collapse

Auteur Topic: Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??  (gelezen 25412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjakie

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #50 Gepost op: 25 maart 2005, 18:06:03 »
We kunnen allebei eigenlijk niet wachten, maar ja, de portemonnee laat het niet toe! Een bruiloft zouden we wel kunnen betalen, maar we moeten ook nog ergens wonen en het liefst dan niet in een doos onder de brug of zo...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #51 Gepost op: 25 maart 2005, 20:25:45 »
staan jullie al ingeschreven voor eventuele bouwprojecten of huurwoningen?....

natascha

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #52 Gepost op: 25 maart 2005, 21:05:21 »
Zeg Irene, zorg gewwon dat je zus het boeket vangt, en hij de kouseband.
Kunnen ze er niet meer onderuit toch?????????

irenebreebaart

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #53 Gepost op: 25 maart 2005, 21:15:56 »
Ja, daar heb je helemaal gelijk in!! Gewoon goed mikken (al denk ik niet dat ik echt het boeket ga gooien...) Maar ze willen ook wel, maar zoals Annemieke zegt, ze willen liever niet onder een brug gaan wonen!

tamara randwijk

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #54 Gepost op: 25 maart 2005, 21:34:28 »
als wij trouwen ben ik 22 en mijn vriend 25 en we zijn acht jaar samen :)

C&J

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #55 Gepost op: 28 maart 2005, 16:48:19 »
Als wij trouwen ben ik 25 en mijn mannetje 31 jaar.
Vrij gemiddeld toch zou ik zo zeggen?

We zijn wel de eerste in onze vriendenkring, dus wel een beetje spannend allemaal

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #56 Gepost op: 28 maart 2005, 16:58:43 »
ja da's wel gemiddeld denk ik.  Spannend hoor!

Maryloes

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #57 Gepost op: 1 april 2005, 14:00:32 »
Als wij gaan trouwen ben ik 26 en Bart 28. Wij zijn dan bijna 5 jaar samen. Wij zijn de eerste in onze vriendenkring, dus dat maakt het allemaal extra spannend. het klopt echt dat het aanstekelijk werkt, want veel van onze vrienden hebben het verdacht veel over trouwen de laatste tijd............

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #58 Gepost op: 1 april 2005, 22:02:13 »
[quote name=\'Maryloes\' date=\'01 April 2005, 14:00\']Als wij gaan trouwen ben ik 26 en Bart 28. Wij zijn dan bijna 5 jaar samen. Wij zijn de eerste in onze vriendenkring, dus dat maakt het allemaal extra spannend. het klopt echt dat het aanstekelijk werkt, want veel van onze vrienden hebben het verdacht veel over trouwen de laatste tijd............
[post=\"14846\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

hahaaaaa! Ja, dat ken ik! Hihi, ook mijn vriendin begint er ineens verdacht veel over en zit stiekem al een beetje te kijken naar hoe zíj haar bruiloft voor zich ziet. En laatst wss een vriend van Arjan hier en hebben ze een heel gesprek gehad over of hij wel of niet zijn vriendin te huwelijk moet vragen! Ik lach me rot van binnen. Komt allemaal door ons!!!  :laugh:  :laugh:  :cool:  :cool:  :cool:  :cool:  :cool:  :cool:  :cool:  :cool:

Maryloes

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #59 Gepost op: 2 april 2005, 12:51:15 »
Ja leuk is dat he! Zou ik heel leuk vinden, ook omdat we dan weer feestje hebben :biggrin:

natascha

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #60 Gepost op: 2 april 2005, 14:05:45 »
Johan's broertje gaat 2,5 maand na ons trouwen maar niemand is met hun dag bezig, heel veel met de onze.......
Ze hebben het ook al 3 keer afgezegd en verschoven, dus misschien vertrouwd niemand er meer op.

Thora&Neanie

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #61 Gepost op: 5 april 2005, 02:02:45 »
Als wij gaan trouwen ben ik 23 en Wilco net 2 weekjes 24


Het aanstekelijke is wel een herkenbaar effect (bij ons is het idee ook 'echt' gaan leven na het trouwen van de zus van mijn vriend).
Onze vrienden zijn allemaal nog vrijgezel en eigenlijk wel vrij "wanhopig" op zoek naar partners, ik hoop dat het ze niet te gefrustreerd worden van onze plannen....
Ik hoop maar dat ze bij onze bruiloft allemaal spontaan zonder te wanhopig te doen een leuke date hebben :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #62 Gepost op: 5 april 2005, 09:59:33 »
hahahhahaha  :laugh:  nou ik hoop maar voor ze dat ze niet denken dat ze nu kansloos zijn.... zou ook zo sneu zijn.... ach je komt de ware vanzelf tegen het is alleen een kwestie van wachten tot je tijd daar is....

* Marij *

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #63 Gepost op: 17 april 2005, 23:44:13 »
Wij hebben nog geen vaste datum, maar we hopen dat ons huisje achter anderhalf jaartje ongeveer af zal zijn (we willen eerst ons huisje bouwen en dan trouwen).  :)

Dan zal ik 25 zijn en Bart 24, en we zijn dan 3,5 jaar samen  :wub:

Een vriendin van mij trouwt in februari en zij krijgt ook vaak reacties dat ze nog te jong is. Onzin gewoon... als ze dat tegen mij zeggen trek ik het me gewoon niet aan, wij doen toch gewoon lekker waar wij zin in hebben! Zolang wij met z'n tweetjes er maar gelukkig mee zijn...  :biggrin:

Joanne

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #64 Gepost op: 18 april 2005, 00:26:29 »
ik ben dan 31 en mijn mannetje ook

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #65 Gepost op: 18 april 2005, 15:37:37 »
Als ik het zo bekijk zie ik geen mensen die jonger zijn dan 22 als ze trouwen. Aangezien ik als ik trouw nog maar 3 maandjes 22 ben (in juli wordt ik jarig) ben ik zo te zien de jongste!

Vroeger zei ik altijd dat ik jong wil trouwen (en toen had ik 20 in m'n hoofd want dat was voor mij vroeger al hééél oud) dus dat jong trouwen is wel gelukt!  :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #66 Gepost op: 18 april 2005, 16:32:32 »
ja 20 is inderdaad wel heeeeel oud... uhum  :laugh:  nee ik heb niets in mijn hoofd gehad qua leeftijd. maar inderdaad het lijkt erop dat je de jongste bent prinsesje.... dan zal ik vast de 2e jongste zijn ben namelijk net 2 weken 23 als ik ga trouwen

leintje23

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #67 Gepost op: 18 april 2005, 16:46:36 »
Ik ben ook nog maar 22 als ik ga trouwen, wordt in sept. 23.... dus je bent echt niet de enige hoor

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #68 Gepost op: 18 april 2005, 21:16:02 »
O, o, wat ga ik mij ineens oud voelen...als ik ga trouwen ben ik net een dag 30 :huh:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #69 Gepost op: 18 april 2005, 21:35:00 »
en ik voel me nu niet meer de jongste!  :tongue:

Joanne

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #70 Gepost op: 18 april 2005, 22:09:22 »
nou ik vind 30 niet echt oud.

hihihi toen ze mij vroeger vroegen op de kleuterschool wat wil je later  worden als je groot bent zei ik altijd 30. Heel me leven zo'n beetje geroepen.
waarschijnlijk had ik daar toch een ideaalbeeld van huisje boompje beestje.
Nou klopt eigenlijk wel zo'n beetje

Danielle

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #71 Gepost op: 19 april 2005, 12:01:54 »
Hoi!

Wij zijn allebei 26 jaar als we trouwen volgend jaar. Ik vind het een mooie leeftijd om te trouwen, maar als het anders had geweest zou ik het ook geen ramp vinden hoor.

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #72 Gepost op: 20 april 2005, 21:43:12 »
Ik dus 27 en hij 37....
Hihi, ik had een lijntje geopend met dit item zonder verder te kijken dan mn neus lang is  :blink:

marjolein & john

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #73 Gepost op: 21 april 2005, 19:13:28 »
ik ben 30 als ik trouw. en mijn vriend is dan 27. we zijn dan precies 101 maanden bij elkaar.. ...

gwenda

  • Gast
Hoe oud zijn jullie als jullie gaan trouwen??
« Reactie #74 Gepost op: 22 april 2005, 08:48:08 »
als we volgend jaar trouwen zijn we allebei 29, dus we trouwen voor ons 30ste. We hebben dan 10 jaar verkering en wonen dan 6jaar samen.
we kennen elkaar overigens al zo'n 15 jaar...  :ohmy: das meer dan de helft van ons leven. :ohmy:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards