collapse

Auteur Topic: Gisteren Was Het Dan Zover!  (gelezen 6873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bride 2 be

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Gepost op: 23 augustus 2009, 10:29:53 »
Hoe goed iedereen het ook verborgen voor me heeft weten te houden, ik had toch een beetje een idee dat er wat stond te gebeuren gisteren. We hadden 's morgens eerst dansles en daarna werd er nogal getreuzeld met naar huis gaan :wink:

Eenmaal thuis aangekomen begon E. al een beetje te lachen (bleek dat 1 van de dames die binnen stonden te wachten net te laat voor het raam weg schoot). Maar ik had nog niets in de gaten! Dus wij naar binnen, hondje gedag zeggen etc., hoor ik ineens van boven keihard een stel dames gillen: Bianca!!!!! Ja hoor, daar kwamen ze een voor een naar beneden, ik moest er toch echt aan geloven. Nadat ik een door Pep persoonlijk uitgekozen krans op mijn hoofd gezet kreeg (waar een dagje Efteling al niet goed voor is :tongue:) gingen we op weg. Ik had overigens totaal geen idee wat de dames voor me in petto hadden! Dus dat was aan de ene kant wel erg spannend maar ook erg leuk.

We reden eerst richting Utrecht. Langs het ziekenhuis en de universiteit (het zal toch niet daar gebeuren, als ik maar niet voor lul sta, met m'n kransje haha) waar we uiteindelijk parkeerden bij een punt waar je boten en dergelijke kon huren. We gingen kanoen! Geen van de dames had ervaring dus dat kon nog wel eens leuk worden haha. Als kers op de slagroom hadden we heerlijk weer en enorm veel lol. Even op gang komen en uiteindelijk gingen we als een speer! Onderweg zijn we nog even gestopt voor een heerlijke picknick wat ondanks de vele nieuwsgierige wespen een groot feest was. Lekkere croissantjes en bolletjes met beleg en wortel voor de vitamientjes  :laugh:  Nadat we allemaal genoeg gegeten hadden en een van de dames zich bijna versprak over de volgende activiteit (wederom had ik niets door en vroeg me af waar nou zo om gelachen werd?) gingen we nog een eindje verder peddelen en daarna weer terug naar het beginpunt.

Even een sanitaire stop en weer de auto's in. Pep toetste een adres in op de tomtom, he dat is jouw eigen adres Pep! Gaan we een middagdutje doen na al dat actieve gedoe?! Toen we binnenkwamen stonden alle meubels tegen de kant en ik voelde al nattigheid. Iedereen bleef maar vragen of ik al een idee had. Nee dus, maar was erg bang dat ik voor l*l zou komen te staan, dat kan ik je wel vertellen haha. Er zou een gast komen en er moest nog een gast opgehaald worden.... Dansles, workshop, wat wordt het nou?

Daar ging de deurbel en wie kwam er binnen...? Edo van Expressie (www.expressie.net)! Die kende ik natuurlijk al van gezicht en er begon een lampje te branden. Leuk, een fotoshoot!!! Nu de andere gast nog. Even aan het kletsen geslagen met de fotograaf en die maakte de opmerking: ja maar dat is natuurlijk wel gaaf als VF, vooral met professionele visagie! Oeps... Haha, die verassing was er dus af maar ze stond ook met 5 minuten voor de deur dus dat mocht de pret niet drukken. Pep loodste me mee naar haar slaapkamer want ik moest me verkleden. En wat hadden die lieve dames nu gedaan? Mijn mooie nieuwe jurkje meegenomen en bijpassende schoentjes. Ik riep nog: ja maar ik heb niet de goede BH aan! Nou zelfs die hadden ze opgezocht en meegenomen! Aan alles was gedacht.

Ik heb me omgekleed terwel de spullen voor de shoot werden klaargezet en ging op de stoel van de visagiste. Ze was erg precies en geconcentreerd bezig wat een geweldig eindresultaat opleverde! Even mijn haar los gooien en ik was klaar voor de eerste foto's. Ja, daar sta je dan... Fotograaf voor je neus en een stel dames op de bank die je goed in de gaten houden en nog eens aanwijzingen roepen hier en daar ook. Het duurde dus even voor ik me een beetje op mijn gemak voelde maar uiteindelijk zijn er tig foto's geschoten waaronder mooie, leuke hilarische en nog veel meer. De dames gingen ondertussen ook een voor een in de make-up en werden daarna op de kiek gezet. Eerst alleen en daarna met mij. Attributen schoten niet tekort. Van een pannenset tot een stofzuiger, lolly's en een stekker, je kon het zo gek niet bedenken. Ik werd tussendoor nog even gebeld door mijn lief om te checken hoe het ging (je maakt toch niet alleen maar pin-up shots he :wink:) En ondertussen hadden we enorm veel lol om de foto's die er gemaakt werden en de zenuwachtige meiden voor de camera. De sfeer was gezellig en ontspannen, hartstikke leuk!

Al met al duurde dit onderdeel wel wat langer dan verwacht dus ondertussen werd het restaurant tot twee keer over gebeld om te vragen of de reservering naar een later tijdstip verschoven kon worden. Gelukkig was dit geen probleem. Aan het einde nog een stel leuke groepsfoto's gemaakt en toen klaar maken om te gaan eten. We zijn naar Soest gegeten en hebben heerlijk gegeten. Nog even nagekletst over deze geweldige dag (wat gaat dat toch snel) en allemaal vol verwachting uitkijkend naar de foto's natuurlijk haha. Ook kreeg ik de voorbereidingsverhalen te horen, ik heb die arme meiden behoorlijk wat stress bezorgd :tongue:. Er was eerst het idee om een middag naar Preston palace te gaan, maar daar ben ik dus pas geweest. En toen kwam het idee van de foto's maar ik had net via marktplaats een mailwisseling gehad met een fotograaf voor een shoot omdat me dat zo leuk leek. Een vriendin van me probeerde dit al met alle macht uit m'n hoofd te praten (wat doet die nou vreemd  :huh: ) waardoor ik besloot te wachten tot na het trouwen. Maar goed ook dus!

Uiteindelijk was ik om half twaalf thuis met een ontzettend toffe dag achter de rug. Moe mar voldaan ben ik mijn bedje ingestapt. Wat is het toch fijn als je beseft dat je vriendinnen zoveel moeite gedaan hebben om je een fantastische dag te bezorgen! Erg lief en ik voelde me zo vereerd en geliefd, helemaal te gek. Nu nog lekker even nagenieten en wachten op de foto's. Er komen steeds weer dingen terug en zit met een big smile dit verslag te tikken. Ik beloof dat ik foto's zal spammen als ik ze heb!
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2009, 09:55:44 door bride 2 be »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2009, 10:57:54 »
Wat een ontzettend leuk vrijgezellenfeestje heb je gehad! Dat zou ook echt iets voor mij zijn, zoiets! Super.

Pepper

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2009, 11:25:55 »
[quote name=\'bride 2 be\' post=\'257856\' date=\'23 August 2009, 10:29\']Nadat we allemaal genoeg gegeten hadden en een van de dames zich bijna versprak over de volgende activiteit (wederom had ik niets door en vroeg me af waar nou zo om gelachen werd?)[/quote]


"He Marloes, waar heb je die Vies"

"Vieze voeten? "

Ja en toen slappe lach.....

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2009, 11:50:17 »
Oh, wat klinkt het geweldig! Leuk dat je thuis overvallen bent en wat een geweldig leuke activiteiten. Ik ben benieuwd naar de foto's! :wink: En ook super dat ze aan je jurkje gedacht hadden, natuurlijk!

Femke

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2009, 11:52:14 »
klinkt erg leuk! ben benieuwd naar de rest van de foto's!

meid, alvast veel plezier bij je trouwen!!! (ik ben dan op vakantie), geniet ervan!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2009, 11:54:25 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Helemaal gaaf! :biggrin:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, meis![/color][/font]

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2009, 12:22:39 »
Klinkt goed!
En heb je meteen geoefend met poseren voor de trouwfoto's..

Hypnotic

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #7 Gepost op: 23 augustus 2009, 12:57:45 »
Klinkt als een heerlijke dag, met geweldig leuke meiden!
Ik kan me zo goed voorstellen dat je (jullie!) genoten hebt,
nu op naar je trouwdag! geniet van de korte voorpret die je nog hebt te gaan!

Liset en Han

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #8 Gepost op: 23 augustus 2009, 13:03:50 »
Wat een mooi verslag!
Heerlijk als je vriendinnen jou zo goed kennen en er zoveel energie in steken!
Super! Ben benieuwd naar de andere foto's :)

jet17

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #9 Gepost op: 23 augustus 2009, 14:59:13 »
klinkt als een hele geslaagde dag  :biggrin:  super!!

Leuk dat jullie in Soest zijn gaan eten,waar? , ik heb daar heel lang gewoond  :)

Pepper

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2009, 16:53:15 »
Spam het huisvrouwtje:


En de Charlie's Angels van het forum :biggrin: :

« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2009, 16:55:16 door Pepper »

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #11 Gepost op: 23 augustus 2009, 18:08:16 »
Leuk! :laugh: Fijn dat het zo'n leuk en geslaagd feestje was, maar dat had ik al wel verwacht toen Pep vertelde over de plannen :wink:

bride 2 be

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #12 Gepost op: 23 augustus 2009, 21:32:49 »
Pep kon het weer niet laten om foto's alvast te plaatsen zie ik :wink: als ik ze allemaal heb zal ik er nog een paar leuke neerzetten!

@ Fem: thnx meis, en jij genieten van je welverdiende vakantie hoor!
@ Jet: we hebben gegeten bij eetcafe centraal, was erg lekker.

Pepper

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #13 Gepost op: 23 augustus 2009, 21:42:18 »
[quote name=\'bride 2 be\' post=\'257970\' date=\'23 August 2009, 21:32\']Pep kon het weer niet laten om foto's alvast te plaatsen zie ik :wink:[/quote]

Tutje :blink:  je zat verdorie naast me!

bride 2 be

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #14 Gepost op: 23 augustus 2009, 21:48:27 »
Sssssstttt! :tongue:

jet17

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #15 Gepost op: 23 augustus 2009, 21:55:54 »
Wat ontzettend grappig... ik heb daar gisteravond mijn verjaardag gevierd!! naast eetcafe centraal zit een kroeg ... haha

Leuke foto's trouwens.. :biggrin:

Lionness

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #16 Gepost op: 24 augustus 2009, 08:41:20 »
klinkt als een leuk feestje!

Jory

  • Gast
Gisteren Was Het Dan Zover!
« Reactie #17 Gepost op: 24 augustus 2009, 11:25:37 »
Klinkt als een zeer geslaagd vrijgezellenfeest, leuk dat jullie zo'n gezellige dag gehad hebben  :laugh:
En leuke foto's!!

En nu op naar je trouwen, succes nog met eventuele laatste dingetjes regelen :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards