collapse

Auteur Topic: Mijn Droomjapon  (gelezen 2514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

28-08-2009

  • Gast
Mijn Droomjapon
« Gepost op: 21 juli 2009, 16:49:14 »
Ik ben vandaag mijn jurk weer mogen passen  :biggrin: . Deze keer in de juiste kleur, ben de 2e in nederland met dit kleurtje (nou ja wit met een kleurtje) en moet zeggen het stond super. Was wel spannend, we trouwen 28 augustus en als de kleur tegen was gevallen had ik toch wel een probleem gehad, maar gelukkig alle stress voor niets.

Eerst dacht ik dat ik mijn jurk voor te duur gekocht had, heb ook lopen mopperen   :mad: , ook op dit forum dat ik mijn jurk ergens anders voor veel goedkoper had gezien en zo en dat ik dacht dat ik afgescheept werd met smoesjes dat ik een jurk van het eigen label had en dat de kwaliteit beter was. Op zo'n moment hoor je het wel aan , maar geloven is veel moeilijker.

Vandaag kwam ik in de winkel om mijn jurk te passen en om het verschil te bewijzen hadden ze speciaal voor mij ook een jurk van het andere label hangen, die ik voor veel goedkoper op internet had gezien, wel via een officiele dealer, niet zo maar een winkel waar ze alles namaken.  Ik had nergens om gevraagd maar gewoon hun eigen initiatief om mijn negatieve gevoelens weg te nemen.

En dat is goed gelukt, er zat echt heel veel kwaliteitverschil in. De jurk die ik nu heb is echt veel mooier. Mijn jurk was gewoon de € 600 echt wel waard.
Ik weet makkelijk praten als mijn moeder betaald en ik niet over de prijs mag zeuren.  Maar ik ben er nu wel achter dat als je een jurk gepast hebt en je bent er helemaal blij mee, ga dan niet verder kijken en geloof ook wat mensen in de winkel zeggen, anders levert het alleen maar extra stress op als je dat niet doet.

Ze kon mijn gevoel ook wel begrijpen en alle onbegrip is nu uit de lucht, ik ben alleen maar helemaal blij  :laugh: met mijn jurk van Mijn Droomjapon in Amersfoort.

lindsay

  • Gast
Mijn Droomjapon
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2009, 17:38:49 »
wat leuk dat de kleur zo goed stond dan.. ben wel nieuwsgierig geworden :wink:

en wat ook leuk is, wij trouwen ook 28 augustus :wink:

En je moet inderdaad als je eenmaal je droomjurk hebt niet meer verder kijken... je maakt jezelf helemaal gek erdoor of je ziet nog iets mooier (denk je) of prijsverschillen.. je moet maar zo denken waar je hem nu gekocht hebt was de service perfect anders had je hem daar niet gehaald en dat mag dan ook wat kosten :wink:.. en ja als de kwaliteit duidelijk beter is dan maar 600 meer toch!!!
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2009, 17:40:40 door lindsay »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Droomjapon
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2009, 17:40:16 »
Wat een opluchting en wat leuk dat je toch een bijzondere kleur hebt.
Ben ook helemaal niet nieuwsgierig. :tongue:

28-08 hebben wij ook een feestje is nl mijn verjaardag :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards