collapse

Auteur Topic: Maat Torselet  (gelezen 8280 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ratatosk

  • Gast
Maat Torselet
« Gepost op: 25 juni 2009, 12:30:06 »
Weten jullie hoe je jezelf moet meten om een torselet aan te schaffen?
Ik lees veel dat dat net iets anders is dan met een bh, en ik wil hem graag op internet bestellen waardoor ik niet kan passen.
Trouwens, al wilde ik passen, er is hier in de wijde omtrek geen één torselet te vinden :S.

Tigru

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2009, 14:52:28 »
Ik heb normaal qua BH een 70D of soms 70E met mijn torselet heb ik 75C, iets groter qua omvang dus en hij zit behoorlijk strak!

Ratatosk

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2009, 15:01:20 »
Oke, ik heb normaal een 70D of 75C, 70C wil bij sommige merken ook nogal eens passen.
Dus met een 75C of 75B zou ik goed moeten zitten?
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2009, 15:01:54 door Ratatosk »

bride 2 be

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2009, 15:16:51 »
Ik heb normaal 75 D maar van torselet maar 75E....

Hypnotic

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2009, 15:21:34 »
Mijn (niet bruids) torseletten van Marlies Dekkers, heb ik gewoon in dezelfde maat als mijn bh,
ik denk dat het aan het merk en de pasvorm ligt, en niet aan het ding zelf,

LovelyMe

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2009, 15:22:26 »
Ieder torselet wat ik aanhad zat verschillen. Torseletten van bijvoorbeeld Marie-Jo zijn veel wijder dan die van Poirier. Bij Marie-Jo had ik in ieder torselet minimaal 70 nodig, bij Poirier was mijn dat veel te strak (mijn cupmaat is 70D of 70C, alles wijder dan 70 is bij bh's te wijd).

Een torselet is lastiger te kopen, omdat het op veel meer gebieden goed moet zitten dan een bh. Ben je al eens gaan rondkijken om een beetje te kijken welke maat je bij welke merken hebt? Ik woon in Eindhoven en ben genoeg torseletten tegengekomen (Bijenkorf, Livera, Hunkemoller en een stuk of 3 speciale lingerie zaakjes). Ook in Maastricht (daar heb ik ook uiteindelijk mijn lingerie gekocht, strapless bh) en Breda ben ik voor torseletten gaan shoppen. En anders gewoon eens langsgaan bij een bruidsmodezaak. Wel even kijken bij welke, want ze zijn niet allemaal blij als je 'alleen maar' voor een torselet komt :wink:.

Succes!

CCBloom

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2009, 00:34:44 »
Ik heb maat 70D in BH en 1 torselet (bruids) is 75 D en net een tikje te wijd, maar dat zit wel lekker.... De andere is 75 C en dat is puur omdat dat merk als grootste cup C in het assortiment heeft en 70C ervan niet bestaat...cup zit goed omtrek is 'lekker' wijd, net niet te....maar strak zitten ze zeker niet (vind ik ook niet erg want soms zie je ook van die te strakke strapless jurken waar de rug overheen 'hangt' zeg maar...heel vreemd en ik zou het zonde vinden als onder mijn dunne jurk dat te zien zou zijn) Ik heb ook een 75C aan gehad waar de cup te klein was, helaas pindakaas!!!

Ingedepinge

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2009, 20:08:14 »
Ik heb een porier torselet, normaal heb ik 75/80 b in het torselet heb ik maat 75 a

mel73

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #8 Gepost op: 4 juli 2009, 08:31:11 »
Ik heb een torselet van Triumph. Normaal heb ik 75D en van het torselet ook. Nu ben ik een paar kilo afgevallen en moet bovenste deel van het torselet op de kleinste stand. De cup is nog goed? Wat raden jullie aan? toch een andere maat halen?

Bouncy

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #9 Gepost op: 4 juli 2009, 09:43:56 »
Ik heb een torselet van DiLorenzo, maar in dezelfde maat dan mijn BH's.

hongkong

  • Gast
Maat Torselet
« Reactie #10 Gepost op: 4 juli 2009, 10:07:16 »
Het ligt helemaal aan jou bouw. Want bij mij is juist de omvang kleiner omdat die lager zit dan de bh en ik heb een slanke taille. Ik was gisteren bij de hunkemuller en die hadden ook een torselet hangen kan je daar niet passen voor de maat? Maar dan is het nog per merk verschillend volgens mij. Succes in ieder geval.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards