collapse

Auteur Topic: Trouwen In De Winter  (gelezen 29152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boers

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Gepost op: 2 juni 2009, 21:44:00 »
wij trouwen 12 februari 2010! Zijn er andere stellen die ook in de winter trouwen?

Tips zijn welkom!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2009, 23:08:42 »
Wij trouwen ook in de winter!! :biggrin: Ik heb al wel een topic in Kleding (even intikken "winterbruid"). Verder ben ik ook benieuwd naar de ervaring van andere winterbruidsparen.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2009, 23:37:58 »
Wij trouwen ook in de winter, 18 december 2009 welteverstaan.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwen In De Winter
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2009, 05:08:00 »
Mijn ouders zijn op 14 februari 174 getrouwd. Denk niet dat eventuele tips nog relevant zijn.

Tigru

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2009, 08:51:47 »
Mijn ouders op 26 januari 1973... Ook hiervan wordt het lastig, maar volgens mijn vader waaide het enorm en was het koud, toch hebben ze prachtige foto's vind ik...

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwen In De Winter
« Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2009, 08:56:02 »
Mijn ouders waren wt ouder toen ze trouwden. Mijn vader was 55 en mijn moeder was 38. Ze zijn elkaar pas laat tegengekomen :tongue:  Daardoor heb van mijn vaders kant nog 10 halfbroers en zussen. echt een reportage hebben ze niet gemaakt. Heb eigenlijk nooit naar het weer ofzo gevraagd :blink: Ik ga mams zo toch bellen, dan zal ik gelijk eens naar vragen. Ik kom hier nog wel ff op terug.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2009, 09:13:28 »
Wij trouwen dus ook in de winter, op 30 januari 2010. Stiekem hoop ik dat het of zo'n heldere dag met een zonnetje is, of dat er sneeuw ligt :tongue:
Wat voor tips zoek je trouwens precies?

suzan1983

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2009, 10:03:13 »
Wij zijn 7-12-7 getrouwd.
Waaide hard af en toe  harde regen, maar de momenten dat wij buiten waren was het gelukkig droog  :) .

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #8 Gepost op: 3 juni 2009, 12:49:04 »
[quote name=\'samen\' post=\'234906\' date=\'03 June 2009, 05:08\']Mijn ouders zijn op 14 februari 174 getrouwd. Denk niet dat eventuele tips nog relevant zijn.[/quote]

Oeh, het jaar 174 is idd wel érg lang geleden...


:wink:


Ontopic: wij trouwen op 19 december 2009, veel verbaasde reacties maar wij hebben er bewust voor gekozen! :)

Smintie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 16
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #9 Gepost op: 3 juni 2009, 13:06:20 »
Wij trouwen op 11 december en we vinden het echt heel leuk om in de winter te trouwen!

s'avonds gaan we eten in een soort stube met openhaard enzo  :rolleyes:
we gaan om 4 uur trouwen, dus dan is het al donker als we uit het gemeentehuis komen. We hopen dat er dan al kerstversiering is, dat vind ik er altijd zo gezellig uit zien.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwen In De Winter
« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2009, 14:42:05 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'235025\' date=\'03 June 2009, 12:49\'][quote name=\'samen\' post=\'234906\' date=\'03 June 2009, 05:08\']Mijn ouders zijn op 14 februari 174 getrouwd. Denk niet dat eventuele tips nog relevant zijn.[/quote]

Oeh, het jaar 174 is idd wel érg lang geleden...


:wink:


Ontopic: wij trouwen op 19 december 2009, veel verbaasde reacties maar wij hebben er bewust voor gekozen! :)
[/quote]
haha het was nog vroeg.1974 zo dan :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #11 Gepost op: 3 juni 2009, 14:55:39 »
Wij trouwen ook pas om 15.00 u in de kerk. Lekker vroeg donker dus als we een receptie hebben 's middags/begin van de avond is het toch al heel sfeervol.

boers

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #12 Gepost op: 3 juni 2009, 22:24:28 »
leuk dat er toch een aantal mensen zijn die ook in de winter trouwen. Wat doen jullie met foto's maken? en hebben jullie al een jurk?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2009, 23:10:45 »
Jep. Met mouwen. Wordt gemaakt. :biggrin:
Zoals ik al typte ik hoop dat het weer meezit, dat het echt lekker winters is met sneeuw en ijs enzo :biggrin: Of zo'n mooie heldere zonnige dag :biggrin:
Sowieso een binnenlocatie achter de hand houden (dat weten fotografen ook altijd wel :) ), maar dat doe je meestal toch, ook in de zomer kan het regenen.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #14 Gepost op: 4 juni 2009, 14:03:15 »
Belangrijk: check van tevoren even of de trouwauto die je op het oog hebt wel verwarming heeft!! En of die het dan ook daadwerkelijk doet! Niet fijn wanneer je midden in de winter in een prachtige oldtimer zit te bevriezen..
Ik spreek uit ervaring; 1,5 jaar geleden een prachtige winterdag met temperaturen ver onder nul, schitterende berijpte bomen etc, en een bruidspaar in een oldtimer zonder verwarming. De daggasten zaten in een ouderwetse Engelse bus waarvan de verwarming het ook niet deed, de ijsbloemen stonden aan de binnenkant op de ruiten. Het was een prachtige, sfeervolle en feestelijke dag, maar wat hebben we moeten afzien!!

Short01

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #15 Gepost op: 4 juni 2009, 20:53:30 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'234903\' date=\'02 June 2009, 23:37\']Wij trouwen ook in de winter, 18 december 2009 welteverstaan.[/quote]


Ik vind dat een uitstekende datum!! :biggrin: :rolleyes:

Ingedepinge

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #16 Gepost op: 4 juni 2009, 21:08:54 »
oeh over die auto's
de verwarming in een kever (normaalgesprokendan) warmt alleen als hij rijd!
dus mocht je een kever nemen zorg dan dat je niet te lang stil staat :biggrin:

nirak

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #17 Gepost op: 5 juni 2009, 13:55:26 »
[quote name=\'boers\' post=\'234877\' date=\'02 June 2009, 21:44\']wij trouwen 12 februari 2010! Zijn er andere stellen die ook in de winter trouwen?

Tips zijn welkom![/quote]

Wij trouwen 15 december 2010 en dat is wel een slimme tip om te kijken of de auto verwarming heeft. Mijn vriend wil graag  een excalibur huren en volgens mij is dat meer een zomerauto. Als er mensen zijn die ook zo'n auto hebben gehuurd hoor ik dat graag.

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2009, 12:24:42 »
Wat leuk, nog meer winterbruidjes! Wij gaan 31 december 2009 trouwen. We gaan dan na de korte bruiloft (trouwen bij de gemeente gevolgd door een lunch) naar Parijs om daar oud en nieuw te vieren met zn tweeen en foto's te laten maken. Alleen vraag ik me af hoe ik dat moet doen, 4 uur door Parijs rondlopen in mn trouwjurk als het vriest... Heeft iemand misschien tips?

Bridzilla

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #19 Gepost op: 3 juli 2009, 16:45:37 »
Wij zijn het nog niet eens over de datum... Ralph wil in de zomer trouwen en ik in december...
Ik ben kerst freak dus als we in een mooie tent in de winter trouwen kan ik heeeeel veel kerstbomen aankleden....

Nynke Jellie

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #20 Gepost op: 3 juli 2009, 17:58:32 »
Weliswaar niet helemaal in de winter, maar wij trouwen in november :) En dan kan het ook al winters koud zijn haha! Wij hebben hier ook bewust voor gekozen omdat het een jaar na het aanzoek is. Dus ik hoop stiekem op hetzelfde weer als toen, koud, maar wel helder en de zon er bij!

Gelukkig hoeven wij niet ver te lopen voor onze locatie, het stadhuis gaan wij met de auto heen (waarschijnlijk mijn rode Lupo) en de lunch en receptie hebben we zo'n vijftig meter verderop in een restaurant.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #21 Gepost op: 4 oktober 2009, 21:08:07 »
Mede-winterbruidjes, het komt nu steeds dichterbij!
Iedereen baalt dat de zomer voorbij is en ik ben de enige van wie het niet gauw genoeg winter mag worden! :laugh:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In De Winter
« Reactie #22 Gepost op: 4 oktober 2009, 22:10:50 »
Hahaha, ja, voor ons duurt het nog iets langer, maar opeens komt het wel heel erg gauw dichtbij!

Suusjeuh

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #23 Gepost op: 4 oktober 2009, 22:45:57 »
Ook ik hoor veel mensen klagen dat de zomer voorbij is... "Nog zoveel weken dan is het 2010..." Nee, nog 45 dagen dan ga ik trouwen! Wij trouwen 19 November, opzich een gekke keuze, we zijn beiden warm weer mensen, maar hebben na een korte periode verkering besloten dat we willen trouwen - en wel dit jaar! In Februari besproken we dit, en de zomer zou erg snel zijn ( ook een huis zoeken, sparen etc ) september kon in eerste instantie niet ivm mn vaders pensioneren. Oktober zouden ze dan nl gaan reizen. Dus november, want in december ben ik jarig en dan ben je in 1 maand door alle feesten van het jaar heen; jarig, trouwen, kerst oud & nieuws... We hebben in November verkering gekregen dus wilden op 22 november trouwen - dat is een zondag. Een vrijdag & zaterdag was niet handig ivm werk/collega's van mn vriend en op de zaterdag is het duur... Dus: donderdag 19 november!

[quote name=\'Smintie\' post=\'235034\' date=\'03 June 2009, 13:06\']Wij trouwen op 11 december en we vinden het echt heel leuk om in de winter te trouwen![/quote]
Vast een prachtige dag, want dan ben ik jarig :biggrin:

Sincerity

  • Gast
Trouwen In De Winter
« Reactie #24 Gepost op: 5 oktober 2009, 06:56:37 »
Ook wij gaan trouwen in de winter...
 Al duurt het nog heeeel lang , vind het toch leuk om hier rond te neuzen en ideetjes op te doen.
Wij trouwen 13 januari 2011 op een donderdag, stiekem hoop ik op een mooi zonnetje of sneeuw!
Wij hebben ook al vragen gekregen van WAAROM in de winter?! wij zijn dan 10 jaar samen en dat vonden we wel
een speciale dag!  En voor de mensen die a.s winter gaan trouwen.. BIJNA!!! :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards