collapse

Auteur Topic: Ervaring Hoppe Schiedam ?  (gelezen 3295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam38

  • Gast
Ervaring Hoppe Schiedam ?
« Gepost op: 11 juli 2009, 23:00:52 »
Hallo allemaal,

wij zijn op zoek naar een locatie voor diner, met aansluitend een feest. We hebben een afspraak gehad in Hoppe in Schiedam en..........we vonden de zaal helemaal leuk !  Waar we wel aan twijfelen is de prijs, en of de zaal niet te groot is. Wij willen een feest met dj voor 100 tot 125 personen. Heeft iemand ervaring met dit aantal in Hoppe ?  Zit je dan niet met een half lege zaal ?  En hoe is de ervaring qua service en kwaliteit diner en hapjes ?

Ben benieuwd naar jullie reacties !

GR2B

  • Gast
Ervaring Hoppe Schiedam ?
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2009, 19:59:58 »
Hoi!

Wij geven ook ons diner en feest in Hoppe!
Bij het diner hebben wij 25 mensen en 's avonds een dj en +-75 gasten en ze hebben ons verzekerd dat het echt niet te groot zal zijn!
Je kunt zelf aangeven hoeveel tafels/statafels etc je wilt hebben, ik denk juist dat dit een goede locatie is ook al heb je minder gasten. Het heeft sowieso een knusse sfeer!!
Natuurlijk is het niet goedkoop, maar dat zijn nog maar weinig locaties nu! Wat betreft hapjes en diner hebben wij natuurlijk ook nog geen ervaring, je mag wel alles zelf combineren. Welke hapjes en wat je wilt voor diner of buffet. Wij hebben bijvoorbeeld een buffet samengesteld uit verschillende buffetvoorbeelden die hun hebben. Wij hebben er zin in!

Succes met jullie keuze!

saskia81

  • Gast
Ervaring Hoppe Schiedam ?
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2009, 12:51:41 »
Ik heb even op hun site gekeken, maar ziet er erg leuk uit zeg!!!

marlenuhhh

  • Gast
Ervaring Hoppe Schiedam ?
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2009, 14:23:58 »
[quote name=\'Mirjam38\' post=\'245587\' date=\'11 July 2009, 23:00\']Hallo allemaal,

wij zijn op zoek naar een locatie voor diner, met aansluitend een feest. We hebben een afspraak gehad in Hoppe in Schiedam en..........we vonden de zaal helemaal leuk !  Waar we wel aan twijfelen is de prijs, en of de zaal niet te groot is. Wij willen een feest met dj voor 100 tot 125 personen. Heeft iemand ervaring met dit aantal in Hoppe ?  Zit je dan niet met een half lege zaal ?  En hoe is de ervaring qua service en kwaliteit diner en hapjes ?

Ben benieuwd naar jullie reacties ![/quote]

Hoi,

Ben ooit bij eentrouwerij aanwezig geweest in het hoppe (alleen plechtigheid) en dat was met ongeveer 60 man.
Persoonlijk vond ik de ruimte voldoende, je zat niet op elkaars lip. Voldoende bewegingsvrijheid zonder dat de ruimte leeg leek.

Mirjam38

  • Gast
Ervaring Hoppe Schiedam ?
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2009, 19:10:53 »
Als ik jullie reacties zo lees maak ik me waarschijnlijk voor niets bezorgd ?  Ik moet er namelijk niet aan denken dat we met 100/125 man in een half lege zaal staan. Met 60 personen een plechtigheid is toch wel weer anders, ik neem aan dat daar dus 60 stoelen stonden ? Dat vult een ruimte al snel.

Nog even een vraagje aan Saskia, wat hebben jullie als muziek gekozen ?  Een band of dj ?  Zijn jullie gaan kijken bij de dj die door Hoppe vaak gebruikt wordt ? En trouwen jullie ook in Schiedam ?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards