collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187757 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #575 Gepost op: 19 juli 2010, 13:02:05 »
Hallo dames, hoe is het hier  :wink:

Hoe staat het met de voorbereidingen?

Ik kan nu wel zeggen dat we zo goed als klaar zijn.
Afgelopen dinsdag zijn we bij de notaris geweest, donderdagavond de hele feestavond besproken en afgelopen zaterdag
de pre-shoot gehad bij de fotograaf.
Er is een mail verstuurd naar de videograaf en de chauffeur van de trouwauto.
De videograaf heeft voldoende aan een planning en hij had ook nog goed nieuws !  :biggrin:
In eerste instantie zou hij pas vanaf de 's middags bij ons zijn omdat hij 's morgens een fotoshoot heeft bij een ander bruidspaar. Op de avond dat wij bij hem waren belde dat bruidspaar hem op omdat zij toch ook graag een film van hun trouwdag wilden hebben. Op dat moment hadden wij alles al definitief dus dat was pech voor hen.
Wij zouden dus 's ochtends een collega krijgen en 's middags hem.
Nu heeft dat bruidspaar alles verzet naar 3 september en is onze videograaf de hele dag bij ons. Heel fijn !!!

De chauffeur heeft nog niet terug gemaild. We denken dat hij op vakantie is.

Inmiddels is de buurvrouw van onze CM al begonnen aan de bruidstaart. De eerste taart is klaar en ligt in de diepvries   :ohmy:
Ze heeft er een foto van gestuurd en hij is erg mooi geworden.

oja, het nummer van de openingsdans is ook uitgezocht. Dat vonden we erg moeilijk.
We wilden een redelijk snelle quick step en hebben nu gekozen voor Two hearts van Soul sister.

Nu is het even rustig....nog 2 weken werken tot de vakantie. Ik denk dat het dan al helemaal snel gaat  :laugh: Dan is het ringen halen op 27-8 en mijn jurk op 20-08 en het proefkapsel en make up op 21-08
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2010, 13:06:45 door Nogevengeduld »

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #576 Gepost op: 20 juli 2010, 14:54:06 »
Hey hallo,
Hier ook alles weer z'n gangetje. Wel veel gedaan afgelopen week voor de bruiloft!
We hebben alvast kaartjes laten drukken voor de bedankjes, en lintjes eraan gemaakt en tule zakjes geknipt. De pepermuntsnoepjes zijn ook ingekocht, maar durf ze nog niet in de zakjes te maken, dalijk is het niet meer te eten ;-) Hoe doen jullie dit? En wanneer?
Ik moet mijn enveloppendoos nog afmaken..
We hadden nog wat trouwkaarten over, maar goed ook, er was iemand die de kaart niet ontvangen heeft, maar we hebben lang niet iedereen gesproken dus weten niet of er nog meer mensen zijn geweest. Hebben jullie ook gemerkt dat er mensen waren die de kaart niet ontvangen hebben tot nu toe?
De rest van de trouwkaarten ook in elkaar gezet, leuk voor later om te bewaren, als ze nog als losse kaartjes blijven liggen doen we er toch ook niets mee.
Verder hebben we gelachen tijdens het maken van de antennelintjes zondag, want ik wilde graag een roosje. Samen met mijn vriend gewoon zitten naaien :biggrin: Leuk!
Dit zijn ze:


Mijn moeder maakt mijn bruidsboeket en afgelopen zaterdag hebben we een proefboeket gemaakt! Superr! Voorproefje:

In het vaasje zaten wat restjes, dat gaan we gebruiken om de dinertafel op de feestlocatie mee te versieren.

Verder kunnen we volgende week weer een x naar onze ringen kijken, ben benieuwd!

Ook hebben we al veel cadeau's gekocht/besteld voor CM/getuigen/hulp. De receptie wordt door 2 vrouwen georganiseerd en we geven ze een Your Gift Card en waarschijnlijk ga ik zelf een Theeboeket maken in onze themakleuren. Voor koster/dominee regelen we een fles wijn met zelfgemaakt etiket. Voor de getuigen hebben we gegraveerde parkerpennen met 10-09-10. En voor de CM hebben we Podiumbonnen, zodat ze lekker een keertje kunnen chillen in het theater.

Voor onze ouders moeten we alleen nog wat, maar weten niets.. We zaten in de richting van een sculptuur/beeldje te denken. We geven onze ouders ook al een fotoalbum na de trouwdag.. Maar das niet op de dag zelf. We kunnen ze ook een brief/gedicht geven in een fotolijstje ofzo, meer symbolisch voor het album.
Geven jullie je ouders nog iets?

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #577 Gepost op: 21 juli 2010, 10:41:36 »
@Elles: Ziet er mooi uit!! en bij ons waren er ook een aantal kaartjes niet aangekomen.

Ik heb vorige week mijn jurk weer aangehad! Nu wordt hij wat ingekort en nog wat kleine aanpassingen en dan mag ik hem morgen al weer aan!
Mijn nichtje was mee, van 1,5jaar, en die sloeg elke keer tegen de jurk en zei dan 'mooi' Was erg leuk!
Zij bleef maar om me heen lopen en kijken. Zij is ook mijn bruidsmeisje dus dat komt helemaal goed!

We zijn nu ook echt de laatste dingen aan het regelen, cadeautjes voor CM gaan we proberen vandaag te bestellen.
We moeten het misboekje nog wel maken en ook nog wat teksten uitkiezen. Maar dat vind ik nog wel moeilijk.... Vrijdag hebben we een gesprek met de pastoor over hoe we de dag willen.
Wij willen van alle gasten een foto maken voor in het gastenboek. Hiervoor gaan we ook nog wat grappige dingen maken die ze dan beet kunnen houden of op doen ofzo. Hier moeten we nog wat dingetjes voor maken. Volgens mij hebben we alles dan wel klaar!

Hoe is het bij de rest?

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #578 Gepost op: 21 juli 2010, 13:01:02 »
@Nogevengeduld: Wat een geluk dat de videograaf toch de hele dag kan! Is wel zo prettig om 1 persoon over de hele dag te hebben lijkt me.
Heel veel plezier met je proef make-up/-kapsel!

@Elles: Wauw, wat een schitterend boeket! Echt heel mooi!
En die lintjes zijn ook echt superleuk geworden!

@Mignon: Jullie schieten ook al goed op zeg! Wat leuk dat je bruidsmeisje zo enthousiast was over je jurk. :biggrin:

Ik heb nog geen berichten gekregen van mensen die de kaart niet hebben gehad. Wij hebben natuurlijk ook een heel aantal kaarten zelf rondgebracht, dus dat scheelt al.

Verder gaat het bij ons ook goed met de voorbereidingen. Het is nu niet meer zo veel, dat vind ik aan de ene kant ook wel weer jammer. Ik zal straks al dat geregel en dingen opzoeken en voorbereiden wel missen denk ik.  :biggrin:

Mijn vriend moet deze maand nu echt eens gaan kijken voor een pak, want anders wordt het wel kort dag ben ik bang.
Verder hoeven we nog maar vrij weinig te regelen, dus het is nu even rustig bij ons.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #579 Gepost op: 21 juli 2010, 14:29:52 »
@Elles: mooi boeket en de lintjes zien er ook goed uit   :)
Ik heb de vulling voor onze bedankjes ook alvast besteld. Voor hetzelfde geld is het uitverkocht zo vlak voor de dag.
We hebben kleine rode en witte chocolade hartjes (themakleur rood wit) en die staan nu bij mijn ouders in de schuur.
Donker en koel.
Eind augustus gaan we ze verwerken.

Ik heb nog niets gehoord van mensen die de kaart eventueel niet ontvangen zouden hebben.
Iedereen die mag komen, wist er van tevoren wel vanaf.

Cadeautjes voor de getuigen hebben we ook al besteld. Dat voor de CM nog niet want dat kan pas na de bruiloft.
Maar alvast wel een oorkonde gemaakt voor "uitmuntendheid als ceremoniemeester" met een tekst dat het cadeau later komt.
Maar dan mooi verwoord  :wink:

Onze ouders krijgen allebei een vergroting van de trouwfoto.

@ Mignon: Fijn dat je je jurk mee mag nemen. En dat je bruidsmeisje hem mooi vind. Zo'n meisje kijkt toch wel tegen je op denk ik (wij hebben een bruidsjonker)

@ Miss Bride: idd fijn dat er 1 persoon is de hele dag. Wel vervelend voor het andere stel  :tongue:
Ik ga die voorbereidingen ook wel missen al is het nu minder hectisch en ben ik er minder mee bezig als in het begin.
Maar wel iedere dag een beetje, hoor.

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #580 Gepost op: 21 juli 2010, 19:38:05 »
Hallo allemaal....

Nou ik begin de stress toch echt wel te voelen hoor! Elke dag loop ik alles nog wel even door. Maar qua voorbereidingen zijn we goed op schema.
Heb vandaag de cadeaus voor onze getuige's en cm's binnen gekregen.
Wij hebben de foto die op onze trouwkaart staat op canvas af laten drukken en dan staat er bedankt 10-09-10 op. Erg mooi geworden al zeg ik het zelf.

Verder moeten wij maandag naar onze trouwlocatie om de laatste dingetjes door te spreken. En nog naar de taartenmenneer om de taart te proeven.

Ringen zijn klaar, liggen goed opgeborgen. Mijn jurk moet ik 20-8 voor het laatst passen en dan word hij klaargemaakt voor de grote dag.
AS heeft zijn pak gekocht en hangt nog veilig bij de winkel. Pak voor mijn zoontje hangt ook al boven, moet alleen ze broek nog van ingekort worden.

Ik heb vandaag de snoepjes gekocht voor de bedankjes, maar ik zat met hetzelfde probleem....wanneer ga je dit vullen???? Ik denk dat ik nog maar even wacht tot eind augustus ofzo. Wil ook nog even op zoek naar een fleurige mand ofzo waar ik alle bedankjes in kan stoppen.

Kapsel is rond, make up ook dus eigenlijk is verder alles klaar.

Ik heb ook een aantal mensen gehoord die onze kaart niet ontvangen hebben. Erg vervelend, maar het is helaas niet anders.

Ja ik zal het straks ook wel missen hoor dat geregel, maar denk dat het ook wel lekker is om gewoon ff niks meer te moeten, en gewoon weer ff lekker savonds op de bank te kunnen hangen zonder dat ik steeds in me hoofd alle checklists afloop haha!

Mooi boeket trouwens Elles. Heel erg leuk.

Nou meiden leuk om iedereen weer ff te lezen....gaat nu echt opschieten he. Na deze week moet ik nog zes weken werken en dan is het al zover. Nog maar 50 dagen en dan zijn wel allemaal een getrouwde vrouw. Heel bijzonder.

Tot gauw.

Groetjes Daan

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #581 Gepost op: 23 juli 2010, 14:03:29 »
Hoi allemaal,

Vandaag nog maar 7 weken!
Begint de stress bij jullie ook al een beetje toe te slaan?

Hier is het eerste conflict ontstaan: AS heeft een bordeaux-rode stropdas gekocht (op aanwijzingen van sm) terwijl de themakleur blauw is... past dus ook helemaal niet bij jurk, sieraden, boeket en corsages enzo, erg vreemd allemaal! Maar na een bijna ruzie is het nu zo besloten dat AS en ik van de week samen even gaan kijken voor een blauwe, probleem is dat hij die niet mooi vindt. Tja, dan vraag ik me dus af waarom we voor blauw als themakleur hebben gekozen!
 
Inmiddels heeft hij dus wel een pak, we hebben de komende weken nog afspraken staan met dag- en avondlocatie, we moeten bv nog het diner kiezen en de opstellingen van het diner en tijdens de huwelijksvoltrekking.
De meeste dingen zijn wel geregeld, alleen nog menukaarten, een receptieboek en kadootjes voor verschillende mensen.
Ringen zijn ook besteld, trouwjurk zit al bijna goed. Nu nog op zoek naar gympies voor onder mijn trouwjurk 's avonds, maar dat is nog lastig ivm de lengte van mijn jurk.

Succes met de verdere voorbereidingen!

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #582 Gepost op: 23 juli 2010, 15:36:45 »
Hoi allemaal,

Vandaag nog maar 7 weken!
Begint de stress bij jullie ook al een beetje toe te slaan?

Hier is het eerste conflict ontstaan: AS heeft een bordeaux-rode stropdas gekocht (op aanwijzingen van sm) terwijl de themakleur blauw is... past dus ook helemaal niet bij jurk, sieraden, boeket en corsages enzo, erg vreemd allemaal! Maar na een bijna ruzie is het nu zo besloten dat AS en ik van de week samen even gaan kijken voor een blauwe, probleem is dat hij die niet mooi vindt. Tja, dan vraag ik me dus af waarom we voor blauw als themakleur hebben gekozen!
 
Inmiddels heeft hij dus wel een pak, we hebben de komende weken nog afspraken staan met dag- en avondlocatie, we moeten bv nog het diner kiezen en de opstellingen van het diner en tijdens de huwelijksvoltrekking.
De meeste dingen zijn wel geregeld, alleen nog menukaarten, een receptieboek en kadootjes voor verschillende mensen.
Ringen zijn ook besteld, trouwjurk zit al bijna goed. Nu nog op zoek naar gympies voor onder mijn trouwjurk 's avonds, maar dat is nog lastig ivm de lengte van mijn jurk.

Succes met de verdere voorbereidingen!

Hallo allemaal,

Ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar voel wel de druk om me heen.
Nog 7 weken en dan is de dag al half voorbij! :sad:
Ik heb nog enkele kleine dingetjes die geregeld moeten worden, puur details, om het af te maken.

@Wendelieke; grappig om te lezen over je man die naast julie themakleur blauw voor een bordeauxrode stropdas gaat!
Voor jou totaal niet grappig, maar vind het wel wat mannelijks hebben, dat dwarse.
Moet zeggen dat wij zoiets soortgelijks hebben.
Onze themakleuren zijn zwart & fuchsiarosé. Echter hebben wij in onze jurk/pak totaal niets van deze kleuren zitten terwijl iedereen denkt van wel. Wel leuk juist, iedereen denk dat Bas een zwart pak heeft en dat ik vermoedelijk in wit met rose ga. Er zijn zelfs mensen die denken dat ik in het rose ga. Hahahaa, zo geweldig al dat gegis daarover.
De zwart/fuchsiarose kleur komt wel voor in al het andere (trouwkaart, autolintjes, bedankjes, receptieboek, versieringen, stropdassen van de getuigen en onze broers, kaarsen, enveloppendoos, bloemen)om ons heen.
Dus wij komen straks heel anders voor de dag dan men denkt, en dat was ook wel onze bedoeling.
Komen we aan in een, dat is de planning, zwarte trouwauto met fuchsiarose bloemstuk op de auto, en wij stappen er heel anders uit dan verwacht, geweldig!
Heb er al helemaal zin in!

Veel succes met alle voorbereidingen nog!

Groetjes Kim.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #583 Gepost op: 24 juli 2010, 16:27:34 »
Hoi Allemaal,

Ik ben heerlijk aan het genieten van mn vakantie en heb dus ook genoeg tijd om de laatste puntjes op de i te zetten.
Maandag gaan we onze alternatieven voor trouwringen in orde maken. Er moet nog 1 ontbrekend iets gedaan worden. Ik zou zo graag vertellen wat....
De bloemen worden maandag ook vastgezet. en aanstaande woensdag wordt er op de feestlokatie het laatste doorgesproken.
De enveloppen doos krijgt dinsdag zijn laatste laag kleur en ik kan deze week bellen voor mn proefkapsel af te spreken.
Dan moet ik alleen nog de naamkaartjes voor aan op tafel en dan ben ik klaar!
Wat heerlijk dat het zo opschiet!
Ik geniet er echt van!

Liefs Loes

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #584 Gepost op: 25 juli 2010, 10:00:40 »
Yeah wij zijn er eindelijk over uit welke nummers er bij de plechtigheid gedraaid worden!!!!

Avonden en avonden hebben we gezeten, we werden het er maar niet over eens.Grod

Het is geworden:
binnekomst: Marco Borsato - Engel van mijn hart
Tekenen: Do - Angel by my side
Vertrek: Gordon en Replay - Niemand

Ik ben blij....weer iets wat ik van me lijstje kan strepen.

Vandaag denk ik in de tuin maar ff knutselen, en een kleurtje op doen en productief bezig zijn haha, twee vliegen in 1 klap.

Fijne dag allemaal, en ooh ja....wat voor liedjes worden er bij jullie gedraaid??

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #585 Gepost op: 25 juli 2010, 11:20:51 »
Onze liedjes:

Binnenkomst gasten: Michael Bubble  Everything.
Bij binnenkomst Ron: Queen Bijou
Bij binnenkomst Loes: 100% Mariah Carey.
Alternatief trouwringen: Marco borsato Engel van mijn hart
Bij het tekenen door bruidspaar en getuige: Alicia Keys Like you never see my again.
Bij het verlaten van de trouwzaal: Kane Over my head.

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #586 Gepost op: 25 juli 2010, 11:31:58 »
Wat goed dat jullie al de liedjes hebben!
Dat is bij ons dus iets wat gewoon nog niet wil lukken. We vinden bijna alles te zoetsappig/standaard en als we dan een leuk liedje hebben gevonden slaat de tekst weer helemaal nergens op.


Ik zat te denken om maar gewoon "Single ladies" van Beyonce te doen als we het stadhuis binnenkomen.  :biggrin:

"All the singles ladies, now put your hands up....
If you liked it then you should have put a ring on it"
 :laugh:
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2010, 11:33:54 door MissBride »

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #587 Gepost op: 25 juli 2010, 13:53:57 »

Ik zat te denken om maar gewoon "Single ladies" van Beyonce te doen als we het stadhuis binnenkomen.  :biggrin:

"All the singles ladies, now put your hands up....
If you liked it then you should have put a ring on it"
 :laugh:


Jaaa!!! met dat dansje erbij!!

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #588 Gepost op: 25 juli 2010, 15:32:39 »
Ik wilde eigenlijk eerst binnen komen op Eye of the Tiger....maar doe het toch maar niet. Vind het wel wat hebben hoor als je iets totaal onverwachts doet.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #589 Gepost op: 25 juli 2010, 18:09:20 »
Moeilijk he, die nummers. Wij willen wrs ook Michael Buble met Everything, verder is het nog een beetje lastig. We zijn beiden wel van de Rockmuziek, maar ja, omdat nou in de kerk (wij hebben geen gemeentehuis, de babs komt bij ons in het kerkje van het openluchtmuseum) te doen...
Komende weken eens even goed spitten.

Eye of the tiger of beyonce vind ik helemaal leuk, lekker apart, heeft bijna niemand, maar ja mijn AS die houdt niet zo van de bijzondere dingen.

Hebben jullie al wel een openingsdans? wij hebben Everlong van de Foo Fighters, check het linkje:
wel een iets rustigere versie waarschijnlijk.
Mijn link

We mooeten ook nog autolintjes, kwam ik vandaag achter. Dus dat wordt nog geknutsel (samen met de enveloppendoos en de menukaarten).

Wel leuk hoor, al die dingen regelen!
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2010, 18:10:59 door Wendelieke »

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #590 Gepost op: 26 juli 2010, 20:52:22 »
Hallo dames,

Wij zijn zojuist bezig geweest met de muziek.

Bij binnenkomst: Kelly Clarkson of Leona Lewis (twijfelen we nog tussen) - A moment like this (de tekst is zo raak!)
Bij het tekenen: Guus Meeuwis - Ik ook van jou (Weer die tekst :))
Bij het weggaan: Sister Act - I will follow him (Pure humor, mooi, leuk & totaal ONVERWACHT :biggrin:)

Opening feestavond (een dans word het denk ik niet, wat wel???): Chris Brown - Forever (lijkt ons erg leuk)
Afsluiting feestavond: Guus Meeuwis - Ik wil nog niet naar huis

We vinden alles qua tekst wel bij de gelegenheid passen, zoals al eerder aangegeven is zijn er genoeg mooie nummers maar die qua tekst dus nergens op slaan. Dat vonden wij dus wel erg belangrijk!
Zelfs die 'I will follow him', hahaha, mijn aanstaande en zijn broers maken altijd geintjes over vrouwen.
Ze doen dan wat minderwaardig en dat vrouwen 'de man moeten volgen' dus die gaan dit zowiezo geweldig vinden!
Als wij het nummer luisteren en bekijken op youtube schieten we beiden steeds in de lach, geweldig!!!

Groetjes!!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #591 Gepost op: 27 juli 2010, 18:31:33 »
Nog precies 1 maand en 2 weken! Of 45 dagen!
Wat gaat het snel!!

Ik was de laatste paar weken wel een beetje zenuwachtig, maar ik begin er nu gewoon alleen maar zin in te krijgen! Laat maar komen die dag!  :biggrin:

Ik wil dit weekend nog eens aan de gang met de muziek. Want dat zit me nog wel een beetje dwars dat we dat nog niet hebben. Is wel een belangrijk punt vind ik.

Volgens mij zijn onze CM's ook druk bezig met onze vrijgezellenfeestjes.  :biggrin: Ik heb denk ik al een idee van welke datum het gaat worden; ze hebben namelijk gevraagd of we op een zaterdag eind augustus iets met hun wouden gaan doen. Maar de manier waarop het gevraagd werd was wel een beetje vaag...  :laugh: Dus het zou zo maar kunnen.
Hebben jullie al iets opgevangen van een eventueel vrijgezellenfeest?

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #592 Gepost op: 27 juli 2010, 22:57:48 »
Hoihoi,

Mijn vrijgezellenfeest is al geregeld.
Ze hebben mij de datum niet verteld maar ik heb het van een goede vriendin gehoord, of die moet een spelletje met mij spelen, dat kan ook nog.
Ik hou het op de zaterdag voor de bruiloft. (4 september dus)
Het vrijgezellenfeest van mijn aanstaande is ook al zo goed als geregeld.
Hij heeft afgelopen week doorgegeven wie hij erbij wil hebben zodat het aantal personen doorgegeven konden worden.
Wanneer die van hem is weten we beiden niet.
We laten ons verrassen, ben wel erg benieuwd!!!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #593 Gepost op: 28 juli 2010, 07:53:56 »
Ik vind het een beetje dubbel...aan de ene kant vind ik het vrijgezellenfeest wel leuk. Met een leuke groep vrienden iets leuks doen maar aan de andere kant weet ik niet wat ik moet verwachten en dat vind ik minder leuk.
Ze hebben mij al verzekerd dat we geen gekke dingen gaan doen en dat het iets is wat wij allebei leuk vinden (of feest is gezamelijk)

Toen ik zei dat we 27 augustus de ringen op gingen halen (die gaan waarschijnlijk in de kluis bij onze CM) riep CM meteen dat we dan zaterdag de 28e echt even moeten vergaderen. Maar hij zei het op zo'n manier dat ik niet van hem gewend ben.

Ik probeer me er niet zo druk over te maken (wat ik de afgelopen weken wel gedaan heb)
Meestal vind ik het achteraf helemaal geweldig  :laugh:

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #594 Gepost op: 28 juli 2010, 09:29:09 »
Ik verwacht niet dat ik een vrijgezellenfeest krijg....en mijn aanstaande eigenlijk ook niet. Ik weet niet, wij hebben zo duidelijk aangegeven dat we er niet van houden om in een raar pak allemaal opdrachten te moeten doen, maar het wel leuk vinden om gewoon met vrienden en vriendinnen wat te doen. Ik heb er niks meer over gehoord, dus ik denk eigenlijk dat er helemaal niks geregeld word voor ons. En weet eigenlijk niet eens of ik het erg vind.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #595 Gepost op: 28 juli 2010, 09:39:22 »
Hoi!

Volgens mij zijn er voor mijn feestje al voorbereidingen in gang. 2 vriendinnen hebben ergens in januari al gevraagd of ik een vrijgezellenfeest wilde en wat ik dan leuk zou vinden. Nu maar afwachten wanneer het wordt. Ik zelf gok op 28 augustus. we hebben aangegeven tegelijk het feest te willen hebben zodat we 's avonds met 1 grote groep bij elkaar komen.

Nog iets anders: er zijn 'stiekeme' vergaderingen tussen onze families aan de gang en ik merkte gisteren bij een collega allemaal mailtjes op over stukjes en cadeaus enzo. Dat vind ik eigenlijk wel heel erg leuk!! En dat is heel wat, want ik hou er niet zo van om in de belangstelling te staan.

Ik heb gisteren geshopt voor de enveloppendoos en autolintjes, zaterdag nog even verder kijken en dan kan het knutselen beginnen.

De muziek is trouwens ook rond:
binnenkomst: nieuwste liedje van Ilse de lange, Next to me (lekker vrolijk)
bij tekenen: Michael Bublé: everything (wat rustiger)
bij weggaan: the key to your love van the rolling stones (wilde AS heeel graag)

Jullie hebben ook leuke nummers Kim, ik vind a moment like this helemaal geweldig, maar AS vindt het niks. Follow him, dat zal lachwekkend worden, gaaf hoor!
Tja en die openingsdans, wij gaan maar een beetje schuifelen, kunnen namelijk helemaal niet dansen. we krijgen binnenkort contact met de band en dan maar eens even vragen of ze het wat korter willen houden.

Ow ja, ons buffet is ook gekozen (jammie!) en we hebben als toetje een italiaans ijsbuffet (nog meer jammie!)

Nu nog een receptieboek en wegwerpcameraatjes zien te scoren!

Is het al bijna 10 september, heb er zo'n zin in!!!!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #596 Gepost op: 28 juli 2010, 11:39:38 »
Hallo 10-09-10 dames.

Ik heb echt een flinke tijd niet hier gereageerd, maar heb wel steeds meegelezen.
Jeetje zeg, nog maar 6 weken en 2 dagen!!! Ik vind het toch wel steeds spannender hoor. Wij zitten echt nog druk in de voorbereidingen. De kaarten zijn verstuurd. Verder ben ik gisteren met de CM bezig geweest om de bedankjes in elkaar te zetten, zijn de autolintjes gemaakt, heb ik wegwerpcamera's gekocht en zelf paarse hoesjes om gemaakt en heb ik dozen gekocht voor de enveloppendoos.

As vrijdag ga ik weer naar de bruidswinkel, had een kleine blunder... Moet de accesoires voor bij mijn jurk nog en had bedacht die te kopen bij de volgende pas, maar er nooit over nagedacht dat er levertijd op zit. Dus daarom mag ik nu as vrijdag extra langskomen, hoop dat mijn jurk dan ook al binnen is, kan ik hem toch even aan.
Ik heb al wel schoenen gekocht. Er was SALE bij Tsjari in Breda en heb nu schoenen van 189,- voor 56,50. Echt super vind ik ze.

Ik wil zooo graag foto's plaatsen, maar mijn laptop werkt echt niet mee. :sad:
Ga het van de week maar gewoon bij mijn moeder proberen, want wil echt alles aan jullie laten zien. :biggrin:

Over ons vrijgezellenfeest. Ik weet zeker dat we er beide een krijgen, alleen waarschijnlijk op een andere datum omdat ik ook veel weekenden werk. Ik heb het vermoeden dat het is op 14 augustus, door vakanties van vriendinnen en een aanvraag op mijn rooster die ik niet zelf heb gedaan, maar goed, zeker weet je nooit nooit, haha.

Ik heb in ieder geval onwijs veel zin in de komende weken!!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #597 Gepost op: 28 juli 2010, 19:13:31 »
Hahaha! Echt leuk al die verhalen over vrijgezellenfeestjes, lekker gissen.
Hier weet ik ook dat ze ermee bezig waren. Laatst op mijn verjaardag zaten we lekker buiten met familie, maar broers en vrienden zaten binnen. Dus ik dacht, schoonmams genoeg gekletst, ik ga ook even naar binnen om hen gezelschap te houden.. Toen ik binnenkwam viel het stil :tongue: Haha! Duss..
En later hoorde ik mijn broer zeggen ja waarschijnlijk kunnen 'G&E' vrienden van ons, niet bij jullie vrijgezellenfeest zijn want die zijn op vakantie. Ahum! Toen dacht ik: aanknopingspunt! :tongue: Haha! Maar ze zijn 3 weken weg, volgens mij laatste 3 weken voor 10 sept. Nog een aardig tijdsbestek wanneer ik het toch al verwachtte! Maar je weet nooit wanneer het precies komt, wel erg leuk! Heb er zin in.
Heb ook echt zin in de bruiloft laat maar komen!! :biggrin:

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #598 Gepost op: 28 juli 2010, 20:58:12 »
Vandaag de jurk weer gepast, ben nog steeds helemaal verliefd.
Hij moet her en der nog wat vermaakt worden, en dan mag ik hem 30 augustus nog een keer passen en daarna als het goed is meenemen.

Mijn getuige heeft mij gevraagd (tussen neus en lippen door) of ik 28 augustus al plannen had. Nee had ik niet. Of ik die voor haar vrij wilde houden. Vervolgens werd er overheen geluld op een ander onderwerp. Paar dagen later kwam ze er op terug of ik het leuk zou vinden met haar naar een spa oid te gaan. Altijd lekker, leek haar luek om dat eens samen te doen. Hebben we nog nooit gedaan hahaha dus bij mij rinkelen alle alarmbellen!!! Vrijgezellenfeest 28 augustus hahaha. Een andere zaterdag zal heel erg moeilijk worden daar ik heel moeilijk zit op het werk met vakanties en zieke.
Maar we wachten gewoon af en laten het maar gewoon gebeuren.
Mijn as moet 4 september vrijhouden van zijn getuige dus we zullen niet tegelijk ons vrijgezellen feest hebben vrees ik hahaha.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #599 Gepost op: 31 juli 2010, 17:33:29 »
Hoi Allemaal!

Hebben jullie nog een idee waar ik leuke ringkussens kan kopen?
Enne wat hebben jullie allemaal in jullie handtas voor the big day?
Tot nu toe heb ik:
  • deo
  • lipstick
  • pleisters
  • extra paar kousjes
  • geurtje
  • tandenborstel

Iemand hier nog ideeën voor?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards