collapse

Auteur Topic: Belgie  (gelezen 5237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gupje

  • Gast
Belgie
« Gepost op: 10 juni 2009, 10:54:14 »
Ik ben me aan het orienteren voor onze huwelijksreis.
Ivm mijn zwangerschap willen we niet te ver weg.
Heeft iemand nog leuke ideeën of tips over Belgie??

~M*M~

  • Gast
Belgie
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2009, 11:12:37 »
belgie heeft zulke mooi plekjes.

Voor leuke huisjes die je kan huren in de ardennen kan je hier kijken.
ik vind zelf de ardennen erg mooi, is weer wat anders dan de Hollandse kust (waar ik woon)

het ligt er aan wat je wil doen en in welk deel je zit maar er is genoeg te doen.

- grotten van Han (helaas wordt je niet meer met de boot naar buiten gevaren) het stadje vaart wel bij de toerische atractie, het dorpje is prachtige onderhouden en ziet er schttig uit.
- spa, tja water en F1, moet je van houden natuurlijk
- er zijn vrij veel kastelen in de buurt bijvoorbeeld bouillon heeft een prachtig onderhouden burcht
- bastonge, daar is in WW2 heftig gevochten, monument en dergelijke is wanneer de interesse er is de moeite waard.
- er zijn in deze regio ook bierbrouwerijen, mijn favoriet orval, maar daar heb jij niet zoveel aan.
- en natuurlijk prachtige natuur.

nog meer toeristen info.
 
en nog een met huisjes en info.

succes!

LovelyMe

  • Gast
Belgie
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2009, 13:35:57 »
Geen adres, maar wij gaan altijd naar Oostende en dat is wel een heel leuk plaatsje aan de kust.

Succes!

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2009, 13:41:29 »
Thanks!
Mijn vriend wil ook wel graag naar de kust (ook al wonen we daar nu ook vlakbij), maar het is wel in het hoogseizoen (half juli) dus waarschijnlijk wel erg druk. Ik dacht misschien een beetje "rondtrekken" en op een paar plaatsen wat nachten in een hotel. Bv Gent, Brugge en dan verder door naar de kust.
Maar vind het wel lastig om vanachter de pc te beoordelen of iets leuk is of niet...

lune

  • Gast
Belgie
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2009, 19:37:29 »
http://www.commealaferme.be/

heeeel erg leuk, voor niet al te veel geld!
Ziet er allemaal superverzorgd uit, wij hebben in de buurt gewandeld en gekanoed.

Tammy

  • Gast
Belgie
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2009, 19:48:22 »
Mocht je naar Brugge gaan, dan is dit een leuk hotel !

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #6 Gepost op: 12 juni 2009, 08:39:49 »
Thanks!
Ik ga er dit weekend maar eens voor zitten denk ik. Hoewel.. het schijnt wel mooi weer te worden  :cool:

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2009, 10:51:43 »
Gisteren hebben we eigenlijk besloten dat we niet naar Belgie en/of Frankrijk willen.
Dus weten jullie misschien nog leuke adresjes in Limburg of de Veluwe??

LovelyMe

  • Gast
Belgie
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2009, 14:24:28 »
Limburg: Valkenburg of Maastricht?

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2009, 15:07:59 »
Zat zelf meer aan Valkenburg te denken, omdat we al een keer een hotel in het centrum van Maastricht hebben gehad.
En het ligt dicht genoeg bij elkaar dat we dan toch een dagje naar Maastricht kunnen...
Dus iets ten oosten van Maastricht :wink:

roxanne29-08

  • Gast
Belgie
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2009, 21:16:19 »
zeker doen, alleen niet in het hoogseizoen, dan is valkenburg net Llorret de Mar. Ga ook niet naar landal daar want dat is hartsikke duur, dan kun je beter naar het nh hotel in randwijk gaan, is in maastricht, niet in het centrum maar bij het ziekenhuis, naast een klein station waar je zo in de trein naar valkenburg zit. in valkenburg zelf heb je enige pensions.
aanrader voor sauna liefhebbers, therme 2000. En je bent ook zo met de interliner in aachen, leuk om te shoppen.

groetjes

hummer_nes

  • Gast
Belgie
« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2009, 08:03:18 »
[quote name=\'lune\' post=\'237181\' date=\'10 June 2009, 19:37\']http://www.commealaferme.be/

heeeel erg leuk, voor niet al te veel geld!
Ziet er allemaal superverzorgd uit, wij hebben in de buurt gewandeld en gekanoed.[/quote]


dit ziet er zeker mooi uit. beetje jammer dat de site niet in het NL's is, talen zijn niet mijn sterkste punt! lijkt me erg leuk om heen te gaan, alleen weet ik ook niet of je een hond mee mag nemen. dat wordt nog even uitpuzzelen :)

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2009, 09:17:49 »
Hmm... valkenburg in het hoogseizoen. Goed dat je het zegt!

~M*M~

  • Gast
Belgie
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2009, 09:50:24 »
ootmarsum schijnt ook leuk te zijn, poepig dorpje in een mooi gebied.

nederland heeft zoveel mooie plekjes, drenthe is ook schitterend. bij borger heb je een mooi park.

lune

  • Gast
Belgie
« Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2009, 09:51:42 »
[quote name=\'hummer_nes\' post=\'240829\' date=\'24 June 2009, 08:03\'][quote name=\'lune\' post=\'237181\' date=\'10 June 2009, 19:37\']http://www.commealaferme.be/

heeeel erg leuk, voor niet al te veel geld!
Ziet er allemaal superverzorgd uit, wij hebben in de buurt gewandeld en gekanoed.[/quote]


dit ziet er zeker mooi uit. beetje jammer dat de site niet in het NL's is, talen zijn niet mijn sterkste punt! lijkt me erg leuk om heen te gaan, alleen weet ik ook niet of je een hond mee mag nemen. dat wordt nog even uitpuzzelen :)
[/quote]

Ik kon het niet terugvinden op de site, maar ik denk haast dat het wel mag, er liep een hond rond en ook nog andere dieren. Mail ze even, ze spraken ook engels (een beetje).

lune

  • Gast
Belgie
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2009, 09:52:13 »
[quote name=\'hummer_nes\' post=\'240829\' date=\'24 June 2009, 08:03\'][quote name=\'lune\' post=\'237181\' date=\'10 June 2009, 19:37\']http://www.commealaferme.be/

heeeel erg leuk, voor niet al te veel geld!
Ziet er allemaal superverzorgd uit, wij hebben in de buurt gewandeld en gekanoed.[/quote]


dit ziet er zeker mooi uit. beetje jammer dat de site niet in het NL's is, talen zijn niet mijn sterkste punt! lijkt me erg leuk om heen te gaan, alleen weet ik ook niet of je een hond mee mag nemen. dat wordt nog even uitpuzzelen :)
[/quote]

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Belgie
« Reactie #16 Gepost op: 24 juni 2009, 17:59:14 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'240858\' date=\'24 June 2009, 09:50\']ootmarsum schijnt ook leuk te zijn, poepig dorpje in een mooi gebied.

nederland heeft zoveel mooie plekjes, drenthe is ook schitterend. bij borger heb je een mooi park.[/quote]
Ootmarsum is idd een erg mooi dorpje.
Familie van Tom woont er.
Omgeving is ook super, veel bossen als ik het goed heb.

Gupje

  • Gast
Belgie
« Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2009, 20:05:56 »
Als ik mijn vriend zo beluister wil hij toch wel graag in de buurt van het strand zitten.
Iemand stelde zeeland voor, maar volgens mij is dat best saai of heb ik het nu mis....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards