collapse

Auteur Topic: Strapless Jurk In De Zomer  (gelezen 11184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #25 Gepost op: 31 mei 2009, 12:00:39 »
Heel veel succes met het passen. De ketting is heel mooi!

felicia

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #26 Gepost op: 2 juni 2009, 15:34:24 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'234454\' date=\'31 May 2009, 11:16\']Allemaal erg bedankt voor de reacties! Ik ga er nog eens over nadenken, en kijken hoe mijn jurk eruitziet tijdens de doorpas (is dan ruim 7 maanden geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb, daar komen de twijfels ook grotendeels vandaan denk ik  :wink: ) Wanneer ik de jurk aanheb kan ik denk ik wel een goed oordeel vormen of ik er nog een stola/sjaal oid bij wil hebben. Bolero wordt het denk ik sowieso niet, omdat ik dat meer iets voor een winterbruid vind.
Ben ook niet echt een koukleum, dus het kan ook goed zijn dat ik al jullie adviezen ter harte neem en dat ik gewoon strapless ga![/quote]
Oke, als je niet echt een koukleum bent dan heb je inderdaad niet echt iets nodig, dan kun je wel gewoon strapless gaan.
Succes verder met het nadenken!

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #27 Gepost op: 2 juni 2009, 17:08:52 »
Ik zou een (goedkope) stola achter de hand houden voor de zekerheid. Ik had er ook een (maar heb m misschien 5 minuten omgehad, had het geen moment koud en dat was 6 maart :wink:). Maar dan heb je in elk geval wat als het wel nodig is.

jelijn

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #28 Gepost op: 3 juni 2009, 09:35:49 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'233873\' date=\'28 May 2009, 14:56\']ik ben een enome koukleum dus ik weet zeker dat ik iets mee zou gaan nemen.

deze site heeft wel heel veel leuke cute omslagdoeken enzo.

link[/quote]

Heb in de bruidswinkel ook allerlei stola's e.d aangehad maar vond het bij mijn jurk echt niet fraai (en al zeker niet voor die prijs  :wink: )
Na veel getwijfel heeft deze koukleum toch maar een goedkope bruidssjaal & pashmina (moet nog even kijken welke uiteindelijk het beste erbij past) besteld bij bovenstaande link (met dank voor de link :-) ). Ik hoop `em niet nodig te hebben maar ik zie me al al bibberend van het stadhuis naar de "koffielocatie" lopen.....en daarna stop ik `em weer gauw weg.....

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #29 Gepost op: 3 juni 2009, 09:42:03 »
Hihi, leuk om te merken dat ik niet de enige ben die zo loopt te miepen over dergelijke dingen,  :rolleyes: !
Ik heb die site nog niet helemaal nageplozen (steeds zeeeer nieuwsgierige oogjes in de buurt), maar dat zal ik zeker doen! Tot nu toe ben ik toch nog steeds geneigd om 'gewoon' zonder sjaal of stola te gaan, ik ga heel hard duimen dat het mooi weer is! Bij de doorpas eind deze maand ga ik wel een aantal sjaals proberen denk ik, zodat ik dan een goede beslissing kan nemen. Pffff.

Trouwring

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #30 Gepost op: 3 juni 2009, 22:23:24 »
Ik heb een oplossing! Als alles goed gaat mag ik een sjaal lenen die mn zus ook heeft gedragen op de bruiloft. Supermooi, met geweldige details. Bij haar jurk matchte die echt, maar bij mijn jurk kan 'ie ook wel. Zo hoef ik er geen geld aan uit te geven voor het geval dat ik'm niet gebruik. Misschien is het voor jou/jullie ook een idee om iets te lenen van iemand :) ?

Nynke Jellie

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #31 Gepost op: 3 juni 2009, 22:35:10 »
[quote name=\'Trouwring\' post=\'235222\' date=\'03 June 2009, 22:23\']Ik heb een oplossing! Als alles goed gaat mag ik een sjaal lenen die mn zus ook heeft gedragen op de bruiloft. Supermooi, met geweldige details. Bij haar jurk matchte die echt, maar bij mijn jurk kan 'ie ook wel. Zo hoef ik er geen geld aan uit te geven voor het geval dat ik'm niet gebruik. Misschien is het voor jou/jullie ook een idee om iets te lenen van iemand :) ?[/quote]

Heb je uit het rijtje ook gelijk je 'SOMETHING BORROWED' :wink:

Ik denk dat het sowieso wel lekker is om toch iets van een dunne sjaal of stola bij je te hebben, je weet het maar nooit. Beter mee verlegen als om verlegen.
Ik trouw in november dus ik zal er sowieso wel iets bij hebben. Ik mocht het desnoods ook gewoon van de bruidswinkel lenen en dan later terugbrengen, dat doen ze geloof ik wel vaker.

Trouwring

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #32 Gepost op: 3 juni 2009, 22:38:03 »
[quote name=\'Nynke Jellie\' post=\'235227\' date=\'03 June 2009, 22:35\']Heb je uit het rijtje ook gelijk je 'SOMETHING BORROWED' :wink:[/quote]

En het is gelijk ook nog something blue :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2009, 22:38:16 door Trouwring »

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #33 Gepost op: 4 juni 2009, 13:08:45 »
Wat een grappig idee! Helaas heb ik in mijn omgeving maar 1 vriendin die getrouwd is met een jurk met stola. Ik weet (bijna) zeker dat die kleur niet gaat matchen, maar nog belangrijker; wij hebben altijd al in heeel veel dingen dezelfde smaak! Zet ons in een kledingzaak, interieurwinkel, reisbureau of maakt-niet-uit, we zullen waarschijnlijk heel veel dezelfde dingen kiezen. Ook daarom wil ik haar stola niet lenen, omdat het dan weeeer iets is dat we hetzelfde hebben! Dat is ook een beetje wat me tegenhoudt om bij mijn eigen jurk een eigen stola te zoeken, ik wil graag iets anders dan wat zij had (en trouwens ook anders dan alle andere bruidjes uit mijn omgeving die me zijn voorgegaan, ik wil gewoon echt iets van mezelf, iets origineels). Pfff, al schrijvend kom je soms best tot verhelderende inzichten,  :)

Trouwring

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #34 Gepost op: 4 juni 2009, 16:10:50 »
Oke, kan me voorstellen, zeker als de kans iets groter is dat je het ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Dan toch maar goed kijken bij die kleine shopjes en H&M voor een sjaal of iets! Soms hebben ze bij de WonderWoman ook van die gehaakte vestjes die er 'bruidig' uitzien :)

kusmarie

  • Gast
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #35 Gepost op: 6 juni 2009, 13:45:55 »
wij trouwen aanstaande vrijdag en ik heb een zijden sjaal die ik om mezelf heen kan slaan (heel breed en lang). Het is doorschijnend zijde met een rozenpatroon. Ik vind het vooral voor het officiele gedeelte wel mooi om iets aangekleder te zijn & lekker voor het geval de zon niet schijnt.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Strapless Jurk In De Zomer
« Reactie #36 Gepost op: 13 juli 2009, 12:03:57 »
Weer even 'uppen:'

Vorige week vrijdag nogmaals mijn jurk doorgepast en meteen een aantal stola's erbij geprobeerd. We waren het er allemaal al snel over eens, een stola is echt geen gezicht bij mijn jurk! Zeker niet in combinatie met de sieraden, de ketting is op zichzelf al ruim voldoende 'opvulling'! Dusss.. voor mij geen stola (en ook geen sluier trouwens, dat past niet bij mijn kapsel), maar gewoon lekker de hele dag strapless! Nu dus maar duimen voor mooi weer over 32 nachtjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards