collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187775 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #500 Gepost op: 7 juni 2010, 20:20:45 »
@ wendeliekje: Wat een mooie ringen!
@ Marijkje: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Gelukkig hebben jullie er zelf nog wat moois van gemaakt!
@ Elles: Wij gaan naar Disney World in Orlando! 2 weken! Dit willen we allebei nog altijd doen en dachten als we het nu niet doen doen we het waarschijnlijk niet meer. Kan nu al niet meer wachten om heen te gaan!! :biggrin:
Ja ik ben ook heel benieuwd wat voor pak Chris heeft! Hij had mij perongeluk foto's gemaild van zijn pak...Hij wilde die naar zijn zusje sturen (die zit in curacao voor stage) maar had het per ongeluk naar mij gestuurd...Heb hem wel gewist zonder iets te zien..En gelijk uit mijn prullenbak gehaald want ik denk dat ik me anders niet had kunnen bedwingen om toch stiekem nog even te kijken...:biggrin: Ben echt te nieuwsgierig..!!
@nogevengeduld: Wat een mooie kaart!

Wij gaan woensdag onze trouwringen ophalen! Ben heel benieuwd hoe ze eruit zien want dit weten we beide niet meer precies...haha! Hebben zoveel ringen gezien toen maar ik weet wel dat we hem toen heel mooi vonden dus komt vast goed!

Hoe gaat het verder bij jullie met de voorbereidingen?
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2010, 20:23:14 door Mignon »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #501 Gepost op: 8 juni 2010, 07:16:59 »
Hallo meiden!

Wat gaat de tijd snel nu!  :blink: We zitten bijna op de 3 maanden...Aaah! :ohmy:
Haha, maar wel heel erg leuk!

We hebben vorige week onze kaarten opgehaald; ze zijn echt super geworden!
Heb ze zondag al bijna allemaal in elkaar gezet en alle enveloppen geschreven. Heerlijk gevoel als je weer wat van het lijstje af kan strepen.  :biggrin:
Eind deze maand wil ik ze versturen. Heb alleen al 3x aan onze CM's gevraagd of ze de kaarten zelf nog wouden hebben i.v.m. eventueel een briefje die zij er nog wel bij in wouden doen.
Maar heb nog steeds niks gehoord.  :dry: Vind ik wel vervelend..

Verder gaat het met de voorbereidingen wel goed. Ik heb al een deel van de bedankjes, maar wil nu nog sleutelhangers met autootjes en die kan ik nergens vinden. Ik heb wel leuke gezien, maar dan moet je er minimaal 125 bestellen... En ik heb er maar 60 nodig.  :dry:
De kaartjes voor de bedankjes heb ik ook al binnen.'

Vorige week zijn we bij de locatie geweest op de planning door te spreken en het menu te bekijken. Dit is nu ook helemaal geregeld.

Ik moet alleen binnenkort nog even achter de bloemen aan.
En AS moet binnenkort maar eens voor zijn pak gaan kijken. En dan zijn we echt bijna klaar.  :biggrin:

@ Mignon: Bedankt voor de tip van de kaarten! Ik vind het wel echt belachelijk dat er zo met post wordt omgegaan! :mad: Ben je er nog achteraan gegaan bij TNT?

@ Daanbanaan: Wat een schitterende jurk!! Je ziet er heel mooi uit.

@ Nogevengeduld: De kaarten zijn echt mooi geworden!

@ Marijke: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Nu wordt het voor je gevoel nog wat echter of niet? :)
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2010, 14:43:54 door MissBride »

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #502 Gepost op: 8 juni 2010, 11:00:42 »
Ja ik heb TNT gisteren gebeld. Ze boden hun excuses aan en zouden gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Dus ben benieuwd of ik hier nog wat van ga horen... Ze schrokken er wel van dat dit gebeurt was. Dus wie weet word het nog vervolgd...

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #503 Gepost op: 8 juni 2010, 12:38:47 »
Hallo allemaal,

@ wendelieke, mooi hoor...gek gevoel he om die ringen zo om te hebben.
@ Marijke....tja ondertrouw, vond hem erg pijnlijk voor me bankrekening hahaha, en er was niks aan. Wij hebben er zelf ook maar een leuke dag van gemaakt, maar veel bijzonders hoef je er idd niet van te verwachten.
@ nog even geduld, heel knap hoor hoe je die kaart zo gemaakt hebt. Ik doe het je echt niet na. Goed dat je de enveloppe dicht plakt, ik heb het ook gedaan na het verhaal van Mignon.
@ Mignon, ben benieuwd of je er nog iets van hoort, minimaal een doos met wk toeters zou ik voorstellen ;-)
@ Elles, ja ben ook nieuwsgierig, weet alleen de kleur van as, maar niet hoe het eruit ziet. Kan ook niet wachten tot we elkaar kunnen bewonderen, maar stiekem toch ook wel bang dat zijn pak net niet dezelfde kleur is als mijn jurk....pffff stress haha

Hier inderdaad een bruid die steeds nerveuser word....pff heb ik overal aan gedacht, zal iedereen het wel leuk vinden etc. Jullie kennen het vast wel. Wij hebben vorige week de kaarten op de bus gedaan en moet je eerlijk zeggen dat ik de reacties tegen vond vallen. Waarschijnlijk was het weer een illusie dat iedereen aan de telefoon zou hangen om te vertellen wat voor prachtige kaart we uitgezocht hadden....maar goed. Dat ben ik he, als ik namelijk een kaart ontvang zou ik altijd even wat van me laten horen aan die persoon, maar ja we kunnen niet verwachten dat iedereen zo is, en voor de meeste mensen is het waarschijnlijk maar "gewoon" een kaart!

Hier gaat het met de vorderingen goed. Zondag gaan we voor de tweede keer onze ringen ophalen, vorige keer was mijn ring te groot, dus ben heel benieuwd of die nu wel zal passen. Verder heb ik me ringkussentje binnen, viel wat tegen qua grote maar ja uiteindelijk heeft mijn zoontje van vier ook niet zulke grote handjes haha!

Ben nu bezig met de naamkaartjes voor op tafel tijdens het eten. Is nog een hels karwei haha, maar wel erg leuk om te doen. Enveloppedoos heb ik vorige week in elkaar geknutseld en moet zeggen vind hem erg leuk geworden.

Wij krijgen de huwelijksreis van de baas van as. En gaan naar portugal. Hij heeft daar een huis en daar mogen we lekker een week genieten....heerlijk toch? Waar vind je nog zo een baas tegenwoordig.

Verder geen ontwikkelingen hier. Ga maar weer is verder aan de knutsel.

Groetjes Daan

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #504 Gepost op: 8 juni 2010, 16:19:10 »
Even een fototje van onze naamkaartjes...vinden jullie ze leuk. Onze themakleuren zijn fucshia, zilver en zwart...dus vond dit wel leuk matchen.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #505 Gepost op: 8 juni 2010, 17:44:21 »
Even een fototje van onze naamkaartjes...vinden jullie ze leuk. Onze themakleuren zijn fucshia, zilver en zwart...dus vond dit wel leuk matchen.


leuk zeg! Welk lettertype heb je gebruikt?
groetjes Loes

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #506 Gepost op: 8 juni 2010, 17:46:45 »
Even een fototje van onze naamkaartjes...vinden jullie ze leuk. Onze themakleuren zijn fucshia, zilver en zwart...dus vond dit wel leuk matchen.


leuk zeg! Welk lettertype heb je gebruikt?
groetjes Loes

Hoi Loes, ik heb een sjabloon gekocht bij de hobbywinkel en gewoon met zwarte stift ingekleurd.

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #507 Gepost op: 9 juni 2010, 13:23:03 »
@Mignon, wat hebben jullie toch mooie kaarten. Bij ons was alleen de kaart ook maar 1 postzegel, maar aangezien onze CM's er een brief bij willen doen hebben wij overal 2 postzegels opgeplakt.
Wat een verschrikkelijk cute jurke, waar heb je die gehaald en wat kosten ze?

@Nogevengeduld, Ook al zo'n prachtige kaart!!

@Wendelieke, Wij zijn eerst ook bij 2 juweliers wezen kijken voor ringen, €1650  :ohmy:  voor het paar vonden wij echt veel te duur. Vanmorgen zijn we bij Italo Design geweest en zijn we geslaagd voor 2 prachtige ringen €295  :rolleyes: Dus dat scheelde ook nogal wat. We hebben een mix van staal en titanium en ik met 5 steentjes erin. We mogen ze over 4 weken ophalen, dan zal ik wel een fotootje plaatsen.
En wat zonnen betreft: bij mij zie je nu al een groot verschil. Ben vorige week daarom ook maar begonnen met een zonnebankkuur in de hoop dat het dan een beetje bijtrekt.

@Marijke, Proficiat met je ondertrouw!! Je moet er inderdaad zelf een speciale dag van maken want de gemeente doet dat niet.

@Marijke en Elles, ik ben ook al wel nieuwschierig met wat voor een pak mijn as thuis gaat komen, hij moet nog gaan shoppen, maar hij heeft nog nooit een pak gedragen.

@Elles, hoe was het gesprek met de Domine?
Ik ben benieuwd wat voor een keuzes wij voor de taart kunnen gaan maken, wij gaan vanavond naar mijn nicht en haar vriend is banketbakker dus vanaaf gaan we taarten praat doen hahaha
Wij gaan niet echt op huwelijks reis. Wij gaan een weekje naar Winterswijk. Mijn moeder heeft daat een huisje midden in de bossen.

@Wendelieke, onze kaarten gaan as zaterdag op de post heb ik vernomen, dus ik zal volgende week dinsdag of woensdag hier een foto plaatsen.
Volgens mij zijn het wel hele mooie ringen als ik dat zo goed zie!

@MissBride, jeetje wat vervelend dat jullie CM's niet reageren. Ik zou nog 1 mail sturen met daarin de melding dat jullie de kaarten eind deze maand op de post willen doen en dat als ze er nog iets van een brief bij willen doen ze dit jullie voor de 20ste moeten laten weten ofzo iets.

@Mignon, ik ben benieuwd of de TNT nog iets van zich laat horen.

@DaanBanaan, Moest je betalen voor je ondertrouw dan of waren dit al de leges voor het huwelijk???

Hier hebben we dus vandaag onze ringen gekocht, en we zijn er erg blij mee. Over ca 4 weken zijn ze binnen en kunnen we ze gaan halen.We hebben gekozen voor een mix van staal en titanium. Bij mij met 5 steentjes erin. Ik kan helaas op de site van Italo Design geen afbeelding van onze ringen vinden, maar als ze over ca 4 weken binnen zijn plaats ik wel een foto.

Onze kaarten gaan as zaterdag op de post heeft onze CM mij laten weten, dus die zullen maandag/dinsdag worden bezorg, dus dinsdag of woensdag zal ik wel een foto plaatsen. Ben erg benieuwd of en wat voor reacties we gaan krijgen. Mijn zus (CM) was iig erg enthiussiast, ze vond het een van de mooiste die ze had ontvangen.

Wij kiezen er voor om niet echt op een verre huwelijksreis te gaan aangezien we het huis van mijn schoonmoeder gaan overnemen. We hebben de offerte voor de hypotheek binnen en gaan daar as maandag met een onafhankelijk iemand even goed naar kijken. Dus wij gaan de komende maanden flink aan de klus. Het is nl een oud huis waar heel veel aan gedaan moet worden. We hoeven voor het huis zelf alleen maar de schenkingsrechten te betalen (As is enigst kind en toen zijn vader overleed heeft hij al 25% van het huis georven. En aangezien zijn moeder nog leeft, maar in een zorgcentrum woont gaat zij ons het huis schenken) Maar aangezien wij flink willen verbouwen hebben we dus toch een hypotheek nodig. Erg spannend dus allemaal.

Morgen nog maar 3 maanden, jeetje wat komt het al dicht bij. En wat heb ik toch al kriebels zeg! Heb er al kei veel zin in!

Liefs Annemiek

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #508 Gepost op: 9 juni 2010, 23:35:14 »
Hoi dames,

Het is inmiddels alweer eventjes geleden dat ik in dit topic een bericht heb achtergelaten.
Ben inmiddels weer bijgelezen van al jullie berichten.
Leuk om te lezen hoe jullie dat allemaal beleven en plannen enzo. :biggrin:

Hier zijn we met de puntjes op de i bezig.
- 24 juni heb ik mijn bruidskapsel (haren verven en de styling) en nadien ga ik mijn jurk passen, die was afgelopen vrijdag klaar, na bijna een half jaar, ben zo benieuwd!!! Op de dag zelf is de afspraak met de kapster al gemaakt.
- Ben met de kaarten bezig, tekst is bijna zo goed als klaar, met hulp van diverse mensen van dit forum, zo fijn hoe men elkaar helpt en ideeën en tips geeft. Wil ze eind van de maand op de post gaan doen i.v.m. de naderende vakanties.
- Verder bezig met het knippen van de 160 kartonnen hartjes (zwart, fuchsia, wit) voor in onze wensbomen als receptieboek.
- We zijn aan het rondkijken naar flutes om naast daarmee te proosten deze later gevuld met dezelfde snoephartjes als onze bedankjes mee te geven aan onze daggasten. We willen de flutes laten graveren met onze namen, datum en afbeelding.
Dus als iemand een idee heeft waar hele mooie flutes verkrijgbaar zijn voor een mooi prijsje, horen we het graag! :biggrin:

Hebben jullie trouwens iets van paraplu's mocht het toevallig gaan regenen?
Waar ik natuurlijk niet op reken die dag! :biggrin: Maar ik zit er wel aan te denken...

Verder wens ik jullie nog veel voorbereidingsplezier!
Nog een 3 maandjes en het is zover, de vooravond van! :biggrin:

Groetjes!!
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2010, 23:37:16 door Kim van Gameren »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #509 Gepost op: 10 juni 2010, 07:46:08 »
Hoi allemaal

@ Wat fijn Kim dat ook alles bij jullie goed verloopt.

Wij hebben een rode, hartvormige paraplu gekocht voor het geval dat en omdat het leuk staat op foto's
Misschien dat je voor flutes naar de Ikea, Xenos of Action kan gaan. Of als je de mogelijkheid hebt is de Makro ook misschien nog een optie !!

Vandaag nog 3 maandjes, dames !!  :)

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #510 Gepost op: 10 juni 2010, 11:35:19 »
Ik was zaterdag jarig en kreeg van mijn zusje zo'n leuke paraplu! Een hele grote witte met grijze letters Elles & Manuel en daaronder: 10-09-10. Echt lief. Voor de gasten via marktplaats 12 doorzichtige paraplu's, moeten ze wel met z'm 2en onder kunnen dus dan hebben we precies genoeg.

Gesprek bij de dominee was erg gezellig en leuk. Liturgie staat zo goed als vast, wel blij mee :)

Verder is de relatie van een goede vriendin van ons uit, terwijl zij wisten dat ze als daggast uitgenodigd zouden worden, maar nu wordt het dus niet allebei.. denken wij. maar goed, even afwachten hoe het gaat lopen tussen hun. Wel vervelend, ze is ook soort van depressief al een tijdje zegt ze. Dus daar maak ik me eigenlijk meer zorgen over.

Vanavond krijgen wij een update over de ringen te zien, ben benieuwd hoe ver ze is, ze heeft ook al persoonlijke problems, overleden vader in Zuid Afrika, waar ze dus tijdje is geweest. Dus heb geen idee hoever ze gevorderd is.. Maar goed, tis nog 3 maanden, tijd zat :tongue: haha neee echt zo snel gaat de tijd, nóg maar 3 maandjes meiden :biggrin:

Morgen ga ik even langs het reisbureau voor de huwelijksreis, misschien hebben ze een idee. :biggrin: Thailand lijkt ons super. Maar Curacao ook.. Heel verschillend :tongue: Maar toch allebei super leuk!

Verder druk bezig met drukkerij te vinden die onze kaarten gaat drukken. :) Ook spannend! Maar daarna lekker niet zoveel boeiends meer te regelen, wel fijn!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #511 Gepost op: 10 juni 2010, 12:51:57 »
Joepie, 3 maanden!!  :ohmy:  :biggrin: We schieten nu echt op zeg!
En we zijn er allemaal maar druk mee! :wink:

Ondertussen heb ik inderdaad een mail gestuurd en daar kreeg ik direct reactie op. Dus dat is helemaal goed gekomen! :)Ik heb nu van iedereen het adres (miste er nog een paar) en dan gaan de kaarten dit weekend naar de CM's toe. We krijgen ze volgende week terug om alle postzegels er op te doen. En dan kan ik ze gaan uitdelen/versturen!  :biggrin: Daar heb ik echt zo'n zin in!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #512 Gepost op: 10 juni 2010, 17:35:30 »
Even een fototje van onze naamkaartjes...vinden jullie ze leuk. Onze themakleuren zijn fucshia, zilver en zwart...dus vond dit wel leuk matchen.


leuk zeg! Welk lettertype heb je gebruikt?
groetjes Loes

Hoi Loes, ik heb een sjabloon gekocht bij de hobbywinkel en gewoon met zwarte stift ingekleurd.


o oke dan ga ik ook eens kijken bij ons bij de hobby winkel!Met nog 3 maanden te gaan schiet het heerlijk op! Hoe dichter bij het komt, hoe korter mn lijstje en hoe meer ik baal dat ik bijna klaar ben met de voorbereidingen!
Want wat geniet ik daar al van!
Het draaiboek is zo goed als af nu en de ideëen voor de envoloppendoos zijn er genoeg. Nu de naamkaartjes voor bij het diner nog.
De afspraak voor het voorbespreken met de babs staat ook al gepland. Ben wel heel benieuwd naar hoe die vrouw is! En een binnen lokatie bij slecht weer voor de foto's ook! Het wordt burgers zoo in Arnhem.
De kaarten worden as we speak gedrukt en kunnen binnen enkele weken op de bus! Sjonge wat ben ik benieuwd naar alle reacties!
 

Mijn beste vriendin zal volgend jaar september trouwen en vroeg mij afgelopen dinsdag om haat getuige te zijn! Natuurlijk zei ik meteen ja!!!
Dus een nieuw feestje staat ook al gepland.
Wat heerlijk om al jullie verhalen te lezen! Brengt me weer op genoeg andere ideën!

Liefs Loes

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #513 Gepost op: 13 juni 2010, 16:30:12 »
Gisteren hebben we een hele gezellige dag gehad met onze ceremoniemeester, mijn getuige en onze bruidsjonker/petekindje.
We zijn voor hem gaan kijken voor een pak bij Humpie Dump. Jee, wat was het druk.
We zijn uiteindelijk maar in de hoek bij de jonkerskleding gaan staan.
Een heleboel kinderen, hun ouders en bruidsparen.
Maar het was fantastisch al vond hij het in het begin niet zo leuk.

Zijn ouders hadden besloten dat het een mooi, klassiek pak in een soort van beige tint moest worden.
Nog ivoorkleurige schoentjes erbij gezocht. Maar ze vonden eigenlijk dat ze nog even moesten wachten
met de aankoop. Hij is nu 2,5 en kan natuurlijk nog wel een groeispurt krijgen.
Het pak wat hij had gepast was al wel een maat groter als zijn normale kleren en de mouwen en de broek
waren te lang dus op maat maken was mogelijk.
En in augustus komt de nieuwe collectie binnen. Of die kleur er dan tussen zal zitten is dan de vraag.
Maar toen wij aanboden om het pak met blouse, stropdas en schoenen te willen betalen maar dat we het
dan wel graag meteen mee wilde nemen, waren ze erg verrast. Dit was volgens hen eigenlijk niet de bedoeling
maar wij wilden het zelf erg graag.
Op de bon is gezet dat de schoentjes eventueel nog voor een maat groter geruild mogen worden.
De lengte van de broek wordt dan in augustus definitief op maat gemaakt.

's avonds zijn we bij de buren taart gaan proeven. De buurvrouw wil (na lang aandringen door haar vriend) uiteindelijk toch onze bruidstaart gaan maken !!! We konden kiezen uit aardbei, citroen of (alcoholvrije) champagne-creme met frambozen. Die laatste is het geworden. Nu nog op zoek naar een taartstandaard of een idee om deze zelf te maken.

Daarna hebben we de dagplanning van de ouders doorgenomen en moesten we de mensen opnoemen die we willen uitnodigen voor het vrijgezellen feest. Dat vond ik erg moeilijk omdat ik dat helemaal niks vond.
Ik wil best gezellig met een groep uiteten maar ik ga niet verkleed allerlei opdrachten doen.
Ze hebben ons verzekerd dat het een gezellige avond wordt met geen gekke dingen e.d.
Ik ben benieuwd, vind het helemaal niks om dat niet zelf in handen te hebben.

Sorry, van het lange verhaal ! We zijn op het punt gekomen dat we nu echt de puntjes op de i kunnen gaan zetten.
Al het grote is geregeld. Nu nog de kleine dingetjes op papier zetten.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #514 Gepost op: 13 juni 2010, 19:02:41 »
En een binnen lokatie bij slecht weer voor de foto's ook! Het wordt burgers zoo in Arnhem.


Haha, dan gaan we elkaar misschien wel tegenkomen als het slecht weer wordt! Wij trouwen in het openluchtmuseum, en maken daar ook de foto's, maar bij slecht weer doen we ook wat foto's bij Burgers Zoo. Klinkt niet zo aardig, maar ik hoop eigenlijk dat ik je niet ga tegenkomen, want dat betekent dat het mooi weer is!  :)



Morgen eindelijk taart proeven! Wij gaan voor cupcakejes en iemand in de buurt bij ons maakt deze, o.a. voor het goede doel KIKA, nu is het alleen zo dat ik al 3 maanden bezig ben een afspraak met haar te maken en iedere keer komt er wat tussen (vanuit haar, 1 keer was ze er niet, stonden we voor een dichte deur, 1x mailde ze in de ochtend dat ze ziek was en verder zijn er al een aantal afspraken verzet op haar initiatief, komt dus niet heel betrouwbaar over). Morgenavond gaan we dan ook naar iemand anders die cupcakesjes maakt, ben heel benieuwd.

De ringen gaan we toch bij de juwelier halen, de collega van mij AS vindt het toch te risky, goudsmeden is meer zijn hobby en onze ringen zijn best ingewikkeld.
Verder raak ik al een beetje in de zenuwen rondom mijn jurk, inmiddels al 4,5 maand na het uitzoeken en ik zou na 4 maanden gebeld worden... ik wacht nog 2 weken en dan bel ik ze zelf even.

Nogevengeduld: tja dat vrijgezellenfeest.. Ik heb er heel veel zin in, maar vond het ook moeilijk om namen door te geven. Uiteindelijk staan er nu 9, inclusief mij op het lijstje. Hopelijk kan ook iedereen. Het meest lastige vind ik dat je niet weet wanneer het is, ik heb bijna iedere zaterdag van augustus nu al wat te doen, en durf nu niets meer bij te plannen, maar ja... misschien hou ik een dag wel voor niets vrij.

Elles: vervelend van de relatie van je vriendin, niet fijn dat ze depressief is. Kan me voorstellen dat dat zorgelijk is, maar ook dat je nu niet zo goed weet of ze allebei daggasten willen zijn enzo.

Annemiek: succes met de hypotheek!

Kim: paraplu's hebben wij nog niet over nagedacht

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #515 Gepost op: 13 juni 2010, 21:08:34 »
@Wendelieke: Zolang als dat de enigste reden is vind ik het prima :cool:


Ik ben trouwens door dezelfde vriendin ook gevraagd om ceremoniemeester te zijn!!   :biggrin:

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #516 Gepost op: 14 juni 2010, 21:58:11 »
Nou dames, hierbij onze kaart.
Hij is gister op de bus gegaan en vandaag hebben we de eerste positieve reacties al ontvangen.
Ik wordt daat helemaal blij en emo van.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #517 Gepost op: 14 juni 2010, 22:11:31 »
Nou dames, hierbij onze kaart.
Hij is gister op de bus gegaan en vandaag hebben we de eerste positieve reacties al ontvangen.
Ik wordt daat helemaal blij en emo van.


Wat is ie mooi!!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #518 Gepost op: 14 juni 2010, 22:19:04 »
Super mooie kaart Annemiek!

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #519 Gepost op: 15 juni 2010, 00:31:40 »
Hele mooie kaart!!

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #520 Gepost op: 15 juni 2010, 11:19:06 »
Hoi allemaal,

Nou weer een hoop bij te lezen in een paar dagen hah!

@nogevengeduld, wij moeten elkaar gezien hebben, ik was daar ook en werd totaal overspoeld door het gevoel Kinderspeelparadijs Ballorig binnen te zijn gelopen....pffff wat een drukte. Ik kon niet eens zien wie der wel of niet werkte. Ik vond verder dat ze weinig pakken hadden hangen in vergelijking tot de jurkjes voor de meiden. Had 1 pak gezien die ik wel erg mooi vond maar die ze niet in de maat van mijn zoontje hadden, maar deze is dus besteld, en ondanks de drukte werd ik dus vandaag (tegen al mijn verwachtingen in omdat ik dacht dat het briefje met mijn gegevens ergens tussen zou belanden) gebeld dat het pak binnen is.
Grappig dat je dan allebei op dat moment in die winkel bent zonder het van elkaar te weten.

Ik heb nog helemaal niemand over mijn vrijgezellenfeest gehoord, en ga er ook niet om vragen haha. Wij (as en ik) hebben wel heel duidelijk gemaakt dat we absoluut niet in rare pakken opdrachten gaan doen op de dam ofzo. Nee laat ons maar lekker borrelen en uit eten met een aantal vrienden en vriendinnen.

De puntjes komen bij ons nu ook steeds meer op de I, en vind het ook best jammer dat het zo snel gaat. Het is nog maar twaalf weken....pfff stress haha. De muziek is nu helemaal geregeld. Het enigste waar wij ook tegen aan liepen is dat ik we meer gasten uitgenodigd hebben als er op onze offerte staan, dus daar hebben we even contact over opgenomen met de locatie. Deze gaat ons nog laten weten wat we per persoon extra bij moeten betalen.

Ik heb inderdaad ook niet over paraplu's nagedacht, ga er gewoon vanuit dat het mooi weer wordt ;-)


@Annemiek wat een super mooie kaart zeg, heel chique.
Ben nog steeds druk aan het knutselen voor de naambordjes heb er inmiddels 9 haha nog 31 te gaan. Bellenblaasjes staan wel klaar met strikken er omheen.

Vanavond ons receptieboek bestellen op internet en de kaartjes voor aan de bedankjes. Ooh en ik moet nog achter me bloemen aan....hahaha eigenlijk nog genoeg te doen.

Doen jullie eigenlijk nog iets op de avond zelf voor jullie ouders? Wij hebben een prachtig nummer van Glennis Grace, engel zonder vleugels die gespeeld word en dan worden er op een beamer foto's van mij en as getoond van heel klein tot nu. Gewoon om onze moeders heel erg te bedanken voor alles wat ze gedaan hebben.

Nou meiden ik lees gauw weer jullie verhalen.

Groetjes Daan

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #521 Gepost op: 15 juni 2010, 11:59:18 »
Hoi!

Even een vraagje of jullie over het volgende tips hebben:

Onze chauffeur heeft aangeboden om mijn AS op te halen bij het huis van zijn ouders. Nu is dat natuurlijk kei leuk maar de bedoeling is om daar ook de fotograaf naar toe te sturen!
Ik zelf vind dat wat minder omdat ik het juist gaaf zou vinden als de fotograaf erbij is als ik wordt opgemaakt!
Maar hij kan zich natuurlijk niet in 2en splitsen. Hoe doen jullie dat?

Groetjes Loes

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #522 Gepost op: 15 juni 2010, 13:53:43 »
@ Loesje De fotograaf is bij mij die ochtend en iemand van de familie maakt foto's bij mijn a.s. thuis.

@ Daan, hoe laat waren jullie daar? Misschien was je mij wel opgevallen...ik had een wit tuniek aan en een witte bloem in mijn haar. We waren er rond 12:00 - 12:30 uur. Ben wel benieuwd idd of ik je gezien heb? Misschien kun je een foto van je zoontje sturen. Ik zal kijken of ik een foto van onze bruidsjonker heb. Die mannetjes vallen daar natuurlijk meer op als de ouders e.d.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #523 Gepost op: 15 juni 2010, 19:27:05 »
@Loes: bij mijn vriend komt ook de trouwauto & de fotograaf 's ochtends. Bij mij doet mijn vader de foto's, alleen 's ochtends.

Gisteren trouwkaarten besteld via internetdrukkerij. Vind het ontzettend spannend en twijfel echt enorm of ik het goed doe. Heb alles zelf ontworpen en bedacht. Als ik de onderdelen over weekje binnen heb, merken jullie het wel. Wij doen ze waarschijnlijk begin juli op de bus. Ligt ook een beetje aan de cm's.

Bruidstaart wordt waarschijnlijk chippolata, mjam.

Ringen zijn we afgelopen week ook wezen kijken, maar ze had nog niet veel gedaan aan de gouden ringen, ze gaat er nu mee aan de slag en we gaan volgende week weer kijken, helemaal leuk dus. Ze had wel het zilveren model helemaal mooi afgewerkt, dus volgens mij beetje onzeker of ze het wel goed deed.

Vrijgezellenfeest van mij heb ik nog niets over vernomen, maar dat van mijn vriend is wel in gang gezet. Laatst zaten wat mannen op mijn verjaardag lekker te smoezen en met agenda's te vergelijken, erg grappig.

Huwelijksreis zaterdag geboekt! 2 weken Curacao http://www.janthielresort.com/ heerlijk! :biggrin: heb er nu al zin in!

Maar ben het er ook wel mee eens, dat het zo ontzettend snel gaat die voorbereiding, het is al bijna.. :) Vanavond maar weer eens relaxen en genieten van de voorbereidingen nu het nog kan!

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #524 Gepost op: 15 juni 2010, 22:13:55 »
@ nogevengeduld, ik denk toch dat wij elkaar misgelopen zijn, ik was daar nameljk rond 14.00 uur.
Ik hoop morgen het pakje voor mijn zoon binnen te krijgen. Wat vond jij van de winkel???

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards