collapse

Auteur Topic: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?  (gelezen 68075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bride-to-be

  • Gast
Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Gepost op: 6 september 2009, 15:59:02 »
hoi dames,

heb geen idee of hier al een topic over bestaat maar ben echt reuzebenieuwd hoe jullie dit oplossen. Ik zelf heb namelijk altijd last van schurende bovenbenen onder een rokje. Normaal los ik dit altijd op door een sloggibroekje aan te doen die tot net boven m'n knie komt. Effectief maar totaal niet sexy :rolleyes:

hoe doen jullie dat onder jullie trouwjurk en met jullie mooie lingerie? Zo'n broekje is een enorme afknapper natuurlijk, maar om nou de hele dag te schuren?!

ben razend nieuwsgierig wat jullie oplossingen zijn!

juudske

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2009, 16:04:06 »
Ik heb daar sowieso niet heel veel last van, maar wat dacht je van een panty? gewoon een heel dunne (bv 8 denier) daar zie je niets van  en het "schuren" is dan ook opgelost....

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2009, 18:43:54 »
Mijn beste vriendin heeft hetzelfde probleem. Zij heeft een soort spray van Mylene die ze op haar bovenbenen sprayt (gek woord om te schrijven) en die dan een beetje vettig is zodat haar benen langs elkaar blijven glijden. Als ik het zo nalees klinkt het heel vaag, maar het werkt echt volgens haar!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2009, 19:11:52 »
Sloggi broekje tot op de knie (tenminste bij mijn, maar ik ben maar 1.60 :wink: )
Heeeeeel niet charmant maar nergens last van gehad, en savonds even snel uitdoen haha

Owja hij was ook nog eens huidskleur nog charmanter  :blink:

Ow en bij de livera 12,50

Tralalalianne

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2009, 20:20:29 »
heb er zelf ook geen last van, maar ik zou denk ik een broekje eroverheen dragen gedurende de dag en 's avonds voor je weg gaat snel weer uit doen ;-)

Fajah

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2009, 20:25:49 »
Thanks voor de topic bride-to-be!
Hier iemand die zich daar NU al druk om kan maken :wink:

bride-to-be

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2009, 20:38:12 »
[quote name=\'Fajah\' post=\'261581\' date=\'06 September 2009, 20:25\']Thanks voor de topic bride-to-be!
Hier iemand die zich daar NU al druk om kan maken :wink:[/quote]

graag gedaan hoor! haha, same here...

Die spray klinkt goed! Zijn er nog meer ervaringsdeskundigen :laugh: ?

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2009, 20:59:46 »
Als je hold-up kousen hoog genoeg optrekt, heb je er ook geen last van, althans, ik niet.
en anders zou ik lekker dat broekje aandoen, niemand die het ziet en eenmaal thuis / bruidssuite gewoon uit doen.

@ Saskia, die spray, is dat daar speciaal voor?? Ben er wel nieuwsgierig naar! Weet je waar je dat kan kopen?

lionleonien

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #8 Gepost op: 6 september 2009, 21:29:27 »
Spray klinkt leuk, maar dan kan je dus je uphold panty wel vergeten.
Die blijft niet plakken.
Ik doe gewoon een broekje eronder.Niemand die het ziet en mijn mannetje weet wel hoe ik ben.
Daarbij denk ik niet dat je een huwelijksnacht beleefd, omdat je beiden heel moe bent.Anders even naar de badkamer en je mooi maken.

Cella

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #9 Gepost op: 6 september 2009, 22:06:48 »
Hey Girl, ik denk niet dat je daar op je bruiloft aan denkt. Ik heb er ook last van en draag daarom altijd panties onder rokjes, maakt niet uit hoe warm.

Op mijn bruiloft had ik het niet en nergens last van gehad.

Liefs

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #10 Gepost op: 6 september 2009, 22:55:48 »
Ik zal eens informeren wat voor spray mijn vriendin precies gebruikt.

@ lionleonien: geen huwelijksnacht beleven? Er is een topic/poll over de huwelijksnacht, met name de 'invulling' daarvan. Je zal versteld staan over hoeveel mensen het feestje voortzetten in de slaapkamer ... :wink:
« Laatst bewerkt op: 6 september 2009, 22:56:10 door Saskia1983 »

Ashja

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #11 Gepost op: 7 september 2009, 00:06:23 »
Persoonlijk lijkt me dat geglij tussen m'n benen de hele dag nou ook niet echt prettig  :laugh:  :blush:

Het zit er dik in dat jullie je moeten inhouden tot na het feest, dus gewoon lekker dat broekje aantrekken en je even lekker optutten voordat de jurk uitmag  :wink: Hij ziet het niet en jij lekker comfortabel  :cool:

dedutchess

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #12 Gepost op: 7 september 2009, 09:11:58 »
Wat ik altijd doe is een huiskleurige panty kort afknippen. Net iets langer dan waar het altijd schuurt en zodat hij niet oprolt. (even uittesten....dus eerste keer niet te kort knippen.) Of net boven de knieen afknippen en dan netjes terug naar boven opvouwen. Dat vind ik uiteindelijk mooier dan de broekjes die van dikke stof zijn.

Succes.

mvdylan

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #13 Gepost op: 7 september 2009, 09:20:21 »
ik had gewoon een huidskleurig panty broekje aan. En snel uitgedaan 's avonds haha.
Ik loop namelijk echt anders mijn benen helemaal kapot

Bouncy

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #14 Gepost op: 7 september 2009, 09:44:41 »
Ik had dus niet zo'n broekje aan gedaan, omdat ik t alles-behalve-sexy vond. Ik heb m'n benen helemaal kapotgeschuurd. Pijn dat t deed! Ik kreeg de dag erna (mijn jurk ging nog een keer aan, omdat wij 2 feesten hadden) de tip van mijn kapster, ze gaf me een proefmonstertje glijmiddel... t klinkt raar, maar als je dat op je benen smeert glijdt t ipv dat t schuurt. Ik heb het niet gebruikt, maar t schijnt echt te werken. Wel eerst je hold-ups aan doen, en dan t middel op je benen smeren, anders plakt je panty niet meer. Ik heb de tweede dag een katoenen legging aangedaan, zat een heel stuk comfortabeler (ik had m'n huid helemaal kapotgeschuurd bij de uiteindes van de baleinen, en m'n benen waren helemaal kapotgeschuurd), niemand zag t , en onze huwelijksnacht was toch al geweest. :)

bride-to-be

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #15 Gepost op: 7 september 2009, 11:11:52 »
Thanks voor de tips allemaal! En wat zijn er veel die voor een broekje kiezen... Denk dat dat voor mij ook de beste optie is!

Flashy

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #16 Gepost op: 7 september 2009, 11:17:59 »
Ik zou toch voor een broekje kiezen denk ik, zelf heb ik met pantys even veel last.
alleen met een legging niet.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #17 Gepost op: 7 september 2009, 12:46:04 »
[color=\"#6600CC\"]Hihihih klinkt helemaal bekend!
Ik ben meer het type van: Liever praktisch, en daarna nog dagen lang leuke sex kunnen hebben :wink: dan rauwe bovenbenen waardoor de huwelijksnacht+3 nachten in t water vallen :biggrin:

Dus, ik had een lekkere katoenen legging aan, net onder mijn knie. Ging prima en niemand heeft er iets van gezien :wink:[/color]

Polkadotje

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #18 Gepost op: 7 september 2009, 21:09:08 »
Boeiend, gewoon ondergoed aantrekken wat voor jou lekker comfortabel zit. Als je terug thuiskomt voor de huwelijksnacht neem je even een kwartiertje 'opfrismoment' in de badkamer en trek je vlug je mooiste lingerie aan, zodat je partner geen oncharmante sloggibroek onder je jurk zal ontdekken.....

Hannielle

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #19 Gepost op: 8 september 2009, 09:35:00 »
ja ik heb dat ook altijd auwwwwwww pijn,
maar ik doe denk ik oo gewoon een broekje aan hoor, schijt
en niemand die het ziet, beter dat als heel me benen kapot ja toch!

Evaatje

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #20 Gepost op: 8 september 2009, 10:25:35 »
Jeetje wat een goed (en eigenlijk best wel voor de hand liggend idee..), zo'n broekje... Ga ik voortaan ook doen! Jammergenoeg te laat voor mijn trouwdag (met aan het einde van de dag inderdaad flink geïrriteerde bovenbenen, maar goed, heb ik er de rest van mn leven nog wat aan! :-)

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #21 Gepost op: 8 september 2009, 16:10:24 »
Ik ga ook voor een broekje/afgeknipte panty.
Alles beter dan geschuur en pijn. Oh kan echt zo verschrikkelij zeer doen na een hele dag..heb het altijd als we naar het park gaan en wandelen enzo auw auw

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #22 Gepost op: 8 september 2009, 17:05:00 »
Ik doe ook gewoon een sloggi broekje met lange pijpjes aan onder mijn jurk!
Je ziet er toch niets van, en alles beter dan pijn hebben. Want die blaren tussen mijn benen doen echt super zeer... :sad:

's avonds ga ik gewoon even naar het toilet en wissel ik voordat ik mijn jurk uit doe even van ondergoed. Zodat ik wel een sexy slipje aan heb.
Niemand die er iets van gemerkt heeft  :tongue:

pleakley

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #23 Gepost op: 8 september 2009, 17:23:02 »
Haha, wat een heerlijk onderwerp. Had me hier dus ook al een beetje druk over lopen maken. een vriendin begon over een sexy bijpassend slipje voor bij mijn torselet en alles wat ik kon denken was: AUW..
Heel voor de hand liggend eigenlijk, een broekje.
Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben  :laugh:

wwwer

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #24 Gepost op: 8 september 2009, 17:27:39 »
Vasaline op je benen smeren...
En eventueel smiddags bijsmeren...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards