collapse

Auteur Topic: 2 Dagen, 2 Jurken?  (gelezen 6909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjap

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Gepost op: 13 september 2009, 21:30:43 »
We denken erover om onze bruiloft over twee dagen te verspreiden. Eerst het burgelijk huwelijk met taart en diner, de dag erna de 'grote' dag met de fotoreportage, kerkelijk huwelijk en feest.

Iemand ervaring met een tweede jurk? En zoja, hoe ziet die er dan uit, even uitbunding?

Sh@ron

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2009, 21:36:19 »
als je 2 dagen van DE jurk mag genieten zou ik dat zeker doen!!

ik mag (onverwachts) nog een keer straks in mn jurk en heb daar nu al zin in!!! voelde me zo mooi die dag  :wub:
« Laatst bewerkt op: 13 september 2009, 21:36:42 door Sh@ron »

Ratatosk

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2009, 22:00:40 »
[quote name=\'Sh@ron\' post=\'263712\' date=\'13 September 2009, 21:36\']ik mag (onverwachts) nog een keer straks in mn jurk en heb daar nu al zin in!!! voelde me zo mooi die dag  :wub:[/quote]

Als ik even offtopic mag, wat ga je doen dan?


Ontopic: Ik zou mooi twee dagen dezelfde jurk aandoen!

chip

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2009, 22:31:16 »
Wat je vaak ziet is dat mensen bij het burgerlijk huwelijk 'gewoon' iets feestelijks aandoen, bijvoorbeeld een (wit) pak of simpel jurkje. Dit vieren ze meestal alleen met familie en getuigen en zien ze niet als de 'echte' trouwdag. Maar als je graag 2 dagen in een trouwjurk loopt, wat let je?

Anna11

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2009, 08:40:58 »
[quote name=\'sjap\' post=\'263710\' date=\'13 September 2009, 21:30\']We denken erover om onze bruiloft over twee dagen te verspreiden. Eerst het burgelijk huwelijk met taart en diner, de dag erna de 'grote' dag met de fotoreportage, kerkelijk huwelijk en feest.

Iemand ervaring met een tweede jurk? En zoja, hoe ziet die er dan uit, even uitbunding?[/quote]

Hoi Sjap, ik trouw ook ' in 2 dagen' : 1 dag de ceremonie plus diner en de andere dag het feest. In eerste instantie was ik van plan twee jurken te kopen. Maar toen ik eenmaal DE jurk gevonden had, vond ik het een heerlijk idee om 'm twee keer aan te kunnen!! Ik doe beide dagen  wel wat verschillend met mijn haar en accessoires.

Sh@ron

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2009, 12:13:44 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'263716\' date=\'13 September 2009, 22:00\'][quote name=\'Sh@ron\' post=\'263712\' date=\'13 September 2009, 21:36\']ik mag (onverwachts) nog een keer straks in mn jurk en heb daar nu al zin in!!! voelde me zo mooi die dag  :wub:[/quote]

Als ik even offtopic mag, wat ga je doen dan?


Ontopic: Ik zou mooi twee dagen dezelfde jurk aandoen!
[/quote]

zie mijn topic in "getrouwd"

Liset en Han

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2009, 14:13:42 »
Mijn oom en tante zijn vorig jaar ook in 2 dagen getrouwd.
en zij had 2 jurken. Erg gaaf!!!

Bouncy

  • Gast
2 Dagen, 2 Jurken?
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2009, 09:36:11 »
Wij hebben het ook in 2 dagen gevierd, alleen een andere verdeling dan eerder aangegeven. Ik heb beide dagen mijn jurk aangehad. Ik vind het zonde om een 'andere' jurk aan te doen als je als een van de weinigen je jurk 2 dagen aan mag. (En daarbij vind ik de jurk ook duur genoeg om er nog een bij te kopen).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards