collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187769 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #400 Gepost op: 11 april 2010, 23:04:23 »
Ik moet nog een cm vragen. Vind het zo lastig om iemand te vragen voor ons te "werken" op onze bruiloft.
Ik zal het toch snel moeten gaan doen...

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #401 Gepost op: 12 april 2010, 10:55:24 »
Fijn! Nog 4 maanden en 29 dagen hahaha! :biggrin: Gaat zoo snel! Wij gaan vanavond weer eens samen dingen doorlopen wat er nog te regelen is.. :) Beetje overzicht kwijt ondertussen :tongue: Haha maar volgende week maandag m'n jurk ophalen :biggrin: Zoo zin in!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #402 Gepost op: 12 april 2010, 12:28:28 »
Ja het gaan inderdaad snel!
Wij hebben eigenlijk alles al geregeld en/of uitgezocht. Dus daar ben ik wel blij om!
Vanmorgen in ondertrouw gegaan en mijn moeder had geregeld dat er een bloemetje voor ons was. Was super lief! (mijn moeder werkt ook bij de gemeente en daardoor kon ze dat doen!) Maar wel erg leuk dat er iets moois op tafel staat!

Beide ook lekker vrij vandaag dus gaan straks Emmen nog maar even in om lekker wat te shoppen! Wie weet nog wel leuke dingen voor de bruiloft! :biggrin:

Hebben jullie al een idee voor een cadeau voor je as? Of doen jullie daar niet aan?

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #403 Gepost op: 12 april 2010, 13:54:48 »
Ja het gaan inderdaad snel!
Wij hebben eigenlijk alles al geregeld en/of uitgezocht. Dus daar ben ik wel blij om!
Vanmorgen in ondertrouw gegaan en mijn moeder had geregeld dat er een bloemetje voor ons was. Was super lief! (mijn moeder werkt ook bij de gemeente en daardoor kon ze dat doen!) Maar wel erg leuk dat er iets moois op tafel staat!

Beide ook lekker vrij vandaag dus gaan straks Emmen nog maar even in om lekker wat te shoppen! Wie weet nog wel leuke dingen voor de bruiloft! :biggrin:

Hebben jullie al een idee voor een cadeau voor je as? Of doen jullie daar niet aan?

@ Mignon: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
Is toch de eerste officiële stap in de richting!
Al was het bij ons vrij onpersoonlijk, leuk dat je moeder toch inderdaad voor een mooi bloemetje heeft kunnen zorgen.

Ik wil mijn aanstaande ook zeker een cadeau geven.
Zit momenteel te denken aan een naambordje voor ons huis.
Daar hangt nu een bordje met onze eigen namen en dan word dat er een met dezelfde achternaam! :biggrin:
Leek mij wel een leuk gebaar.
Maar natuurlijk sta ik open voor andere ideetjes van anderen. :)
Dus kom maar op.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #404 Gepost op: 12 april 2010, 14:21:15 »
@ Elles leuk dat je je jurk al op kunt halen  :)
Ik heb nu ook al zin in die dag. Wij gaan in ondertrouw en 's avonds uit eten omdat we 13 jaar bij elkaar zijn
Wij zijn het overzicht ook al een beetje kwijt geraakt. Maar als je checklist bekijkt, hoeven we niet zo heel veel meer te regelen. Er zijn natuurlijk altijd nog persoonlijke dingen te regelen die daar niet op staan.

@ Mignon gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Jammer he, dat het zo'n zakelijk iets is. Wij verwachten er maar niets van dan valt het achteraf altijd mee  :wink:
Ik geef mijn aanstaande 's avonds tijdens het eten op de dag van ondertrouw wel een kadootje. Maar op de dag zelf niet hoor. De dag kost al genoeg vinden wij :biggrin:  Maar als ik het zou doen, zou het een horloge met inscriptie zijn, denk ik.
Dat naambordje is ook een leuk idee, Kim. Mijn getuige en haar man (onze CM) hadden dat idee ook al laten vallen als kado voor ons. Wij hebben inderdaad ook een bordje met onze voornamen hangen naast de deur. Leuk als daar straks een bordje hangt met de voornamen en de achternaam erbij !!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #405 Gepost op: 12 april 2010, 21:52:08 »
Wat een leuk idee van dat naambordje!!! Daar had ik niet eens aangedacht!!

@ Elles; Gaaf dat je je jurk kan ophalen al! Ik moet wachten tot 7 september!!

@ Mignon  Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Ik wist via mn zus dat het heel onpersoonlijk zou zijn. Anders had ik wel hogere verwachtingen gehad!!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #406 Gepost op: 13 april 2010, 16:21:19 »
Bedankt voor de felicitaties. Wij wisten ook al dat het erg zakelijk is...Dit vertelde ze ook al toen we een afspraak gingen maken.
Ze vertelde dat er een keer iemand gekomen was met ouders en opa en oma's en allemaal netjes gekleed. Die dachten dat het iets heel bijzonders was!
Ik vond het wel erg leuk dat mijn moeder een bloemetje had neergezet, zo werd het toch wat leuker!

@Elles: Wat kun je hem al vroeg ophalen! Leuk! Ik kan niet wachten tot ik hem weer aan kan, maar de bruidszaak raden aan om hem 2 maand van te voren weer te passen en hem dan nog op maat maken en dan na een maand weer passen en dan een paar dagen voor de bruiloft ophalen. Omdat hij daar dan nog verzekerd is.

De tijd vliegt inderdaad voorbij!
Wij hebben gisteren de trouwkaarten allemaal in de enveloppen gedaan en adressticker erop gedaan. Binnenkort nog even zelfontworpen postzegels bestellen en dan liggen ze klaar om op de bus te doen. Dit doen wij eind mei. Wanneer doen jullie dit ongeveer?

Voor cadeau zit ik te denken om een boekje te maken met 101 reden dat ik met je wil trouwen/ 101 redenen dat ik met je getrouwd ben. Hij heeft namelijk 2 horloges, die hij bijna nooit om heeft, een armband en dan ook al een ring van mij. Verder kan ik nog niet echt iets verzinnen voor hem speciaal.
Erg moeilijk!
Naambord je is ook wel een leuk idee. Alleen hier voor het huis hebben we niet echt ruimte voor een naambordje of we moeten al gaan boren en dit is nog een huurhuis en als we straks getrouwd zijn willen we toch binnen 2 jaar wel een huis gaan kopen...En ik vind het zo jammer als we hem dan nog niet op kunnen hangen.....
Hij is eind april ook nog jarig en daar heb ik tegenwoordig al moeite mee. Hij koopt meestal de dingen die hij leuk vind...

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #407 Gepost op: 13 april 2010, 22:04:54 »
Hoi allemaal,

Ik ben veels te lang weggebleven ivm mijn verhuizing, sorry!
Ik zal van de week alles wel even bijlezen en reageren. Wat zijn de meesten van jullie al ver met de voorbereidingen! Hier is het een beetje rustig geweest op het trouwgebied, we wilden eerst het huis op orde hebben.

Mignon: gefeli met jullie ondertrouw!

Meiden, tot snel!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #408 Gepost op: 14 april 2010, 07:47:05 »
@ Mignon wij versturen de kaarten ook eind mei (misschien begin juni) Ik moet wachten tot ik de pc terug heb (daar staat de tekst van de kaart op) en dan maak ik alles compleet.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #409 Gepost op: 14 april 2010, 12:01:58 »
Mignon: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Wendelieke: Alles goed gegaan met de verhuizing? En nu helemaal klaar daarmee?

Elles: Super dat je je jurk maandag al kunt halen! Kijk ik ook echt naar uit.

Wij gaan morgenavond trouwkaarten uitzoeken en vrijdagavond trouwringen, heb er zin in!

Kado voor mijn lief ben ik nog aan het bedenken. Vind zo'n 101 redenen boek wel tof, of een horloge. Hij is ook gek van gitaren enzo, dus zit te denken of ik daar anders iets mee kan...

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #410 Gepost op: 15 april 2010, 18:46:26 »
Net terug van het passen van mij jurk voor de 2e keer!!

Wat wordt hij mooi!!

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #411 Gepost op: 15 april 2010, 21:55:26 »
Net terug van het passen van mij jurk voor de 2e keer!!

Wat wordt hij mooi!!

@loesje1983: Wat leuk he dat passen. Ik heb de mijne ook al 2 keer gepast, eigenlijk omdat ik niet zo goed kon kiezen tussen twee exemplaren, zodoende heb ik hem 2 x aangehad voordat ik hem uberhaupt besteld had. Inmiddels is dat zo'm 4 maanden geleden en ik denk dat ik nog een maandje moet wachten voordat ik gebeld word dat de jurk klaar is.
Heb er wel al helemaal zin in!

@Wendelieke: Terecht dat je eerst je huis in orde wil maken, je word gek als je je op 2 dingen tegelijk gaat storten.
Maar op zich nog tijd genoeg, we hoeven niet veel meer maar hebben nog ruim 4 maanden de tijd! Is je huis nu zo goed als op orde of moet je nog veel?

@Mignon: Wij zullen onze trouwkaarten eind juni gaan versturen. Willen toch voor de meeste zomervakanties dat de mensen hem in huis hebben.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #412 Gepost op: 20 april 2010, 08:50:51 »
Jaaa ik heb hem thuis :biggrin: :biggrin: Jeej! Voor de liefhebbers: PB je e-mail voor de zekerheid dan mail ik hem naar je toe.. Ben wel (als ze vliegen) vanaf morgen een weekje weg, dus misschien reageer ik wat laat :)
Liefs

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #413 Gepost op: 20 april 2010, 09:32:28 »
@ Elles, ik heb je een bericht gestuurd, weet alleen niet of het gelukt is. Ik probeer het straks nog een keer.
Hoop dat je morgen kunt vertrekken...alvast een fijne vakantie!

Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan. We hebben het trouwboekje uitgezocht en de leges betaald (ambtenaar: "zo, nu het belangrijkste gedeelte  :huh: we gaan nu naar de kassa om te betalen  :blink: ")
We hebben er zelf een feestje van gemaakt door 's avonds uit eten te gaan.
Hij heeft van mij manchetknopen gekregen. Natuurlijk had hij er zelf niet aan gedacht om een kadootje te kopen (hoeft voor mij ook niet, is wel leuk  :wink: ) Dus mocht ik zelf iets gaan uitzoeken. Ik heb een armband gekocht met een plaatje eraan waar dan zijn naam en de datum 19-04-1997 in gegraveerd wordt. In september wil ik dan een plaatje gaan kopen met de trouwdatum erin gegraveerd en met mijn verjaardag wil ik er 1 met mijn naam en geboortedatum.
Ik ging eigenlijk voor een zilveren maar omdat wij geelgouden ringen hebben gekocht, heb ik uiteindelijk toch voor een gouden gekozen. Gelukkig was as niet boos toen ik dat zei  :biggrin:

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #414 Gepost op: 20 april 2010, 14:08:37 »
@nogevengeduld: Gefeliciteerd met je ondertrouw! Jammer dat ze het betalen als belangrijkste deel vond. Maakt het nog meer zakelijk.
Wat een bijzonder cadeau! Hoe zit dat met de plaatjes dan? Kun je die er dan tussen laten zetten ofzo? Of is het een soort bedelarmband.
Ik kan het me niet echt voorstellen namelijk! Misschien een foto leuk?

@ Elles: Je hebt een PB!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #415 Gepost op: 20 april 2010, 14:17:21 »
@ Mignon, het is inderdaad een bedelarmband waar bedels ter grootte van een euro aan komt te hangen. Dit zijn simpele gladde plaatjes waar ik dan de gebeurtenissen in laat graveren. Ik had dit al eens bij de vrouw van een collega gezien maar dat was erg trendgevoelig. Deze is simpel en tijdloos. Zaterdag is hij klaar en zal ik hier een foto plaatsen.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #416 Gepost op: 20 april 2010, 17:26:52 »
Vandaag bij de kapper het kapsel gevonden waar ik voor wil gaan.
Wat een boeken en wat een mogelijkheden.
Hebben jullie iets wat je eventueel om kan hangen als het weer wat minder is?
Daar had ik nog namelijk niet aan gedacht!?

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #417 Gepost op: 20 april 2010, 18:40:02 »
@Marijkje: En? Ben je geslaagd voor de kaarten en de ringen? :biggrin:

@Elles: Wat heerlijk dat je je jurk al thuis hebt. Hoe vaak ben je al gaan kijken? :wink:

@Nogevengeduld: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Wat raar van die ambtenaar wat betreft de betaling...
Leuk dat je er toch nog een leuke dag van hebt gemaakt, met een mooie armband als bijzondere herinnering.

@Loesje1983: Heb je een proefkapsel laten doen bij de kap(p)(st)er? Ben benieuwd naar eventuele plaatjes en foto's. :biggrin:
Ik heb zelf ook een idee wat ik wil maar net als jij heb ook ik niet nagedacht over iets voor je kapsel bij slecht weer. Maar ik ga er ook niet vanuit dat we slecht weer krijgen natuurlijk! :biggrin: Ik heb wel een stola voor eventuele kou/wind maar niets voor mijn kapsel. Denk dat we wel een paraplu aan gaan schaffen mocht dat nodig zijn.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #418 Gepost op: 20 april 2010, 21:14:06 »
Haha @Kim; echt al een paar x gaan kijken haha is zo gek! :biggrin: Maar wel ontzettend leuk. Ik ga hem gewoon vaak aan doen, m'n zusje moet de veter oefenen  :floating:  hahaha.. Lol.

Ik heb nog steeds geen zekerheid of onze vlucht word gecancelled. Er zijn wel andere vluchten van easyJet gecancelled voor morgen :S Dus afwachten maar. We zien het wel.

De meesten die een PB gestuurd hebben, hebben een mailtje :)
« Laatst bewerkt op: 20 april 2010, 21:14:58 door Elles* »

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #419 Gepost op: 20 april 2010, 21:29:15 »
Haha @Kim; echt al een paar x gaan kijken haha is zo gek! :biggrin: Maar wel ontzettend leuk. Ik ga hem gewoon vaak aan doen, m'n zusje moet de veter oefenen  :floating:  hahaha.. Lol.

Ik heb nog steeds geen zekerheid of onze vlucht word gecancelled. Er zijn wel andere vluchten van easyJet gecancelled voor morgen :S Dus afwachten maar. We zien het wel.

De meesten die een PB gestuurd hebben, hebben een mailtje :)

Ik had al een mailtje, heb ik toch wel de primeur! :wink:
Denk dat ik dat tegen die tijd ook ga doen, extra vaak de jurk aandoen om m'n moeder te laten oefenen. :biggrin:

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #420 Gepost op: 20 april 2010, 23:00:53 »
@ nogevengeduld: Wat bijzonder! Ben heel benieuwd naar de foto!

@ Elles: Ik zie je mailtje ook niet! Je hebt ook al een reactie! Staat je super goed!! :biggrin:

@loesje: Ik heb daar ook nog niet over nagedacht! Ik verwacht gewoon dat het zonnetje wel even voor ons komt schijnen :biggrin:
Ik moet eerst maar eens een betaalbare kapper hierin de buurt vinden. Had van de week een offerte gekregen en daar betaalde ik voor het proefkapsel 20euro en dan voor de dag 80euro. Hier vond ik wel heel veel verschil in zitten!
Maar mijn schoonzusje vertelde dat haar buurmeisje ook kapster is dus ze zal even vragen of zij het wil doen en wat het dan kost!

Net terug van het werk....wat kunnen sommige mensen ook moeilijk doen! Soms echt heel vervelend! Zeuren dat ze geen aandacht van ons, begeleiding, krijgen en dan toch min. 1x per dag een contactmoment met ons hebben.....Nu maar naar bed want morgenochtend weer een cursus.....
Gelukkig donderdag en vrijdag vrij! :biggrin:
Moest het ff kwijt hoor....

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #421 Gepost op: 20 april 2010, 23:14:51 »
Hallo Meiden!

Jaaah, we zijn geslaagd voor de trouwringen.  :biggrin:  En ik vind ze echt heel erg mooi. Heb nog geen goede foto, maar over 3 weken zijn de ringen binnen en dan zal ik een mooie foto maken. Voor nu een korte uitleg: Ze zijn ongeveer driekwart mat witgoud en dan een randje van geelgoud. Ik heb in het geelgoud 5 diamantjes.
Het uitzoeken vond ik echt moeilijk. Ik ben zo'n twijfelkont.  :rolleyes:
Maar uiteindelijk werden het de ringen die we als eerste uit een heleboel hadden gepakt.

De trouwkaarten hebben we we nog niet uitgezocht. Mijn as werd namelijk ziek op de dag dat we zouden gaan kijken. Dus ik ben zelf wel met mijn zusje gegaan en heb een voorselectie gemaakt. Donderdagavond gaan we samen kijken en een beslissing maken. Heb er zin in!

Verder ben ik bezig voor de bruidstaart en mijn make-up en haar.
12 mei heb ik een Oriflame party waar ze een proefmake-up gaan doen, ben benieuwd.

Elles: Ik heb je een PB gestuurd.

Nogevengeduld: Gefeliciteerd met je ondertrouw! Leuk dat jullie er zelf toch iets feestelijks van hebben gemaakt.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #422 Gepost op: 25 april 2010, 20:33:10 »
Hoi allemaal!

Bedankt voor de felicitaties !!

Ik heb de armband zaterdag opgehaald. In mijn eerdere bericht had ik het over bedels ter grootte van een euro. Zo groot zijn ze niet, meer ter grootte van een 10 cent munt (waar zat ik met mijn gedachten  :blink: ) maar ik vind hem heel mooi. Na de trouwdag komt er dus een bedel aan met de datum en met mijn verjaardag (oktober) een bedel met mijn naam en geboortedatum.

De foto is niet zo mooi. Het lijkt zelfs of hij al beschadigd is. Dat is niet zo.



Verder hebben we vrijdagavond onze ringen voor het eerst gepast en betaald. Ze zijn super mooi geworden.

@ Marijke, ben benieuwd naar jullie ringen. Ik heb (nog) geen foto's

@ Loesje, moeilijk he dat kapsel. Er zijn ook zoveel mogelijkheden. Ik heb wel een idee maar moet wachten tot 21 augustus voor mijn proefkapsel en make-up.
Mijn kapster wil zo laat mogelijk een proef doen ivm haarkleur en lengte. Ze heeft er wel een hele middag voor uitgetrokken dus dat komt wel goed.

@ Elles, ben benieuwd of je nog op tijd vertrokken bent. Maar dat horen we (hoop ik) pas als je terug bent.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #423 Gepost op: 28 april 2010, 10:06:15 »
Haai! Back in town. Ben dus wel vertrokken, niet helemaal op tijd, maar wel op de dag zelf! helemaal een leuke vakantie gehad, lekker weg van alles. Heerlijk. Niet echt uitgerust, maar dat krijg je met stedentrips. Rome is echt een mooie stad! Nu nog paar daagjes vrij. Dus komt wel goed. Dan nog 8 dagen bij m'n oude werkgever en 1 juni begin ik met een nieuwe baan. Allemaal wel spannend dus.

@Nogevengeduld mooie armband, leuk idee! :biggrin:

@Marijke leuk dat je geslaagd bent voor de ringen! Moeilijk he, maar klinkt super, met wit en geelgoud. Hebben wij ook.. Als het goed is. Die van ons zijn nog in de maak. Maar goudsmit is maand op  vakantie  :huh: dus volgens mij ergens eind mei weer kijken hoe het verloopt.
Heb je het mailtje ontvangen?
Ben benieuwd naar je Oriflame ervaring, let me know!


Thanks voor alle lieve reacties op mijn jurk. Zo veel zin nu om hem de hele dag aan te kunnen.. Nog iets meer dan 4 maandjes wachten he meiden ;-)

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #424 Gepost op: 28 april 2010, 22:35:22 »
Hallo bruidjes in spé,

@Marijkje: wat fijn dat jullie zijn geslaagd voor de trouwringen. Klinkt goed, ben benieuwd naar een foto. :wink:
Wat het uitzoeken betreft, de eerste die je pakt/ziet worden het vaak ook. Tenminste dat hadden wij beiden met zo'n beetje alles, hahaha. Toch een soort gevoel wat je dan hebt. Leuk hoor!

@Nogevengeduld: wat een mooie armband! Heel bijzonder zeg met van die bedeltjes met datums en namen die belangrijk zijn voor jou/jullie. Dat is nog eens heel persoonlijk!

@Elles: oh wat gaaf dat je naar Rome bent geweest, ik wil er ook nog graag eens naartoe. Mijn broertje is al 5 keer geweest in een jaar, vind het ook zo geweldig daar. Word wel aangestoken als ik 'iedereen' daarover hoor! :biggrin:
Ik wil ook mijn jurk!! Het zou zo'n 5 maanden duren, ik heb hem 10 december besteld dus is ook aftellen geblazen!
Hij zal binnenkort wel klaar zijn denk ik zo. Dan passen en dan een week voor de bruiloft nogeens. Vind het eigenlijk ook wel blij dat ik hem zo vroeg nog niet thuis heb, zou hem dagelijks aan doen denk ik, hahaha.
Tegen de tijd dat het September is vind ik hem al saai!  :ohmy:  :tongue: Nee grapje, dat denk ik niet.

Ik ga mezelf weer een beetje bezighouden met de bruiloft, ruim anderhalve maand stilgelegen, nu wil ik weer een beetje gaan beginnen.
- De kaarten moeten nog met een lintje omhulseld worden (maak ze zelf) en de tekst moet nog nader bekeken worden en dan geprint.
Dan alle adressen op de enveloppen, gastenlijst nog nalopen.
Er zijn diverse dingetjes die een beetje half lopen, dus wil het even 'af' hebben.
- Afspraak maken met de kapster voor een proefmodel en dan vastzetten voor 10 sept.
- Ben al een beetje aan het nadenken over cadeaus voor ceremoniemeester en getuigen.
- Bedankjes voor onze daggasten.
- Foto's zoeken van een boeket voor op de trouwauto, degene die ons stuk gaat maken hebben we al geregeld, maar wat we precies willen moeten we even laten zien.

Verder ben ik aan het nadenken wat we moeten doen met filmopnamen.
Hebben jullie iemand gevraagd om te filmen, of een videograaf? Of zet je gewoon een camera ergens opgesteld of maken jullie geen opnamen?
Ikzelf ben heel erg van de foto's en filmopnamen dus wil het heel graag maar ik wil eigenlijk geen daggast hiervoor vragen aangezien die natuurlijk ook moeten kunnen genieten van deze dag. Wat vinden jullie? Ben erg benieuwd.

Groetjes Kim.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards