collapse

Auteur Topic: Allerlei Vragen Over De Dag  (gelezen 2842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esmaralda

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
  • Geslacht: Vrouw
Allerlei Vragen Over De Dag
« Gepost op: 31 juli 2009, 22:24:08 »
Ik kon niet iets vinden waarbij ik deze vragen moest stellen, dus ik open maar een nieuwe topic. Ik hoop dat dit niet erg is..

Gister zijn mijn vriend en ik bezig geweest met het draaiboek van de dag. Hierbij kwamen we erachter dat we bij sommige dingen er niet uit kwamen. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Foto's:
Hoelang heb je nodig om foto's te maken? We hebben niet echt iemand die we inhuren. Een familielid van ons met een goede camera maakt de foto's, maar het word wel een soort van shoot.
We hebben er nu 1,5 uur voor uitgetrokken, maar in die tussentijd zitten de gasten wel alleen koffie te drinken. Is dit niet erg? Ze zien ons voor het laatst bij de trouwlocatie om 15:30 en om 18:00 zien we ze weer in het partycentrum, omdat het nogal een ritje is van de trouwlocatie naar het partycentrum.

Drinken:
We verwachten dat onze gasten om 13:30 bij de trouwlocatie staan. Om 14:00 trouwen we. Dit zal ongeveer 1 uur duren, dus rond 15:00 staan we weer buiten. Is het voor de gasten genoeg als we op de trouwlocatie toosten met champagne ofzoiets en dat ze dan (45 minuten rijden) op weg gaan naar het partycentrum. Daar staat dan drinken voor ze klaar. Wij hadden eerst zoiets van ze nemen wel drinken mee in de auto, maarja toen gingen we twijfelen of we dit wel konden maken...
Iemand tips?

Feliciteren:

Ik weet dat hier al meer vragen over gesteld zijn, maar nu ik toch bezig ben zet ik deze er ook maar bij  :tongue:
We trouwen om 14:00 in Medemblik. Rond 15:00 zal dit afgelopen zijn en om 15:30 zal iedereen op weg zijn naar het partycentrum. Wij hebben in die tussentijd een shoot in het kasteel in Medemblik en we zullen de gasten pas om 18:00 weer zien. Dan zullen we gaan eten en om 20:00 barst het feest los. Iedereen bij ons is daggast, alleen wanneer moeten we de felicitaties nou inplannen? Help?  :biggrin:

Zoals jullie misschien merken ben ik nogal een controlfreak :tongue:, maar ik wil alles altijd netjes hebben gepland. Het hoeft niet eens allemaal stak volgens de planning te gaan hoor, maar zo heb ik wat rust,  haha :biggrin:
Alvast bedankt!

Esmaralda

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
  • Geslacht: Vrouw
Allerlei Vragen Over De Dag
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2009, 12:11:10 »
Niemand?

joycehl

  • Gast
Allerlei Vragen Over De Dag
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2009, 12:25:49 »
wij trouwen om half 11 en de fotograaf heeft 1,5 a 2 uur gerekend erna voor de foto's dus ik denk dat je wel goed zit. onze gasten zijn dan rij om te doen wat ze willen en de daggasten gaan met mijn ouders mee naar huis om te lunchen. wij toosten ook in de dierentuin en nemen niet apart drinken mee maar wij hoeven dan ook geen end te rijden maar ik zou dit wel zo laten. wordt ook zo'n gedoe met meenemen enzo. de felicitaties gebeurd meestal na de ceremonie, de tijd die je eraan kwijt ben ligt aan de aantal gasten maar zal niet zo heel lang duren en derest gebeurd gewoon op het feestje zelf bij binnenkomst van de gasten

ik zou je niet te druk maken dat soort dingen loopt meestal gewoon vanzelf.

succes
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2009, 12:26:09 door joycehl »

deedee

  • Gast
Allerlei Vragen Over De Dag
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2009, 20:14:11 »
Toen wij foto's gingen maken hebben onze gasten ook gezellig koffie gedronken en broodjes gegeten. En dat vonden ze erg gezellig. Voor de fotoshoot zou ik ook tussen de 1.5 en 2 uur inplannen, dan heb je genoeg tijd.

Dat drinken vind ik ook een lastige. Wat je zou kunnen doen is flesjes en blikjes drinken kopen, leuke strik erom heen en dan na de ceremonie door iemand uit laten delen. Dan hebben ze iets te drinken voor onderweg en het ziet er nog leuk uit ook. Maar persoonlijk denk ik niet dat het nodig is, tenzij het op je trouwdag heel erg warm is.

Het feliciteren is denk ik een beetje afhankelijk van hoeveel gasten jullie hebben. Als je maar 20 gasten hebt kunnen die jullie best in een half uur feliciteren(na de ceremonie), maar als het er 100 zijn gaat dat niet lukken. misschien dat jullie voor het eten zelf een rondje door de zaal kunnen maken om felicitaties in ontvangst te nemen.

Esmaralda

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
  • Geslacht: Vrouw
Allerlei Vragen Over De Dag
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2009, 13:23:24 »
Dank jullie wel voor de reacties! Heb ik heel veel aan!
Na de ceremonie kunnen we op zich wel de felicitaties doen, we hebben in totaal iets van 41 gasten, dus dat moet wel lukken denk ik.
Dat van die blikjes drinken uitdelen vind ik trouwens wel een goeie, staat leuk en ze hebben meteen iets te drinken!
Voor de foto's heb ik nu wel een idee!

Bedankt! :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards