collapse

Auteur Topic: Anita's Bruidsmode  (gelezen 7309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

neniber

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Gepost op: 10 juni 2009, 19:09:02 »
:sad:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Anita's Bruidsmode
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2009, 19:34:54 »
Geen ervaring. Maar jij had een slechte ervaring begrijp ik? :sad:

neniber

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2009, 20:58:14 »
[quote name=\'Inx\' post=\'237179\' date=\'10 June 2009, 19:34\']Geen ervaring. Maar jij had een slechte ervaring begrijp ik? :sad:[/quote]
Nee, ik heb wel mijn trouwjurk daar besteld, maar nog niet ontvangen. By the way ik trouw op 7-8-2009

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Anita's Bruidsmode
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2009, 21:09:06 »
Nog niet ontvangen, of nog niet gebeld dat de jurk binnen is? Dat maakt namelijk verschil! Wanneer heb je de jurk besteld? Ik heb eind november vorig jaar mijn jurk uitgezocht, en ik ben half april gebeld dat hij binnen was, dus dat heeft 4,5 maand geduurd ongeveer. Wat ik ervan begrepen heb is dat een redelijk normale levertijd.
Ik weet niet hoe lang je al wacht op je jurk, en of je een indicatie hebt gekregen hoe lang het ongeveer zou duren? Anders zou ik gewoon even bellen als ik jou was, dat kan vast geen kwaad!
Ik snap trouwens wel dat je je daar een beetje zorgen over maakt hoor, een bruiloft plannen is -laten we eerlijk zijn- al stressvol genoeg zonder dat je onzekerheid hebt over of je jurk er wel op tijd is!

~M*M~

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2009, 21:15:08 »
je zou misschien wat meer info kunnen geven als je zo'n topic start.

waarom denk je dat er slechte ervaringen van andere bruidjes zouden zijn, wat heb jij ondernomen en koop je in een winkel of online?
welke anita bedoel je?

beetje summiere info om een serieus antwoord te verwachten denk ik.

maar goed zoals hierboven gezegd is, sommige jurken hebben een levertijd van 6 maanden.
wat is er aan jou verteld toen je de jurk kocht? je hebt nog 3 maanden de tijd.

sharry

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2009, 13:43:24 »
ik was van plan om ook me jurk daar te kopen ik had ook al gelezen op haar site dat het nu langer duurt omdat het nogal druk was ofzo. maar ik denk dat ik wel langer kan wachten het is niet duur daar dus je moet er maar wat voor over hebben vind ik. als er wat slechts over haar te melden is dan lees ik het nog wel.

neniber

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2009, 17:12:16 »
Ik heb mijn jurk in april bij Anita (Schiedam) besteld, want op haar site stond 4 á 6 weken, maar nu moet ik over 2 weken naar mijn vaderland gaan om daar te trouwen, maar nog steeds heb ik niets van haar vernomen.
Ik weet, dat je eigenlijjk lang op je jurk moet wachten, maar er stond 4 á 6 weken. Dus je gaat daar bestellen, met de gedachte dat je je jurk binnen die periode zal krijgen.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Anita's Bruidsmode
« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2009, 18:49:13 »
Waarom bel je haar niet even zelf dan?

naema

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2009, 09:26:12 »
hoi ik wil ook bij anita's bruidsmode in schiedam gaan bestellen. hoe is het afgelopen?

aman

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2009, 15:57:18 »
Hé die heb ik ook op het oog. Zij heeft een enorm aanbod voor weinig geld en een snele levertijd. Ik twijfel overigens nog wel. Opzich heb ik denk ik toch liever een kant en klare jurk want dan weet ik tenminste zeker wat ik koop. Aan de ander kant op maat gemaakt naar jouw wensen is hoewel spannend ook super....Ik heb deze week wel nog een afspraak bij een ander winkeltje aan huis waar ze gewoon "kant en klare" jurken van diverse merken verkopen. Ook daar zijn de jurken niet duur en ik tref het want het is uitverkoop.  

Ik lees graag van jouw Anita ervaring want als ik van de week niet kan slagen ga ik denk ik bij haar kijken. Laat je het nog even of jij tevreden ben over je jurk wanneer hij binnen is Neniber?.

Thanks Amanda
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2009, 19:38:56 door aman »

fancyface

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #10 Gepost op: 10 februari 2010, 15:48:58 »
hier een hysterische bruid:

ik heb mijn droon jurk bij anita's mode besteld 8 weken geleden.
veel mail verkeer geweest, aangezien ze mij beloofd had dat mijn jurk vorige week binnen zou zijn,
dacht ik even bellen of het allemaal wel goed gaat.
telefoon is afgesloten en website werkt niet meer.
op mijn email heeft ze nog niet gereageerd.
ik ben helemaal in paniek.
weet iemand iets ????????
help ik trouw over 6 weken en heb meer dan de helft aanbetaald.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Anita's Bruidsmode
« Reactie #11 Gepost op: 10 februari 2010, 15:53:55 »
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/307...a_s_bruidsmode/
Wellicht even contact opnemen met het bruidje dat haar thuisnummer heeft weten te achterhalen...
http://www.snuffelcorner.nl/kledingmode/tr...urken104679.php
Wellicht heb je nog iets aan deze telefoonnrs??
http://www.teloos.nl/company/anita%22s_bru...20202350350.htm
Of deze...
http://www.zzp-anders.nl/index.php?option=...&Itemid=148
En nog een ander nummer, zie het plaatje...
Anders via onderstaande weg?
http://www.anitasbruidsjurken.nl/Webwinkel...eginpagina.html


Succes!
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2010, 16:07:22 door stimpy »

Kikki79

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2010, 10:59:54 »
en meis, weet je al wat?

Karin082

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2010, 11:58:48 »
Daar ben ik ook benieuwd naar.. ik hoop dat het goedkomt fancyface.

fancyface

  • Gast
Anita's Bruidsmode
« Reactie #14 Gepost op: 10 december 2010, 18:34:36 »
hallo allemaal,
ik heb mijn jurk december vorig jaar bij haar besteld en het zou allemaal prachtig worden.
ze was steeds slecht bereikbaar , maar tegen beter weten in liet ik mij steeds gerust stellen door haar mailtjes.
ik heb tot 2 weken voor mijn bruiloft nog met heel veel problemen kontat gehad met haar en ze zei dat mijn jurk opgestuurd was en zou iedere moment aankomen. daarna kreeg ik haar niet meer te pakken via mail of telefoon.
ik ben naar het adres geweest waar ik was geweest om de maten op te laten meten en betalen geweest.
ze bleek hals over kop vertrokken te zijn op de vlucht voor deurwaarders en had ook de huisbaas al maanden niet betaalt...
ik heb tot 2 dagen voor mijn bruiloft alles geprobeerd maar heb haar niet kunnen vinden.
het geld wat ik had betaalt kan me niet schelen , maar ik ben woedend over de stres die ze mij bezorgd heeft en dat ik uiteindelijk bijna €4000 kwijt was om 2 dagen voor de bruiloft alnog een mooie jurk te kopen.
ik was zo overstuur door dit alles dat mijn mooie dag een regelrechte nachtmerie is geworden. ik had er geen zin meer in.....
ik zoek haar nog steeds dus als je me kan helpen om haar op te sporen hoor ik je graag...voor andere bruidjes is mijn advies NIET DOEN, ZE IS NIET TE VERTROUWEN...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards