Alles over trouwen > Doe-het-zelf

Ellendige Lange Felicitatierij!

<< < (2/32) > >>

jelijn:
Hier ervaring met de heliumballonnen variant! Vrienden van ons wilde ook geen lange rij dus bij de ingang iemand neer gezet met een tros ballonnen en deze werden uitgedeeld aan iedereen die binnenkwam, voor gasten die later binnenkwamen hing een tros ballonnen met een kaart/ a4 tje met de bedoeling erop en konden ze zelf nog een ballon pakken.
Onze vrienden waren hier wel enthousiast over, iedereen kon inderdaad gewoon beginnen met feesten en zij konden op deze manier goed in de gaten houden langs wie ze nog even moesten voor een praatje. Niemand van de gasten staat dan ook te wachten of loopt toch op het bruidspaar af. Zo konden ze ook ongestoord even afmaken waar ze mee bezig waren (een dansje/ hapje eten enz)

Linda_1986:
hey,

wij doen vanaf half 9 tot negen feliciteren en gaan dan het feest openenen. mensen die later komen zoeken ons zelf maar op!

Puma in love:
Wij hadden 50 avondgasten, die waren zo klaar met feliciteren! Ik denk dat 100 gasten ook gewoon in een halfuurtje uitgefeliciteerd zijn. Ze kwamen bij ons tussen 20:00 en 20:40 binnen, het was toevallig mooi verdeeld, geen rij dus.
Misschien valt het allemaal mee?

Kabouter80:
Mmh, met bloemen of ballonnen lijkt me niet praktisch als het de bedoeling is dat het een flink dansfeest wordt zoals bij ons. Ik denk dat ik de hele avond op de dansvloer sta en dat is nou niet echt handig met feliciteren. Denk er ook aan dat mensen dan ook hun kado bij moeten houden, of je moet een tafel hebben waar ze het op kunnen zetten, maar goed, vaak vinden ze het ook leuk om het kado te overhandigen en het idee er achter te vertellen (bij mijn zus kwam er een complete boom de zaal binnen dus dan is uitleg wel op z'n plek). Dus wij gaan gewoon voor de rij, duurt geen uur hoor (weet ik uit ervaring).

lalalalala:
Wij zitten met een dilemma. We hebben 's avonds een feest voor 65 man. Ik schat dat we ongeveer 20/25 personen die dag nog niet gezien hebben.
Zelf vind ik het leuk dat als iedereen binnen is, wij geintroduceerd worden en dan de openingsdans doen ( met meteen het nummer '' everybody dance now'' erachteraan) - zet je meteen lekker in. Dacht: loop daarna wel een rondje ofzo.

Mijn vriend vind dit ook een leuk idee, maar die zegt: dan laat je mensen een hele tijd staan met een enveloppe of cadeau ( is toch wel netjes om persoonlijk in ontvangst te nemen) ?

Echter, vind het wel heel raar om na de openingsdans ineens een rijtje te gaan vormen om te feliciteren!

Wat vinden jullie? iemand tips?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie