collapse

Auteur Topic: Zwanger En Op Huwelijksreis  (gelezen 13249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #25 Gepost op: 7 juli 2009, 10:18:12 »
@~M*M~, daar zit zeker wat in. Als alternatief voor Terschelling zou ik Vlieland aanraden, erg mooi eilandje met een schattig dorpje. Ameland is ook mooi, maar in mijn herinnering is daar minder te beleven qua restaurantjes, terrasjes en winkeltjes. Op Vlieland kun je ook met een soort jeep-bus over een enorme zandplaat rijden, waarbij je de zeehonden van vrij dichtbij kunt zien, etc. Ook erg leuk!

~M*M~

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #26 Gepost op: 7 juli 2009, 10:24:06 »
vlieland is zeker mooi. alleen ik zou er niet te lang willen blijven na 3 dagen had ik het daar wel gezien.

die jeep-bus heet de vliehorst express oid

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #27 Gepost op: 7 juli 2009, 10:37:24 »
Ik ben ook nog nooit langer dan drie dagen op Vlieland geweest, dus geen idee of je je daar ook langer kunt vermaken. Ligt er maar net aan wat je zoekt, als je lekker voor je huisje in de zon/schaduw wilt zitten met een tijdschriftje of een boek, kun je je overal wel langer dan drie dagen vermaken denk ik, maar wanneer je elke dag iets nieuws wilt zien/doen/beleven is Vlieland niet de meest geschikte bestemming, omdat het geen groot eiland is.
Maar ik kan me zo voorstellen dat je, na je bruiloft en al een behoorlijk eind onderweg in je zwangerschap, ook niet echt voor een actieve doe-vakantie gaat maar meer om even bij te komen en lekker te relaxen... Dan is elke plaats in Nederland prima denk ik, zolang je maar een lekker huisje hebt en je er echt even tussenuit bent.

Schiet me nu net te binnen: ik weet niet waar TS vandaan komt, maar de omgeving van Giethoorn is ook erg mooi! Er is in Wanneperveen een leuk kleinschalig park met mooie nieuwe huisjes met rieten daken, waar je een bootje voor de deur kunt aanmeren. Even ontspannen op het water kan ook erg lekker zijn! Dit park en deze omgeving is dan zeker een aanrader.
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2009, 10:40:28 door 14/8/2009 »

Gupje

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #28 Gepost op: 7 juli 2009, 12:21:31 »
Nou, Terschelling tussen de jongeren gaat 'm dan niet worden.
Ik had van een vriendin gehoord dat Vlieland wel erg klein is....
Maargoed, ik kom zelf uit Noord-Holland en hoef niet persé naar de kust, maar mijn vriend wil wel graag naar de zee kunnen. Misschien dat een bootje in omgeving Giethoorn een alternatief is.
Zal via google eens wat meer over Ameland proberen te achterhalen. Alleen voordat je een leuke pagina gevonden hebt... ben het zoeken altijd na 3 pagina's alweer zat. Dus vandaar dat ik ook graag mijn oor bij jullie te luisteren leg :wink:

~M*M~

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #29 Gepost op: 7 juli 2009, 12:34:10 »
:biggrin:  
vlieland is idd erg klein en als vervoer alleen de fiets, lijkt me met zo'n dikke buik niet echt prettig.

de grootste 2 zijn toch terschelling en texel.  ameland ken ik niet dus kan je niet helpen.

hoelang willen jullie weg?
wat voor soort accommodatie zoeken jullie en wat mag het ongeveer kosten?

met iets meer info krijg je misschien iets meer info :)

succes met je google zoektocht

Gupje

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #30 Gepost op: 7 juli 2009, 12:38:40 »
We willen graag een week ertussen uit. Liefst een appartement of hotel. Met mooie natuur in de buurt. Liefst ook een zwembad. Verder ook de mogelijkheid om lekker op het terras te zitten. Qua activiteit zal het vooral bij fietsen blijven denk ik. Dat gaat nog prima!

Gupje

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #31 Gepost op: 9 juli 2009, 10:02:38 »
We hebben de knoop doorgehakt. Het is een hotel op de Veluwe geworden.
Een arrangement met fietshuur, high tea en twee keer een diner.
Er is een binnenbad.
Nu maar hopen dat het een beetje mooi weer wordt...

~M*M~

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #32 Gepost op: 9 juli 2009, 10:07:58 »
heel veel plezier! geniet ervan

(welk hotel is het geworden?)

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #33 Gepost op: 9 juli 2009, 11:13:20 »
Klinkt leuk! Veel plezier, lekker gaan genieten! Ben ook wel benieuwd welk hotel het geworden is!

Gupje

  • Gast
Zwanger En Op Huwelijksreis
« Reactie #34 Gepost op: 9 juli 2009, 12:56:32 »
NH hotel Sparrenhorst in Nunspeet.
Geen romantisch hotel ofzo hoor. Dat kostte echt veel meer.
Ik denk dat we dat de komende jaren wel gaan doen als we rond onze huwelijksdatum een weekendje weg gaan :)

Grappig detail is wel dat ik terugga naar mijn geboorteplaats (twee jaar gewoond en al ongeveer 20 jaar niet meer geweest...)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards