collapse

Auteur Topic: Wie trouwt er nog meer op 09-09-09  (gelezen 26804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Gepost op: 27 augustus 2009, 09:04:09 »
Hallo,

Wij gaan 09-09-09 trouwen en ik ben benieuwd wie er nog meer gaat trouwen op die dag. Het is denk ik een erg populaire dag en heb er al een aantal voorbij zien komen die trouwen dan vandaar dit topic.

Hebben jullie echt alles al geregeld? Wanneer gaan jullie de jurk in huis halen? Wat zal het weer gaan doen, want we willen wel mooie buitenfoto's maken natuurlijk :-)

groetjes cherry25

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2009, 09:09:35 »
Ik begin dan maar meteen zelf:

wij moeten alleen nog naar de kapper om bij te punten, de bedankjes maken, de laatste details aan de bakker doorgeven.

De jurk ga ik 3 september nog een keer passen en dan neem ik hem mee als hij goed is. hij kan dan in mijn kledingkast uithangen zodat AS hem niet ziet hihi.

Ik hoop dat het weer goed is wij gaan om 1 uur trouwen en willen daarna wat foto's maken in de tuin van de locatie. Ook als AS mij om 10 (!) uur ophaalt bij mijn ouders willen we wat foto's maken buiten bij ons in de buurt.

Ik ben nog redelijk rustig, heb een lekker gevoel erbij dat het meeste al geregeld is.

groetjes cherry25

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2009, 14:42:23 »
ME ME ME

ikkeeeeeeeeeeeeeee

haha, we zijn eergisteren naar de locatie geweest van het eten en avondfeest om alles door te spreken.
We moeten volgende week naar de locatie van de ceremonie.
Zondag komt de BABS bij ons.
de fotograaf hoeven we de dagindeling alleen nog effe te mailen.

wat moeten we nog doen...
oh ja de ringen ophalen die zijn klaar
bruidssuite/hotel regelen
1 september heb ik mijn proefkapsel en make-up, daarna gelijk door om de jurk voor de laatste keer te passen...
zonnebanken
we hebben nog 2 danslessen, volgende week woensdag en 8 september...
benen en oksels laten harsen, wenkbrauwen... (dat gebeurd 7 september gelijk smorgens)

ehm
dat was het geloof ik?
oh ja ik ben nog aan het wachten tot de kousen er zijn, heb ze besteld bij een winkel maar zijn nog niet binnen
en schoenen inlopen

ehm
dat was het echt???
ow, de pedicure moet ik nog regelen... haha vergeet ik steeds

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2009, 22:17:30 »
Hoi naiobi,

Zozo hihi ach heb je tenminste geen tijd om zenuwachtig te worden hahah.

Dansles doen we niet aan, ontharen doe ik de dag ervoor zelf wel, proefmake-up afgelopen zaterdag gehad (vriendinnetje doet me make-up en haar).
Me haar van de week nog ff proberen, ik wil graag krullen en heb nu een carmen set gekocht dus ff kijken of hij het doet bij mij hahaha.

Maar ben je al zenuwachtig? ik soms .. ben zo bang dat de dag te los in elkaar zit en niet georganiseerd genoeg..
vanavond is trouwens de fotograaf geweest en onze wensen doorgesproken , we zijn erg makkelijk en ik ben soms bang te makkelijk hihi.
We moeten nog een goeie lokatie vinden voor de foto's ook rekening houdend met slecht weer.

groetjes cherry25

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2009, 08:29:37 »
ja ben wel een beetje zenuwachtig, niet echt omdat ik bang ben dat er iets verkeerd gaat maar gewoon...
beetje vlinders in mijn buik.
Wij zijn ook erg makkelijk hoor,
ik hoor vaak dat mensen zo druk zijn met alles regelen, nou dat hebben wij helemaal niet. Weet niet of dat komt door de manier hoe wij er tegenaan kijken of dat we ons er te makkelijk vanaf hebben gemaakt...
We hebben alles wel geregeld, gister het hotel geregeld, dus die kan ik afstrepen !!!

Ik ben alleen wel zenuwachtig voor zondag als de BABS komt. Geen idee wat ik moet zeggen enzo. En geen idee of ze wel leuk is.
Maar ja loopt ook wel weer los.

oh ja en voor het vrijgezellenfeest ben ik wel zenuwachtig omdat ik dat niet zelf in de hand heb :tongue:
daar hou ik nooit zo van haha

San86

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2009, 13:45:12 »
Ja, ik trouw ook op 09-09-09. Ben nog niet heel zenuwachtig, ben blij dat bijna alle voorbereidingen nu wel bijna rond zijn, daar maakte ik me drukker over.

Ik wacht nog op het gastenboek (besteld via internet), moet nog naar de kapper/schoonheidsbehandeling etc., de dag voor het huwelijk moet ik de taart afmaken (heb hem zelf gemaakt, hij ligt in de vriezer maar de finishing touch doe ik op het laatst)

We moeten nog oefenen voor de openingsdans, we hebben een honeymooncursus gedaan aangezien mijn a.s. niet kon dansen, maar ben bang dat hij alweer opgefrist moet worden.

Verder is zo'n beetje alles geregeld. O ja, moet nog even een stukje tule knippen om de ringen aan de knuffels van de jongens vast te maken.

Nu maar hopen op mooi weer inderdaad. En dat het niet zo hard waait als vandaag!!!!

bride 2 be

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2009, 16:38:41 »
Wij trouwen ook op 09-09-2009!

Gosia

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2009, 15:18:15 »
Me / We ...

Precies over 10dagen staan we voor de ambtenaar. Sterssssssss  :wacko:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2009, 18:14:53 »
Ook wij trouwen dan :biggrin:.
Nog maar even wachten dames!!!

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:06:03 »
ringen hebben we opgehaald, die zijn nu thuis...
gaaf hoor.
Hotel is geregeld
Ambtenaar is gisteren geweest. Leuk gesprek gehad. Dus dat komt wel goed.
Morgen proefmake-up en kapsel en de jurk passen... spannund!!!!
Vanavond zonnebank en even de manicure regelen.

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2009, 07:51:23 »
Hoi allemaal,

Bij ons is gisteravond de Babs geweest en erg leuk gesprekje gehad, ze gaat onze getuigen nog bellen om te vragen of ze nog wat leuks willen vertellen over ons.
Dit doet ze dan ook in de trouwspeech verwerken dus das erg leuk, toch een deel wat je niet zeker weet wat ze gaat zeggen.

Hebben verteld hoe we elkaar ontmoet hebben en ook waarom we van elkaar houden en waarom we onze getuigen hebben gekozen. dat laatste was erg moeilijk, bij ons is dat meer een gevoel maar dat moesten we dus uitleggen, wel erg gaaf.

Donderdag ga ik me jurk halen en de ringen hebben we vorige week opgehaald. Stefan gaat zijn pak vrijdag halen dus dan is die ook binnen.
Ben nu aan het proberen om me haar te krullen met me carmenset, eens kijken of het mooi wordt hahah.. mooi genoeg voor het trouwen.

Ik begin het langzaamaan wel erg spannend te vinden allemaal, de babs gaf me wel een goed gevoel, gaf ons keuzes hoe we het wilde allemaal en dat geeft de dag wat meer vorm. Soms in me hoofd lijkt het zo chaotisch omdat we zo "makkelijk"  zijn allebei, we kijken wel hoe het loopt allemaal . Hebben dus ook geen ceremoniemeester gekozen.

Maar dat komt best goed allemaal, bijna trouwen!!!

groetjes cherry25

rovi18

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2009, 10:39:37 »
Ook wij trouwen op 9-9-2009!

Morgen laatste gesprek bij de feest locatie om de puntjes op de i te zetten, verder is het meeste al geregeld.
We hebben alleen nog geen liedje bij binnenkomst in het gemeentehuis... moeilijk...

Verder ben ik voor het trouwen niet zenuwachtig, wel voor de organisatie eromheen.  :)

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #12 Gepost op: 2 september 2009, 08:15:27 »
Gister mijn proefmake-up en kapsel gehad. En de jurk voor de 'laatste' keer gepast.
Make-up en haar waren erg gaaf. Ook samen met de jurk stond het heel goed.
De jurk was bijna goed, alleen aan de bovenkant bij mijn borsten zeg maar, stond het bij mijn linkerborst iets naar buiten ipv dat het mooi aansloot, maar dat wordt aangepast, en maandag kan ik de jurk ophalen, gestreken en al natuurlijk.
Vanavond nog even langs de locatie waar de ceremonie gehouden wordt en de ena laatste dansles.

zaterdag hebben we onze vrijgezellenfeesten.
Spannend.

Maandag dus de jurk ophalen, 's middags laat ik mijn benen en wenkbrauwen harsen.
Dinsdag naar het hotel om alvast onze auto daar neer te zetten en sleutel op te halen van de kamer. Ook de manicure heb ik dan.

En dan is het woensdag al zo ver...
Krijg steeds meer kriebels.

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #13 Gepost op: 2 september 2009, 09:09:17 »
[quote name=\'Naiobi\' post=\'260226\' date=\'02 September 2009, 08:15\']Gister mijn proefmake-up en kapsel gehad. En de jurk voor de 'laatste' keer gepast.
Make-up en haar waren erg gaaf. Ook samen met de jurk stond het heel goed.
De jurk was bijna goed, alleen aan de bovenkant bij mijn borsten zeg maar, stond het bij mijn linkerborst iets naar buiten ipv dat het mooi aansloot, maar dat wordt aangepast, en maandag kan ik de jurk ophalen, gestreken en al natuurlijk.
Vanavond nog even langs de locatie waar de ceremonie gehouden wordt en de ena laatste dansles.

zaterdag hebben we onze vrijgezellenfeesten.
Spannend.

Maandag dus de jurk ophalen, 's middags laat ik mijn benen en wenkbrauwen harsen.
Dinsdag naar het hotel om alvast onze auto daar neer te zetten en sleutel op te halen van de kamer. Ook de manicure heb ik dan.

En dan is het woensdag al zo ver...
Krijg steeds meer kriebels.[/quote]

Hey Naiobi, bij mij zat me jurk ook bij de bovenkant niet helemaal goed, dat heeft ze vermaakt en morgen ga ik me jurk nog eens passen en neem ik hem meteen mee :-).
gaat zo snel he de tijd nu nog maar een weekje, taart hebben we inmiddels ook geregeld en fotolocatie ook. nog even afwachten hoe het weer is.
We hebben een mooi kasteel waar we foto's maken en bij slecht weer kunnen we evt naar binnen daarvoor maar dat moet je van te voren (zaterdag) aangeven al, dus das even goed alle weerberichten in de gaten houden.
heb je een lokatie voor buiten of ook voor binnenfoto's ?

De bedankjes moet ik nog even verder afmaken, nog een paar zakjes met snoep vullen dan de kaartjes die eraan komen nog schrijven (100 stuks pff) en eraan maken.
watvoor bedankjes heb jij ?

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #14 Gepost op: 2 september 2009, 14:29:26 »
we hebben voor buiten eigenlijk wel meerdere locaties.
De locatie waar de ceremonie wordt gehouden is errug mooi, ook erg mooi om binnen foto's te maken.
En anders is het ook leuk om foto's te maken op de plek waar we het feest geven, is een mooie grote bar enzo.
Verder heb ik niet echt gekeken naar iets om binnen foto's te maken.

wij hebben geen bedankjes.
AS vond het zowiezo al onzin, ik ook een beetje maar twijfelde. Ik vind het zonde van ons geld. Doe het liever bij het eten/feest.

Grappig dat dat precies bij jou jurk ook zo was haha.

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #15 Gepost op: 3 september 2009, 08:50:54 »
nou ik denk dat het "echte" aftellen is begonnen. kon vannacht haast niet slapen, er spookte van alles door me hoofd over het trouwen.
Kan soms moeilijk dingen van de dag los laten om te gaan slapen. dus om 1 uur maar weer terug me bedje in viel nog mee maar ja om kwart voor 7 alweer me oudste dochter wakker en kort erna de jongste..
Ik bedacht me vannacht ineens dat ik vandaag me jurk op ga halen, dat moet ik niet vergeten hihi..even kijken daar of ze nog tips heeft voor plassen en auto instappen hihi.

Zit ook even in over me haar, het valt best uit lijkt wel de laatste tijd en ik heb geprobeerd op verschillende manieren het te krullen voor de dag, maar het zakt zo snel uit :-(
Heb nog niet geprobeerd met nat haar te krullen misschien dat dat beter werkt, moet ik nog even proberen dus. pff heb me haar ook met cremespoeling gewassen omdat het zo droog voelde en ja dan gaat het een beetje hangen dus dat helpt ook niet voor het beeld hahaha.

pff vollop stress dus hier vannacht en nu is dat redelijk gezakt.
Eerst komt zaterdag de makelaar om foto's  te maken omdat ons huis te koop gaat, en zondag feest van de jongste (Sanne) ze wordt dinsdag 8-9-9 1 jaar. dus dat ook nog eerst .. dus heb nog genoeg afleiding tot onze dag.

pff vandaag even rustig aan maar met de kids thuis en morgen werken dan ben ik ook lekker druk bezig ..

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #16 Gepost op: 3 september 2009, 11:42:07 »
ja bah he?
ik heb er gelukkig geen last van dat ik niet kan slapen, ik kan altijd slapen, ook al is er heel wat ergs gebeurt, als het bedtijd is kan ik gewoon slapen.
(gelukkig)
de kapper deed eerst een soort haarlak in mijn haar voor ze ging krullen (versteviging ofzo iets). Misschien moet je dat ook eerst doen? Of had je dat wel gedaan.
Ik heb soms een aanval van zenuwen maar over het algemeen gaat het nog.
Vanavond ook lekker effe niks. Even lekker met z'n tweeen.
Gister dansles gehad nog, ging echt mega goed.

nana

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #17 Gepost op: 3 september 2009, 12:53:58 »
ook wij trouwen op 9-9-9! ben wel verbaast dat jullie nog zo veel moeten regelen, wij zijn al lang klaar met de voorbereidingen... het is nu echt gewoon af tellen!!! ik hoop ook dat het niet waait of regent... en dat het niet te warm is en dat de zon niet zo vel schijnt en... ach ja, dat hebben we niet zlef in de hand dus succes allemaal en maak er een mooie dag van!

zetten jullie nog berichtjes of foto's van bijv. de jurk etc op deze topic na de grote dag??

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #18 Gepost op: 3 september 2009, 13:46:07 »
ow naar mijn idee hoef ik helemaal niks te regelen.
Maar je jurk moet toch gepast en je haar enzo moet toch gedaan worden...
Dat zijn toch dingen die gewoon moeten?
en wij zijn beide locaties nog afgeweest om alles nog eens goed te bespreken zodat er geen misverstanden zijn en alles goed verloopt. Ook beter voor mijn zenuwen.

We waren wel een beetje laat met het hotel regelen, maar ach...

ocs79

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #19 Gepost op: 3 september 2009, 14:02:46 »
[quote name=\'cherry25\' post=\'258780\' date=\'27 August 2009, 09:04\']Hallo,

Wij gaan 09-09-09 trouwen en ik ben benieuwd wie er nog meer gaat trouwen op die dag. Het is denk ik een erg populaire dag en heb er al een aantal voorbij zien komen die trouwen dan vandaar dit topic.

Hebben jullie echt alles al geregeld? Wanneer gaan jullie de jurk in huis halen? Wat zal het weer gaan doen, want we willen wel mooie buitenfoto's maken natuurlijk :-)

groetjes cherry25[/quote]


Hoi Hoi,

Ook ik ga met mn vriend trouwen op 09-09-'09!!! We trouwen om 15:30 uur in Franeker.
Het schiet al mooi op en de zenuwen beginnen ook bij mij al aardig te komen. Ik heb vannacht een hele tijd wakker gelegen.
Gezonde spanning zeg maar, want we zijn al een tijdje klaar met de voorbereidingen gelukkig. Nu alle "rust" om naar de dag toe te leven.
Afgelopen dinsdag de jurk opgehaald en dat was eigenlijk het laatste de rest is klaar qua voorbereidingen.
We hebben twee kinderen een jongen en een meisje van 2 en 3 jaar en zij zijn ook de bruidskinderen, dat vinden we wel extra speciaal!!
Zal wel lekker emotioneel worden allemaal, maar ik zie er erg naar uit!!

AFTELLEN MAAR...............nog 6 nachtjes.........!!!

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #20 Gepost op: 3 september 2009, 16:46:43 »
Hoi, nou ik hoef niks meer te regelen alleen nog vanavond me jurk ophalen en even me haar nog bekijken aangezien het erg uitvalt moet ik even kijken of de krul er wl in blijft zitten nu. zo niet dan gewoon me eigen bijna-steile haar met hier en daar een golfje van nature..

Dus ik kan ook genieten maar ik ben altijd wat gestrester zeg maar dan de gemiddelde mens hahaha.

Ik ga na het trouwen zeker foto's van me jurk en haar en TAART hahah enz posten hier en ook van de kids en me man hihi. hoop dat jullie dit ook doen :-)

Eerst zondag me kleine meissie jarig die wordt 1 en zaterdag de makelaar die foto's komt maken want ons huis gaat in de verkoop.
Ik ga vannacht lekker slapen want dat heb ik echt nodig, morgen laatste dagje werken voor me trouwen en vakantie ahahha.

Gaan jullie eigenlijk ook nog op huwelijksreis?

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #21 Gepost op: 3 september 2009, 17:06:13 »
Heb er al zoveel zin in :biggrin:!
Meeste is gelukkig al gedaan, moet alleen nog:
- Morgen jurk ophalen
- Laatste bedankjes afmaken (zijn er nog maar 6, maar mijn folie is op). We hebben een wijnglas met onze initialen en een flesje jus, en een bierglas met initialen en een biertje erbij.
Foto's volgen :wink:.
- Hoesje om de wegwerpcamera's maken
- Telefonisch gesprek met de Babs zondag (helaas door ziekte en doordat ze ver weg woont geen mogelijkheid gehad om irl te doen)
- Gastenboek afmaken. Zijn allemaal losse kaartjes, moeten nog worden uitgeprint en uitgeknipt (heel handig als je geen printer hebt)
- CD'tje branden met muziek voor de ceremonie
Dus eigenlijk allemaal nog kleine dingetjes.
Natuurlijk ook nog ons huis poetsen, maar mijn ouders komen zaterdag over vanuit Belgiƫ, dus mijn moeder gaat me lekker helpen.
Oh, en vanavond nog even mijn haar laten verven!

Op Buienradar is het tot nu toe nog mooi weer voor woensdag, hopelijk houdt hij het zo!
Iig droog zou wel fijn zijn, wij hebben nml een aantal verrassingen gepland die buiten plaatsvinden (valkenier en zwaardvecht show).

ocs79

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #22 Gepost op: 3 september 2009, 18:41:04 »
Wij gaan zeker op Huwelijksreis!!!

We gaan met zn vieren lekker genieten van zon, zee en Strand in Nederland. Even bijkomen van alle emoties en spanningen die we de afgelopen weken hebben beleeft!! Genieten van elkaar!!!

cherry25

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #23 Gepost op: 3 september 2009, 18:49:12 »
Ohhh ik ga bijna me jurk halen en nog snel even passen daar of hij helemaal goed zit :-)

Wel erge regen, maar goed de jurk zit in een hoes dus dat scheelt weer, dus maar eventjes rennen naar de auto hahaha.
 
wij gaan ook op huwelijksreis maar volgend jaar pas, ik ben nu wel 3 weken vrij maar hebben zoveel te doen dat we er weinig tijd over.. gaan ook al een weekendje weg namelijk dan.

dus volgend jaar lekker met z'n tweetjes naar turkije .

Naiobi

  • Gast
Wie trouwt er nog meer op 09-09-09
« Reactie #24 Gepost op: 4 september 2009, 08:22:30 »
ja gelukkig zeggen ze nu dat het mooi weer wordt, van de week stond er nog wat anders..
Wij gaan op een cruise, naar Noorwegen.
Een 8 daagse cruise langs de fjorden.
Was eerst niet echt de bedoeling omdat we niet veel geld over hadden... maar ja toch besloten om het toch te doen.
Je trouwt maar 1 keer he? (als het goed is haha)
De rest van het jaar wordt het gewoon heel zuinig doen..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards