Algemeen > Polls

Kosten bruiloft....

<< < (140/140)

pk88:
Wij hebben uiteindelijk gekozen om niet te besparen op dingen. Waarom.. Omdat ik anders bang was achteraf spijt te krijgen omdat we dan niet voor hetgeen Waren gegaan wat we graag wilden.

Klein-prinsesje:
Het plan is om 27 dag-gasten (incl. wijzelf)
En s ’avonds ongeveer 80 man uit te nodigen.

Officiële gedeelte incl. locatie en uittreksels etc. € 800
Decoratie € 200
Fotograaf  € 875
Vervoer € 500
Ringen € 800
Pak (geen idee wat het kost? Mijn vriend wil in ieder geval een Italiaans pak) € 1.500
Trouwjurk/schoenen € 1.800
Lingerie/sieraden € 150
Make-up/Haar (heb heel lang haar, dus verf valt bij mij wat duurder uit) € 250
Bedankjes € 100
Eten/drinken overdag (3 gangen diner, proosten, borrelen, koffie/thee met zoetigheid, drank)
€ 2525
Taart € 200
Eten/drinken feestavond (hapjes, tafelgarnituur, friet als afsluiter, drank op afkoop) €3335
Boeket/corsages  (corsages alleen voor getuigen en vaders/moeders) € 150
Drukwerk € 100 (doe het drukwerk zelf, en postzegels alleen voor dag gasten) 
Dj € 650

Wij komen ongeveer op €14.000 uit. Zijn gisteren weg geweest voor de offerte, dus wie weet zit ik er met de prijzen wel helemaal naast… dus dat is nog even afwachten. Wat vinden jullie van mijn opzet?

Bianca6517:
Wij hebben een budget van €15.000 en daar komen we ook aardig aan. Wij zijn op de dag al met ongeveer 40-45 man en 's avonds tussen de 110-120.

Wij wilden vooral niet besparen op de fotograaf, het eten en het feest. We hebben de mazzel dat we de trouwkleding van onze ouders hebben gekregen en de band van mijn vriend komt optreden. Het gaat echt een bruiloft worden die bij ons past en daar geef ik met alle liefde iets aan uit.

Klein-prinsesje:
Wauw, wij hebben echt een super meevaller!! Zojuist te horen gekregen dat we de dj voor de bruiloft gewonnen hebben met een actie. Scheelt al een stukje! En onze offerte voor de locatie bleek ook nog eens een paar honderd euro goedkoper uit te vallen dan berekend :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie