collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187751 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #375 Gepost op: 30 maart 2010, 22:26:14 »
Ow dat is vervelend, Marijke! Hopelijk krijgen jullie snel contact met hem! Hopelijk valt het allemaal mee!

Misschien een idee dat iedereen hier een foto van zich neerzet? Zodat je ook een beeld van die persoon krijgt?

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #376 Gepost op: 31 maart 2010, 10:48:14 »
Ow dat is vervelend, Marijke! Hopelijk krijgen jullie snel contact met hem! Hopelijk valt het allemaal mee!

Misschien een idee dat iedereen hier een foto van zich neerzet? Zodat je ook een beeld van die persoon krijgt?

@Marijke: Dat is vervelend. Hopelijk valt het inderdaad mee! Maar je kan dan niks doen, lijkt me heel vervelend.

@Mignon: Goed idee, dat is wel leuk. Leuker zou dan zijn; als koppel op de foto. :)

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #377 Gepost op: 31 maart 2010, 11:58:03 »
Oeh wat een complimentjes! Echt heel erg bedankt!
We zijn er ook erg blij mee.. :-)

Grappig inderdaad, dat je een heel ander beeld kan hebben bij iemand die je via internet leert kennen he.

Ik wil wel starten met een foto van mijzelf + aanstaande :biggrin:
Bij deze, een foto van kerst 2008, tijdje terug, maar zo zien we er nog steeds uit hoor.
Klik op de foto voor een grote versie.
[attachment=12816:16.png]
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 11:58:31 door Elles* »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #378 Gepost op: 31 maart 2010, 12:58:25 »
Hoihoi!

Mijn vriend heeft vanmorgen de eigenaar van onze feestlocatie gesproken.
Hij vertelde dat de zaak inderdaad te koop heeft gestaan, maar dat dat niet meer het geval was. Wel is de locatie iets veranderd, maar volgens hem niet noemenswaardig voor onze bruiloft.
We hebben volgende week dinsdag een afspraak met hem om verder te bespreken wat onze wensen precies zijn en hoe de dag gaat verlopen. Dan kunnen we meteen de verbouwing zien. Ik hoop maar dat het niet echt heel erg veranderd is, want we zagen het echt zitten zoals het was.

Hier ook een foto van mij en mijn as. De foto's zijn gemaakt op onze stedentrip naar Parijs, waar mijn mannetje mij heeft gevraagd.
Deze foto was voor het aanzoek:


En deze na het aanzoek:


Mijn haar is ondertussen wel langer, want dat laat ik groeien voor de bruiloft.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 12:59:57 door Marijkje »

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #379 Gepost op: 31 maart 2010, 13:36:06 »
Hier een foto van Chris en ik...Is van 2 jaar geleden, in Bulgarije..Daarom ben ik zo bruin...



@Marijke: Gelukkig is het niets ergs geweest!
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 13:36:39 door Mignon »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #380 Gepost op: 31 maart 2010, 15:03:20 »
Ik zit nu op me werk dus heb hier geen foto van ons samen.
Wel 1 van mij alleen, dan weten jullie in ieder geval met wie jullie praten haha!Leuke foto's trouwens allemaal!!!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #381 Gepost op: 31 maart 2010, 18:42:47 »
@Loesje1983: Hier mijn enveloppendoos!




Hier lijkt de stof wel een raar...
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 18:44:17 door Mignon »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #382 Gepost op: 31 maart 2010, 20:57:39 »
Dit ben ik (Marielle) met mijn aanstaande (Richard)

Let niet op mijn rode ogen  :)  We hadden net de ouders verteld van onze plannen.


loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #383 Gepost op: 1 april 2010, 07:40:41 »
@ Mignon: Mooi joh! Ik ga zelf ook eens kijken hoe ik de onze kan/wil gaan maken!




Dit ben ik met mn aanstaande.. Ook mijn haar is gegroeid!! Voor de rest zijn we nog hetzelfde!


Groetjes!!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #384 Gepost op: 1 april 2010, 18:24:11 »
Wat een leuke foto's allemaal! Ook leuk om nu te weten hoe iedereen eruit ziet!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #385 Gepost op: 1 april 2010, 21:44:45 »
Inderdaad heel erg leuk om een beeld bij iedereen te hebben.
Moet zeggen dat ik inderdaad bij veel van jullie een heel ander beeld had. Van Mignon helemaal. Ik was er bijna van overtuigd dat ze blond zou zijn tot ze me een foto stuurde in trouwjurk. Dat was even raar, haha.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #386 Gepost op: 2 april 2010, 17:25:12 »
haha..Grappig om te horen! toen ik een aantal foto's zag, dacht ik die gezichten heb ik wel eens eerder gezien! Maar dan komt natuurlijk ook van de foto's van de jurken!

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #387 Gepost op: 2 april 2010, 18:23:18 »
Dit zijn wij:



Tevens is dit ook de foto die op onze trouwkaart staat.
Leuk dat ook jullie allemaal jullie foto geplaatst hebben.
Wil jullie fijne paasdagen wensen.
Laatste pasen als vriend en vriendin! :biggrin: Hahaha, wat erg.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #388 Gepost op: 3 april 2010, 09:37:05 »
Ja idd fijne pasen!!

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #389 Gepost op: 3 april 2010, 16:25:55 »
Hallo meiden!

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Het is ontzettend druk op mijn werk en ik heb daarna geen tijd (en puf) om nog aan de bruiloft te zitten.
Gelukkig begint het nu wel meer vorm te krijgen maar die kleine dingentjes nemen zoveel tijd in beslag (bedankjes, enveloppendoos, bloemen, decoratie etc) dat mijn hoofd overloopt!

Gelukkig zijn we vorige week wel geslaagd voor de ringen en wat zijn ze mooooi! Ben 2 keer teruggegaan omdat ik er goed over na wilde denken maar ik bleef maar met die ring in mijn hoofd zitten en uiteindelijk is het die dus ook geworden. Mijn vriend heeft ook een hele mooie ring uitgekozen dus we zijn blij met onze keuzes.

Op dit moment zijn we druk bezig met de trouwkaarten. We willen iets aparts en nu hebben we een winkeltje gevonden die ons daarmee kan helpen en speciale dingen kan doen qua drukken. We moeten alleen de tekst aanleveren en dat is best nog wel lastig. Zijn jullie daar al een beetje over uit?
We willen de kaarten in juni versturen zodat iedereen hem ruim op tijd binnen heeft voor ze op vakantie gaan ; )

Ontzettend leuk om te lezen dat hoe iedereen bezig is..zo voel je,je niet zo alleen ! Het schiet echt op nu...nog 5 maanden!! Echt raar!

liefs

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #390 Gepost op: 3 april 2010, 18:14:18 »
@Lot   Wat goed dat je geslaagd bent voor trouwringen!


Wij zijn gister bezig geweest met het ontwerp voor de trouwkaart. Mijn schoonzusje maakt hem!
Vindt het soms best lastig, om tot een goed ontwerp te komen...

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #391 Gepost op: 7 april 2010, 23:56:07 »
Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie allemaal?
In de toestanden met familie en met jullie bruiloft zelf?
Er wordt momenteel weinig geschreven hier, of liggen jullie net als wij op schema qua regelen?
We hebben er nu een maand even niets aan (hoeven) doen/gedaan.
Wil wel weer gaan beginnen.
Moet nog voor sieraden op pad, moeilijk zeg! Want ik gok dat over een maand mijn jurk klaar is.
Ook de kapster moet ik bellen voor een afspraak voor proefkapsels.
Verder is alles al een heel eind rond.
Om ons heen word door familie ook al vanalles geregeld.
Leukleuk.

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes!!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #392 Gepost op: 8 april 2010, 07:42:20 »
Hoi allemaal,

Hier gaat alles voorspoedig. Merk wel dat het wat rustiger is nu alles geregeld is.
We wachten nog even op een reactie van degene die eventueel de corsages en het boeket gaat maken.
En we moeten binnenkort voor een taart gaan kijken.
We zijn op dit moment erg druk bezig met huwelijksevoorwaarden ja/nee.
Ik heb op dit forum gelezen dat je tijdens de ondertrouw moet weten of het huwelijkse voorwaarden worden of dat je in gemeenschap van goederen trouwt. Het zullen bij ons waarschijnlijk (jammer genoeg  :huh: ) huwelijkse voorwaarden gaan worden. We zijn alleen nog niet bij een notaris geweest (wel info opgevraagd)

Gisterenavond heb ik de antennelintjes gemaakt. Moet er alleen nog even goed over nadenken hoe we die gaan bevestigen.

Eigenlijk had ik de komende weken onze uitnodiging af willen maken. Alleen is onze pc buiten gebruik op het moment. Daar staat natuurlijk de tekst op. Volgens de 1 is het moederboard of voeding kapot, de ander zegt dat het een virus is (hij start nauwelijks op) Ik hoop natuurlijk het laatste en dat ik snel weer verder kan.

Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat !

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #393 Gepost op: 8 april 2010, 12:27:03 »
hoihoi,

Wij zitten eigenlijk nog wel middenin de voorbereidingen. Lopen toch wel een stuk achter op jullie. Gelukkig hebben we nog 5 maanden, dus maak me er niet echt druk om.
Dinsdagavond zijn we naar onze feestlocatie geweest om de veranderingen te bekijken en de offerte opnieuw door te spreken. Nou de veranderingen vielen echt hard mee! Ook ging het gesprek weer hartstikke soepel. Ze zijn heel erg flexibel, er is veel mogelijk en ze doen echt hun best. Dus ik was helemaal gelukkig toen we terug kwamen.

Volgende week vrijdag gaan we ringen uitzoeken. Bij die winkel is tot 30 april de herenring gratis, dus echt een super aanbieding. Op de beurs waar ik deze winkel tegenkwam hadden ze al veel keuze, in de winkel nog meer, dus moet gaan lukken denk ik.

Ook heb in binnenkort een bruidsworkshop van Oriflame om te kijken of zij mijn make-up gaan doen.

En 4 juni gaan we in ondertrouw. Mijn as heeft afgelopen week zijn beide getuigen gevraagd, 2 vrienden van hem. En ik moet mijn beide ouders nog vragen, maar ik twijfel er niet aan dat ze ja zullen zeggen.

Verder moeten we nog:
- Pak voor as
- Bruidstaart
- Bedankjes
- Versieringen
- Accesoires bij mijn jurk (lingerie, schoenen, sieraden, sluier, handschoenen)
- Bloemen (boeket, corsages, autostuk)
- Uitnodigingen
- Kapper bruid

Dus we hebben nog wat te doen...

Liefs Marijke.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #394 Gepost op: 8 april 2010, 14:40:10 »
@ Marijke:  Ik heb ook een proef van Oriflame gehad! Toevallig! Mij beviel het hartstikke goed!


Gister zijn we verder gegaan met de kaart!
Hij wordt heel mooi! De tekst wordt er nu op gezet en dan een proefdruk bij de drukker!

Volgende week donderdag Trouwjurk voor de 2e keer aan!! Blijft toch spannend

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #395 Gepost op: 8 april 2010, 18:52:36 »
Hallo!

Wij hebben ook al heel veel geregeld! We gaan maandag al in ondertrouw en ga van de week de kaarten afmaken!
Dan alleen de enveloppen nog bedrukken, maar daar wachten we nog wel mee. Wie weet gaan er nog mensen verhuizen! :biggrin:
Het ligt bij ons nu wel op een laag pitje! Maar we hebben ook eigenlijk het meeste al geregeld...Geeft wel rust!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #396 Gepost op: 8 april 2010, 22:32:31 »


Wij gaan nu eigenlijk pas echt beginnen met het regelen.
Ik heb naast mijn fulltime baan nog een MBO opleiding gevolgd voor manager handel. Deze heb ik eind maart afgerond. En we het afgelopen half jaar ook de nodige tegenslagen gehad (Moeder as beroerte gehad en daardoor haar alzheimer flink achteruit en van zelfsandig wonen naar een gesloten zorg afdeling, we hebben een curettage gehad ivm een leeg vruchtzakje, aantal sterfgevallen van ooms en tantes), maar nu keert de rust en kunnen we ons gaan storten op onze bruiloft.
Twee weken geleden zijn we bij onze fotograaf geweest en hebben we onze kaart uitgezogd en de dingen voor de bruiloft doorgesproken. 22 april gaan we voor de kaart foto's laten maken.
Eind mei ga ik kijken voor een jurk, jeetje wat heb ik daar zin in.
Ook ik ga voor een proefmakeup bij oriflame kijken.
Wij zijn in november al in ondertrouw gegaan en je hoeft daar niets te melden hoor of je wel of niet met huwelijkse voorwaarden trouwt. Wij doen dat wel, oa ivm eigen zaak van vriend.
Ben nu vooral aan het kijken waar ik afspraken voor moet maken / datums voor moet prikken zodat we daar een soort draaiboek voor kunnen maken.

Groetjes Annemiek (nog 5 maanden en 2 dagen :biggrin:)
« Laatst bewerkt op: 8 april 2010, 22:33:44 door Annemiek1975 »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #397 Gepost op: 10 april 2010, 14:16:55 »
Vandaag nog precies 5 maanden!!!! :biggrin: :applaus: :biggrin:
Wat gaat de tijd toch snel...

Vandaag heb ik mijn trouwdagboek (van de Vertel's serie) opgehaald in de boekhandel. Ik vind het echt een geweldig leuk boek, leuk om alles om te schrijven, weer leuk om later in terug te kijken.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #398 Gepost op: 10 april 2010, 20:01:51 »
Ik heb het ook liggen, Marijke. Maar heb er nog niet veel aan gedaan. Ik houd ook een verslag bij op de pc. Alleen staat die pc nu bij de reperateur. Dus nu heb ik er wel tijd voor  :)
Gelukkig hebben ze nog een backup kunnen maken en ben ik niet alles kwijt. Het is alleen niet zeker of ik alle email kan behouden. Het is waarschijnlijk de voeding die kapot is. Dus hopelijk laten ze de harde schijf met rust.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #399 Gepost op: 11 april 2010, 17:42:04 »
Dat zou idd balen zijn als je alles kwijt bent!
Dan ben ik toch wel blij dat ik alles op onze site heb gezet!
Weet iemand of er een hulpmiddel is om te kijken wat je de CM kunt laten regelen voor de bruiloft?
We hebben 15 mei een gesprek met de CM maar ik vindt het lastig om dingen,
uit handen te geven.

Ben druk met een ontwerp te maken van een enveloppendoos...
Het lukt alleen nog niet echt. Heb nog niet het gevoel dat hèt idee erbij zit namelijk...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards