collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187754 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #475 Gepost op: 31 mei 2010, 11:51:46 »
@ wendelieke: Wat een mooie, vrolijke kaart!
@ Annemiek: Gefeliciteerd met je jurk!!

Wat gaat de tijd toch snel en wat schiet iedereen al op met al het regelen!

Wij hadden de trouwkaarten aan de achterkant niet dicht geplakt, maar ik raad jullie aan dit wel te doen! Sommige enveloppen waren helemaal kapot gegaan en dichtgeplakt met plakband. Andere hadden er een heel ander kaartje in zitten. Wel onze envelop maar een kaartje met sterkte..Dus dat is wel erg vervelend! En we balen er ook erg van!

Mijn as heeft ook al een pak. Eind mei gekocht. Hij laat hem daar hangen tot een week voor de bruiloft.
Mijn eerste pas plan ik begin juli. Ze raden bij mij aan om het min. 6 weken van te voren en max. 8 weken van te voren te doen. Omdat je nog kan afvallen of aankomen en als ze hem dan elke keer moeten inmaken en/of vergroten word hij er niet mooier van. Maar kan eigenlijk niet wachten om hem weer aan te trekken! Komt ook nog een halter aan dus ben heel benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit komt te zien! Maar moet dus nog even wachten!

Wij hebben gisteren de bruidsmeisjesjurkjes besteld uit amerika. Is daar namelijk veel goedkoper! Maar vind het wel erg spannend! Hopelijk zitten ze goed!

De huwelijksreis hebben we ook al geboekt! 2 weken florida, disney world! Heb er nu al zin in!
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 11:53:24 door Mignon »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #476 Gepost op: 31 mei 2010, 13:20:22 »
Hallo allemaal,

Het gaat nu echt wel opschieten hoor, mijn teller staat inmiddels op 102 dagen...pfff spannend. Wij zijn hier ook goed op weg met regelen!
Vorige week vrijdag weer een pas van me jurk gehad omdat hij nog niet helemaal dicht ging...en ook hier.....tadaaaa hij ging dicht. Wat vinden jullie ervan?

Mooie dingen zie ik hier allemaal voorbij komen.
Onze uitnodigingen ga ik vanavond bestellen, dus hoop ze eind van deze week op de bus te kunnen doen. Ik vond die eigengemaakte postzegels erg leuk. Is het nou veel duurder als de "normale".

Voor de mensen die het moeilijk vinden een binnenlocatie te vinden. Wij hebben hier in Almere een hele mooie interieurzaak, helemaal onze stijl, met een prachtige trap met twee hele grote buda's ernaast. Was een tip van onze fotograaf om eventueel daarbinnen een paar foto's te schieten. Ik vind het verder ook heel moeilijk om een binnenlocatie te bedenken.

Morgen ga ik weer met me vriendinnetje nog een keer naar een kapsel kijken. Ik zou toch wel heel graag mijn haren los willen, dus we gaan kijken of mijn krullen blijven zitten..ik hoop het.

AS heeft een week of drie zijn pak gekocht, ik weet niet hoe het eruit ziet, alleen de kleur zodat ik voor mijn zoontje vast op zoek kan naar een pak in dezelfde kleur.

Gister heb ik mijn envelopdoos gemaakt, ben erg blij met het resultaat.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? de zenuwen nog onder controle? Ik heb regelmatig dromen wat er allemaal mis gaat haha.

Nou ik hoop dat jullie allemaal net zoveel plezier beleven aan alle voorbereidingen als ik. Zondag gaan we voor de tweede keer onze trouwringen halen, de vorige keer was die van mij te groot!!! Balen man. Hopen dat het nu goed gaat.

Groetjes Daan@Mignon

Wat balen zeg dat er bij sommige mensen gewoon andere kaarten in zaten. Heel slordig!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #477 Gepost op: 31 mei 2010, 17:47:47 »
@ daanbanaan: De postzegels waren bij ons in totaal ong. 10 euro duurder. Dat vonden wij wel meevallen!

Mooie jurk!! Staat je erg goed!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #478 Gepost op: 31 mei 2010, 18:15:51 »
Dat valt inderdaad nogal mee Mignon.
Misschien ga ik ze ook nog wel maken dan... Waren ze snel binnen?
Wat waanzinnig belachelijk dat er andere kaarten in jullie enveloppen zaten. Heb je hierover gebeld met TNT?

Daanbanaan erg mooie jurk!!!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #479 Gepost op: 31 mei 2010, 18:21:18 »
Binnen 4 dagen dacht ik. Op de site staat dat ze er max. 5 werkdagen over doen. Was nog rond hemelvaart enzo ook..
Nee TNT niet gebeld. Misschien wel een idee. Maar hun kunnen er nu niets meer aan doen...

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #480 Gepost op: 31 mei 2010, 18:24:00 »
HEt is nu inderdaad te laat, maar waarschijnlijk zijn er nu ook onbekende die jullie uitnodiging hebben ontvangen. Op z'n minst een sorrie van TNT waard, zo niet een of andere vergoeding lijkt mij. Ik bedoel dat er een enveloppe scheurt en aan elkaar geplakt word tot daar aan toe, maar een totaal andere kaart is toch wel heel erg.

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #481 Gepost op: 31 mei 2010, 19:06:26 »
Valt zeker mee toch maar is kijken dan....vind het wel erg leuk!!!

Bedankt voor de complimentjes over mijn jurk!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #482 Gepost op: 31 mei 2010, 19:46:56 »
Daanbanaan: mooie jurk hoor, staat je goed, fijn dat ie ook helemaal goed zit!

@ mignon: jeetje zeg, gescheurde enveloppen, andere kaarten erin... weet niet was ik lees! hoe is dat nu toch mogelijk, bedankt voor de waarschuwing.
Je gaat er toch van te voren niet vanuit dat er zo wordt omgegaan met je post... waren jullie kaarten extreem dik? dat het postbedrijf dacht dat er iets verdachts in zat ofzo? en dan er een vreemd kaartje bij in doen. ik zou echt bellen hoor!
10 euro duurder voor de postzegels, dat valt reuze mee, ik zal eens kijken!
heb je een foto van de bruidsmeisjesjurken, ik vind dat altijd zo schattig! Zelf hebben we helemaal geen kids in de omgeving, dus geen kinderen op de bruiloft, erg jammer!

Nog even over de tickers, ik denk dat de tijdzone er wel mee te maken heeft, nu heeft bijna iedereen 3 maanden en 10 dagen er staan, nog maar een enkeling 3 maanden en 9 dagen. we zullen wel zien hoe het is een week voor tijd..

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #483 Gepost op: 31 mei 2010, 21:19:37 »
Hallo allemaal!!

Zaterdag de proefdruk gehad van de kaart. Nog een paar schoonheidsfoutjes en dan kan hij gedrukt en verstuurd worden!
Zodra dat gedaan is post ik 'm hier!

Vandaag schoenen gekocht. Bij Dolcis. Als ze eenmaal ingelopen zijn, verwacht ik er lekker de hele dag op te kunnen lopen!
geen hakken genomen ivm zwakke enkel. Vind dan het risico te groot!

Verder geen nieuws!

@ Wendelieke: Mooi kaart!!! Hele mooie paarse kleur! Mooi strak ik hou daar wel van!

@daanbanaan: Hele mooie jurk


@Mignon  bedankt voor de waarschuwing! Heb daar nooit aan gedacht eigenlijk!!


Groetjes Loes
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 21:19:58 door loesje1983 »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #484 Gepost op: 31 mei 2010, 22:01:18 »
Even een update nog net voordat ik naar bedje ga....de kaarten zijn besteld. Pfff daar hikte ik zo tegen aan, dus meteen een dikke vette streep doorheen gezet op de to do list hahaha! Slaap lekker allemaal.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #485 Gepost op: 1 juni 2010, 09:27:54 »
Wij hadden geen dikke kaarten. Er hoefde ook maar 1 postzegel op.
Dit was het kaartje:


Dit zijn de jurkjes:



De 1nalaatste strik hebben we genomen


Wat vinden jullie er van? We hebben 2 bruidsmeisjes. 1 is dan 1 jaar en 8 maand en de andere is dan bijna een jaar... Allebei de dochters van mijn broers..Dus vind het al speciaal dat ze er alleen rondlopen!

@daanbanaan: Wat fijn dat je de trouwkaarten uitgekozen hebt!

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #486 Gepost op: 1 juni 2010, 16:42:50 »
Hele schattige jurkjes Mignon! Ik ga dit weekend denk ik kijken voor mijn bruidskindje (mijn zoon van dan bijna 5).
Hoe heb jij dat gedaan met de maten, ik bedoel die kids kunnen in drie maanden tijd zo ineens een groeispurt krijgen....vind het wel eng hoor...nou ja eerst maar is kijken hoe het past, en een broek die niet precies op lengte is, dan kan ik hem altijd nog in laten korten. Leuk allemaal he!

Ben vandaag nog een keer wezen experimenteren met me vriedin voor me kapsels...het word waarschijnlijk toch los. Was zo bang dat me krullen uit zakken, maar een bus haarlak en een paar uur verder zit het nog prima. Daar komt bij dat ze ook de hele dag mee is dus waar nodig me haar bij kan werken. Lekker gevoel toch. Postzegels gehaald vandaag. Toch maar de normale, mijn kennissenkring valt het ze niet eens op dat we iets speciaals hebben haha. Hopelijk komen de kaarten morgen binnen dan kan ik gaan beginnen met de enveloppen.

Vind het wel jammer dat ik straks bijna klaar ben met alles regelen enzo...dingen uitzoeken....tja dan moeten we wat nieuws bedenken hahaha!!!

Hoe is het bij de rest???

Groetjes Daan

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #487 Gepost op: 1 juni 2010, 17:06:47 »
Jaaa 100 dagen! :biggrin: Hihi nice! Leuk he dat het al zo dichtbij komt, maar ook beetje beangstigend... Vergeet ik niet iets, etc! Maar goed. Komt goed :tongue: Denk ik. :)

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #488 Gepost op: 1 juni 2010, 18:10:22 »
Jaaa 100 dagen! :biggrin: Hihi nice! Leuk he dat het al zo dichtbij komt, maar ook beetje beangstigend... Vergeet ik niet iets, etc! Maar goed. Komt goed :tongue: Denk ik. :)


Ik ken het :tongue:  Mn lijstje wordt korter maar het lijkt alsof ik iets vergeet :wink:

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #489 Gepost op: 1 juni 2010, 22:59:59 »
Jaaa, inderdaad nog maar 100 dagen! Nu gaat het echt als aftellen voelen.  :)

Ik heb vanavond mijn kapper geregeld! 26 augustus doen we het proefkapsel, heb er nu al zin in.  :laugh:

Verder vandaag een proefdruk van onze trouwkaart besteld, ben erg benieuwd. Ws komt hij morgen al binnen.
Zaterdag gaat as een pak kopen, dus dan kunnen we dat ook weer van het lijstje strepen.

Ik moet zeggen dat ik nu al wel soms heb dat ik er echt helemaal zin in krijg en er kriebels van in mijn buik kan krijgen. En ik droom er wekelijks over. Echt alle rampscenarios zijn al voorbij gekomen.  :wink:

Daanbanaan: Hele mooie jurk! Ik denk dat je haar los ook erg mooi zou staan, je hebt mooi haar, dus komt vast goed.

Mignon: Leuke zeg, die bruidsmeisjesjurkjes. Mega schattig.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #490 Gepost op: 2 juni 2010, 07:41:59 »
Ik heb gisterenavond de postzegels gekocht. Toch de "liefdeszegels". Mijn kaart weegt 23 gram (inclusief enveloppe) dus dat betekend 2x44 cent plakken. Maar dat geeft niet, we zijn erg blij met de kaart.
Vanavond gaan ze op de post dus plaats ik er van het weekend wel een foto van, hier.

Zaterdagavond 12 juni hebben we een taartenproeverij bij een kennis van ons.

Hier beginnen de kriebels ook te komen. Ook om vanavond de enveloppen in de bus te gaan doen   :biggrin:

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #491 Gepost op: 2 juni 2010, 11:49:28 »
Pffff.....vannacht weer gedroomd dat de fotograaf er niet was!!!! Ik sta er echt mee op en ga er mee naar bed hoor!!! Belachelijk. Mijn teller staat op 100!!!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #492 Gepost op: 2 juni 2010, 11:58:51 »
100 dagen!!
Wat gaaf!!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #493 Gepost op: 6 juni 2010, 12:02:58 »
Hallo dames !!

Zoals beloofd hierbij de foto's van onze trouwkaart.
Ze zullen nu wel bij de gasten bezorgd zijn dus nu kan ik hem ook hier laten zien.
We hebben de enveloppen inderdaad voor alle zekerheid dicht geplakt.





Volgende project...vakverdeling maken in het gastenboek en het ontwerpen van de menukaarten !!
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2010, 12:04:17 door Nogevengeduld »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #494 Gepost op: 6 juni 2010, 12:29:52 »
@ Marielle: mooie kaart hoor! erg sjiek! helemaal zelf gemaakt?
@ daanbanaan: vervelend die dromen... lijkt of de bruisstress toeslaat? Komt allemaal best in orde!
@ mignon: die jurkjes zijn echt uber-schattig! Ik wil ook bruidsmeisjes!!!

Hier zijn we zo goed als zeker geslaagd voor de ringen! hele mooie gezien bij een juwelier, een combi van veel witgoud met een kleinbeetje geelgoud, vrij strakke ringen, ik zal eens kijken of ik ergens een foto vandaan kan toveren. Een collega van as is goudsmit en nu gaan we kijken of hij ze na kan maken. Dit wordt komende week uitgezocht, en anders gaan we ze binnenkort toch bestellen bij de juwelier als hij ze niet kan maken.

Met de tekst op de trouwkaart ben ik nu bezig, en dan kunnen we een proefdruk bestellen.

Verder lekker genieten van het mooie weer en uitkijken met de streepjes! Ga zo weer lekker in mijn strapless shirtje een boekje lezen in de tuin!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #495 Gepost op: 6 juni 2010, 13:39:40 »
@ Wendelieke, ja ik heb de hele kaart zelf gemaakt. Ook de tekst zelf geprint op het perkamentpapier.
Er heeft een hoop werk in gezeten maar we zijn er erg blij mee.

Leuk he, de ringen uitzoeken. Hoop dat hij ze voor jullie na kan maken. Scheelt toch weer een hoop geld.
Onze ringen komen van een goedkoopste gratis aktie anders hadden we deze ook nooit genomen.

Zonnen zonder streepjes...ik wilde vanmorgen ook even in de zon gaan liggen met een handdoek maar de zon is alweer verdwenen helaas. Gelukkig kan ik iedere donderdagavond gebruik maken van de zonnebank van schoonmoeder. Zo kan ik het toch bijhouden.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #496 Gepost op: 6 juni 2010, 15:10:23 »
Hallo 10-09-10-Dames!

Hier weer even een update van onze vorderingen. :biggrin:

Afgelopen vrijdag zijn mijn as en ik in ondertrouw gegaan. Wat ben ik blij dat ik me had ingesteld op dat het niks voorstelde. Het is echt ubersaai zeg.
Maar goed, we hebben er zelf nog wel een toffe dag van gemaakt. We zijn lekker naar DenHaag en Scheveningen geweest, hebben daar lekker rondgelopen en op een terrasje uit eten geweest. Het was écht heerlijk, dus voor ons was onze ondertrouwdag toch nog wel speciaal. :biggrin:

Verder is mij as gisteren zijn pak wezen kopen. En mensen, wat ben ik nieuwsgierig zeg!!  :ohmy:  Het liefst zou ik hem nu al in pak willen zien, maar helaas, dat mag niet.
Hebben jullie dat ook zo erg? Dat je gewoon TE nieuwsgierig bent?

We hadden ook een proefkaart besteld, maar die viel erg tegen. Dus we hebben maar weer een boek gehaald bij de drukker, misschien dat we dan wel ons eigen ontwerp laten drukken, maar dan op mooi papier.

Nogevengeduld: Mooie kaart hoor! Ook erg goed gelukt zeg, dat zelf drukken op kalkpapier.

Wendelieke: Ben erg benieuwd naar je ringen! Heb je al een foto kunnen vinden?

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #497 Gepost op: 6 juni 2010, 16:55:10 »
Wat heerlijk dat overal steeds meer vorderingen zijn.

Wij hebben vandaag onze ceremoniemeesters de kaarten mee gegeven. Ze waren er helemaal enthioussiast over en vonden het een van de mooiste kaarten die ze ooit gezien hadden :biggrin:
Zij zorgen voor een begeleidende brief en doen de kaart ergens deze week op de post. Ik krijg een seintje als hij gepost is. En dan zal ik een paar dagen later onze kaart hier ook showen :biggrin:

Vandaag weer op de locatie geweest, heerlijk wat hebben we toch een mooie plek uitgezocht!

Woensdag gaan we voor ringen kijken en een taart. Ben erg benieuwd!

Hebben jullie er ook al zo verschrikkelijk veel zin in?

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #498 Gepost op: 7 juni 2010, 10:20:16 »
@Nogevengeduld; mooie kaart zeg helemaal zelf gemaakt wauw :)

Bij ons ook weer vorderingen, mijn vriend heeft zaterdag zijn pak gekocht en inderdaad was ook wel nieuwsgierig moet ik zeggen :biggrin:
Hij had ook een stukje stof dat ik mocht zien haha dus.. maakt me alleen maar nieuwsgieriger! Maar de stof was al zo bijzonder en mooi, ben echt heel benieuwd, heel speciaal! Maar we hebben allebei alleen een stofje van elkaar gezien en niet de outfits in z'n geheel. Gelukkig duurt het nog maar 3 maanden en 3 dagen :tongue: haha echt ben het wel zat al die geheimhouding!

Vanavond gesprek over de kerkdienst bij de dominee, donderdag gaan we bij de goudsmit kijken hoe ver de ringen gevorderd zijn!
Afgelopen zaterdag hebben we taart geproefd, dat was op mijn verjaardag dus het was wel lekker veel taart maar goed! We moeten nog kiezen tussen hazelnoot schuim caramel mocca OF chipolata. Waarschijnlijk word het toch de laatste, alhoewel ik ze allebei heerlijk vind maar chipolata toch echt bruidstaart is ;-) Maar goed dat moeten we nog even beslissen.

Huwelijksreis moeten we ook maar eens gaan boeken binnenkort, waar gaan jullie heen?? Suggesties please!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #499 Gepost op: 7 juni 2010, 19:48:48 »
@ Elles: dat schiet lekker op! Leuk he, dat geheimhouden! Chipolata, klinkt helemaal lekker!
Onze huwelijksreis gaat naar Italië, toscane, we hebben daar een appartement en auto gehuurd en we gaan lekker veel romantische dingen bekijken!

@ Marijkje: gefeliciteerd met jullie ondertrouw, fijn dat het toch een beetje een leuke dag was! en ook nieuwsgierig naar het pak!
Ik kan nog niet nieuwsgierig zijn, hier is nog geen pak...

@ annemiek: ben benieuwd naar jullie kaarten!

Onze kaarten zijn zo goed als bedacht, ook de tekst enzo, dus komende week kan er een seintje naar de ontwerper en drukker en dan zien we of het wat is!

Ow ja, nog even twee fotootjes van 'onze ringen', het zijn niet zulke duidelijke foto's, op internet is er nog niets te vinden, hopelijk komt dat snel. Het is een set uit de nieuwste collectie van Flamingo, veel witgoud met een beetje geelgoud en ik heb 2 steentjes die assymetrisch geplaatst worden, dus niet zoals het er nu uitziet. De eerste is van as, en de tweede van mij.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards