collapse

Auteur Topic: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?  (gelezen 68112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #75 Gepost op: 4 juli 2010, 22:36:35 »
ik had ook gewoon plak kousen, met een sloggi broekje erover! ideaal!

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #76 Gepost op: 6 juli 2010, 22:26:28 »
Ik heb een sliding broekje. Die heb ik, hoe oncharmant, ook aan.

mrs-to-be

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #77 Gepost op: 8 juli 2010, 18:50:09 »
Ik gooi dit topic even omhoog!  :) Denk dat veel bruiden hier weer profijt van hebben!  :) Ik zelf in ieder geval wel. Maak me er nu al zorgen om.
Mijn schoonmoeder zegt dat ik een legging van de Esprit moet kopen tot net over mijn knie. Draag zelf die lange Sloggi broekjes onder mijn zomerjurken/rokken. Maar vind ze niet echt super zitten.
Een panty vind ik toch te riskant op mijn trouwdag, krijg voor 70% irritatie bij mijn bovenbenen.
Als ik een legging zou dragen (wat mijn schoonmoeder mij adviseert)dan zou ik met blote voeten in mijn trouwschoenen moeten. Ben dan weer bang om blaren te krijgen. Mijn voeten zijn daar erg gevoelig voor. En pantykousen kunnen ECHT NIET!!
Ik zat te denken om lange kousen met jarretels aan te trekken en dan daar over heen zo'n broekje (zie foto) met daaronder een bijpassende slip van mijn torselet.
Wat denken jullie??

Ik maak me ook een klein beetje zorgen over 'geschuur', als het niet al te warm is valt het wel mee maar ja eind augustus weet je het nooit en we hebben nu toch al aardig wat heel hete dagen gehad deze zomer.. Nu kwam ik op de website van DiLorenzo juist dit broekje tegen, en zat me te bedenken dat ik dat wellicht kon aantrekken overdag - en dan 's avonds omwisselen voor mijn mooie/meer sexy broekje.. Better safe then sorry, tenslotte.

Echter, er was iets mis gegaan met mijn bestelling eerder en DiLorenzo sluit deze week voor een maand ofzo (weet niet precies) en ik heb uiteindelijk wél nog net op tijd bij Kant in Amsterdam mijn bestelling kunnen plaatsen, maar ik vrees dat het me niet meer gaat lukken dit broekje met langere pijpen te bestellen op tijd:( Maar misschien kan ik eens informeren hier of daar of ze hem toevallig in mijn maat op voorraad hebben.  Waar heb jij hem gekocht Jolanda?

Bamse

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #78 Gepost op: 9 juli 2010, 15:59:21 »
Ik trouw volgende week.
Was eerst van plan om een gewone slip aan te trekken, maar met het weer tegenwoordig.....   :unsure: En het ziet er voorlopig volgens de voorspellingen niet naar uit dat het (veel) koeler wordt. En dan kan het toch knap warm worden onder die vier lagen rok. Heb me dus gisteren in de lingeriewinkel maar een boxer-met-lange-pijpjes aangeschaft. Niet echt charmant, maar het zit wel ontzettend goed (en toch geen kat die het ziet).

Heb deze :

Jolanda

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #79 Gepost op: 10 juli 2010, 12:36:26 »
Ik gooi dit topic even omhoog!  :) Denk dat veel bruiden hier weer profijt van hebben!  :) Ik zelf in ieder geval wel. Maak me er nu al zorgen om.
Mijn schoonmoeder zegt dat ik een legging van de Esprit moet kopen tot net over mijn knie. Draag zelf die lange Sloggi broekjes onder mijn zomerjurken/rokken. Maar vind ze niet echt super zitten.
Een panty vind ik toch te riskant op mijn trouwdag, krijg voor 70% irritatie bij mijn bovenbenen.
Als ik een legging zou dragen (wat mijn schoonmoeder mij adviseert)dan zou ik met blote voeten in mijn trouwschoenen moeten. Ben dan weer bang om blaren te krijgen. Mijn voeten zijn daar erg gevoelig voor. En pantykousen kunnen ECHT NIET!!
Ik zat te denken om lange kousen met jarretels aan te trekken en dan daar over heen zo'n broekje (zie foto) met daaronder een bijpassende slip van mijn torselet.
Wat denken jullie??

Ik maak me ook een klein beetje zorgen over 'geschuur', als het niet al te warm is valt het wel mee maar ja eind augustus weet je het nooit en we hebben nu toch al aardig wat heel hete dagen gehad deze zomer.. Nu kwam ik op de website van DiLorenzo juist dit broekje tegen, en zat me te bedenken dat ik dat wellicht kon aantrekken overdag - en dan 's avonds omwisselen voor mijn mooie/meer sexy broekje.. Better safe then sorry, tenslotte.

Echter, er was iets mis gegaan met mijn bestelling eerder en DiLorenzo sluit deze week voor een maand ofzo (weet niet precies) en ik heb uiteindelijk wél nog net op tijd bij Kant in Amsterdam mijn bestelling kunnen plaatsen, maar ik vrees dat het me niet meer gaat lukken dit broekje met langere pijpen te bestellen op tijd:( Maar misschien kan ik eens informeren hier of daar of ze hem toevallig in mijn maat op voorraad hebben.  Waar heb jij hem gekocht Jolanda?


Hallo mrs-to-be: Ik heb het broekje niet gekocht. Omdat ze in de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht nog proberen een oplossing voor dit probleem voor mij te vinden. Dit hoor ik op 24 november wanneer ik weer een afspraak heb. En dit broekje van Di Lorenzo is wel duur (60 euro). Zelf heb ik nu wel 4 van die broekjes van Sloggi (zie foto van Bamse), die draag ik nu onder mijn rokken/jurken. En dat is ook katoen (ook aangenamer als het warm is).
Dus probeer zo'n broekje eens! (kleur: huid, wit, zwart) bij Livera voor 12,50 euro! Het zijn echte onderbroeken, dus je hoeft er niks onder te dragen! dus je zou je s'avonds gewoon om kunnen kleden.
Voor de rest kan ik je dus niet helpen  :sad:

bonfire

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #80 Gepost op: 11 juli 2010, 12:32:24 »
Ik heb ook vaak last van schurende bovenbenen maar nu het zomer is kon ik dat mooi even testen. Wat blijkt: als ik plakkousen aanheb, heb ik er wel last van maar zonder panty's niet. Dus ik ga met blote benen! Heb wel een broekje met een klein pijpje maar dat is meer figuurcorrigerend. Doe ik daar wel een leuke string onder.


melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #81 Gepost op: 11 juli 2010, 15:37:32 »
woensdag ga ik mijn kouzen aantrekken de hele dag want dan is ook mijn laatste pas dag, hopelijk komen ze goed te zitten dat ik van het schuuren geen last heb.

Zo niet zit in te denken om aan een kant van me been een pleister te doen net waar het schuurt.

Suusjeuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #82 Gepost op: 11 juli 2010, 18:10:04 »
Melis, dan schuurt je andere been toch langs die pleister?

melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #83 Gepost op: 12 juli 2010, 08:04:26 »
Melis, dan schuurt je andere been toch langs die pleister?

Ja dat is zo maar weet niet of het andere been dan kapot gaat dat is nu nog even uitwissen van de week met een rok aan.
een broekje is mijn laatste optie omdat ik dat een gedoe gaat vinden met naar de wc gaan.

melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #84 Gepost op: 14 juli 2010, 13:48:00 »
Ik trouw volgende week.
Was eerst van plan om een gewone slip aan te trekken, maar met het weer tegenwoordig.....   :unsure: En het ziet er voorlopig volgens de voorspellingen niet naar uit dat het (veel) koeler wordt. En dan kan het toch knap warm worden onder die vier lagen rok. Heb me dus gisteren in de lingeriewinkel maar een boxer-met-lange-pijpjes aangeschaft. Niet echt charmant, maar het zit wel ontzettend goed (en toch geen kat die het ziet).

Heb deze :



waar heb je deze gehaalt? want ik moet er toch aan gaan geloven dat ik een broekje aan moet
Melis, dan schuurt je andere been toch langs die pleister?


Nou ik heb het vandaag half dag vol gehouden maar dit is 10x niks, pleister gaat helemaal oprollen, en schuurt nog erger.
Ga zo maar de stad in voor een broekje.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #85 Gepost op: 14 juli 2010, 14:02:02 »
Die kun je halen bij de betere lingeriezaak, ik heb er eentje van Sloggi.

melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #86 Gepost op: 14 juli 2010, 14:08:36 »
Die kun je halen bij de betere lingeriezaak, ik heb er eentje van Sloggi.


heb net livera gebelt en daar hadden ze hem nog wel in huidskleur maar dat maak  niet veel uit.
heb er in binnen 2 weken nodig, dus die gaat hem zeker worden.

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #87 Gepost op: 14 juli 2010, 16:26:48 »
Ik had een slidingbroekje van de scapino, voor 5,95 geloof ik.
Absoluut een aanrader. Doordat het van een gladde stof is glijd alles er langsop. zodat niets blijft hangen.
Plassen ging net zo makkelijk.

Broekkie

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #88 Gepost op: 15 juli 2010, 09:53:23 »
ik had zoeen in het huidskleur, super fijn
en niemand die het ziet

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #89 Gepost op: 15 juli 2010, 10:12:53 »
Ik heb een soortgelijk broekje van Ulla popken, daar zijn ze dus ook te koop (juist ook in grote maten).

Bellie

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #90 Gepost op: 16 juli 2010, 10:05:49 »
Deze broekjes met lange pijpen heb ik gister bij de Action gekocht.

Gaat tot maat 48/50 en kosten 3,50 euro per stuk!! Ze zijn er in huidskleur en wit!

Wellicht een tip.

Groetjes

melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #91 Gepost op: 16 juli 2010, 14:45:51 »
Deze broekjes met lange pijpen heb ik gister bij de Action gekocht.

Gaat tot maat 48/50 en kosten 3,50 euro per stuk!! Ze zijn er in huidskleur en wit!

Wellicht een tip.

Groetjes


dan ga ik morgen daar even heen, ben gisteren bij livera geweest en hadden alleen maat 46 en ze komen kleiner niet binnen voor mij bruilof :ohmy:

Zat al te denken om anders een legging af te knippen als ik niks kan vinden

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #92 Gepost op: 18 juli 2010, 17:07:49 »
Ik heb inmiddels speciale pleisters voor schurende benen. Ik weet niet of je deze in de winkel kunt kopen. Mijn moeder heeft ze op een bijeenkomst voor mensen met lipoedeem gekocht. Mensen met die aandoening hebben hier namelijk heel veel last van. Het zijn een soort plakkende gaasjes. Heel elastisch en heel zacht aan je benen, en ze plakken heel erg goed.

pamela

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #93 Gepost op: 20 juli 2010, 22:50:48 »
hmmm ik heb nooit last gehad van schurende benen... maar als ik dit lees denk ik dat ik toch eens ga testen met plakkousen onder een lange rok (ongeveer vergelijkbaar met een jurk) en eens kijken hoe het dan gaat. Anders ga ik ook nog maatregelen gaan nemen :wink:

idd better save than sorry... :biggrin:

melis

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #94 Gepost op: 21 juli 2010, 15:47:48 »
Ik heb uit eindelijk deze besteld http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152023789&welt=default en ze zitten heerlijk.
Voelt ze  niet zitten en geen schuurende beentjes, voor mij heb ik met hooge bovenstuk besteld omdat ik me buikje er ook in kan doen maar je heb ook met korte bovenstukje

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #95 Gepost op: 21 juli 2010, 18:11:06 »
Oeh, zoiets zou ik dus NOOIT kopen, het is bijna helemaal van dat zweetspul polyamide. Die broekjes van Sloggi zijn bijna helemaal van katoen.

Suusjeuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #96 Gepost op: 21 juli 2010, 20:49:40 »
Ja ik zou inderdaad van zo'n broekje enorm zweten onder mn jurk, draag ook bijna altijd een katoenen legging onder mn rok, als ik een synthetische aanheb zweet ik er echt wel wat meer door.. Maar als je het lekker vind zitten, why not!

Kastanjaa

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #97 Gepost op: 21 juli 2010, 21:19:23 »
Ik heb via www.sloggies.nl besteld. Had ze 4 juli besteld en 19 juli binnen.. is dus ook langer dan 2 weken. Maar misschien kun je bellen?!?

Ik heb mijn vriend alvast ingelicht dat ik deze sexy onderbroeken aan ga doen. Boeide hem niets, zit toch een jurk overheen? Hij denkt niet eens na over de huwelijksnacht... denk dat het douchen en in bed duiken wordt :tongue:

Kim van Gameren

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #98 Gepost op: 22 juli 2010, 11:18:30 »
Hoi dames,

Ook ik zal een langer broekje aan moeten.
Wel graag van katoen en niet te hoog bij de taille.
Heb gisteren al bij livera, hunkemoller gekeken maar waren allemaal kortere broekjes dan het eerder afgebeelde plaatje hier in dit topic.
Heeft het afgebeelde broekje ook een soort merknaam? Naast het merk Sloggi.
Zodoende kan ik in de winkel/online hier specifieker naar kijken.

Alvast bedankt.

Groetjes Kim.

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #99 Gepost op: 22 juli 2010, 11:24:56 »
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb deze: http://www.ullapopken.nl/ullapopken/nl/artikel/default-0-9/dessous/slips/pantyslip-62554110.html?articleImage=62554120_01.jpg Kleinste maat is alleen 42/44, dus bij kleine maten heb je er niks aan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards