collapse

Auteur Topic: Hoe Strak Hoort Een Torselet?  (gelezen 5594 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca210282

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Gepost op: 9 september 2009, 12:11:45 »
Hallo dames,

Ik heb een torselet gekocht bij de bruidswinkel voor onder mijn jurk. Mijn zus heeft meegekeken hoe strak ze het zetten en geeft het middelste haakje aan. Ik heb mijn torselet vanmorgen even zelf aangetrokken (toch wel prettig als ik dat zelf kan hoor) maar het zit helemaal niet strak??? Alleen om de ribbenkast, zodat hij niet naar beneden zakt. Maar ik meende dat ik meer correctie had op de buik (in de bruidswinkel). Nu kan ik net zo goed een BH aantrekken voor mijn gevoel. (Oh en ik ben niet afgevallen trouwens, helaas...)

Kan iemand me vertellen in hoeverre een torselet strak hoort te zitten? Kan ik heb op de dag van de bruiloft niet gewoon een haakje strakker doen, of gaat dat problemen geven?

Liefs, Bianca

Mirte 25

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2009, 12:24:36 »
Hoi Bianca,

Bij mij zit hij ook net zoals mijn BH en ik ben zelf geen maatje 34 (eerder 40). Als je hem bij mij een haakje strakker krijg ik last van mijn lovehandels  :dry: !

Groetjes

           Mirte

Bianca210282

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2009, 12:29:50 »
Dankjewel Mirte! Ik heb ook een maat 40 en als hij aan de bovenkant strakker is dan krijg ik van die bulten tussen bortst en oksel, ken je dat, das ook niks... Maar ik dacht dat een torselet ook ter correctie was van de taille buik, dus het verbaasde me!

Oh nou ik hier toch zit, wat hebben jullie er voor broekje bij? Mijn torselet is oerlelijk (vind ik) en een slipje in dezelfde kleur kun je zien, met een string ben ik bang dat hij verschuift (en ik wil zo weinig mogelijk naar de wc hahaha) dus ik denk nu over een huidkleurig boxer-broekje. Het geheel is toch al niet sexy dus ik schiet voor 's avonds wel even iets anders aan! :wink:

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2009, 12:58:09 »
Een torselet zou inderdaad enige correctie moeten geven, maar als je het te strak aantrekt dan krijg je inderdaad overal bobbels, juist door de corrigerende werking. Het vlees moet nu eenmaal ergens heen. Ik had laatst ook, maar bij mij komt het aan de onderkant eruit. Daar trek ik dan een grote corrigerende broek over heen. Niet sexy, maar ja, ben ook geen 18 meer. of het een of het ander en ik was tochniet degene die ging trouwen. De vorm van de torselet, zou al voor een mooie lijn moeten zorgen en je lijf strakker trekken (dus bobbelsvrij) als het goed is.

Eigenwijs als ik was had ik trouwens mijn torselet wel gewoon op de strakste haakje vastgehaakt toen ik ging trouwen hoor. Maar aan de einde van de avond was het echt niet meer te houden. Ik kreeg in eens geen lucht meer, dus toen heeft mijn nichtje het een haakje terug gezet. Ik moet zeggen dat het niet zo veel verschil maakte...

Tralalalianne

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2009, 15:40:21 »
Had ook een torselet, maar eigenlijk alleen om de mooi: mijn jurk was op zich al vrij stevig aan de bovenkant. Maar een torselet is naar mijn mening meer om 'glad te strijken' om het zo maar even te zeggen. Als je echt ECHT wilt corrigeren kun je beter een korset nemen.

Bianca210282

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2009, 16:13:10 »
Bedankt voor jullie antwoorden dames, mijn jurk is niet zo stevig van boven (en ik wel haha) dus het torselet is wel om wat meer stevigheid te geven. Op zich valt er niet zo veel te corrigeren qua bobbels maar ik ben eigenlijk al die tijd in de veronderstelling geweest dat het torselet dat wel deed, maar het zit dus niet zo strak als ik dacht. Ik vraag me af of ik het strakker moet doen... Ik heb serieus in overweging om nog even stiekem alles te passen als mijn vriend niet thuis is! Haha hij zal wel denken!

mel73

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2009, 20:25:36 »
dat stiekem passen heb ik dus gewoon gedaan.  :) Hier ook een maatje 40. Torselet zit bij mij ook niet echt strak. Ook niet op het laatste gaatje. Heb een 80D.
en ik kan er zaterdag nog prima mee eten.

Ingedepinge

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2009, 20:28:14 »
bij mij word mn buikje onder de jurk(!) wel strakker met het torselet.
ook zorg het dat je een beetje mooier recht op staat.

CCBloom

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #8 Gepost op: 10 september 2009, 23:33:16 »
ik had ook een torselet onder mijn witte jurk...hij was nl een beetje doorschijnend en ik wilde niet dat ik bij mijn tieten witter uit zou zien dan eronder zeg maar, zoals met een bh het geval zou zijn...en omdat je iets onder je jurk aanhebt, tekent de jurk ook niet zeg maar...trek maar eens een strak bloesje aan met een bh alleen of met een bh en een hemdje van glibberstof...in het laatste geval zit het gewoon mooier...

onder mijn avondjurk had ik ook een torselet omdat hij strapless was en ik wilde jarretels en niet zo'n gordeltje....

Bianca210282

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #9 Gepost op: 13 september 2009, 13:38:37 »
Bedankt meiden! Ik ga gewoon even kijken of ik in de gelegenheid raak om het uit te proberen. Lastig van die kledingstukken die je anders nooit aan hebt! :biggrin:

Bouncy

  • Gast
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #10 Gepost op: 17 september 2009, 09:41:12 »
Bij mij zat de torselet heel erg strak, ik voelde me echt ingesnoerd. Maar het resultaat was erg mooi, nergens bobbels of uitpuilend vlees.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe Strak Hoort Een Torselet?
« Reactie #11 Gepost op: 17 september 2009, 13:04:25 »
Mijn trouwjurk bestaat al uit een corset, dus ik heb geen torselet nodig :tongue:

Maar heb er wel een aantal. Bij de ene zie je mn buikje nog, bij de ander is die zo weg.. ligt aan het materiaal ook denk ik. Plastic baleinen buigen veel makkelijker mee! Ik heb hem standaard op het middelste haakje staan; zo gaat hij niet te snel irriteren en heb je er ook geen last van met eten.

tip; Onder witte kleding een rode BH dragen. Die zie je niet :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards