collapse

Auteur Topic: Bh, Nodig Of Niet  (gelezen 5831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spin

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Gepost op: 11 augustus 2009, 19:01:43 »
Je kan niet op bh zoeken, minder dan 4 letters, dus ik begin maar een nieuw topic.

Ik ga mijn eigen jurk naaien. Patroon = http://www.mccallpattern.com/item/M4109.html

er komen wel " mouwtjes" dus niet die straplessvariant en er zit versteviging (boning?) in

 moet ik er dan nog een bh onder eigenlijk? of zou het zo goed zijn? Ik heb cup B/C (zit er lekker net tussen in, hangt er vanaf of ik ietsjes aangekomen ben of juist afgevallen). De stof is best stevig, taft, oftewel gordijnstof.

Ik ben namelijk bang dat je de bandjes gaat zien. op de schouders en achter. Dat zou wel zonde zijn natuurlijk.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2009, 19:52:54 »
Ik denk dat een torselet mooier is of een strappless bh.

JootjeH

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2009, 19:54:58 »
Bedoel je dat je de behabandjes op je rug en schouders dan kan zien?
Misschien is het niet per se nodig om nog een bh onder je jurk te dragen, als het lijfje al stevig is. Ik vind het persoonlijk wel fijn, voelt net iets gekleder (maar dat ben ik hoor). Is een strapless beha misschien geen optie??

spin

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2009, 21:48:41 »
mja, ik zit met de rug, die ik eigenlijk wat lager wil dan in het patroon. ik ga eens op torseletten zoeken. heb een hekel aan bhś. als mn borsten niet zeer zouden doen als ik ze niet draag, dan wist ik het wel. ik voel mn bh continu, erg irritant.

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2009, 22:31:50 »
Ik zou inderdaad even zoeken naar een torselet. Ik heb bijvoorbeeld een torselet die een stuk lager zit (op de rug) dan een gewone bh. Als je weet tot hoe diep je jurk komt, kan je denk ik heel goed kijken of een torselet laag genoeg is. (Je hebt trouwens ook lagere en hogere modellen torselet, dus kijk daar gewoon even naar.)

nicolle

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2009, 07:55:21 »
dat laatste vind ik een erg goede tip. Thanks. heb namelijk ook een jurk met een lage rug en de verkoopster had het al over geen bh. maar dan voel ik me toch niet helemaal happy. heb verder wel nog niet naar lingerie gekeken. moet eerst wachten tot mijn jurk er is, maar ik ga zeker vragen naar een torselet die lager zit op de rug.

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2009, 11:17:22 »
Ik heb ook een hele lage v-rug en moet echt een bh aan (grote maat), maar ze maken dan gewoon haakjes aan de zijkant, waar je je BH aan kan haken.
Dus kan je gewoon een BH aan en die zie je dan niet.. Is dat misschien een idee?

K en P

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2009, 11:20:55 »
Ik had ook een torselet met een hele lage rug.
Een torselet zorgt ervoor dat je jurk net iets mooier valt.
Dus zou zeker gaan kijken voor een passend torselet wanneer je jurk klaar is!

elleinad

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2009, 18:41:59 »
Wat Lynzz zegt is een goed idee.  Ik heb zelf een galajurk op een bruiloft van een vriendin aan gehad. Ik heb toen een strapless BH gedragen en de achterkant is aan je jurk vast gemaakt.
 Het was ff een gedoe met aandoen, maar dan heb je ook wat. De haakjes zijn een betere optie.
En of je wel of geen BH moet doen, wel of geen torselet is jou keuze. Hangt denk ik ook een beetje van het weer af en hoe dik de stof is.

Ik heb zelf beide en "kipfiletjes", omdat ik cupmaat A heb. Zo heb ik toch "wat" borst  :sad:

roxanne29-08

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2009, 23:36:11 »
ik heb ook een c maat, en heb plakbh's gekocht bij de action en geloof het of niet maar daar heb ik veel plezier van gehad..waarom naai je geen bh in de jruk.. in mijn bruidsjurk zit het er ook allemaal in..ik ben eigenwijs en preuts dus doe er wel 1 aan maar eigenlijk is het niet nodig, door de balijnen in de jruk en de ingezette cups.. misschien een idee om je bovenstuk dan iets ruimer te knippen zodat je het er makkelijker in kunt verwerken??

succes groetjes rox

spin

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:36:28 »
dat laatste zat ik ook aan te denken. Ik heb een jurk waar ik dat bij gedaan heb, de bandjes vastgezet zodat je ze nooit kan zien. Ik kijk wel, eerst die jurk in elkaar zetten denk ik. Gister patroon uitgeknipt, vanavond de stof uitknippen (proefstof nog, dus ik heb straks een echt gordijn aan  :tongue: )

Had het er gister ook met mn verloofde over. Hij vond sexy lingerie eigenlijk wel erg spannend  :wub: Misschien toch maar doen dan, voor de verassing. Het lijkt me gewoon onhandig zitten, onder een strakke jurk.

bambi

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2009, 21:35:58 »
Ik heb ook een torselet , maar vond het uiteindelijk met de laatste pas toch niet zo mooi zitten onder m'n jurk (wel was de rug mooi laag). Heb nu een plak bh en die zit perfect (echt nooit verwacht). Word het voor AS alleen een mooie string  :tongue:

roxanne29-08

  • Gast
Bh, Nodig Of Niet
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2009, 23:35:42 »
TIP: ik heb een mooi setje gekocht voor 's avonds.. een mooi nachthemdje bij de hönkemuller.. wat blijkt heet ook nog bridal night wear..
 onder mijn jurk een simpele makkelijk zittende onderbroek en idem bh..ik denk dat ik toch eerst in bad ga etc.. na de hele dag zweten etc..

groetjes rox

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards