collapse

Auteur Topic: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?  (gelezen 68099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #125 Gepost op: 13 augustus 2011, 09:43:46 »
hoi hoi.

ik ben getrouwd op de warmste dag van 2010, (30-35graden)
maar ik heb nergens last van gehad.
ik heb na de ceremonie mijn kousen uit gedaan omdat het te warm was,
en de rest van de dag nergens last van gehad.
had ook geen schuurplekken of iets.

groetjes paula

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #126 Gepost op: 28 augustus 2011, 13:27:53 »
Hi Ladies,

Donderdag heb ik dat Vevina gesmeerd, maar heb nergens last van gehad. Is wel heel moeilijk om te zeggen of het nou daar door komt, ik weet niet of ik het anders had gehad..

Djulietaah

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #127 Gepost op: 5 september 2011, 22:58:43 »
Ik heb een legging gekocht bij de Zeeman, deze geknipt en die aan gehad. Werkte prima.

Maajag

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #128 Gepost op: 13 september 2011, 23:25:12 »
Hallo,

Heb zelf ook een sloggie aangeschaft. Nou zat ik alleen te denken hoe ik dat ga aanpakken....doe je dat broekje over je torselet of eronder? Hetzelfde geldt voor de panty, als dat eronder zit en je moet naar het toilet? Hoe krijg je dat er dan ooit weer netjes onder?? Ik ben me bewust dat het er allemaal niet uitziet....

Hoor graag tips en adviezen, bedankt!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #129 Gepost op: 14 september 2011, 08:44:34 »
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik dénk er óverheen (mits er dan geen rare hobbels en bobbels door je jurk heenschijnen). Want anders is het inderdaad een heel gedoe met naar het toilet gaan. Je leest ook vaak dat aangeraden wordt om eventuele jarretels (ik had hold-up kousen dus wederom geen ervaring mee) ook ónder je slipje aan te trekken (dus eerst torselet, kousen en jarretels aan en dan het slipje), omdat je anders bij elk toiletbezoek je jarretels moet losmaken en dus je kousen weer opnieuw moet aantrekken daarna.
Als je eerst je sloggi aantrekt, en daar overheen het torselet, dan zul je dus na toiletbezoek ook je torselet opnieuw moeten aantrekken. En da's niet alleen onhandig (want je hele jurk moet dan uit), maar ook onprettig, want zo'n torselet zit best strak, en kun je, als je 'm eenmaal uit hebt, maar beter niet meer aantrekken.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2011, 08:45:17 door Inx »

anna23

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #130 Gepost op: 14 september 2011, 10:38:37 »
Ik had ook een sloggi broekje (huidskleur, zeer onsexy) en ik droeg het over mn torselet. In mijn jurk zag je er helemaal niets van en ik had geen last van scheurende benen. 's nachts gewoon broekje uit, waaronder wel een sexy ondergoed zat :biggrin: Mijn man heeft niet geklaagt haha

Maajag

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #131 Gepost op: 17 september 2011, 14:24:35 »
Ik had ook een sloggi broekje (huidskleur, zeer onsexy) en ik droeg het over mn torselet. In mijn jurk zag je er helemaal niets van en ik had geen last van scheurende benen. 's nachts gewoon broekje uit, waaronder wel een sexy ondergoed zat :biggrin: Mijn man heeft niet geklaagt haha

Oke, dan ga ik dat ook maar proberen. Ik hoop dat dit inderdaad niet gaat tekenen onder mijn jurk, met sloggi, panty en hoepel! Pfffff!
Voor de avond/nacht heb ik inderdaad ook wel bijpassende lingerie :wink:
« Laatst bewerkt op: 17 september 2011, 14:24:54 door Maajag »

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #132 Gepost op: 7 mei 2012, 10:17:52 »
Ik heb ook een sloggi broekje besteld toen ik hem aan had en een stukje ging lopen schuurde me been langs dat kante randje wat niet heel fijn is iemand daar ervaring mee?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #133 Gepost op: 7 mei 2012, 10:26:34 »
Ik vond dat sloggi ding een onding, heb hem gelijk weer terug gestuurd. Weet alleen niet meer wrm ik hem een onding vond :tongue:
Ik heb gewoon een korte legging (korte broek dus eigenlijk) gekocht in een sportwinkel en die eronder gedaan. Geen enkel probleem gehad met naar de wc gaan etc.
Sowieso denk ik dat je er niet sexy uitziet in je slipje na een hele dag gezweet gehost etc gedaan te hebben. Niemand ruikt nog fris. Mijn man en ik hebben gewoon een heerlijke bubbelbad genomen en lekker samen, romantisch gedouched daarna om nog even de haren uit te wassen (tja haarlak is ook niet echt lekker :wink:). Daarna gewoon een lekker romantisch setje aangedaan voor in bed. Dus ik zou zeggen trek dat aan wat je lekker vind zitten onder je jurk en wat je niet ziet als je hem aan hebt. Voor de rest doet het er echt niet toe.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #134 Gepost op: 7 mei 2012, 11:49:34 »
Jof, dat je daar nog de puf voor had haha wij zijn volgens mij na het uithalen van een stuk of 40 schuifjes uit mijn haar en een snelle douche in slaap gevallen :tongue:

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #135 Gepost op: 7 mei 2012, 13:00:30 »
Wij hebben wel even in het bubbelbad gezeten maar het was 02:30 uur en wat maakte dat ding een lawaai  :blink:

Ik denk dat het voor ieder persoonlijk is wat zij wil dragen tegen het schuren.
Ik had dan zelf een sloggi maar ik denk dat het belangrijkste waar je aan moet denken als je een broekje koopt is dat het van katoen is. Dat neemt het meeste vocht op, is zacht en de meeste mensen kunnen er tegen. Verder maakt het merk of model niet veel uit, denk ik. Als het bij jou maar genoeg bedekt.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #136 Gepost op: 7 mei 2012, 13:48:38 »
@ Vi: nou wij waren er van overtuigd dat wij dat ook niet hadden. Mijn voeten waren verkrampt. Heb alleen tijdens het eten gezeten en verder de hele dag eigenlijk niet, dus gewoon te lang gestaan. Dus stelde manlief voor om even een bad te nemen nog even na te kletsen kon mijn hele lijf, maar met name mijn voeten even tot rust komen. Dat was een groot succes in meerdere opzichten :tongue:
Boven verwachting was het gewoon heerlijk ontspannend om dat bad te nemen. (Kan het dus iedereen aanraden :) )

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #137 Gepost op: 9 mei 2012, 21:23:54 »
Ik ga vandeweek nog maar eens dat sloggi broekje aantrekken om te kijken wat ik tegen het kante randje kan doen

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #138 Gepost op: 22 januari 2013, 13:15:11 »
up...
ben heel benieuwd of er nog nieuwe ervaringen zijn.. Ik ben nl ook zo'n 'probleemgeval" ....
Ook vraag ik me af; hoe doe je dat wanneer je naar de wc gaat en je hebt een sloggie aan, dan kun je toch nie achterstevoren op de wc gaan zitten??? Mijn beste vriendin gaat mij helpen maar hoe of wat???

Jassou

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #139 Gepost op: 22 januari 2013, 13:49:29 »
En als je die sloggi gewoon helemaal uit doet eerst? Overigens, moet je echt achterstevoren gaan zitten? Nu had ik geen grote lange jurk, maar mijn vriedin wel, en die gooide de hele handel in haar hoepel, duwde die hoepel omhoog en ging gewoon zitten.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #140 Gepost op: 22 januari 2013, 13:55:11 »
En als je die sloggi gewoon helemaal uit doet eerst? Overigens, moet je echt achterstevoren gaan zitten? Nu had ik geen grote lange jurk, maar mijn vriedin wel, en die gooide de hele handel in haar hoepel, duwde die hoepel omhoog en ging gewoon zitten.

dat weet ik dus ook niet.... of dat moet.. en of dat nodig zou zijn met mijn jurk... Ik hield bij mijn nicht idd gewoon de hoepel omhoog:-)

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #141 Gepost op: 17 juni 2013, 23:19:44 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:06:18 door Rapunzel »

Lizje89

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #142 Gepost op: 17 juni 2013, 23:32:19 »
Ik ken het probleem helaas. Je zou eventueel wel een panty kunnen afknippen zodat je alsnog een soort van broekje overhoudt. Knip hem dan niet te kort af omdat anders de pijpjes weer omhoog rollen. Ik had zelf vanwege dit probleem een normale panty aangetrokken en dat was helemaal geen probleem met naar het toilet gaat eigenlijk!

Als je dit niet ziet zitten zou je eventueel wat talkpoeder op je benen kunnen smeren zodat je huid niet gaat zweten en dus glad blijft voelen, of anders plakkousen zoeken die heel hoog in je liezen vallen zodat het nog het schurende deel van je benen bedekt? Succes!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #143 Gepost op: 18 juni 2013, 03:09:01 »
Overdag had ik een panty aan maar speciaal hiervoor heb ik een corrigerende onderbroek aangetrokken, met daar onder een mooi kanten slipje. Weinig sexy maar comfort op zo n dag gast voor. Ik kon zelf naar het toilet ondanks m'n hoepel en heb hem gewoon tijdig uitgetrokken. Was voor mij een top oplossing

heleen27

  • Gast

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #145 Gepost op: 18 juni 2013, 08:23:49 »
Ik heb van Anna Rolfi ofzo, van de Kruidvat, een wit onderbroekje met lange pijpjes gekocht!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #146 Gepost op: 18 juni 2013, 10:55:04 »
Ik had heel onsexy een witte legging onder mijn jurk :D comfort wint van sexy voor mij!

Jassou

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #147 Gepost op: 18 juni 2013, 14:09:10 »
Ik had heel onsexy een witte legging onder mijn jurk :D comfort wint van sexy voor mij!
Dit inderdaad, al het ik een broekje, geen legging (te warm!). Je kunt de boel makkelijk snel even wisselen aan het eind van de dag als je wil. Wij sprongen gewoon de douche in dus uiteindelijk helemaal geen ondergoed meer aan gehad.

De glorieuze vijf minuten van sexyness wint het bij mij echt niet van urenlang pijnlijk schurende benen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #148 Gepost op: 18 juni 2013, 15:27:14 »
Wij vielen als een blok in slaap haha. Overigens was het maar 15 graden dus de extra warmte was geen overbodige luxe :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #149 Gepost op: 18 juni 2013, 16:07:17 »
ik had ook zo'n korte broek legging eronder, niet charmant, maar oww wat heerlijk. draag hem nu nog wel onder jurken, heerlijk!
Tja en sorry maar een slip is aan het eind van de dag na een feest ook niet bepaald sexy te noemen ....  :P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards