collapse

Auteur Topic: Op Huwelijksreis Naar Turkije  (gelezen 22685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lelle

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #25 Gepost op: 31 juli 2009, 10:54:07 »
Wat een vijandigheid allemaal...

Goed. Ik ben naar Turkije op vakantie geweest en dat is me heel goed bevallen. Ik vind het een mooi land en de bevolking is heel vriendelijk. Ikzat alleen niet all-in, maar in een appartment. Overigens zeer goed bevallen.
Vrienden van de familie zijn All-in in Turkije geweest en die hebben een fantastische vakantie gehad. Alleen weinig ondernomen en heerlijk aan het strand gelegen, gewinkeld, wat gesport en uitgerust. Je zegt dat jullie watersporten willen doen, dan lijkt me All-in prima. De moeite waard om nog te ondernemen is een safari o.i.d. Dan ga je de binnenlanden en de bergen in. Leuk om te zien!

Veel plezier.

Sh@ron

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #26 Gepost op: 31 juli 2009, 11:06:42 »
[quote name=\'Herjan\' post=\'249258\' date=\'27 July 2009, 17:23\']De recensies zijn wel positief, maar het lijkt mij vreselijk om een huwelijksreis daar te spenderen. Ben één keer in Kusadasi geweest... NOOIT MEER! Wat een vreselijk "draai-de-toerist-een-poot-uit"-dorp! Wij zaten wel in een ander (all-inclusive) hotel, maar kozen er toch voor om naar een heel rustig gelegen, minder toeristisch strandje (eigenlijk meer een steiger boven het water) te gaan, wat we leerden kennen van een kennis die in Kusadasi een huis heeft. Ik hoop van harte dat je gaat genieten, maar ik zou 't nooit doen. Vreselijk om op je huwelijksreis te moeten vechten om een ligstoel omdat al die k*ttoeristen om 7:00 alvast hun handdoekje ergens droppen als reservering...

Uurtje langer vliegen en je zit in Egypte. Tien keer fijnere sfeer![/quote]

Ik zat ook in kusadasi, VRESELIJK!
All-in. Moesten een uur met een gammel stinkbusje rijden vanaf hotel en dan zat je pas in het echt centrum, stond niet op de site uiteraard.
Verder allemaal Russen die in rijen stonden te wachten op het buffet in een soort vreet-kantine met tl buizen. Zit je dan romantisch met elkaar :wink:

En dan nog de bus er naar toe vanaf vliegveld. Heb denk 1.5 uur in een bus gezeten zonder airco met 45 graden. heerlijk in die zweetlucht, kan je beter wat langer in een vliegtuig zitten!

Ik ga iig nooit meer naar turkije

Femke

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #27 Gepost op: 1 augustus 2009, 09:45:37 »
[quote name=\'Sh@ron\' post=\'250526\' date=\'31 July 2009, 11:06\'][quote name=\'Herjan\' post=\'249258\' date=\'27 July 2009, 17:23\']De recensies zijn wel positief, maar het lijkt mij vreselijk om een huwelijksreis daar te spenderen. Ben één keer in Kusadasi geweest... NOOIT MEER! Wat een vreselijk "draai-de-toerist-een-poot-uit"-dorp! Wij zaten wel in een ander (all-inclusive) hotel, maar kozen er toch voor om naar een heel rustig gelegen, minder toeristisch strandje (eigenlijk meer een steiger boven het water) te gaan, wat we leerden kennen van een kennis die in Kusadasi een huis heeft. Ik hoop van harte dat je gaat genieten, maar ik zou 't nooit doen. Vreselijk om op je huwelijksreis te moeten vechten om een ligstoel omdat al die k*ttoeristen om 7:00 alvast hun handdoekje ergens droppen als reservering...

Uurtje langer vliegen en je zit in Egypte. Tien keer fijnere sfeer![/quote]

Ik zat ook in kusadasi, VRESELIJK!
All-in. Moesten een uur met een gammel stinkbusje rijden vanaf hotel en dan zat je pas in het echt centrum, stond niet op de site uiteraard.
Verder allemaal Russen die in rijen stonden te wachten op het buffet in een soort vreet-kantine met tl buizen. Zit je dan romantisch met elkaar :wink:

En dan nog de bus er naar toe vanaf vliegveld. Heb denk 1.5 uur in een bus gezeten zonder airco met 45 graden. heerlijk in die zweetlucht, kan je beter wat langer in een vliegtuig zitten!

Ik ga iig nooit meer naar turkije
[/quote]


inderdaad, die bussen zijn óf te warm óf juist veels te koud! Onze buschauffeur is een keer in slaap gevallen (heb je met die nachtvluchten) en toen raakten we gelukkig alleen maar een paaltje.

maar die duitsers en russen die inderdaad om 7 uur hun handdoekje op een stoel bij het zwembad leggen zijn zooooooooooo irritant!
Ik heb zelfs 1x in een hotel gezeten waarbij je moest betalen voor de hele dag airco en ze hadden geen airco in de eetruimte, dus dat was warm! )zaten in hittegolf) en zeer bezwete obers, bah!

Ook die massages in de hamam waarbij kerels alleen een handdoekje om hebben...  :blink:

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #28 Gepost op: 1 augustus 2009, 11:13:39 »
[quote name=\'Femke\' post=\'250775\' date=\'01 August 2009, 09:45\']Ook die massages in de hamam waarbij kerels alleen een handdoekje om hebben...  :blink:[/quote]

Haha, kan toch niet de bedoeling zijn op je huwelijksreis..
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2009, 11:13:50 door Kabouter80 »

Pepper

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #29 Gepost op: 1 augustus 2009, 12:05:20 »
[quote name=\'Kabouter80\' post=\'250789\' date=\'01 August 2009, 11:13\'][quote name=\'Femke\' post=\'250775\' date=\'01 August 2009, 09:45\']Ook die massages in de hamam waarbij kerels alleen een handdoekje om hebben...  :blink:[/quote]

[/quote]

Nouhou, ik heb het een keer goed getroffen hoor :tongue:

Femke

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #30 Gepost op: 2 augustus 2009, 13:50:00 »
[quote name=\'Pepper\' post=\'250794\' date=\'01 August 2009, 12:05\'][quote name=\'Kabouter80\' post=\'250789\' date=\'01 August 2009, 11:13\'][quote name=\'Femke\' post=\'250775\' date=\'01 August 2009, 09:45\']Ook die massages in de hamam waarbij kerels alleen een handdoekje om hebben...  :blink:[/quote]

[/quote]

Nouhou, ik heb het een keer goed getroffen hoor :tongue:
[/quote]

wat versta je onder goed, pep?

Sh@ron

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #31 Gepost op: 3 augustus 2009, 07:38:14 »
[quote name=\'Elina\' post=\'250961\' date=\'02 August 2009, 17:14\'][quote name=\'Sh@ron\' post=\'250526\' date=\'31 July 2009, 11:06\']Ik ga iig nooit meer naar turkije[/quote]

ik vind dat kortzichtig, net als de opmerking van Herjan over Egypte.

Dat je een negatieve ervaring hebt, wil niet zeggen dat je het hele land hoeft af te schrijven.
Als je met een huurautootje, in een ander deel van het land er zelf op was uitgetrokken dan had je waarschijnlijk een heel andere indruk gehad.
[/quote]

maar als ik dan toch al een heel jaar spaar om eindelijk op vakantie te gaan ga ik liever naar een bestemming die ik nog helemaal niet ken of waar het goed vertoeven was dan een land waar al ik negatieve ervaringen mee heb....

Femke

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #32 Gepost op: 3 augustus 2009, 08:04:48 »
[quote name=\'Sh@ron\' post=\'251051\' date=\'03 August 2009, 07:38\']maar als ik dan toch al een heel jaar spaar om eindelijk op vakantie te gaan ga ik liever naar een bestemming die ik nog helemaal niet ken of waar het goed vertoeven was dan een land waar al ik negatieve ervaringen mee heb....[/quote]

daar ben ik het mee eens!

Sh@ron

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #33 Gepost op: 3 augustus 2009, 13:02:38 »
[quote name=\'Elina\' post=\'251210\' date=\'03 August 2009, 12:47\']Ik ben het er ook mee eens hoor, daar niet van.
maar dat betekent niet dat het hele land dan ruk is :)[/quote]

Das waar!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #34 Gepost op: 3 augustus 2009, 13:19:13 »
Ik ben zelf nog nooit in Turkije geweest. Manlief 1x en ook all-in. Maar toch trekt het land op zich mij niet. Dat heeft verder niets met de mening van anderen ofzo te maken. Ik heb dit altijd al geroepen.
Verder sluit ik mij bij Sharon aan wat betreft het sparen voor een vakantie zeg maar.

bride-to-be

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #35 Gepost op: 6 augustus 2009, 14:50:03 »
hmmm, wat een verdeelde meningen! Ik ben een echte Turkije-lover, gammele busjes vol met mensen en af en toe een kip en een geit, all-in resorts en de hele dag zonnen zijn ook aan mij besteed! ik ga elk jaar met m'n ouders, zusje en beider aanhang op mijn ouders kosten naar Turkije en heb elk jaar een topvakantie! Ik ben geen klager, niet qua eten en niet qua omgeving, met leuke mensen en een leuke, positieve instelling heb ik het overal naar mijn zin...

wat mijn huwelijksreis betreft; vriend wil per se naar een verre bestemming. Malediven, Mauritius, Hawaii, als het maar mooi en ver is. Ik ga graag mee, daar niet van maar weet zeker dat ik het in Turkije net zo naar m'n zin heb. Hetzelfde zou gelden voor Spanje, Italie of Frankrijk. I don't care, as long as I got him!

Turkije is populair als huwelijksreis onder mensen die het niet breed hebben, fijn toch! het biedt ze de kans toch verwend te worden en niet veel geld kwijt te zijn. Daar proost ik alleen al op!

voor iedereen die daar naartoe gaat, veel plezier! en laat even weten hoe het was!

x

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #36 Gepost op: 29 maart 2013, 19:33:26 »
8 mei trouwen wij en vrijdag 10 mei vliegen we om 5:15 's morgens naar Turkije, Marmaris!


Lekker 10 dagen naar de zon en genieten!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #37 Gepost op: 7 april 2013, 10:55:27 »
Ook wij gaan naar Turkije op huwelijksreis.. wel in een all-in resort maar wij hebben voor een 2persoons villakamer gekozen.. eigen terras, en een eigen zwembad voor de 'villamensen'! Can't wait!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #38 Gepost op: 7 april 2013, 14:12:28 »
Ook wij gaan naar Turkije op huwelijksreis.. wel in een all-in resort maar wij hebben voor een 2persoons villakamer gekozen.. eigen terras, en een eigen zwembad voor de 'villamensen'! Can't wait!

Naar welk resort gaan jullie?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #39 Gepost op: 10 april 2013, 17:05:45 »
oww heerlijk, all-inclusive genieten!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Op Huwelijksreis Naar Turkije
« Reactie #40 Gepost op: 15 april 2013, 17:08:44 »
@JoyceS Wij gaan naar hotel Turquoise

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards