collapse

Auteur Topic: Stress Stress En Nog Een Stress  (gelezen 2020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tamara

  • Gast
Stress Stress En Nog Een Stress
« Gepost op: 24 mei 2005, 11:23:58 »
ik heb echt stress volgens mij, ik kom gewoon tijd te kort, mensen lopen aan alle kanten aan me te trekken en niet alleen over de bruiloft, ik word er echt gek van  :rolleyes:

dan is er weer dit en dan weer dat, soms ben ik gewoon blij dat ik op mijn werk zit kan ik effe bij tanken, al hoe wel ik moet nu ook van alles voor de bruiloft regelen terwijl ik eigenlijk hoor te werken.

Vanavond gaan we naar de locatie om alles te bespreken, dit hoorde ik pas gisteren, aangezien ik er vanuit was gegaan dat vriendlief een afspraak had gemaakt om te gaan voorproeven dus ik gisteren nog zeggen hoef ik lekker niet te koken morgen :)  hoezo niet zegt ventje verbaasd :huh:  dus ik weer we gaan toch bij de 4 balken voorproeven :)  nee hoor we gaan alles bespreken, dus ik :blink:  

dus ik zit nu als een speer het menu samen te stellen en de gasten te tellen, lekker geregeld dus :biggrin:

Sorry voor mijn gezeur hoor, het valt allemaal wel mee maar vandaag even niet :wink:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Stress Stress En Nog Een Stress
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2005, 11:31:13 »
meid je zeurt helemaal niet en ik kan dat gevoel van je heel goed... ik ga 3 weken later dan jou trouwen dus het geeft meer speling maar dan nog. Mak gewoon een heel duidelijk lijstje met wat er al is en wat nog moet kras door wat klaar is zo krijg je ook wat meer rust omdat je ziet dat het veelal dingen zijn die zo geregeld zijn.

Tamara

  • Gast
Stress Stress En Nog Een Stress
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2005, 11:35:02 »
dat is wel een goed idee ja laat ik dat maar doen, thanks voor de tip :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards