkt zoiets, wat kost het, doe je het zelf of laat je het doen, bij welk materiaal schoenen kan het wel/niet en zijn er mensen die het gedaan hebben en een foto hebben van het resultaat?

Thanks!

Kleintje

  • Gast
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2009, 10:45:39 »
Hoi,

Ik heb mijn schoenen laten verven. Heb ik via de bruidswinkel waar ik m'n jurk ook kocht laten doen bij Rainbow colored shoes. Dan geef je een stukje stof mee en dan worden de schoenen in precies die kleur geverfd. In mijn geval kon ik de schoenen uitkiezen en passen bij de bruidswinkel, daarna maakte de bruidswinkel een order (met stofje erbij) wat ze vervolgens naar Rainbow in Amsterdam hebben gestuurd. Na een paar weken kon ik ze in de bruidswinkel weer ophalen. Ik geloof dat alle schoenen van Rainbow van satijn zijn. Dat is altijd wel goed te verven. De schoenen waren 129,- en het verven kostte ongeveer 35,-. Best een hoop maar m'n schoenen waren echt supermooi geworden. Er staat [topic=\"0\"]hier[/topic] een foto in het schoenen-topic (het waren roze schoenen met een bandje).
Je moet de schoenen na het verven wel goed blijven inspuiten met spul tegen de regen. Anders gaan ze afgeven en/of komen er kringen op.  

Ik was er zelf in ieder geval erg tevreden over!
« Laatst bewerkt op: 10 april 2009, 10:48:22 door Kleintje »

Johanneke

  • Gast
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2009, 12:26:48 »
Hoi, mijn zus had ook schoenen van bovengenoemd merk. gekocht in een winkel in haarlem. (een hele winkel met schoenen van dit merk) Zij heeft ze naar de bruiloft zwart laten verven om ze nog vaker aan te kunnen. erg mooi geworden! hier kon het ook in alle kleuren die je je maar kon bedenken.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2009, 13:38:37 »
Hoi! Dank jullie wel voor de reacties! Ik denk (weet eigenlijk wel zeker, hihi!) dat ik dat laat doen.
T.z.t. zal ik het resultaat zeker laten zien!!

Ingedepinge

  • Gast
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2009, 21:04:05 »
Maar die laarsjes zijn die niet van leer dan?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2009, 22:34:08 »
Ow... Is het alleen bij satijn... Omdat "mijn" laarsjes (inderdaad van leer) ook bij elsa rainbow coloured shoes op de website staan nam ik aan dat het daarbij ook kon. Niet dus... Bummer!

Ingedepinge

  • Gast
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2009, 14:50:13 »
ik geloof niet dat het dan kan nee, misschien zou je ze bij elsa colourd shoes even een mailtje kunnen sturen met je vraag.
maar ik dacht niet dat leer geverfd kan worden zoals bij satijn kan

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #7 Gepost op: 16 april 2009, 14:59:46 »
Ja misschien doe ik dat. Laarsjes zullen toch meestal niet van satijn zijn, neem ik aan.

Ingedepinge

  • Gast
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #8 Gepost op: 16 april 2009, 19:06:57 »
ze leken me van het plaatje leer

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen (laten) Verven
« Reactie #9 Gepost op: 16 april 2009, 20:03:57 »
Nee, ze zijn ook van leer, ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dan zouden laarsjes dus nooit geverfd kunnen worden, omdat ik nog nooit laarsjes van satijn gezien heb.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards