collapse

Auteur Topic: Korte Jurk  (gelezen 10221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Gepost op: 11 augustus 2009, 13:50:47 »
Hallo dames,

Wie kan mij helpen?

Ik zoek een korte hippe bruidsjurk. Weet iemand waar je dit kunt vinden? Ik woon in Den Haag en als ik de websites van de winkels hier bekijk krijg ik het idee dat ik iets onmogelijk ga zoeken.

Thanx alvast,
Yvonne

jet17

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2009, 13:53:31 »
hoi,

je hebt in de stad en op de paul krugerlaan ook veeeeeel bruidswinkels....
misschien moet je daar eens kijken.. of vragen wat er mogelijk is qua maken van jurken...

JootjeH

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2009, 14:06:36 »
In Arnhem zit een hippe zaak, Assepoester feestkleding. Die hebben denk ik ook wel korte jurken (in allerlei kleuren). Maar dat is best een eindje rijden en soms zijn de jurken daar ook vrij prijzig. Succes met je zoektocht in ieder geval :wink:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Korte Jurk
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2009, 16:01:30 »
In de 2010 collectie hebben bijna alle grote merken ook korte jurken! Die hangen vanaf volgende maand in de winkel. Is de trend voor 2010 :)

wil

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2009, 22:46:29 »
Hallo Yvonne,

Ik heb hetzelfde probleem.Woon ook in Haaglanden en zoek een korte jurk.
OP Internet zijn ze nauwelijks te vinden.
Ik dacht zelf maar eens gewoon bij een paar zaken naar binnen te stappen om te kijken wat er mogelijk is.


Gr
Wil

Puma in love

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2009, 08:51:27 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'253814\' date=\'11 August 2009, 16:01\']In de 2010 collectie hebben bijna alle grote merken ook korte jurken! Die hangen vanaf volgende maand in de winkel. Is de trend voor 2010 :)[/quote]
Oh wat gaaf!!!! Jammer dat ik geen jurk meer nodig heb, ik zou anders zeker gaan kijken!!!!

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2009, 08:56:18 »
Fijn om te weten dat het een trend gaat worden. Zo waar blijkbaar een 'trendsetter' ha ha ha.

~M*M~

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:21:36 »
cymbeline, heeft al wat korte trouwjurken op de site staan.



« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2009, 09:23:14 door ~M*M~ »

Liset en Han

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:25:07 »
Linksonder is lief!!!!
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2009, 09:25:17 door Liset en Han »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Korte Jurk
« Reactie #9 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:34:05 »
Je kunt ook kiezen voor een jurk (eventueel laten maken) met een afneembare rok... Dat heb ik een keer gezien. De jurk bestond als het ware uit een mini-jurkje (supersexy!) met daar overheen een mooie wijde rok. 's Avonds kon die grote wijde rok eraf, en stond de bruid te swingen in een mini-jurkje!

MP83

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2009, 23:16:12 »
Ik woon in Den Haag en had hetzelfde. Hier niks kunnen vinden. In Rotterdam hebben ze al meer.
Bij Sonja International hadden ze er flink wat, ook een aantal cocktailjurken (veel goedkoper) die ook in het wit besteld kunnen worden. Avenue daar had er een paar.
Maar uiteindelijk heb ik mn jurk laten maken, en dat is volgens mij echt de beste optie. Ik heb m woensdag opgehaald, en ben er zooo blij mee. Ik vind m perfect, precies zoals ik wilde (vind t echt de mooiste jurk ooit en kan niet wachten tot ik m aankan).

Ik heb m in Spijkenisse laten maken, door Anya. Haar website is aprildesign punt nl. Ik was niet zo onder de indruk van de website, maar ze is echt zo goed. Begreep ook steeds precies wat ik bedoelde.

Ik zal proberen 2 foto's te plaatsen (weet niet zo goed hoe) stuur me anders maar een berichtje. Mijn jurk is een zogenaamde tea-length dress. Wit, strapless, zwarte sjerp en zwarte bolero en zwarte tule dat aan de onderkant wat uisteekt.

Foto's zijn van 1e passing in de echte stof (ze maakt eerst een proefmodel van gewone stof), dus nog niet af. Bovendien is het ook niet duur, 700 euro ofzo.
Lijkt wel reclame zo, maar je merkt het, ik ben gewoon superblij met mijn jurk!

Naffie

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #11 Gepost op: 15 augustus 2009, 13:25:54 »
@MP83, ziet er mooi uit hoor! Kan begrijpen dat je er helemaal gelukkig mee bent!

Hypnotic

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #12 Gepost op: 15 augustus 2009, 14:53:10 »
MP83, mooie jurk
mooi gemaakt ook! complimenten!

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #13 Gepost op: 16 augustus 2009, 18:02:29 »
MP83 je jurk ziet er mooi uit! Bedankt voor de tip en ik ga eens kijken.

CCBloom

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #14 Gepost op: 17 augustus 2009, 15:34:09 »
hey Yvonne!!!! lachen je weer hier te zien :-) Ik heb al een tijd geleden een winkel op ebay gevonden met fifties style wedding dresses....ik weet even niet meer hoe hij heet, die winkel, maar kan wel ff voor je gaan kijken. dat zijn allemaal tea length jurken....

CCBloom

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #15 Gepost op: 17 augustus 2009, 23:11:40 »
eindelijk, weer herinnerd...check ebay op zoekwoorden dolly couture of ga naar www.dollycouture.net of check eventueel www.timelessvixen.com voor echte vintage!!!

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #16 Gepost op: 19 augustus 2009, 14:52:13 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'256109\' date=\'17 August 2009, 23:11\']eindelijk, weer herinnerd...check ebay op zoekwoorden dolly couture of ga naar www.dollycouture.net of check eventueel www.timelessvixen.com voor echte vintage!!![/quote]


Hi CC, Thanx

Ik ga meteen zoeken.  :rolleyes:

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #17 Gepost op: 14 september 2009, 09:11:45 »
Mijn zoektocht is nog steeds gaande. Via internet bestellen vind ik een beetje eng. Geen idee wat mijn maat is???

Maar via vriendin heb ik twee adressen in Utrecht gevonden. 1 is echt heel cool, want je kunt daar iets voor je laten maken. Het is daarnaast ook met een knipoog naar het verleden. Dus als iemand dit adres wil laat het me weten en dan mail ik je link.

chip

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #18 Gepost op: 15 september 2009, 12:08:53 »
Je kunt ook nog uitwijken naar de Bruidshoek in Leiden. Dit is een grote zaak, ze hebben erg veel hangen (ik geloof wel 900 jurken). Ik kom ook uit Den Haag en heb daar mijn jurk gekocht. Een nadeel zou kunnen zijn dat je niet de enige in de winkel bent, maar ze hebben allemaal 'hoekjes' waardoor je de rest nauwelijks opmerkt. Ik ben er prima geholpen, vriendelijke, geduldige en bekwame verkoopster, ze gaf wel raad maar heel bescheiden.
Overigens is de zaak ook prima te bereiken met OV.
« Laatst bewerkt op: 15 september 2009, 12:09:45 door chip »

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #19 Gepost op: 25 september 2009, 17:24:30 »
Ik heb mijn jurk gevonden en nb in een winkel waarvan ik niet verwachtte, namelijk Bruidspaleis in Den Haag. Eerst wel echt rampzalige dingen aangehad. Ik wilde bv. perse geen sleep en volgens die vrouw was dat echt heel raar. Ook wilde ik geen strapless. Want dat staat me gewoon niet. Dus liet haar maar even de gang gaan...

Gelukkig beste vriendinnetje mee die om korte jurk ging zeuren. En ze hadden er een die ik zocht! Het wordt een kanten ivoren jurk die echt te Audrey Hepburn/Jackie O is met een Marilyn tintje. Precies wat ik wilde! Nu nog kittige schoenen en we zijn er!!!  :biggrin:

Trouwring

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #20 Gepost op: 25 september 2009, 17:34:53 »
Een sleep met een korte jurk lijkt me ook een wat vreemd gezicht?

Maar wat geweldig dat je een jurk hebt gevonden, zo eentje die je zocht :biggrin: In het foto-album van Anastasia staat ook iemand met een korte jurk, heel apart maar het kan echt super leuk zijn (als je het zelf ook leuk vindt :tongue: ) :)
« Laatst bewerkt op: 25 september 2009, 17:35:08 door Trouwring »

september

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #21 Gepost op: 25 september 2009, 22:22:06 »
[quote name=\'Yvonne1978\' post=\'263757\' date=\'14 September 2009, 09:11\']Mijn zoektocht is nog steeds gaande. Via internet bestellen vind ik een beetje eng. Geen idee wat mijn maat is???

Maar via vriendin heb ik twee adressen in Utrecht gevonden. 1 is echt heel cool, want je kunt daar iets voor je laten maken. Het is daarnaast ook met een knipoog naar het verleden. Dus als iemand dit adres wil laat het me weten en dan mail ik je link.[/quote]

Ik  zou graag het adres willen hebben want ik zou ook graag een korte jurk willen.

Alvast bedankt :)

CCBloom

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #22 Gepost op: 29 september 2009, 15:49:57 »
[quote name=\'september\' post=\'267905\' date=\'25 September 2009, 22:22\'][quote name=\'Yvonne1978\' post=\'263757\' date=\'14 September 2009, 09:11\']Mijn zoektocht is nog steeds gaande. Via internet bestellen vind ik een beetje eng. Geen idee wat mijn maat is???

Maar via vriendin heb ik twee adressen in Utrecht gevonden. 1 is echt heel cool, want je kunt daar iets voor je laten maken. Het is daarnaast ook met een knipoog naar het verleden. Dus als iemand dit adres wil laat het me weten en dan mail ik je link.[/quote]

Ik  zou graag het adres willen hebben want ik zou ook graag een korte jurk willen.

Alvast bedankt :)
[/quote]

Ha Yvonne, je hyfde me het al, maar wat relaxt dat je een mooie jurk hebt gevonden!!! ja, dat is wel jammer inderdaad, als je van het traditionele afwijkt, moet je vaak zeuren om wat je wil! Heb je er ook speciale lingerie onder aan, of is dat niet nodig? Ik ben heel benieuwd, maar mag nog een 'paar' maandjes wachten voordat ik hem zie :-)

bride-to-be

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #23 Gepost op: 30 september 2009, 13:31:18 »
heej meiden,

zit wat op MP te spueren en kwam deze tegen, vindt m echt gaaf! moest gelijk aan dit topic denken dus dacht ik plaats even een linkje...

korte trouwjurk

groetjes!

Yvonne1978

  • Gast
Korte Jurk
« Reactie #24 Gepost op: 30 september 2009, 19:52:11 »
[quote name=\'bride-to-be\' post=\'269033\' date=\'30 September 2009, 13:31\']heej meiden,

zit wat op MP te spueren en kwam deze tegen, vindt m echt gaaf! moest gelijk aan dit topic denken dus dacht ik plaats even een linkje...

korte trouwjurk

groetjes![/quote]

Idd coole jurk. Heb soort gelijk iets, maar met halter. Ik vind de stof alleen wat minder...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards