collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187762 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #600 Gepost op: 31 juli 2010, 18:41:51 »
Hallo dames,

Echt zo leuk om te lezen hoe jullie dat alles beleven.
Mijn aanstaande is vandaag weggeweest voor zijn pak, alles zit nu perfect, helemaal aangemeten en alles top.
Tenminste, zo vertelde hij mij. Hij gaat 28 aug. voor de laatste keer passen.
Ik 2 september voor de afpas.
Ik heb geen idee wat hij draagt, en zo heeft hij ook geen idee wat ik draag.
Toch vind ik dat wel erg leuk! Het enige geheimpje dat je voor elkaar kan hebben.
Nou vooruit, mijn huwelijksgeschenk voor hem weet hij ook niet natuurlijk.

Dit heb ik genoteerd voor in het sos-tasje:
   o   Kopie draaiboek
   o   Make up
   o   Paracetamol
   o   Zonnebril
   o   Pen & papier
   o   Zakdoekjes
   0   Naald & draad
   o   Handcrème
   o   Flesje water
   o   GSM (voor noodgevallen)
   o   Rijbewijs (onze trouwauto rijden we zelf, ik ook :wink:)
   o   Extra kousen
   o   Lippenbalsem
        0       Kauwgom/fishermans friend

Groetjes Kim.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #601 Gepost op: 2 augustus 2010, 11:46:13 »
Hee ja ik heb ook een noodtasje, nouja een lijstje!
Genoteerd staat:
  • deo
  • labello en lipgloss
  • paracetamol
  • flesje water
  • zakdoekjes
  • extra kousen
  • pepermuntjes
  • extra haarspeltjes
  • parfum
  • blarenpleisters
  • veiligheidsspelden
  • naald en draad en schaartje
  • blanke nagellak
onderstaand lijstje wil ik eigenlijk ook mee, maar waarschijnlijk in een andere tas haha, want anders sleept mijn zusje zich een ongeluk met mijn hutkoffer ;-)
  • haarlak
  • ballerina's/slippers
  • dansschoenen
  • ketting voor 's avonds
  • make-uptasje
  • hooikoortspillen
  • tandenborsel, flosdraad
  • sjaal
  • fleecedeken

BTW ik ben bijna de dagen aan het aftellen, het gaat nu zo snel! Zijn er nog veel dingen die jullie moeten doen?
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2010, 11:47:40 door Elles* »

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #602 Gepost op: 3 augustus 2010, 10:48:30 »
Hallo!!

Wij hebben ook een lijstje voor een tasje, die is wel het zelfde als Elles.
Ik heb vorige week mijn proefkapsel gehad! Echt heel mooi! Heb alleen geen foto's gemaakt..:S Het enige waar ik nog geen foto's van gemaakt heb! Wel jammer!
Ze helpt me die dag ook met mijn make-up. Dit doet ze er namelijk niet bij omdat ze het alleen doet en daar de tijd niet voor heeft maar ze is er wel voor opgeleid dus ik heb er alle vertrouwen in. Moet alleen wel zelf mijn make-up meenemen. Die heb ik ook al in huis! Dus komt helemaal goed!

Jurk al 2x aangehad, wat een heerlijk gevoel om hem weer aan te hebben. Ik heb 26 aug. dacht ik weer een afspraak en dan nog kijken of er nog wat aangepast moet worden en dan wordt hij helemaal klaar gemaakt en mag ik hem de week voor de bruiloft ophalen!
We zijn nu eigenlijk wel zo goed als klaar! Een heerlijk gevoel!
Volgende week krijgt mijn moeder de sleutel van haar woning en dan kan ik met een gerust hart haar helpen met klussen enzo!


Hier nog een paar foto's van mijn bruidsmeisje in de jurkjes!!






De band wordt nog vastgezet omdat die elke keer wat omhoog gaat.

Nog iets meer dan een maand meiden! Vinden jullie het al spannend?

Liefs Mignon
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2010, 10:49:00 door Mignon »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #603 Gepost op: 3 augustus 2010, 12:45:00 »
Super schattig bruidsmeisje Mignon! Echt heel cute.

Bij ons geeft het dochtertje van onze ceremoniemeesters ons de ringen. Ze is 2,5 en gisteren kwam ze naar ons toe en ging ons zelf vertellen dat ze een mooie jurk aan mag en ons dan ringetjes gaat geven. Echt zo lief...

Wij hebben gisteren een avondje met de ceremoniemeesters gehad en alles doorgesproken. Heb nu een lijstje van alles wat ik nog moet regelen. Het zijn gelukkig niet echt grote dingen, maar wel veel kleine details. Alleen de bloemen is nog iets groots wat we moeten regelen. Wat hebben jullie voor boeket/corsages? Ik vind het zo lastig om te kiezen!

Had gisteren wel echt de zenuwen toen we er zo mee bezig waren.

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #604 Gepost op: 4 augustus 2010, 12:50:50 »
Nou ik krijg ook al de zenuwen meiden..schiet echt ontzettend op. Laat maar komen!
Nu nog hopen op mooi weer :)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #605 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:05:31 »
Hoi allemaal!

Mignon: het is dat we op dezelfde dag trouwens, anders had ik ze zo willen lenen! Wat een mooie, schattige meisjes in die jurkjes!
Wij hebben helaas helemaal niemand onder de 16 op onze bruiloft. Kinderen van vriendinnen van mij zijn echt nog te klein (onder de 1 jaar). Dat is het nadeel he, als je overal de eerste in bent!

Hier gaat het zijn gangetje, nog steeds wel wat dingetjes om te regelen zoals autolintjes en enveloppendoos en kadootjes voor getuigen enzo.

@ marijkje: mijn boeket wordt gemaakt door mijn schoonmoeder, zij doet ook de corsages. Ik krijg een waarschijnlijk een combinatie van calla's en een blauwe bloem (de afrikaanse lelie) in een niet alledaagse vorm. Hoe het met de corsages zit weet ik eigenlijk niet, daar heeft ze zo haar eigen ideetjes over, zal vast in orde komen.

Ow ja, dat noodtasje... komt ongeveer overeen met jullie spulletjes!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #606 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:09:30 »
Vandaag mijn proef kapsel gehad!
Wat zou ik graag hier een foto plaatsen maar het risico is te groot dat mn As het ziet!
Hij neust inmiddels hier ook af en toe rond!
Hier is alles klaar eigenlijk! Het enigste dat ik nog moet zijn naamkaartjes maar die heb ik bijna klaar!
Heerlijk achterover zitten en verheugen op een mooie dag!
Hier onder een foto hoe ik terug kwam van de kapper!

« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2010, 21:10:17 door loesje1983 »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #607 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:26:12 »
Ziet er mooi uit Loes! Mooie kleur heeft je haar!

Ik zat even te neuzen op jullie bruilofsite en heel stiekem hoop ik toch dat het regent, wij gaan namelijk dan ook zeer waarschijnlijk naar burgers Zoo, dan kan ik jullie op 'onze dag' nog even in het echt zien! Zou wel grappig zijn. Jullie maken ook rond dezelfde tijd als wij de foto's

Fijn dat alles zo goed als klaar is!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #608 Gepost op: 5 augustus 2010, 13:33:33 »
Ziet er mooi uit Loes! Mooie kleur heeft je haar!

Ik zat even te neuzen op jullie bruilofsite en heel stiekem hoop ik toch dat het regent, wij gaan namelijk dan ook zeer waarschijnlijk naar burgers Zoo, dan kan ik jullie op 'onze dag' nog even in het echt zien! Zou wel grappig zijn. Jullie maken ook rond dezelfde tijd als wij de foto's

Fijn dat alles zo goed als klaar is!

hahaha Ja dat zou wel erg leuk zijn! Als is het dan maar een plaatselijk bui-tje zodat de andere bruiden wel mooi weer hebben! hahaha

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #609 Gepost op: 5 augustus 2010, 17:21:02 »
@ wendelieke: Dat boeket neem ik ook!! haha! Ik doe de calla's dan oranje en de bloem in het midden wit! :biggrin: Wat grappig!
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2010, 17:21:15 door Mignon »

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #610 Gepost op: 9 augustus 2010, 10:54:57 »
Morgen nog maar 1 maandje!! Aaaahh! :biggrin:

En we gaan vanavond de ringen ophalen, zal een fotootje plaatsen. Ze zijn door ons ontworpen en door een kennis die goudsmit is gemaakt. Heel bijzonder.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #611 Gepost op: 9 augustus 2010, 21:02:12 »
@ wendelieke: Dat boeket neem ik ook!! haha! Ik doe de calla's dan oranje en de bloem in het midden wit! :biggrin: Wat grappig!
Haha das leuk!



wheeee... ben niet meer origineel (zelfde boeket als Mignon, zelfde fotolocatie als Loesje) Gelukkig ben ik vast een van de weinigen met een witte jurk  :wink:

Morgen nog maar een maandje en vrijdag nog maar 4 weken! Ik moet zo langzamerhand wat meer haast gaan maken! Maar als het goed is gaan we zaterdag een slag slaan (stropdas ruilen, kadootjes voor getuigen, ceremoniemeesters kopen, sokken en schoenen voor lief).
Ooooh ik kan bijna niet meer wachten!

@ elles: ben benieuwd naar je ringen!

Hoe is het met de vrijgezellenfeesten? al wat meer duidelijk? ik denk dat die van ons 28 augustus of 4 september komen... spannend! Ze houden het goed verborgen in ieder geval!
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2010, 21:02:34 door Wendelieke »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #612 Gepost op: 9 augustus 2010, 22:08:01 »
Oh, morgen nog maar 1 maandje! Wat vliegt de tijd he.

Wij moeten ook nog een hoop puntjes op de i zetten, maar komt vast goed.
We moeten onder andere nog cadeaus voor de getuigen en ceremoniemeesters. Wat hebben jullie voor hen gekocht?

Het vrijgezellenfeestje krijg ik steeds meer idee bij, haha. Het is sowieso voor 30 augustus, want vanaf dan tot 9 sept is een vriendin op vakantie die mee gaat.
En een andere vriendin gaat as maandag op vakantie... En die gaat 2 weken... Dus terwijl ik dit typ denk ik dat de enige optie nog aanstaand weekend is!!!!!  :blink:
Hahaha, had dit echt niet eerder bedacht.  :lol2:

Nu snap ik dan alleen weer niet dat mijn buurvrouw as weekend naar een feestweek hier in de regio gaat, en zij gaat ook mee?!?! En zelf zijn we ook van plan daar heen te gaan... Oh, ik raak helemaal in de war.  :nut:

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #613 Gepost op: 10 augustus 2010, 07:32:36 »
Goedemorgen dames!!!

[size="7"]nog 1 maand te gaan!!![/size]
whaaaaaaaaa
Ik begin steeds meer/vaker kriebels te krijgen. Vind het wel erg spannend worden allemaal hoor.

Gister een gesprek met onze BABS gehad. Een erg leuke man die erg zijn best deed om bij ons leuke anekdotes te ontlokken. Mijn aanstaande heeft toch wel een paar keer zijn woorden ingeslikt hahaha.
Ook de huwelijkse voorwaarden beginnen vorm te krijgen. We krijgen ze eind deze week op de mail en dan volgende week worden ze definitief vastgelegd.

Ik heb vernomen dat onze bruidsmeisjes de jurkjes hebben uitgezocht (dat wil zeggen... hun mama's) Ik ben benieuwd wat het is geworden.

Morgen gaan mijn as en mijn zus voor de bloemen. Dus ook daarin ga ik me laten verassen.

Inmiddels zijn we ook uit de muziek voor de ceremonie: Bij binnekomst: Dochters -  Marco borsato (ik kom binnen aan de arm van mijn papa) ik hou het nu al niet droog als ik deze muziek hoor. Ben benieuwd hoe dat op 10 september zal zijn.
Bij het tekenen: Eleni Tol & Tol Dit nummer is gedraaid op de crematie van de pa van mijn as. Dus dit wrd aangekondigd met de mededeling dat wij met dit nummer zijn vader herdenken en hem op deze manier willen vragen om zijn zegen en om van bovenaf te waken over ons en ons huwelijk.
Bij vertrek: Alles is Liefde - Blöf. Gewoon een heerlijk feestelijke afsluiter van de ceremonie.

Wat betreft de vrijgezellenfeesten: Ik vermoed dat de mijne de 28ste is, wel met een beetje twijfel. Een van mijn getuiges heeft mij gevraagd die dag vrij te houden om samen een dagje naar een Spa te gaan. Dat doen we dus nooit samen hahaha. Maar mijn moeder heeft dat weekend altijd de volksfeesten en daar gaat ze echt alrijd heen. Dus ik ben benieuwd. Mijn as is gevraagd om 4 september vrij te houden. MAar goed, wij laten ons verassen hahaha.

Verder heb ik van mijn broer de meest lelijke taarttopper gekregen, hij is zo lelijk dat ik hem helemaal geweldig vind. Dus we gaan hem gewoon gebruiken.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #614 Gepost op: 10 augustus 2010, 10:38:29 »
Hahaha @Annemiek, geniaal die taarttopper maar hij is inderdaad erg lelijk! :tongue:

@Marijke, voor de beide CM's hebben wij een Podiumbon gekocht van een bepaald bedrag. En voor de getuigen (heel origineel :tongue:) een parkerpen met ingegraveerd 10-09-10.

1 maand jongens.. dat gaat echt snel! En indd vrijdag nog 4 weken, dat klinkt helemaal zo kort! Haha maar goed, ik probeer er nog zoveel mogelijk van te genieten! :biggrin:

Gisteren dus onze ringen opgehaald:


Wij hebben de liturgie van de kerk af, das wel fijn!
De muziek voor het stadhuis, hebben wij alsvolgt, we hebben trouwens de CD's hiervoor speciaal aangeschaft. Hebben jullie dat ook gedaan? Ik kreeg namelijk aan de telefoon te horen dat ze alleen 'echte' CD's konden afspelen... Hoe was dat bij jullie?
Dit zijn onze nummers:
- You raise me up van Westlife bij binnenkomst
- Ons moment van Gerald Troost bij het tekenen
- Ik hoor bij jou van Marco Borsato bij verlaten

Wat we verder allemaal gedaan hebben:
- Zo'n 200 bedankjes gemaakt voor de feestgasten.

- Naamkaartjes voor het diner gemaakt.

- Goodybags voor de daggasten zijn ook af.

- Proef polscorsage gemaakt voor de bruidsmeisjes.
- Cadeau's voor de ouders zijn besteld: deze sculptuur: http://www.artformore.nl/Sculpturen/Zorg/576/Hart_voor_elkaar
Dit geven we tijdens het diner, daar doen we nog een fotolijst bij en een verhaaltje hoe erg we hen dankbaar zijn voor de opvoeding en dat ze altijd voor ons klaarstaan. Is namelijk zo lief :) En na afloop zijn we nog van plan een klein digitaal album te maken met foto's van de bruiloft.

Mijn as is ook eindelijk voor schoenen geslaagd! Heel verhaal, hij is nooit een twijfelkont met (normale) schoenen kopen. Nu had hij z'n pakbroek helemaal aangedaan en heeft hij iets van 5 winkels bezocht en daarna alsnog 2 paar schoenen gekocht omdat hij het toch niet zeker wist. Inmiddels heb ik 1 paar gezien, erg mooi, maar die doet hij dus niet aan met de trouwdag, dus ben heel benieuwd welke het wel zijn geworden! :biggrin:

Openingsdans is ook af! Zijn jullie benieuwd? Haha we hebben 3 privelessen gehad en dit is het resultaat: http://www.youtube.com/watch?v=2c5-btbvO0E
Ben benieuwd naar jullie reacties :wink:

Over de vrijgezellenfeesten, ik denk 28 aug, verder zijn er voor mij ook weinig opties. Mijn broer die CM is heeft al verklapt dat goede vrienden op vakantie zijn en er dus niet bij kunnen zijn, haha! Dus in die 3 weken. En mijn zusje is pas 22 aug terug van vakantie. En ik ben het weekend van 3 sept met mijn werk een weekend weg. Dus ik denk dat het ook de 28e gaat worden. En volgens mij hebben wij hem wel op dezelfde dag, hoop ik :)

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #615 Gepost op: 10 augustus 2010, 12:41:43 »
Wat leuk om bij iedereen te lezen hoe de laatste voorbereidingen er aan toe gaan! Wat een mooie ringen Elles!

Spannend he meiden, nog maar 4,5 week! Die vliegen echt voorbij.

Ik ga zelf ook nog over 2 weken op zakenreis en ik kom pas 2 september terug..daarna gelukkig nog maar 2 dagen werken en dan vakantie! Kan niet wachten!

Ben ook heeel erg benieuwd wanneer mn vrijgezellen is. Ik ben zelf volgende week zaterdag jarig dus ik dacht eerst op die dag maar nu hoorde ik van een vriendin dat ze savonds verjaardag heeft van haar schoonvader..maar dat kan ook zijn om me op een dwaalspoor te zetten..haha Dat weekend erna zit ik in het buitenland en dat weekend voor de bruiloft moet ik me jurk halen en nog een keer passen dus ik ben alleen maar aan het bedenken wanneer het kan zijn. Jja je gaat ver denken met dit soort dingen! Krijg wel steeds hele spannend briefjes in mn brievenbus, super leuk.

Verder zijn we goed op schema. Zaterdag de naambordjes schrijven en draaiboek sturen naar videograaf en zondag hebben we afspraak met de fotograaf. De week voor het huwelijk wil ik op zoek gaan naar kadootjes voor mn CM's, vind het wel heel erg moeilijk wat ik moet geven. Ouders geven we fotoboekje en misschien nog een mooie foto op linnen van het gezin.

Kortom; we blijven bezig! Heb alleen wel de hele tijd het idee dat ik dingen vergeet of over het hoofd zie..

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #616 Gepost op: 10 augustus 2010, 16:28:31 »
WOW Elles!!! Wat een super gave openingsdans!!  :applaus:

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #617 Gepost op: 10 augustus 2010, 19:02:15 »
Hele mooie ringen, Elles !!

Wat betreft die originele cd's...ik heb begrepen dat je, wanneer je alle nummers die je wilt gebruiken op 1 cd brand, je de originele cd van die artiest in bezit moet hebben ivm buma stemra.

Wij hebben de originele cd van Marco Borsato voor het nummer "Ik hoor bij jou" voor de binnenkomst van het stadhuis
De cd van Ronan Keating voor het nummer "This I promiss you" voor tijdens het tekenen
en de cd van Guus Meeuwis voor het nummer "Proosten" tijdens het verlaten van het stadhuis

Voor de binnenkomst van de kerk hebben wij gekozen voor "ons moment" van Gerald Troost en hebben dus ook zijn cd gekocht
En een vriendin zingt het ave maria van de versie van Jewel en je raad het al...ook haar cd hebben we in huis.

Wij hebben een drukke week voor de boeg. Maandag gaan we de akte van huwelijkse voorwaarden tekenen bij de notaris
Dinsdag ga ik mijn haar laten verven en 's avonds hebben we het gesprek met de BABS
Vrijdag de 20e ga ik mijn jurk halen en zaterdag de 21e (een jaar nadat we besloten hebben te gaan trouwen) komt de visagist mijn proefmake-up en haar doen.
Mijn as gaat morgenmiddag zijn pak nog eens passen in de winkel (het hangt al een tijdje bij zijn ouders)
De 27e gaan we de ringen halen en de 28e hebben we nog een vergadering gepland staan met onze CM. Maar wij denken dat we dan ons vrijgezellenfeest hebben.
De 30e hebben we een afspraak met de chauffeur van de auto en dan is alles klaar.
Alleen nog een dag van tevoren inchecken in het hotel en de kaarsen naar de kerk brengen.

Ben nu druk bezig met de bedankjes en eind augustus moet de broek van het pakje van onze bruidsjonker nog op maat gemaakt worden.
Inmiddels hebben we ook al een aantal betalingen gedaan.

Waarschijnlijk staan er nog een aantal dingen te gebeuren, heb mijn agenda niet in mijn hoofd zitten  :laugh:

Oja super openingsdans...zou ook graag een weense wals willen doen (heb 8 jaar dansles gehad) maar durf het met mijn jurk niet aan. We hebben gekozen voor een "simpele" quickstep.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2010, 19:05:02 door Nogevengeduld »

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #618 Gepost op: 10 augustus 2010, 22:38:32 »
Haha dankje! :-) We gaan morgen weer eens oefenen. Wat de jurk betreft: ik heb met mijn hoepen + petticoat + een andere jurk geoefend. Dus wat dat betreft zit het wel goed. Mijn jurk komt van Anastasia vandaan en zij heeft touwtjes aan de binnenkant gemaakt waarmee je binnen paar sec ervoor zorgt dat de jurk niet meer op de grond hangt. Dus ben benieuwd!
Wij hebben wel al 2 jaar les, maar zo goed als dit waren we nog niet, dus aardig veel bij geleerd in korte tijd.
Quickstep is ook super! Doen jullie een snelle, echte quick of meer 'foxtrot'?

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #619 Gepost op: 10 augustus 2010, 22:49:08 »
Hoi hoi!

@ elles: ziet er allemaal mooi uit! ringen zijn heel speciaal! ik vind dat jullie mooi kunnen dansen
@ de rest: ook weer veel verder geregeld!

Ik mag morgen bellen met de babs, om een afspraak te plannen en morgen ook nog even naar het openluchtmuseum om de puntjes op de I te zetten.
Mijn enveloppendoos vordert aardig!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #620 Gepost op: 11 augustus 2010, 12:30:08 »
Met nog minder dan een maand! (Wat gaat het snel!!!)
Zijn wij klaar!!!
Wat is dat heerlijk!
Ik kan nu echt genieten van de komende weken.
Volgende week gesprek met de babs! Ben zo benieuwd hoe dat gaat!!

@Elles mooie dans! Ben jaloers heb mn AS niet zover gekregen!

Moet je echt de orginele cd's hebben? Goed dat ik dat weet, ga even nog bellen....

Liefs
Loes

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #621 Gepost op: 11 augustus 2010, 14:39:57 »
Wat betreft de originele cd's dat kan per locatie verschillen. Wij doen het voor de zekerheid wel maar ook omdat we graag de cd's achter de hand hebben mocht er iets mis zijn met de gebrande cd's.

Wij kiezen wel voor een quick step. Redelijk snel op het nummer Way to your heart van Soulsister. Ik hou echt van dit soort muziek. We hebben een liveband dus dat wordt super !!

http://www.youtube.com/watch?v=fzyKYekdKBk

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #622 Gepost op: 11 augustus 2010, 15:34:34 »
Hallo allemaal,

Ja het gaat opschieten he! Pfff ik heb er wel de zenuwen van hoor.
Hier ligt alles goed op schema, bedankjes zijn zo op een paar na af, vanavond wil ik de naamkaartjes voor het diner afmaken.
Volgende week vrijdag word me jurk op maat gemaakt, en de pantalon van het pak van mijn zoontje.
Dan moet ik nog het lint naar de bloemist brengen en onze taarttopper naar de bakker.

Wij hebben als cadeau's voor de CM's en getuige's een foto van ons met bedankt en 10-09-10 erop op een canvasschilderij af laten drukken.
Bij ons is het allemaal naaste familie, dus die vinden het wel leuk om ons in de woonkamer te hebben ;-)
Verder laten wij bossen bloemen bezorgen voor de band, kapster en meneer van het geluid.

Pak van aanstaande is klaar, kan bij de winkel afgehaald worden, maar hij wil hem pas een week van te voren op halen.

Verder zijn wij nog druk met de openingsdans, zowel partner als ik kunnen niet stijldansen, waarschijnlijk nog maar een paar privelessen tegen aan gooien om in ieder geval de quickstep te kunnen.

Ik hoor allemaal zulke leuke ideeen voorbij komen hier haha. En Elles wat zien al jou freubeltjes er proffesioneel uit zeg!!! ongelooflijk creatief.

Wij hebben voor onze moeders een filmpje gemaakt van foto's vanaf baby tot nu, met daaronder het nummer van glennis grace engel zonder vleugels, nou ik weet zeker dat dat een heel emotioneel moment gaat worden. Krijg er elke keer weer een brok van in me keel. Die gaan wij afspelen na de bruidstaart. Wij vonden het toch wel belangrijk om onze moeders even heel erg te bedanken voor alles wat ze voor ons doen.

Meiden ik merk in ieder geval dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik. Nou het weer nog. Hebben jullie allemaal uit voorzorg een paraplu gekocht? Ik vind die dinegn (wil je een beetje een leuke hebben) zo ontzettend duur! Iemand nog tips???

Tot gauw maar weer,

Kus Daan

P.s. ik verwacht eigenlijk geen vrijgezellenfeest, hoor en zie niks, en heb ook het idee dat we een beetje vergeten worden eerlijk gezegd. Maar wie weet heb ik het mis.

Ooh en wat ik ook nog wilde zeggen, goed van de bruidjes onder ons dat ze op tijd aan de huwelijksvoorwaarden denken. Ik werk zelf op een notariskantoor, en had toevallig van de week weer een bruidegom in spee in paniek aan de telefoon, gaat vrijdag trouwen en was de huwelijksvoorwaarden vergeten. Pffff stress dus.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #623 Gepost op: 12 augustus 2010, 16:45:49 »
Hallo Dames!

Wat leuk dat het bij iedereen zo opschiet! en wat een mooie dingen komen hiervoor bij!!
Mij willen ze niets zeggen over het vrijgezellenfeest. Maar ik heb een vermoeden dat het volgende week is, omdat ik nog 2 weekenden vrij ben voor de bruiloft en ik met iemand afgesproken had volgende week zaterdag en die smste later dat het toch eigenlijk niet kon omdat ze nog even bij iemand op visite gaan. Ik vond het een beetje raar. Dus ik vermoed volgende week!
Ben heel benieuwd!! Zal volgende week weleens proberen wat te achterhalen. Want volgende week zaterdag heb ik ook een uitnodiging gekregen of ik naar een housewarming kom en dat is in Amersfoort dus wie weet kan ik wel wat achterhalen! :biggrin: Ben wel heel benieuwd!!

Verder hebben we volgens mij nu alles wel klaar! Morgen nog een gesprek met de pastoor en dan krijgen we een voorbeeld boekje. En als we het goed vinden dan laten we die drukken! En dan hebben we volgens mij alles wel klaar!! :biggrin: Heerlijk gevoel!

Ben nu ook druk aan het klussen in het huisje van mijn moeder, dus dan is het helemaal een fijn gevoel dat alles voor de bruiloft klaar is!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #624 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:15:36 »
Bedankt voor alle complimentjes dames!

Oh zo spannend - nog 4 weken en dan is het zo ver! Inderdaad, hopen op goed weer! Ik heb een hele mooi paraplu gekregen, wit met bruine letters:Manuel en Elles 10-09-10. Voor mijn verjaardag, sweet.
En we hebben een hoop, stuk of 12, doorzichtige plu's gekocht via marktplaats. Goede tip! :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards